Benieuwd of daar bij de 5S nog iets aan gedaan gaat worden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:39 schreef kikoooooo het volgende:
De randjes zijn gewoon te hoekig voor coating om normaal te blijven zitten. Ze moeten ietwat rond zijn.
Dat volgens mij ja...geanodiseerd aluminium.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Is het poedercoating of is het juist annodisering?
lol...ik kom er nu pas achter dat dit het filmpje is waar ik een frame uit heb gebruikt (blijkbaar) om dit plaatje te maken hahaquote:
wadda u tink? weal ow fake?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:48 schreef very het volgende:
[..]
Dat volgens mij ja...geanodiseerd aluminium.
Ik heb het tweede filmpje niet eens gekekenquote:
Het zit nu niet meer verborgen onder de menu-knop.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:02 schreef very het volgende:
Die "walkietalkie" functie in Whatsapp nu is gewoon eigenlijk een andere naam voor Audio Note?
En die audio notes zat er altijd al in toch? Dus ik zie het verschil niet echt
Dus dat is het enige verschil, terwijl het nu wordt gepresenteerd als compleet nieuwe functie?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Het zit nu niet meer verborgen onder de menu-knop.
En het is nu ongelimiteerd..qua duur..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:02 schreef very het volgende:
Die "walkietalkie" functie in Whatsapp nu is gewoon eigenlijk een andere naam voor Audio Note?
En die audio notes zat er altijd al in toch? Dus ik zie het verschil niet echt
Ok. Maar ik vind het maar suf dat ze op veel sites praten over nieuwe functionaliteit, terwijl het gewoon een update is op reeds bestaande functionaliteit.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:38 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
En het is nu ongelimiteerd..qua duur..
Komt volgens mij voornamelijk door al die animaties die wat langer duren waardoor het langzamer lijkt. Die animaties mogen van mij allemaal wel twee keer zo snel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:48 schreef n8n het volgende:
iOS 7 is wel aardig qua snelheid maar valt in het niets bij een iOS 6 apparaat, jammer wel, hopelijk is de final weer even snappy
Bij mij is iOS7B5 sneller dan iOS6quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:48 schreef n8n het volgende:
iOS 7 is wel aardig qua snelheid maar valt in het niets bij een iOS 6 apparaat, jammer wel, hopelijk is de final weer even snappy
100% clean. Eerst een schone iOS6 installatie gedaan en toen er een schone iOS7 er op gegooid.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:33 schreef Catch22- het volgende:
wel netjes erop gezet en gereboot enzo?
HAHAHA DIKKN TROLL IK HOOP DAT STOEREBOII EN SGYENZO JE KOME HALE!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:37 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
100% clean. Eerst een schone iOS6 installatie gedaan en toen er een schone iOS7 er op gegooid.
Hoop dat de GM net zo snappy zal zijn als iOS6, anders ga ik voorlopig op iOS6 blijven tot het probleem is opgelost. Als ik een lags wilde hebben zat ik wel in het Samsungtopic.
Ik ook, maar die animaties maken het minder snappier (het lagt niet echt. Het ziet er gewoon enorm langzaam uit in vergelijking met iOS 6.) Daarnaast ben ik straks een paar weken weg, dan wil ik ook niet echt met een beta rondlopen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
HAHAHA DIKKN TROLL IK HOOP DAT STOEREBOII EN SGYENZO JE KOME HALE!
Wel apart, want ik lees voornamelijk positieve berichten.
nee dat is schraal. Had ik ook met de eerste beta, weekendje weg zonder PC in de buurt, dan liever even betrouwbaar gaanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:43 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, maar die animaties maken het minder snappier (het lagt niet echt. Het ziet er gewoon enorm langzaam uit in vergelijking met iOS 6.) Daarnaast ben ik straks een paar weken weg, dan wil ik ook niet echt met een beta rondlopen.
Ik heb dit net gedaan, maar deze stap:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |