Ik ook; maar als het uit kan, zet ik het uitquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het wel grapppig, die bewegende bollen.
Voorlopig heb ik het nog gewoon aan laten staan, heb niet het idee dat het vertraagt ofzo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ook; maar als het uit kan, zet ik het uit
Dat iphone 4 wel of niet heeft verder niks te maken met wat ik zei, maar ok...ik doe moeilijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Omdat je er moeilijk over doet. Het is er, 4 kan er niet aan meedoen omdat buitengesloten. Period.
kan in de toegankelijkheidsoptiesquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ook; maar als het uit kan, zet ik het uit
Wat knap dat de 4 het met een jailbreak en Barrel geïnstalleerd wel kan dan, als de processor het niet trekt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Niets flauw op slot gezet, het vreet gewoon CPU/GPU kracht en de 4 heeft die gewoon niet. De A4 is gewoon een traag ding, niet veel sneller dan de processor in de 3GS. Vooral grafisch schiet hij erg tekort en laat daar nu een boel kracht nodig zijn voor dit soort gimmicks.
Net als die nieuwekaartenapp-revolutionaire-3D crap: het is brak én met een regeltje code dichtgesmeerd voor "oude" modellen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat knap dat de 4 het met een jailbreak en Barrel geïnstalleerd wel kan dan, als de processor het niet trekt.
Personal Hotspot uitschakelen.....quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:02 schreef mirelia het volgende:
Wie kan mij vertellen of je met IOS7 een voorkeursnetwerk kan kiezen?
Ik wordt gek van die Ziggo hotspot namelijk, ik wil het graag gebruiken maar niet thuis. en mijn iphone denkt daar steeds anders over.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:04 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Personal Hotspot uitschakelen.....
Hmmz ok, strange.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Beetje jammer.
Ik denk dat hij thuis gewoon zijn "normale" wifi wil gebruiken ipv de ziggo hotspot die zijn modem ook uitzendt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef mirelia het volgende:
Als je de ziggo wifispot uitzet mag je er geen gebruik meer van maken.
Als je dat bedoelt tenminste.
Hmmz, is dat geen gratis dienst dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef mirelia het volgende:
Als je de ziggo wifispot uitzet mag je er geen gebruik meer van maken.
Als je dat bedoelt tenminste.
Het is wel gratis, maar als je het op je eigen modem uitzet, kan je zelf geen gebruik maken van andere hotspots.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:15 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Hmmz, is dat geen gratis dienst dan?
Klopt volgens mij is het grafisch niet eens zo intensiefquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Net als die nieuwekaartenapp-revolutionaire-3D crap: het is brak én met een regeltje code dichtgesmeerd voor "oude" modellen.
Ik vind het idee wel tof en is gewoon de gyroscopen 1:1 koppelen aan het renderen van GUI-lagen, dus zal qua CPU wel meevallen.
Maar het is niet dé feature...
Hmm ok, strange.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is wel gratis, maar als je het op je eigen modem uitzet, kan je zelf geen gebruik maken van andere hotspots.
Wel de lusten niet de lasten, opzich volslagen logisch.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:29 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Hmm ok, strange.
Typisch ziggo weer.....
Ben gewoon benieuwd naar iOS 7. Is daar zoveel mis mee danquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:20 schreef Fritter het volgende:
[..]
Gewoon een vraagje hoor, maar waarom zou je een niet geweldig werkende beta op je iPhone zetten als iOs 6 nog prima is?
Vind ik wel een logische regelingquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:29 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Hmm ok, strange.
Typisch ziggo weer.....
Ik ben ook benieuwd hoor, maar ik wil er niks van zien bij vrienden die het hebben... ik wil pas ontdekken als de volledige update beschikbaar is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd naar iOS 7. Is daar zoveel mis mee dan
iOS 6 komt er waarschijnlijk toch snel weer op. En zoveel fouten heb ik nog niet kunnen vinden. Een andere reden waarom ik het heb gedaan: het is onwijs simpel. Even gegoogled, meteen een IPSW kunnen downloaden en installeren, kind kan de was doen, zo makkelijk was het.
Zet hem eens in DFU en herstel hem danquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:11 schreef Jahr00n het volgende:
ik wilde net proberen mn iphone 4s te upgraden naar 6.1.3 maar dat is blijkbaar totaal mis gegaan. nu geeft ie aan dat ie hersteld moet worden maar als ik dat probeer krijg ik een onbekende fout? iemand een idee hoe ik dat ding nu kan herstellen via itunes?
Ik heb anders nog altijd random crashes.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:08 schreef Merkie het volgende:
Beta 4 werkt wel heel lekker op de iPhone 5 eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |