Ik zit ook in Delft en ik wil het wel graag gebruiken, maar niet hier binnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:10 schreef very het volgende:
[..]
Dat je switcht van hotspot boeit toch niet? Mijn baas gebruikt het in Delft, en die is er wel tevreden mee volgens mij
Het blijft absurd dat de iPhone er niet mee kan omgaan though. Ligt niet aan Ziggoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:50 schreef athlonkmf het volgende:
De ziggo spots gaan met max 2mbps, en op straat is er niet veel bereik. Mijn 3G gaat al met 15mbps
Hopelijk trekken ze dat door naar heel iOS 7.quote:Het installatiescherm van iOS 7 in beta 5 is afgestemd op de kleur van je iPhone. Heb je een zwarte iPhone, dan zie je een zwart scherm.
Skype crashed niet meer. Weet niet of anderen daar last van hadden bij 4.quote:
Zelfdequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Al blijf ik hopen dat ze sommige icoontjes nog veranderen
Zwarte ging heel snel schilferen. Toen maar de hele zijkant/achterkant eraf geschuurd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 03:05 schreef President. het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met betrekking tot beschadigingen van de behuizing van de iPhone 5?
Lag dat (grotendeels) aan de manier waarop jij ermee omging of echt aan de iPhone en sinds wanneer heb je die iPhone?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 03:08 schreef Nairua het volgende:
[..]
Zwarte ging heel snel schilferen. Toen maar de hele zijkant/achterkant eraf geschuurd.
50/50. Heb hem vanaf dag 1 (Frankrijk)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 03:28 schreef President. het volgende:
Lag dat (grotendeels) aan de manier waarop jij ermee omging of echt aan de iPhone en sinds wanneer heb je die iPhone?
Ik heb twee zwarten gehad en beiden beschadigen de randjesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 03:05 schreef President. het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met betrekking tot beschadigingen van de behuizing van de iPhone 5?
Iets beter, maar niet echt reden om feest te gaan vieren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:20 schreef o.us2.0 het volgende:
Hoe is het met de batterijduur gesteld sinds beta 4 op 4S?
Dat vind ik eigenlijk wel boeie ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 07:56 schreef Merkie het volgende:
Randjes beschadigen wel snel, maar boeie idd.
Je hebt wel gelijk in principe, maar het kan mij niet zoveel boeien gewoon. Snap dat er mensen van balenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:23 schreef very het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel boeie ja.
Ten eerste gaat de verkoopwaarde naar beneden bij beschadiging, en aangezien veel mensen elk jaar verkopen om dan de nieuwe te kopen, is dit wel een dingetje. Daarbij vind ik het ook onacceptabel als je ziet wat je er voor betaald.
Volgens mij las ik ooit dat Apple ook had toegegeven dat het gepoedercoate metaal snel beschadigd. Misschien dat er iets voor geregeld is?
Ik hoop wel dat dit euvel bij de 5S is verholpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |