abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129685536
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129686221
Als deze buikaids nou ff een paar weken aanhoudt zit ik zó op m'n streef.
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:42:37 #3
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129686235
Eleusis ^O^
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129687740
En hoe is iedereens weekendlijstje voor vandaag?
pi_129689081
Ik heb twee niet zulke goede dagen, maar ik voel me er niet rot over hoor.

Gisteren:
T: gekookt eitje
O: magere yoghurt met aardbeien
L: 2x volkoren boterham met kaas en komkommer
T: twee stukjes van Nigella's brownings met dulche de leche, zoooo zalig
D: barbecue met hamburger, lamskoteletje, pastasalade met sperziebonen, stokbroodjes met humus en 1,5 glas wijn
S: 1,5 uur sportschool

Vandaag:
O: magere yoghurt, cruesli, aardbeien
T: 2 crackers met humus
T: cappuccino
L: hagel met geitenkaas, honing, walnoten
D: pannenkoeken, 1 met magere kaas, twee met suikerstroop
S: fietsen, km of 15-20 denk ik

Dus het kan beter, maar ik heb er wel van genoten, dus morgen weer gezond verder :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 4 augustus 2013 @ 20:11:56 #6
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129689616
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:24 schreef Sarabi het volgende:
En hoe is iedereens weekendlijstje voor vandaag?
heb ik al gepost :Y

Plus halve meloen komt er nog bij.

Ik kijk nu naar Obese O+
And eternity in an hour.
pi_129689687
Vandaag:
O: 2 volkoren crackers met smeerkaas.
T: 2 koekjes (want fruit vergeten mee te nemen 8)7 )
L: 2 volkoren met sandwichspread
T -
D: Pastasalade met brie, walnoten, radijsjes en nog een hele zwik andere groene dingen.
T: stuk meloen, wat magere kwark.
S: straks Evy 4 maar eens lopen na 2 dagen verzet te hebben.

En brood in de oven voor morgen :9
pi_129689779
Gister:
O: 2 volkoren, becel, kipfilet, glas water
T: 0,5 l cola light
L: 4 volkoren, cebel, kipfilet
T: 2x 0,5 l water
D: franse frites, 9 kipnuggets, cola (0.5L)
T: handje borrelnootjes, glas cola
S: 14,7 km gelopen gedurende de dag voor gebouwen (trap op, trap af) en stijle straatjes in België

Vandaag:
O: 2 volkoren, becel, kipfilet
T: 3 glazen water
L: 200 gram doperwtjes, 40 gram rijst
T: 2 glazen water
D: 50 gram rijst, 300 gram groente, 1 stukje kipfilet, glas cola light

Dus opnieuw de valkuil van veel te weinig eten. Iets waar ik de hele week al mee stoei, maar ik heb geen hongergevoel wat aangeeft dat ik evt. zou moeten eten.
pi_129689963
Water en cola light zijn toch geen tussendoortjes?
pi_129689999
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:20 schreef miss_sly het volgende:
Ik wilde ze op de lijst kwijt en wist niet goed hoe ik ze er anders in kwijt moest :P
pi_129690029
Dat is echt veelste weinig Puala!
Ookal geeft je lichaam het niet aan moet je er toch goed eten in blijven gooien.
En bijna een liter cola is natuurlijk ook niet echt gezond.
pi_129690114
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:22 schreef Sarabi het volgende:
Dat is echt veelste weinig Puala!
Ookal geeft je lichaam het niet aan moet je er toch goed eten in blijven gooien.
En bijna een liter cola is natuurlijk ook niet echt gezond.
Ik weet het. Maar ik sta er niet bij stil dat ik moet eten oid. Ga morgen wel wat tussendoortjes halen voor op mijn werk en dan kijken of het lukt als ik ze op mijn bureau neer leg :) Ik kom ook nooit boven de 1200 kcal uit en dat lijkt me ook niet goed.

Ik weet dat ik moet minderen met cola. Ik kom van de ruim 2 liter per dag af ( :@ ) dus ik ben al op de goede weg, maar ik vind dat lastig. Het is een verslaving en cold turkey stoppen is me nog nooit gelukt. Dus ik bouw rustig af op het moment. Eerst nam ik ook cola mee naar mijn werk en dat doe ik niet meer bijv. :)
pi_129690280
Maar je wilt nu afvallen toch? Tijd om je er dan inderdaad bewust van te worden ^O^
1200kcal is bij lange na niet genoeg om alle gezonde voedingsstoffen binnen te krijgen.

Knap dat je aan het afbouwen bent met cola.
pi_129690327
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:11 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ik kijk nu naar Obese O+
Die tattoo _O- hoe dom ben je dan
Of was ie niet echt?
pi_129690601
Lijstje:
O: 1 spelt met bbqham. 1 roggebrood met kaas.
L: 1 boterham met ei en bacon, halve wrap met zalm.
T: Glas rose.
D: Pizza met tonijn, champignons en ui. Glas rose.
T: Waterijs.
T: Sangria en misschien nog wat te eten.
Verder een goede 2 liter water en de hele middag gelopen over een boekenmarkt O+ In totaal zo'n uurtje of 4/5 gelopen. Ben helemaal kapot.

T lijstje is niet heul goed, maar we gingen onverwacht weg.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_129690643
Puala, even als een steuntje in je rug, ik had ook zelden een écht hongergevoel, of kon het gewoon goed negeren. Tegenwoordig, na bijna een jaar dieten heb ik écht op vaste tijdens honger of trek, en word ik ook heel sjaggerijnig als ik dan niets eet. Dus door die regelmaat streng toe te passen, komt het vanzelf goed met dat hongergevoel en de logische eetmomenten!
pi_129690686
Mijn lijstje is ook niet geweldig.

O: magere yoghurt
S: uur lang de tuin opruimen
L: salade met stukjes salami
D: shoarma met champignons en pitabroodjes, zelfgemaakte knoflooksaus
T: Jillz

Vanavond nog een zak worteltjes en vast ook nog wel een drankje.
pi_129690725
Lijstje (vakantie)

O stukje stokbrood met kipfilet
L stukje stokbrood met olijfolie en knoflook en droge worst
T handje chips, twee tucjes, stukje Milka (niet tegelijk)
D pizza met tomatensaus, uien en ham (geen kaas, hele dunne bodem)
T mini cornetto

:+ dit is wel zo ongeveer de slechtste van de afgelopen twee weken vakantie overigens, op één lange reisdag na, die was echt horrendous. Komende drie dagen gaan we nog twee keer uit eten :+ ben benieuwd wat de schaal zegt bij thuiskomst.
Kwak
  zondag 4 augustus 2013 @ 20:38:38 #19
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129690727
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die tattoo _O- hoe dom ben je dan
Of was ie niet echt?
vrees van wel :') verder leuke meid!
And eternity in an hour.
pi_129690778
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:38 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

vrees van wel :') verder leuke meid!
Verder is ze inderdaad wel tof.
pi_129690991
Ik had me ooit bijna opgegeven. Maar het idee van op tv met je sores stond me toch wel erg tegen. Zien mijn leerlingen hun juf in haar ondergoed op tv :') no wai.
Kwak
pi_129691030
En het ook niet echt vol te houden natuurlijk
pi_129691557
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:36 schreef Zeester het volgende:
Puala, even als een steuntje in je rug, ik had ook zelden een écht hongergevoel, of kon het gewoon goed negeren. Tegenwoordig, na bijna een jaar dieten heb ik écht op vaste tijdens honger of trek, en word ik ook heel sjaggerijnig als ik dan niets eet. Dus door die regelmaat streng toe te passen, komt het vanzelf goed met dat hongergevoel en de logische eetmomenten!
Oh dat is wel fijn om te weten :)
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 21:15:52 #24
5428 crew  miss_sly
pi_129692299
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:59 schreef Puala het volgende:

[..]

Oh dat is wel fijn om te weten :)
Maar dan moet je natuurlijk wel beginnen met op gezette tijden te eten. Bijvoorbeeld jezelf dwingen, zet er een alarmpje op desnoods, om bijvoorbeeld om 10 uur een tussendoortje te nemen. Van dat water gaat dat niet gebeuren, natuurlijk.
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:18:11 #25
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129692398
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:45 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had me ooit bijna opgegeven. Maar het idee van op tv met je sores stond me toch wel erg tegen. Zien mijn leerlingen hun juf in haar ondergoed op tv :') no wai.
:D

Begrijpelijk.

Dit is wel echt een supermooie aflevering, trouwens! Ze is een totaal ander mens geworden :)
And eternity in an hour.
pi_129692884
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar dan moet je natuurlijk wel beginnen met op gezette tijden te eten. Bijvoorbeeld jezelf dwingen, zet er een alarmpje op desnoods, om bijvoorbeeld om 10 uur een tussendoortje te nemen. Van dat water gaat dat niet gebeuren, natuurlijk.
Ja precies, dan moet je het wel eventjes volhouden natuurlijk. Maar het is niet zo dat je dat 'plugje' nu definitief hebt gesloopt, dat bedoel ik meer :D
pi_129693217
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Oh maar dat voornemen is er ook absoluut :Y
pi_129694458
Ik eet trouwens nog steeds geen tussendoortjes. In ieder geval niet 's ochtends, en soms 's middags. Ik werk in de horeca, en ik heb gewoon geen koffiepauze-momentje ofzo. Heb weleens geprobeerd om een banaan 'achter' te leggen, maar dan neem ik 1x een hap als ik achter ben en ben ik vervolgens 3 uur later in m'n pauze pas weer daar. Jammer, maar helaas. Maar ontbijt/lunch/avondeten wel altijd.
pi_129695098
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:20 schreef miss_sly het volgende:
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_129695177
Hier geen weekendlijstjes om over naar huid te schrijven.

Vanaf morgen ga ik proberen ritme te krijgen in mijn doordeweekse dagen. De wekker gaat om 8 uur en dan moet ik eruit!

Vandaag gebbqt met vriendinnetje en haar vriend was heel gezellig. En ze hadden het leuke nieuws dat ze een kindje verwachten over 6 maandjes! Superleuk!

Alleen wel emotioneel geweest vanavond. Wij willen ook graag aan kindjes beginnen, en omdat mijn hormonen best een rol gaan spelen, was ik vanavond best verdrietig.
Ik had me bij de situatie neergelegd. Maar toch maakte het wat los.

Voel me er ook stom over dat ik me er zo rot door kan voelen. Mijn vriend blijft zo rustig.. maar misschien is dat geen goede vergelijking.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_129695599
Een ode aan O+ Alcohol O+

Dus.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_129695672
Ik heb net een lekkere borrel op!
pi_129695961
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een ode aan O+ Alcohol O+

Dus.
Ja zo klinkt mijn milde magere kwark met aardbeien niet lekker. Vooral niet gecombineerd met een flink glas water. Mweh.
pi_129696014
Dat is ook best heftig, Joycie! Helemaal niet raar dat je emotioneel wordt :*

Ik stond net bij NYpizza om een pizza voor mijn vriend te halen en een kleintje voor mezelf, zegt de jongen die de bestelling opneemt: "Zou je dat nou wel doen? Je bent zo goed bezig in de sportschool"

....

:o Ik word herkend! Geen flauw idee wie hij was :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129696225
Isa, je hebt toch wel door dat je de babe van die sportschool bent geworden hè?
pi_129696291
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Isa, je hebt toch wel door dat je de babe van die sportschool bent geworden hè?
Ik denk eerder dat ze denken: daar heb je dat te dikke wijf ook weer O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129696366
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ze denken: daar heb je dat te dikke wijf ook weer O-)
Pfrt, ik heb die foto laatst van je gezien, dus geloof die onzin niet.
pi_129696605
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:28 schreef Isabeau het volgende:

Je bent een regular!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_129696852
quote:
18s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:

Pfrt, ik heb die foto laatst van je gezien, dus geloof die onzin niet.
Daar stond de onderste helft heel voordelig niet op *)
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:50:12 #40
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129697152
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:28 schreef Isabeau het volgende:
Dat is ook best heftig, Joycie! Helemaal niet raar dat je emotioneel wordt :*

Ik stond net bij NYpizza om een pizza voor mijn vriend te halen en een kleintje voor mezelf, zegt de jongen die de bestelling opneemt: "Zou je dat nou wel doen? Je bent zo goed bezig in de sportschool"

....

:D durf je nu nog wel naar NY pizza toe?

Ik was van de week bij de traiteur bij mij om de hoek en hij wist toen ik binnenkwam al dat ik spareribs wilde. Dus nu kom ik er voorlopig echt niet meer. Was ik al niet van plan maar dit helpt er wel bij.

:* voor Joycie: helemaal niet gek dat je emo wordt idd :*
And eternity in an hour.
pi_129698061
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:50 schreef _Dido_ het volgende:

:D durf je nu nog wel naar NY pizza toe?

Ik was van de week bij de traiteur bij mij om de hoek en hij wist toen ik binnenkwam al dat ik spareribs wilde. Dus nu kom ik er voorlopig echt niet meer. Was ik al niet van plan maar dit helpt er wel bij.

:* voor Joycie: helemaal niet gek dat je emo wordt idd :*
Ik bestel de volgende keer wel online :@ Overigens schrok ik me net kapot van het aantal kcal van een halve small pizza :') Wel veel gewandeld en gesport vandaag.

En dat is ook erg zeg als ze je herkennen en weten wat je wilt :D Ik geloof dat mij dat ook zou wegjagen.

Vroeger toen ik nog dik & tevreden was en dus niet op enig dieet bestelde ik wel eens iets en deed dan of het voor meer personen was. Herkenbaar? :D Zo van: een grote bak ijs en 3 lepeltjes graag! Of 1 pizza en 2 blikjes cola (1 light en 1 regular, zodat ze dachten dat het om 2 mensen ging) etc.
pi_129698317
Zó herkenbaar :').
pi_129698419
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Zó herkenbaar :').
O+ O+

Godzijdank niet de enige! #opgelucht
pi_129698449
Nee... dat niet. Ik ben niet zo van afhaal.

Wel bij een vreetbui niet continu naar de supermarkt om de hoek gaan. Maar naar meerdere want stel je voor dat ze je herkennen :@
pi_129705286
quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:13 schreef douche-eendje het volgende:
Nee... dat niet. Ik ben niet zo van afhaal.

Wel bij een vreetbui niet continu naar de supermarkt om de hoek gaan. Maar naar meerdere want stel je voor dat ze je herkennen :@
Dit wel.
pi_129705360
quote:
2s.gif Op maandag 5 augustus 2013 07:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit wel.
Ben zo blij dat dat nu gewoon verleden tijd lijkt te zijn.

En vanmorgen 73.2. Wil mn atl weer, verdorie :P
pi_129705444
Twee dagen uitgebreid gegeten, wel allebei zelfgemaakt en vegan, maar het was toch niet mager. De exacte schade moet i nog even uitrekenen bij my fitness pal. Nu zit ik klaar met de hardloopschoenen, en deze week ga ik maar weer eens echt wat strenger zijn. Weg met die dikke pens!
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  maandag 5 augustus 2013 @ 09:09:16 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129706131
:W

Niet aangekomen, zelfs een beetje afgevallen op vakantie. *O*
Nu 1 week keihard aan de bak en dan weg voor 2 weken Singapore voor mijn werk. Dat gaat lastiger worden dan 2 weken vakantie. ;)

Lijstje gisteren, beetje vreemd wegens lege koelkast wegens net terug van vakantie:

O: Brinta
T: niks wegens late O
L: 350gr lightkwark aardbeienmeuk v d lidl, 1 boterham m boursin-achtig spul
T: 2 gekookte eitjes, dikke plak kipfilet, 1 lepel nutella :@
D: Indian Tandoori Mix dinges :9 (Lekker uit eten om de vakantie af te sluiten)

S: laffe poging tot hardlopen, 1km en toen afgehaakt en terug gewandeld, Gewoon Geen Zin. :+

Lijstje vandaag

T: griekse yoghurt 0% m blauwe bessen
L: 3 boterhammen m kalkoenfilet
T: appel en rode paprika
D: Veldsla stamppot m spekjes en cherrytomaatjes
  maandag 5 augustus 2013 @ 09:25:27 #49
319308 Tink89
To live is to dance
pi_129706376
Helemaal aan het teruglezen (want zou moeten werken enzo) en wrs vreselijk achterhaald, maar toch:

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:28 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Vegan is ook lactosevrij en vegetarisch, en unprocessed is ook eenvoudig te regelen :-p
Een milde Indiase stoofpot of iets dergelijks is wel praktisch met dit soort dingen. Is het meteen nog slank ook (als je er geen liter kokosmelk in gooit... ;-))

[..]

In de andere smaken zit ook inderdaad niet veel zuivel, maar wel vaak een beetje, bijvoorbeeld als aroma. Kaaspoeder, weipoeder. Soms staat er geen ingredient met melk tussen, maar alleen bij de allergieinformatie, dus dan zal het wel in het aroma zitten.

Ik wou dat ik de Lays Sweet Paprika mocht. :'(
We hebben besloten dat iedereen gewoon wat meebrengt :) incl. allergieinformatie dan wel.

En ik mag absoluut helemaal geen zuivel en mag echt de meeste chips wel hebben. Weipoeder, kaaspoeder enz. laat ik dus sowieso liggen. Misschien houden we gewoon van andere chips... Ik heb zelden dat ik een chipssmaak moet laten liggen vanwege de allergieinfo.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 12:10 schreef kwakz0r het volgende:
Hoi, voor alle lactose intoleranten: lactase tabletjes werken echt! Ik heb zelf pas last als ik echt veel binnenkrijg, via ijs of iets met room, en door die tabletten ( in Dld vrij verkrijgbaar, in Nl misschien ook of anders via de huisarts) kan ik gewoon meedoen als ergens anders eet. Of als ik een keer een ijsje wil sturen zonder buikpijn ( Ik nam de diarree eerst gewoon op de koop toe zo één keer per maand).
Niet dus, ik reageer net zo heftig op lactase als op lactose. Heb maanden geprobeerd de dosering goed te krijgen, maar lukt niet. Nu kan ik ook wel echt niet tegen lactose, misschien dat het voor mensen die maar een beetje intolerant zijn wel werkt.

quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 07:45 schreef Isabeau het volgende:
Foto's van duikinstructeurs mogen ook in mijn PM-box :Y

Alweer een tijdje wakker. Sportschool gaat pas om 9 uur open, balen. Waarom niet gewoon ook om 8 uur net als de rest van de week :? Ik heb gisteren gedroogde ananas (een hele schijf) van de markt gegeten en ik zou er een paar mee naar huis nemen, maar ik doe het denk ik maar niet. Was te lekker en dan snoep ik zo'n zakje in één keer op 8-) Zulk gedroogd fruit lijkt altijd heel suikerig. Weet iemand of dat toegevoegde suikers zijn of dat dat idd allemaal fruitsuikers zijn?
Heel vaak heel veel toegevoegde suikers, maar soms ook niet, ligt eraan waar je het koopt. Wel mjam!

quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind elke dag wegen heerlijk. Als ik goed bezig ben zie ik de vooruitgang en dat motiveert me. Als ik slecht bezig ben kan ik iig mijn kop niet in het zand steken.
+1

quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:18 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

:D

Begrijpelijk.

Dit is wel echt een supermooie aflevering, trouwens! Ze is een totaal ander mens geworden :)
Ik heb alleen het laatste deel gezien (vanaf de Niagara falls, waar ik 1,5 week geleden nog was...) en vond haar maar een mooi mens. Ik was alleen gruwelijk jaloers dat ze veel minder vel over leek te hebben dan ik, met name bij haar armen.

Anyway, terug naar de dag van vandaag... Lijstje!

O: 3 volkoren bth met aardbeien, theelepeltje suiker, klein glaasje jus.
T: Puntpaprika, appel of een pakje crackertjes. 1 van de 3...
L: 4 volkoren. 2 30+kaas, 2 kipgrilworst. 1/3 komkommer.
T: Zie ochtend-T, 1 van de 3.
D: Gebakken aardappeltjes met komkommer en tilapia, denk ik. Iets makkelijks in ieder geval. Het is al druk zat...
T: Waterijsje of een halve kleine galiameloen. Allebei jum, even kcal tellen straks.

Morgen weer eens een weegmomentje, moet heel, heel erg oppassen dat ik het nu (na vier weken niet echt opletten) niet laat versloffen. Vroeger was dat altijd het moment dat het me gewoon niks meer uitmaakte. Nu heb ik vriendjelief als een stok achter de deur enzo, maar heb de neiging om m.n. bij m'n D al vaak tevreden te zijn met 'gewoon normaal'. Komt ook door Canada, daar was zo veel ontzettend ongezonde meuk te krijgen, dat bijna alles hier gezond lijkt....
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_129706470
Heb je het nationale gerecht van Canada nog geprobeerd? Dat patat met smeltkaas gerecht? :D
  Moderator maandag 5 augustus 2013 @ 09:31:20 #51
5428 crew  miss_sly
pi_129706495
BE, welkom terug en wat goed dat je niet bent aangekomen, maar zelfs afgevallen *O*
pi_129706853
Het uit bed gaan wanneer de wekker ging is mislukt.

Heb als een blok geslapen na mijn huilbui van gisteren. Voel me nog wel ellendig.. (ongesteld moeten worden nu is niet leuk)

Zo moeilijk wanneer verstand lijnrecht tegenover je gevoel staat.

Naja, zo een lekker bakje yoghurt maken. Vanmiddag een salade. En vanavond bbq leftovers.
pi_129707030
Morning :W

Ik voel me ook niet helemaal 100%
Net ontbeten met magere yoghurt en muesli maar zou het liefst weer terug naar bed gaan
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:21:54 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_129707507
Mogge!

Toch overgegeven aan de biertjes zaterdag :@
Schade: 400 gram. Mijn lichaam kan ineens normaal doen wtf?
disclaimer
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:22:35 #55
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_129707525
morgen naar huis!
eens kijken wat er nog in de kast is blijven liggen en grote "schoonmaak" houden..
heb zin om gezond te gaan eten en weer te gaan sporten. ( ben er deze shift niet aan toegekomen)

veel zin in fruit! en groente en gezond eten YEAH!
En weer gaan zwemmen!

zin in :D

( beetje over-enthousiast he?? ;) )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:22:41 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_129707528
Hoewel ik het woordje "ongesteld" lees in de post van Jocyie en me ineens realiseer dat ik overmorgen dan vast wel twee kilo zwaarder ben :')
disclaimer
pi_129707557
Daarom ga ik mij deze week ook maar niet wegen.
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:26:11 #58
319308 Tink89
To live is to dance
pi_129707601
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:30 schreef Isabeau het volgende:
Heb je het nationale gerecht van Canada nog geprobeerd? Dat patat met smeltkaas gerecht? :D
Poutine! Vriendlief wel, maar ik mag dus geen kaas... Hij heeft wel beloofd het thuis een keer na te maken met frietjes van de frituur, lactosevrije kaas en homemade jus, maar ongezond is het wel echt en ik betwijfel of ik het lekker ga vinden. Hij vond het in ieder geval fantastisch :)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:30:19 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_129707693
Ik heb trouwens een raar vraagstuk.

Ik ben zaterdag dus heen en terug gefietst naar mijn schoonouders en Runkeeper aangezet. Dit zijn de heenwegstats:

quote:
KM: 7.75
DURATION: 29:41
AVERAGE SPEED:15.67
CALORIES BURNED: 309
En de terugwegstats:

quote:
KM: 7.74
DURATION: 28:32
AVERAGE SPEED: 16.27
CALORIES BURNED: 224
HOEOEOE kan ik nou op de terugweg sneller fietsen, en bijna 80 kcal minder verbranden :?
disclaimer
pi_129707698
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:26 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Poutine! Vriendlief wel, maar ik mag dus geen kaas... Hij heeft wel beloofd het thuis een keer na te maken met frietjes van de frituur, lactosevrije kaas en homemade jus, maar ongezond is het wel echt en ik betwijfel of ik het lekker ga vinden. Hij vond het in ieder geval fantastisch :)
Ja ik ben niet allergisch voor lactose maar wel intolerant. Ik krijg wel klachten maar minder erg dan jij denk ik.

Apart dat je ook niet tegen lactase kan, dat is toch iets heel anders dan lactose? (Enzym dat melksuiker afbreekt vs. melksuiker) en jammer ook, voor mij is het in geval van nood echt een redding.
Kwak
pi_129707726
quote:
99s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:

Ik ben zaterdag dus heen en terug gefietst naar mijn schoonouders en Runkeeper aangezet. Dit zijn de heenwegstats:

[..]

En de terugwegstats:

[..]

HOEOEOE kan ik nou op de terugweg sneller fietsen, en bijna 80 kcal minder verbranden :?
Meer heuvel af?
Ja doei.
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:32:40 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_129707743
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Meer heuvel af?
DAT is inderdaad wel een goeie. Eindhoven ligt natuurlijk in een kuil :D
disclaimer
  Moderator maandag 5 augustus 2013 @ 10:32:55 #63
5428 crew  miss_sly
pi_129707751
Wind in de rug en wat meer dalend in plaats van stijgend?
Dat kan heel subtiel, dat je het vrijwel niet ziet, maar er toch een lichte stijging in zit.
pi_129707762
quote:
99s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En de terugwegstats:

[..]

Waarschijnlijk kijkt hij meer naar tijd dan naar snelheid. Het verschil in wattage zal te klein zijn om het verschil in fietsduur voor de kcals op te heffen zeg maar.
Kwak
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:33:53 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_129707775
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:32 schreef miss_sly het volgende:
Wind in de rug en wat meer dalend in plaats van stijgend?
Dat kan heel subtiel, dat je het vrijwel niet ziet, maar er toch een lichte stijging in zit.
Runkweepeer meet geen wind, het zal idd de hoogte zijn :Y :D
disclaimer
  Moderator maandag 5 augustus 2013 @ 10:34:22 #66
5428 crew  miss_sly
pi_129707785
quote:
99s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Runkweepeer meet geen wind, het zal idd de hoogte zijn :Y :D
Nee, maar hij meet ook geen hoogte, maar je kunt wel sneller zijn door wind in de rug en toch minder actief?
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:35:54 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_129707814
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, maar hij meet ook geen hoogte, maar je kunt wel sneller zijn door wind in de rug en toch minder actief?
Hij meet wel degelijk hoogte:

Heenweg:
quote:
TOTAL CLIMB

491
Terugweg:

quote:
TOTAL CLIMB

38
Al zal dat niet betrouwbaar zijn, maar het verklaart het wel :D
disclaimer
pi_129707819
Spui elf, lama@
Kwak
pi_129707824
:7
Ja doei.
  Moderator maandag 5 augustus 2013 @ 10:37:17 #70
5428 crew  miss_sly
pi_129707847
Aah, die had ik niet gezien, maar inderdaad.
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:37:19 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_129707848
ik vraag me ook serieus af waar ie 491 meter vandaan haalt :')_!
disclaimer
pi_129707894
Dagboek,

Gister een dagje met schoonfamilie naar Texel geweest. Schade: niet meer kunnen liggen van de pijn.

Ik heb steeds met een handdoek over me heen gelegen (normaal zit ik onder zo'n strand eet tent maar dat hadden ze daar niet) en kleren aan gehouden en toch nog verbrand toen ik eventjes naar de zee ging (om te pootje baden, zwemmen in de zee vind ik eng..). :') Ik heb besloten dat ik dus niet meer naar het strand ga. Sowieso vind ik het niks aan.

Wel heb ik nog een tabata (zo heette dat toch?) gedaan. Dus 20 sec rennen 10 sec rust. En dat x8. Leuk om te doen op het strand. O+ Ook heb ik door de verveling me gedragen als een Duitser en een gat gegraven waar ik in kon liggen. Wel een meter diep. :') zwaar dat het was. Maar dat was tenminste wat koeler dan op het zand liggen.

Verder zijn we 's avonds nog uit eten geweest. Waar ik eerder zou kiezen voor patat (moeilijke eter met de gedachte "ze hebben toch niks wat ik lust" en nu wil ik zeker geen patat meer eten) heb ik nu voor vis gekozen. O+

Al met al was het wel een lekker dagje maar ik was wel kapot. We zijn om 8 uur 's morgens weg gegaan en we kwamen 22:45 weer uit de auto.
pi_129708082
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:39 schreef Mokkels het volgende:
Dagboek,

Gister een dagje met schoonfamilie naar Texel geweest. Schade: niet meer kunnen liggen van de pijn.

Ik heb steeds met een handdoek over me heen gelegen (normaal zit ik onder zo'n strand eet tent maar dat hadden ze daar niet) en kleren aan gehouden en toch nog verbrand toen ik eventjes naar de zee ging (om te pootje baden, zwemmen in de zee vind ik eng..). :') Ik heb besloten dat ik dus niet meer naar het strand ga. Sowieso vind ik het niks aan.

Wel heb ik nog een tabata (zo heette dat toch?) gedaan. Dus 20 sec rennen 10 sec rust. En dat x8. Leuk om te doen op het strand. O+ Ook heb ik door de verveling me gedragen als een Duitser en een gat gegraven waar ik in kon liggen. Wel een meter diep. :') zwaar dat het was. Maar dat was tenminste wat koeler dan op het zand liggen.

Verder zijn we 's avonds nog uit eten geweest. Waar ik eerder zou kiezen voor patat (moeilijke eter met de gedachte "ze hebben toch niks wat ik lust" en nu wil ik zeker geen patat meer eten) heb ik nu voor vis gekozen. O+

Al met al was het wel een lekker dagje maar ik was wel kapot. We zijn om 8 uur 's morgens weg gegaan en we kwamen 22:45 weer uit de auto.
Heb je alleen eens P20 geprobeerd? (die hebben ze volgens mij in verschillende factors) Mijn oom zweert erbij. Die verbrande echt altijd! Superlichte huid. En hij smeert zich daar smorgens mee in en kan heel de dag in de zon lopen!
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:46:34 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129708230
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:46 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Heb je alleen eens P20 geprobeerd? (die hebben ze volgens mij in verschillende factors) Mijn oom zweert erbij. Die verbrande echt altijd! Superlichte huid. En hij smeert zich daar smorgens mee in en kan heel de dag in de zon lopen!
Jep ook al.. Ik denk dat ik in m'n hele leven alle soorten al geprobeerd heb. Nu heb ik altijd factor 50 of sunblock. En toch nog verbranden. :{ Ik ben niet gemaakt voor de zon haha. :P
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:02:13 #77
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129708516
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:50 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Jep ook al.. Ik denk dat ik in m'n hele leven alle soorten al geprobeerd heb. Nu heb ik altijd factor 50 of sunblock. En toch nog verbranden. :{ Ik ben niet gemaakt voor de zon haha. :P
oh dat lijkt me echt niet tof :*

Ik ben inmiddels dusdanig verkleurd dat insmeren niet meer nodig is. Zou t nog wel doen als ik echt ging liggen bakken maar met normale kleren buiten niet.
And eternity in an hour.
pi_129708562
Insmeren is altijd nodig he o|O
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:04:56 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_129708579
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:04 schreef Sarabi het volgende:
Als je ff een blokkie om gaat?
Nou, dat doe ik ook echt niet hoor :D
disclaimer
pi_129708612
quote:
99s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als je ff een blokkie om gaat?
Nou, dat doe ik ook echt niet hoor :D
Ligt er aan hoe groot blokje dat is ;)
Maar zelfs voor een klein stukje zou het beter zijn.
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:06:49 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_129708630
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ligt er aan hoe groot blokje dat is ;)
Maar zelfs voor een klein stukje zou het beter zijn.
Ja, uiteraard, maar ik denk niet dat er veel mensen zijn die de hele fucking dag met sunblock lopen :D
disclaimer
pi_129708631
quote:

[..]

Jeetje :o.

Ik ben zo ongeveer het omgekeerde. De enige keer dat ik verbrand ben was na een uur snorkelen in de volle tropische zon. Verder verbrand ik nooit, maar word ook niet bruin :').

Ik kots niet meer alles uit wat ik binnen krijg, dus ga er weer tegenaan! Vanochtend alleen wel ontbeten met 2 croissantjes omdat ik niets in huis had en snel wat voor het werk moest... Vanavond dus even boodschappen doen.

Oeh, en ik ga vanaf vandaag elke dag jilliannen en heb mezelf opgelegd dat ik elke dag hier moet posten dat ik het heb gedaan, dus bereid jullie voor op kutposts O+.
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:07:22 #83
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129708654
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:04 schreef Sarabi het volgende:
oh :@ ik denk: Als ik niet verbrand is het wel goed. Maar volgens mij moet je je ook in de winter insmeren, toch?
And eternity in an hour.
pi_129708662
quote:
99s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, uiteraard, maar ik denk niet dat er veel mensen zijn die de hele fucking dag met sunblock lopen :D
Nee maar alleen insmeren als je gaat liggen bakken is niet genoeg.
Een (half) uurtje in de tuin/park of rondje lopen dan moet je je toch echt wel insmeren.
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:08:21 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_129708676
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee maar alleen insmeren als je gaat liggen bakken is niet genoeg.
Een (half) uurtje in de tuin/park of rondje lopen dan moet je je toch echt wel insmeren.
Ja, ongetwijfeld. Ik doe het nog steeds niet :P
disclaimer
pi_129708694
Het uv-licht blijft schadelijk voor je huid, ook als je al bruin bent.
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:10:53 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_129708759
Ja, van varkensvlees krijg je ook kanker. Natuurlijk is het goed om voorzichtig te zijn, hartstikke, maar ik ga me niet insmeren als ik naar de bakker loop. Als het echt zo gevaarlijk was had 94% van de wereldbevolking huidkanker. Als ik weet dat ik veel buiten ben en de zon schijnt veel dan smeer ik me natuurlijk wel in.
disclaimer
pi_129708832
Het ging ook over wat Dido zei ;)
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:20:39 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129709045
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:06 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jeetje :o.

Ik ben zo ongeveer het omgekeerde. De enige keer dat ik verbrand ben was na een uur snorkelen in de volle tropische zon. Verder verbrand ik nooit, maar word ook niet bruin :').

Ik kots niet meer alles uit wat ik binnen krijg, dus ga er weer tegenaan! Vanochtend alleen wel ontbeten met 2 croissantjes omdat ik niets in huis had en snel wat voor het werk moest... Vanavond dus even boodschappen doen.

Oeh, en ik ga vanaf vandaag elke dag jilliannen en heb mezelf opgelegd dat ik elke dag hier moet posten dat ik het heb gedaan, dus bereid jullie voor op kutposts O+.
You go girl! Ik twijfel de rest van de dag nog even door of ik deze week er voor ga of dat ik wacht tot ik terug ben. Alles wat ik nu doe is mooi meegenomen natuurlijk en hardlopen zal er wrsch ook bij inschieten deze week.
pi_129709203
Mijn weekendlijstjes waren niet zo goed.. mja.. niks aangekomen. Vanmorgen 75,2.

Lijstje vandaag:

O: Kwark, cruesli balans, appel, halve banaan (de andere helft was beurs), lijnzaad
T: 2 gekookte eitjes
L: 2 boterhammen. 1 kaas en 1 met iets van vleeswaren
T: weet ik nog niet
D: uhhhhhhhh geeeeeeeeeeeeeen idee
T: paar zoute stengels denk ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:27:58 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_129709298
Mijn zwemplannen worden een beetje de grond in geboord deze week door zwemkampioenschappen. Dan kun je alleen banen trekken in het kleine ondiepe therapeutische bad. Daar baal ik van, nu moet ik wat anders bedenken :')
disclaimer
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:30:30 #92
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129709391
quote:
99s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn zwemplannen worden een beetje de grond in geboord deze week door zwemkampioenschappen. Dan kun je alleen banen trekken in het kleine ondiepe therapeutische bad. Daar baal ik van, nu moet ik wat anders bedenken :')
ga hardlopen :9 ;)
And eternity in an hour.
pi_129709405
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:26 schreef Tink89 het volgende:

Het ziet er zó vies uit _O- Maar het is heel populair en ik denk dat het de Canadese vorm van onze kapsalon is :+ (en die lust ik dus echt niet, maar dit fascineerde me wel en wil ik wel eens proberen als ik de kans krijg).
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:31:28 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_129709420
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:30 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

ga hardlopen :9 ;)
Ja, briljant plan tnx :')
Nee, ik pak m'n veloooo wel O+
disclaimer
pi_129709462
Ik smeer me altijd in. Voor m'n gezicht heb ik ook make-up voor met spf (in de zomer heb ik dat niet op, want dan gewoon zonnebrand) maar in de winter heb ik dat ook zeker nodig.

Leuke eerste wintersport vakantie ook toen ik klein was. We wisten niet dat het ZO erg zou zijn met de zon en sneeuw (want je hoort er altijd wel over). Dag 1 had ik de blaren op m'n gezicht. :'(

Één voordeel: m'n benen worden nu eindelijk bruin! Want ik word alleen bruin als ik verbrand. 8)7 Maar het is natuurlijk nooit goed!
pi_129709530
Ik ben een gigantische vreetbui aan het onderdrukken hier.. Ik hoop echt dat ik het volhou!
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:36:19 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_129709541
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:35 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben een gigantische vreetbui aan het onderdrukken hier.. Ik hoop echt dat ik het volhou!
Niet hopen, gewoon doen. Eten lost niks op, ga iets leuks doen, *O*
disclaimer
pi_129709572
quote:
Ik ben dit jaar voor het eerst in mijn leven niet verbrand op het strand *O* (flink zitten smeren)
Maar gisteren in de Biesbosch dus wel -O- En ik had ook gesmeerd :(
Jij hebt ook best een enorm lichte huid (past bij je rode haren natuurlijk 8-) ), dus nog veel sneller kans op verbranden.

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:08 schreef Sarabi het volgende:
Het uv-licht blijft schadelijk voor je huid, ook als je al bruin bent.
Dat dus.

pi_129709628
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben dit jaar voor het eerst in mijn leven niet verbrand op het strand *O* (flink zitten smeren)
Maar gisteren in de Biesbosch dus wel -O- En ik had ook gesmeerd :(
Jij hebt ook best een enorm lichte huid (past bij je rode haren natuurlijk 8-) ), dus nog veel sneller kans op verbranden.

[..]

Dat dus.

Ook erg verbrand?

Ja, klopt. En ik ben van nature ook rood dus daar komt het sowieso van. Van de 5 kinderen van m'n moeder ben ik de enige die dit heeft. Het is niet eerlijk. :'( :D
pi_129709654
Vanavond BBQ. Mijn ouders komen eten. :)
pi_129709657
En niet zo lang geleden las ik de resultaten van een onderzoek waarbij de ene groep altijd zonnebrandcrème opdeed (gezicht en handen) als ze naar buiten gingen en de andere groep zoals ze het normaal toepasten (dus bijv dagje op het strand etc). Die eerste groep had jaren later veel minder rimpels, ouderdomsvlekken etc. Dus ook als je niet bang bent voor kanker omdat je dat met drogredenaties als 'overal krijg je kanker van' heel mondig te lijf gaat, dan nog heeft het voordelen om te smeren :P (en ik had het me voorgenomen, maar ik doe het ook niet, want het is zo'n plakkerig stom gedoe :@ )
pi_129709691
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:41 schreef Isabeau het volgende:
En niet zo lang geleden las ik de resultaten van een onderzoek waarbij de ene groep altijd zonnebrandcrème opdeed (gezicht en handen) als ze naar buiten gingen en de andere groep zoals ze het normaal toepasten (dus bijv dagje op het strand etc). Die eerste groep had jaren later veel minder rimpels, ouderdomsvlekken etc. Dus ook als je niet bang bent voor kanker omdat je dat met drogredenaties als 'overal krijg je kanker van' heel mondig te lijf gaat, dan nog heeft het voordelen om te smeren :P (en ik had het me voorgenomen, maar ik doe het ook niet, want het is zo'n plakkerig stom gedoe :@ )
Maar als je dan verbrand icm zonnebrand? Dan heb je ook zeker nog veel kans op huidkanker?

En ik vind het ook zo vies :'( . M'n hele leren tas is er door naar de kloten.. allemaal vlekken van zonnebrand.
pi_129709703
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:39 schreef Mokkels het volgende:

Ook erg verbrand?

Ja, klopt. En ik ben van nature ook rood dus daar komt het sowieso van. Van de 5 kinderen van m'n moeder ben ik de enige die dit heeft. Het is niet eerlijk. :'( :D
-knip-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Isabeau op 06-08-2013 12:20:27 ]
pi_129709713
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:35 schreef J0ycie88 het volgende:
Als je een eetbui onderdrukt, ga je onderuit. Klinkt uberzweverig, maar het werkt wel: gewoon accepteren dat het er is. Je hebt een vreetbui, boeiend. Meestal krijg je die als je ergens voedingsstoffen mist: dus goed nadenken wat je aan gezond voer al een tijdje niet op hebt waar veel voedingsstoffen in zitten en dat eten. Als je een suikercraving hebt, een appel met kaneel eten en gaan wandelen. Dan word je hoofd weer rustig en is onderdrukken niet nodig.
pi_129709794
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:43 schreef Mokkels het volgende:

Maar als je dan verbrand icm zonnebrand? Dan heb je ook zeker nog veel kans op huidkanker?

Eh ja, door het verbranden krijg je DNA-schade en juist die schade kan een trigger zijn voor huidkanker. Dus dan maakt het weinig uit dat je zonnebrandcreme gebruikte, de schade zelf is al gevaarlijk. (het bruin worden zelf komt door melanine aanmaak en ook dát is een trigger voor huidkanker, zij het niet zo sterk als een verbrande huid)
pi_129710391
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oei! Ook nog aan twee kanten (zoals ik nu zie)! Dat heb ik dan nooit. :P Altijd m'n rug. Ik heb wel foto's van hoe erg ik verbrand was vorig jaar maar dat is niet zo'n charmante foto. :')

[ Bericht 27% gewijzigd door Isabeau op 06-08-2013 12:20:44 ]
pi_129710431
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 12:08 schreef Mokkels het volgende:

Oei! Ook nog aan twee kanten (zoals ik nu zie)! Dat heb ik dan nooit. :P Altijd m'n rug. Ik heb wel foto's van hoe erg ik verbrand was vorig jaar maar dat is niet zo'n charmante foto. :')
Dit was van een wandeling over het strand incl zonnebrandcrème (en zonnebril, zoals je kan zien) :')
  maandag 5 augustus 2013 @ 12:11:03 #108
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_129710469
Hai! 8-)

Ik kom mij hier ook eindelijk maar eens melden. Misschien nu als stok achter de deur en support?

Even een kleine blik in mijn geschiedenis:
-ik ben nu 25 jaar
-tot 3 jaar geleden altijd ondergewicht gehad (BMI 17) en moeite met op gewicht blijven.
-3 jaar geleden kreeg ik hormoonpillen tegen mijn endometriose en kwam ik 10kg aan en had ik eindelijk een goed BMI. Helaas moest ik vorig jaar weer beginnen met deze pillen en sindsdien zit er geen stop op. En helaas, de weegschaal liegt niet.

Stand vandaag:
Lengte: 168 cm
Gewicht: 78,6 kg
BMI: bijna 28

Ik word erg verdrietig als ik in de spiegel kijk. Van een magere den (ook niet mooi) naar een dikke blob. Van kledingmaat 34/36 naar kledingmaat 44... En dan zit maat 44 mij nog erg strak om het lijf.

Het is nou niet dat ik erg veel eet, maar ik hou wel onwijs van lekkere dingen. Dus ik weet wat ik verkeerd doe, maar het afvallen gaat tot nu toe altijd zonder succes. Mijn streefgewicht is 60kg. Toen ik ten huwelijk werd gevraagd vorig jaar moest ik nog 8kg afvallen tot mijn streefgewicht. Ondertussen moet ik 18kg afvallen tot mijn streefgewicht.... Dus ergens is er iets fout gegaan met het afvallen :@ Niet echt motiverend.

De komende tijd zal ik hier nog veel meelurken om te zien wat jullie posten, en dan hoop ik langzaam in te schuiven.

Nu zal ik eerst mijn hardloopschoenen aantrekken, en mijzelf naar buiten slepen om een rondje te gaan hardlopen. Op mijn eigen manier, zonder evy of wat dan ook. Want dat gaat me te snel :@
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
  maandag 5 augustus 2013 @ 12:17:16 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_129710674
Succes manda-rijn!
Heb je al je vetjes op 1 plek zitten?
Ik ben 8 kilo zwaarder, heb dezelfde lengte en ik draag maat 42!
disclaimer
pi_129710753
Hey mandarijn, welkom :W Gebruik je die medicijnen nu nog? En wat doen die precies dat je er zwaarder door wordt? (bijv verhoogde eetlust, plots vreetbuien oid?)
  maandag 5 augustus 2013 @ 12:21:15 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_129710787
Die hormoonpillen zijn echt een bitch. Ik kwam drie kilo aan van drie weken die pillen slikken :r
je hele interne chemie gaat van de wap :N
disclaimer
pi_129711008
quote:
99s.gif Op maandag 5 augustus 2013 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
Succes manda-rijn!
Heb je al je vetjes op 1 plek zitten?
Ik ben 8 kilo zwaarder, heb dezelfde lengte en ik draag maat 42!
Waar zit het bij jou in godsnaam? Niet in je taille als ik je foto's zie, en je hebt ook van die mooie slanke benen!
  maandag 5 augustus 2013 @ 12:29:04 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_129711020
quote:
11s.gif Op maandag 5 augustus 2013 12:28 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Waar zit het bij jou in godsnaam? Niet in je taille als ik je foto's zie, en je hebt ook van die mooie slanke benen!
Ik denk in mijn hersenen en mijn tieten.
disclaimer
  maandag 5 augustus 2013 @ 12:30:40 #114
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_129711060
De hormoonpillen waren tegen mijn endometriose. Ik moest ermee stoppen van de gynaecoloog omdat ik echt te dik werd/ben. We willen t.z.t. proberen kinderen te krijgen, en dan willen we niet beginnen met overgewicht. Men wil daar het liefst een BMI van <28 mocht het bij ons niet op de normale manier kunnen.

Qua eetpatroon ben ik niet veranderd sinds ik met die medicijnen ben begonnen. Dus geen eetbuien etc.

De vetjes zitten voornamelijk bij mij rond mijn buik (hoe vaak ik al niet de vraag heb gekregen of ik zwanger ben!), mijn kont, taille (welke?), onderrug, bovenarmen en bovenbenen. En dan die striae he.... vanaf mijn taille tot mijn kuiten. Charming... Qua polsen is het nog behoorlijk mager. Met armbanden draag ik nog steeds een kindermaatje oO<
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
  maandag 5 augustus 2013 @ 12:31:20 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_129711077
Maar nee, even serieus, ik ben ten eerste best gespierd onder mijn vet, dat scheelt al wel. En mijn vet zit toch wel echt op pens en tetten. Alleen heb ik geen grote vetophopingen (op tetten na) waardoor het optisch wat prettiger is zeg maar :')
disclaimer
  maandag 5 augustus 2013 @ 12:34:41 #116
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_129711155
Nr 2 die zich vandaag hier meldt.
Ik moet ook erg nodig iets aan mijn gewicht gaan doen!
Ik ben een beetje aan het jojo-en. Dan val ik weer 20 kilo af en kom ik er weer 20 bij en zo gaat dat nu al een aantal jaar.
Ik wil nu wel een keer blijvend afvallen.
Ik ben 28 jaar, 168cm en op dit moment 97 kilo. Veel te zwaar dus.
Ik wil graag naar de 75 kilo toe. Dan is mijn BMI nog wel boven de 25, maar dan is er al een begin.
Sporten vind ik erg saai in mijn eentje. Ben nog steeds op zoek naar een goede sportschool met mijn collega. Hardlopen vind ik echt verschrikkelijk, dus daar zal ik niet aan beginnen.
Hopelijk lukt het me deze keer wel om blijvend gewicht te verliezen.
  maandag 5 augustus 2013 @ 12:37:13 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_129711220
quote:
17s.gif Op maandag 5 augustus 2013 12:34 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Nr 2 die zich vandaag hier meldt.
Ik moet ook erg nodig iets aan mijn gewicht gaan doen!
Ik ben een beetje aan het jojo-en. Dan val ik weer 20 kilo af en kom ik er weer 20 bij en zo gaat dat nu al een aantal jaar.
Ik wil nu wel een keer blijvend afvallen.
Ik ben 28 jaar, 168cm en op dit moment 97 kilo. Veel te zwaar dus.
Ik wil graag naar de 75 kilo toe. Dan is mijn BMI nog wel boven de 25, maar dan is er al een begin.
Sporten vind ik erg saai in mijn eentje. Ben nog steeds op zoek naar een goede sportschool met mijn collega. Hardlopen vind ik echt verschrikkelijk, dus daar zal ik niet aan beginnen.
Hopelijk lukt het me deze keer wel om blijvend gewicht te verliezen.
Welkom, en succes!
twintigtallen in de plus en min is niet een beetje jojo-en!
Heb je enig idee waar het door komt? En wat je nu anders moet doen?
disclaimer
  maandag 5 augustus 2013 @ 12:42:40 #118
360012 Shopaholic1984
pi_129711358
quote:
99s.gif Op maandag 5 augustus 2013 12:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Welkom, en succes!
twintigtallen in de plus en min is niet een beetje jojo-en!
Heb je enig idee waar het door komt? En wat je nu anders moet doen?
Ik werk in het onderwijs en kan heel goed traktaties weigeren als ik aan het lijnen ben. Ben ik dan op gewicht, dan neem ik weer alles wat ik lekker vind (DOM) en aangezien er zo'n 300 leerlingen op school zitten en je er dus bijna elke dag wel 1 of 2 ziet, tikt dat behoorlijk aan. Ook heb ik eerst cambridge gedaan. De kilo's vlogen er af, maar ik kon op het laatste geen shake meer binnen houden. Dit zal ik ook noooooooit meer doen. Daarna ga je eigenlijk weer gewoon eten. Dus de kilo's kwamen er weer bij. Daarna weightwatchers gedaan. Dit ging ook heel goed, maar toen ik op gewicht was ben ik gestopt met afwegen van eten. En nu zijn de porties denk ik weer dubbel zo groot geworden. Ik moet dus mijn eten blijven wegen. Ik vind eten gewoon veel te lekker.
pi_129711373
Welkom allebei en succes!

Welkom terug BE en wat goed dat je bent afgevallen in je vakantie!

Oh Isa, doet al pijn als ik er naar kijk! Wel schattig, zo'n kantje op je decolletage O+

Beetje afwezig geweest, wel bezig met lijnen, maar niet zoveel Fok zin.
Af en toe een beetje. Net als eten :P
Screw them.
We're going home.
pi_129711462
Klinkt bekend Shopaholic, als ik op mijn 'streef' ben gaan alle remmen ook weer los.
Vandaar dat ik nu ook maar niet met 'streefgewichten' werk. Wel mijlpalen maar dat mag ook, dan.
Dan vier ik dat (zo van, nou, hoera!) en dan is 't weer klaar. En verder.

Ik kan ook echt geen maat houden, ik ben echt suikerverslaafd. En niet zo'n klein beetje ook.
Dus geen suiker, dat werkt goed, hier. Ooit wil ik weer 80 wegen, dat woog ik voor de kinders (gezond BMI want 1m82 lang) en daar ben ik nog lang niet. Dus dat is dan een beetje een doel wat ik iig wil halen.

Verder moet ik dit gewoon blijven doen, want ik kom echt soberso aan als ik stop.
Jarenlange ervaring :P
Screw them.
We're going home.
pi_129711545
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:43 schreef Mokkels het volgende:

[..]

En ik vind het ook zo vies :'( . M'n hele leren tas is er door naar de kloten.. allemaal vlekken van zonnebrand.
Je hebt tegenwoordig toch ook doorzichtige spray? Dat plakt niet en is ook makkelijk voor plekken waar je anders niet bij komt.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_129711697
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 12:30 schreef manda-rijn het volgende:
De hormoonpillen waren tegen mijn endometriose. Ik moest ermee stoppen van de gynaecoloog omdat ik echt te dik werd/ben. We willen t.z.t. proberen kinderen te krijgen, en dan willen we niet beginnen met overgewicht. Men wil daar het liefst een BMI van <28 mocht het bij ons niet op de normale manier kunnen.

Qua eetpatroon ben ik niet veranderd sinds ik met die medicijnen ben begonnen. Dus geen eetbuien etc.

De vetjes zitten voornamelijk bij mij rond mijn buik (hoe vaak ik al niet de vraag heb gekregen of ik zwanger ben!), mijn kont, taille (welke?), onderrug, bovenarmen en bovenbenen. En dan die striae he.... vanaf mijn taille tot mijn kuiten. Charming... Qua polsen is het nog behoorlijk mager. Met armbanden draag ik nog steeds een kindermaatje oO<
Fijn dat je die klotepillen in ieder geval nu niet meer slikt ^O^ Anders leek het me nog erg moeilijk worden met afvallen. Je hebt ook een duidelijk doel voor ogen waarom je wilt afvallen; kleine mandarijntjes, dus ook dat is een goed begin ;) Hoe ga je het verder aanpakken? Wil je alleen alle ongezonde tussendoortjes en dergelijke laten staan, of had je een bepaald dieet voor ogen? (en die striae zijn wel jammer ja :X worden vaak wel wat vager in de loop der tijd, maar weg gaan zit er doorgaans helaas niet in).

Shopaholic, als ik dat zo lees dan heb je op zich geen moeite met afvallen, maar vergeet je na het afvallen dat je de rest van je leven een neiging hebt om te dik te worden :P Dus je zult moeten leren dat je áltijd op moet passen. Nu alvast op een gezonde manier dit gewicht te lijf en een eetpatroon aanleren waar je nog jaren mee vooruit kan. Ook welkom!

Leuk hè, zo'n kantje op je huid, CarOnline 8-) Ik raad het af, maar vond het zelf ook wel grappig.
pi_129712579
Even een vraagje, niet voor mezelf maar voor mijn broertje.

Hij is nu ook bezig om op te letten wat hij eet en is flink aan het bewegen. Fiets zo'n 5 keer in de week minstens 25 km.
Nu houdt hij ook bij wat hij eet. En hij probeert rond de 1500 kcals uit te komen. Nu vind ik dit best weinig. Ik eet er meer.

Hij is 1.80 lang en weegt rond de 125 kilo. Wat zouden jullie adviseren?
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:28:53 #124
360012 Shopaholic1984
pi_129712755
Ik heb een app gedownload.(shape up club)
Als je daar invult hoeveel je weegt en hoe lang je bent en hoeveel je wilt afvallen, dan geeft hij zelf aan hoeveel kcal je per dag mag.
(Ik weet niet of dit echt werkt, want ik heb hem er sinds gisteren op staan)
pi_129712843
quote:
17s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:28 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik heb een app gedownload.(shape up club)
Als je daar invult hoeveel je weegt en hoe lang je bent en hoeveel je wilt afvallen, dan geeft hij zelf aan hoeveel kcal je per dag mag.
(Ik weet niet of dit echt werkt, want ik heb hem er sinds gisteren op staan)
heb ik bij een andere app gedaan. en daar komt uit dat hij 3600 kcals zou mogen
pi_129713252
Welkom, nieuwkomers! *O*

Ik heb trouwens een dagcrème die me wat bescherming geeft tegen UV-straling.
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:42:43 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_129713331
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:24 schreef J0ycie88 het volgende:

Hij is nu ook bezig om op te letten wat hij eet en is flink aan het bewegen. Fiets zo'n 5 keer in de week minstens 25 km.
Nu houdt hij ook bij wat hij eet. En hij probeert rond de 1500 kcals uit te komen. Nu vind ik dit best weinig. Ik eet er meer.

ik zou tussen de 1800 en 2000 gaan.
Flinke moot ook trouwens :o
disclaimer
pi_129713476
quote:

Om 500 kcal onder je berekening te gaan zitten en te kijken wat er gebeurt. 1500 kcal is bizar weinig gezien zijn lengte, gewicht en activiteitsniveau. (En ik kom met mijn berekening op ongeveer dezelfde hoeveelheid uit, dus het zal wel kloppen. Ik zou het dus op 3000 houden. Afzakken naar 2500 kan altijd nog.)
pi_129713992
Welkom nieuwelingen :W
pi_129714591
Welkom nieuwelingen! :W

Ik ga nog steeds prima. Geniet van de vakantie, sport nu niet en let niet heel erg op wat ik eet. Wel erg veel beweging (hele dag lopen enzo) Ik blijf stabiel op precies hetzelfde gewicht, al de hele week. Ik was heel blij met 200 gram meer van de week omdat ik dacht dat de weegschaal stuk was. :')

Als ik niet op let merk ik dat ik te weinig groente en fruit eet. We doen ook veel spontane dingen en dan eet je ergens onderweg. Ook drank is aan de orde van de dag. :+ Niet altijd ( :') ) met liters.

Deze week wil ik al langzaam weer iets meer gaan opletten. Sporten doe ik weer per volgende week.
De lijstjes zijn ook raar dus ik posts ze lekker niet. :6
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:27:52 #131
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129715115
Haai newbies! :W
And eternity in an hour.
pi_129715223
Lijstje

O: magere yoghurt met muesli
T: 300gr worteltjes
L: sla met gerookte zalm en yoghurtdressing
T: appel
D: zilvervliesrijst met kliekje chinees (boontjes en worteltjes)
T: waterijsje

Het is (nog) niet zo veel. Nu is dat na het weekend niet erg maar misschien dat er nog wel iets bij komt.
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:53:09 #133
319308 Tink89
To live is to dance
pi_129715869
quote:
99s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als ik de deur uit ga, dus wel. Ik verbrand van 5 minuten in de zon en heb daar een hekel aan. Dus altijd factor 50 en als ik dat dan niet drie keer op een dag smeer, verbrand ik alsnog. Noodzaak dus :(

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:30 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje

O: magere yoghurt met muesli
T: 300gr worteltjes
L: sla met gerookte zalm en yoghurtdressing
D: zilvervliesrijst met kliekje chinees (boontjes en worteltjes)
T: waterijsje

Het is (nog) niet zo veel. Nu is dat na het weekend niet erg maar misschien dat er nog wel iets bij komt.
Dit is wel weinig hoor. Ligt eraan wat een kliekje is, maar misschien kun je yoghurt toevoegen aan je appel? Of een cracker ofzo bij je lunch erbij eten?

Ik heb geen trek en hier nog een puntpaprika liggen, dus die ga ik zo maar opeten, omdat het moet van mezelf. Op zich wel genoeg op mijn lijstje staan voor vandaag, maar als ik die paprika oversla heb ik vanavond te veel trek bij het avondeten en ga ik zitten proppen...
pi_129716050
Waarschijnlijk komt er wel iets van kwark bij :)
Verder is het geen groot kliekje maar het blijft wel afhaal chinees _O-
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:19:53 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129716655
H-O-N-G-E-R

En dus heb ik net niet chips én een kitkat én een gevulde koek uit de automaat getrokken maar een liga. *)
En nu ga ik mijn appeltje erachteraan gooien. *O*
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:24:37 #136
319308 Tink89
To live is to dance
pi_129716802
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
H-O-N-G-E-R

En dus heb ik net niet chips én een kitkat én een gevulde koek uit de automaat getrokken maar een liga. *)
En nu ga ik mijn appeltje erachteraan gooien. *O*
*O* *O* *O* *O* *O*
pi_129717104
Liga's :9 dat mis ik wel
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:53:07 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129717683
Zal ik eens curves doen?

Het ging in OUD over D-cups en dat is mij ook ooit eens aangemeten, maar dat is puur voor de omvang, want de cup zelf redt dat nooit! :+ Anyway, zo van bovenaf mag het er best zijn. ;)
pi_129717849
Uhhh wat is het de laatste tijd in dit topic met al die borstfoto's
pi_129717989
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:33 schreef Sarabi het volgende:
Liga's :9 dat mis ik wel
Die met melkvulling? Caloriebommen zijn het.
pi_129718029
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:01 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Die met melkvulling? Caloriebommen zijn het.
Waarom denk je dat ik die niet meer eet ;)
Het zijn gewoon koeken en dat eet ik niet meer.
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:03:19 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_129718057
Melkliga :r
Goeie curves BE! :9
disclaimer
pi_129718099
Alle soorten liga :9
Maar het is volgens mij echt jaren geleden dat ik er eentje op heb.
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:13:12 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129718437
Ja, het is idd gewoon koek, maar nog altijd betere koek dan gevulde koek denk ik dan maar. ;)
Iig was het nu afdoende om de honger te stoppen. :s)
pi_129718490
Is een extra boterham meenemen misschien een idee voor de volgende keer?
Of extra groente/fruit.
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:15:12 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_129718530
ik heb ook goed honger zeg, er lagen geen komkommers meer in de koelkast vanmorgen _O-
Nog even doorbijten....
disclaimer
pi_129718569
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Om 500 kcal onder je berekening te gaan zitten en te kijken wat er gebeurt. 1500 kcal is bizar weinig gezien zijn lengte, gewicht en activiteitsniveau. (En ik kom met mijn berekening op ongeveer dezelfde hoeveelheid uit, dus het zal wel kloppen. Ik zou het dus op 3000 houden. Afzakken naar 2500 kan altijd nog.)
Voor erg dikke mensen kloppen die berekeningen vaak niet, omdat ze vaak relatief meer vet en minder lean massa hebben. De spiermassa verbrandt Veel meer dan de relatief vette massa. 3600 klopt dus waarschijnlijk echt niet.

Als hij nou eens begint met 2500, de standaard adh voor mannen?
Kwak
pi_129718599
Ik heb ook honger maar ga ook al over een half uurtje avondeten.
Dus nog even volhouden.
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:17:05 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129718607
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:14 schreef Sarabi het volgende:
Is een extra boterham meenemen misschien een idee voor de volgende keer?
Of extra groente/fruit.
Jup! Zeker wel. Maar die tover je niet zomaar uit je mouhouw!

*zucht* Het ging niet om die Liga, dat is de as van alle kwaad, dat weet ik ook wel, het ging erom dat ik niet de rest van de snoepautomaat leeg getrokken heb! :+
pi_129718652
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:17 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Jup! Zeker wel. Maar die tover je niet zomaar uit je mouhouw!

*zucht* Het ging niet om die Liga, dat is de as van alle kwaad, dat weet ik ook wel, het ging erom dat ik niet de rest van de snoepautomaat leeg getrokken heb! :+
Dat is ook heel goed *O*

Maar dat soort buien heb je best vaak toch?
Als je dat van jezelf weet kan je toch beter zorgen dat je meer bij hebt.
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:19:21 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129718718
Nee, de laatste tijd valt dat eigenlijk heel erg mee.
Maar idd morgen gewoon ietsje meer meenemen. :Y
pi_129719068
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, het is idd gewoon koek, maar nog altijd betere koek dan gevulde koek denk ik dan maar. ;)
Iig was het nu afdoende om de honger te stoppen. :s)
Dat zeker. En gevulde koek heb ik letterlijk nooit meer op sinds ik gezien heb hoeveel kcal daarin zaten. ;-)
pi_129719172
Zo. Ik heb 'gesport' voor vandaag. 4 honden wassen + inspuiten omdat ze vlooien hebben is geen pretje.. maar al helemaal niet als ze water haten. Wat verschrikkelijk zeg. En wat een vieze beesten... ze zaten er helemaal onder. Arme beestjes.

quote:

http://fitness.rubriek.nl/fitness/bmr.php Ideaal! Kun je ook invullen hoeveel hij sport etc. En dan ongeveer 500 kcal onder je BMR zitten dan zou je moeten afvallen.

Oeps, ik was bij pagina 5 en dacht dat de laatste was. Je weet dus je antwoord al! :)
pi_129719353
Tot nu toe:
O1: een banaan, twee glazen water
Hardlopen
O2: pitabroodje met halve avocado en een tomaat, water
T: waterijs van 50 kcal
L: moussaka (over van het weekend), dolmadakia, water
T: dadels, fruitsalade, ministukje bananencake

A: nog geen idee
pi_129719392
Moest even googlen wat dolmadakia was, maar een lekker lijstje LadyOracle!
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:41:27 #156
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_129719502
Wegens wind maar 36km gefietst.
Zijn er trouwens nog leuke, spontane meiden die mij als vriend willen op RunKeeper?
Ik ben maar liefst 600g afgevallen afgelopen week, dus een grote inspiratie.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:42:43 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_129719556
Heb ik jou niet al?
disclaimer
pi_129719600
eleusis krijgen we nog antwoord hier op? ;)

quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:10 schreef eleusis het volgende:
47km gefietst [ afbeelding ]
Dat compenseert de chips van gisteren weer.
hoeveel chips was het?
pi_129719609
en verder heb ik alleen Endomondo
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:43:53 #160
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_129719620
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
Heb ik jou niet al?
Ja wij hebben elkander *O*
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:44:11 #161
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_129719632
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:43 schreef Sarabi het volgende:
hoeveel chips was het?
200 gr gr
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:44:19 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_129719636
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

hoeveel chips was het?
waarom wil je daar zo graag antwoord op?
disclaimer
pi_129719683
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

waarom wil je daar zo graag antwoord op?
Het was een grapje omdat Eleusis altijd van die halve mededelingen doet en dan weer dagen wegblijft.
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:28:34 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_129721485
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het was een grapje omdat Eleusis altijd van die halve mededelingen doet en dan weer dagen wegblijft.
Ah, okee. Dat was me niet opgevallen :P
disclaimer
pi_129722221
Verder is ie wel lief hoor
pi_129722677
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Voor erg dikke mensen kloppen die berekeningen vaak niet, omdat ze vaak relatief meer vet en minder lean massa hebben. De spiermassa verbrandt Veel meer dan de relatief vette massa. 3600 klopt dus waarschijnlijk echt niet.

Als hij nou eens begint met 2500, de standaard adh voor mannen?
Ik denk dat je sowieso voor jezelf uit moet vogelen waar het punt ligt waarop je afvalt. En dat kan verschuiven. Als je 125 kg weegt, dan heb je nog een lange weg te gaan. Als je al meteen op een absoluut minimum gaat zitten, dan valt er weinig meer te schrappen. Daarom lijkt het me handig om eerst niet te veel in kcal te schrappen. Maar goed, dat hangt ook af van wat iemand eerst at.
pi_129723162
Meh, ik was te vroeg met juichen over dat ik geen last meer heb van m'n maag. Kreeg niets weggewerkt vandaag, dus nu honger maar geen trek :').
pi_129723192
ow -O- c_c
heb je iets van beschuit in huis?
pi_129723227
Is ook weet eens wat anders, trouwens.
pi_129723308
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:14 schreef Sarabi het volgende:
ow -O- c_c
heb je iets van beschuit in huis?
ik heb net allemaal gezonde dingen gekocht, dus hoop vanavond wat van m'n salade weg te krijgen. Ben nu slokjes smoothie aan het drinken voor de pitamientjes.
pi_129723410
Zo. Nieuwe hardloopschoenen gekocht. :7 Geld uitgeven van dingen waar je blij van word O+
pi_129723451
Leuk douche-eendje! Hoe ver loop je nu?
Ik wil binnenkort ook beginnen.
pi_129723587
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:22 schreef Sarabi het volgende:
Leuk douche-eendje! Hoe ver loop je nu?
Ik wil binnenkort ook beginnen.
Lol, gisteren Evy les 4 gedaan. Maar ik merkte dat ik vrij snel weer last kreeg onder mijn knieschijven en ook mijn enkel wat begon tegen te sputteren... en bleek ik de hardloopschoenen al 2 jaar te hebben 8)7. Demping helemaal op en de oude schoenen waren ook gekocht toen ik op mn topzwaarste zat. Nu waren de schoenen dus te zwaar voor mij :7

En ik wil iig voordat bootcamp begint (20 augustus) t/m evy 10 gelopen hebben. Bootcamp bevat ook aardig wat stukken lopen dus dan zijn de schoenen echt wel noodzakelijk.
pi_129723623
Goed bezig!
Ik zou dan eigenlijk ook nieuwe schoenen moeten kopen maar daar heb ik nu geen geld voor.....

Wat doe je verder nog met bootcamp?
pi_129723790
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:27 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig!
Ik zou dan eigenlijk ook nieuwe schoenen moeten kopen maar daar heb ik nu geen geld voor.....

Wat doe je verder nog met bootcamp?
Ik kreeg 20% korting dus dat maakte de schade iets minder erg :+

Bij de proefles was het warmlopen, dynamische stretch-oefeningen, stukken lopen met spier-oefeningen, daarna nog meer combinaties van spieroefeningen/lopen/sprinten/etc en achteraf nog een cooling down.
Zeg maar een soort Jillian, maar het duurt 3x zo lang (minimaal een uur), met stukkies hardlopen en je bent buiten met een groep bezig.
pi_129723821
klinkt killing
stoer dat je dat gaat doen
pi_129723902
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:34 schreef Sarabi het volgende:
klinkt killing
stoer dat je dat gaat doen
De 8 weeks to fabulous schijnt wat minder intensief te zijn in het begin. Ik merk het wel. Lees dingen als na 8 weken 3 kilo lichter en 3.5 km aan een stuk kunnen hardlopen etc. Nou ja, kan geen kwaad iig.
pi_129724167
Dat zijn mooie resultaten :Y
  maandag 5 augustus 2013 @ 18:48:08 #180
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129724220
http://www.yunomi.nl/rece(...)kken-en-paddestoelen

Dat eet ik nu :9 alleen best lastig om hem niet te laten aanbranden.
And eternity in an hour.
  Moderator maandag 5 augustus 2013 @ 18:51:48 #181
5428 crew  miss_sly
pi_129724332
Wij aten vandaag dit: http://carolinebrouwer.bl(...)ade-van-nigella.html
En het was me toch lekker!
  maandag 5 augustus 2013 @ 18:53:05 #182
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129724362
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:48 schreef Sarabi het volgende:
Verder is ie wel lief hoor
ik ken eleusis al best lang en hij is een schatje, lief zijn tegen hem idd :P
And eternity in an hour.
  maandag 5 augustus 2013 @ 18:53:49 #183
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129724389
quote:
9s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:41 schreef eleusis het volgende:
Wegens wind maar 36km gefietst.
Zijn er trouwens nog leuke, spontane meiden die mij als vriend willen op RunKeeper?
Ik ben maar liefst 600g afgevallen afgelopen week, dus een grote inspiratie.
ik heb helaas ook alleen endomondo :P
And eternity in an hour.
pi_129724391
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:51 schreef miss_sly het volgende:
ziet er erg goed uit!

WIj hadden wraps met kip en avocado
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 5 augustus 2013 @ 18:54:43 #185
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129724419
quote:
die klinkt idd lekker :9
And eternity in an hour.
pi_129724631
Hier maïswraps met zalm, ijsbergsla en avocado. Maar die noedelsalade van Nigella klinkt ook prima!
pi_129724709
Ik heb trouwens (door vakantie en weinig achter m'n computer zitten) dit topic een beetje verwaarloosd. Het lijnen gelukkig niet echt, al sta ik al wel een paar weken stil. (Maar met vakantie, festivals, even wat minder sporten en meer barbecueën, valt dat nog niet eens echt tegen.)
pi_129725221
quote:
Dat ziet er heerlijk uit :9
pi_129725856
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:46 schreef Sarabi het volgende:
Dat zijn mooie resultaten :Y
Mn doel (<70 kilo) voordat ik naar Nepal ga moet zo wel haalbaar zijn :+

Hier een pastasalade op het menu (nu maar eens eten) die ik wat aangepast heb. Meer groenten, wat minder pasta (en volkoren speltpasta) en vooral een minder vette&hoeveelheid dressing.
pi_129727079
Lijstje:
O: 2 sneetjes zelfgebakken lijnzaadbrood met smeerkaas.
T: stuk meloen
L: 4 sneetjes lijnzaadbrood (2 sandwichspread, 2 appelstroop) en wat leftover salade.
T: grapefruit, rijstwafel
D: Pastasalade
T: Magere kwark met aardbeien.
pi_129728788
Ik had een BBQ met 2 scheppen eigengemaakte aardappelsalade, klein stukje turks brood met roomkaas, zelfgemaakt biefstukspiesje (met groente!!!), groentespiesje, lamskotelet en klein stukje spareribs. Oh, en wijn.

Ik heb nu ook wijn.

:')
pi_129728883
Dat komt wel goed dan ^O^
  maandag 5 augustus 2013 @ 20:47:43 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129728901
D werd pizza, want ik had geen zin om twee keer naar de supermarkt te gaan en kind-technisch was er geen tijd pm in 1 keer alles te halen.

En dus zit ik nu aan een heerlijke avondT: salade met twee mini tomaatjes, een halve paprika, zak rucola melange, beetje bieslook, klein handje walnoten en wat roquefort met een olijfolie en balsamico. :9
Gewoon omdat ik daar enorm veel trek in had. :Y
pi_129728985
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat komt wel goed dan ^O^
Had je het over mijn avondeten? :')

Ik heb de rest van de dag wel wat rekening gehouden met vanavond. Oh, als toetje had ik nog yoghurt met rode bessen. :9
pi_129729091
Ik post mijn lijstje van vandaag niet want ik heb een megamega kater. Maar goed feessie was het hoor. En de tijgernootjes (mijn lievelingssnack) die ik vannacht bij de avondwinkel heb gehaald en waar nog heel veel inzat heb ik aan een vriendin meegegeven uit voorzorg :D
pi_129729142
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:51 schreef Zeester het volgende:
Ik post mijn lijstje van vandaag niet want ik heb een megamega kater. Maar goed feessie was het hoor. En de tijgernootjes (mijn lievelingssnack) die ik vannacht bij de avondwinkel heb gehaald en waar nog heel veel inzat heb ik aan een vriendin meegegeven uit voorzorg :D
Je gaat lekker met je feessies he?
pi_129729240
quote:
2s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Je gaat lekker met je feessies he?
Ja, heerlijk :D. Ik probeer er ook van te genieten, want stiekem heb ik best een periode enorm veel in huis gezeten en was ik een behoorlijke huismus aan het worden, en dat is ook niet goed (voor mij). En het was het feestje van een enorm feest-beest, dus dan moet je natuurlijk wel meedoen met het feestgevoel. En een Lowlands-pré-partijtje want de meeste LL matties waren er :D
pi_129729499
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:54 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ja, heerlijk :D. Ik probeer er ook van te genieten, want stiekem heb ik best een periode enorm veel in huis gezeten en was ik een behoorlijke huismus aan het worden, en dat is ook niet goed (voor mij). En het was het feestje van een enorm feest-beest, dus dan moet je natuurlijk wel meedoen met het feestgevoel. En een Lowlands-pré-partijtje want de meeste LL matties waren er :D
Ik bedoelde het ook niet naar (realiseerde me dat dat miksschien zo klonk.). Herken het wel van mezelf van vorig jaar. En nog steeds wel met enige regelmaat. :P

Fijn dat jer zo van geniet. Hoop dat wij over anderhalve week ook een lekker drankje kunnen doen op LL :)
pi_129729764
quote:
2s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik bedoelde het ook niet naar (realiseerde me dat dat miksschien zo klonk.). Herken het wel van mezelf van vorig jaar. En nog steeds wel met enige regelmaat. :P

Fijn dat jer zo van geniet. Hoop dat wij over anderhalve week ook een lekker drankje kunnen doen op LL :)
Ik denk er zelf ook wel vaak over na hoor, ik vind het best interessant dat ik opeens zo'n zuip-periode heb, terwijl ik dat voorgaande zomers helemaal niet zo had, en het nu eigenlijk in het hele dieet-plan helemaal niet past. Maar ik denk eigenlijk een beetje dat het een bij-effect is van beter in mijn vel zitten in het algemeen, en als dat het is, is het alleen maar verschrikkelijk fijn.
pi_129730030
Pas maar op Zeester, bij mij duurt die periode nu al bijna 4 jaar *O*

Maar het is nog steeds een grote verademing tov de saaiheid daarvoor *O*
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:36:21 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_129731205
Zuipen O+
disclaimer
pi_129731248
Wat wil je nog meer O+
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:37:57 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_129731286
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:37 schreef Sarabi het volgende:
Wat wil je nog meer O+
Calorievrije alcohol!
disclaimer
pi_129731310
quote:
99s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Calorievrije alcohol!
Wat zouden we dan slank zijn.
pi_129731317
quote:
99s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:37 schreef Stormqueen het volgende:

Calorievrije alcohol!
Als je alcoholist wordt dan word je in ieder geval niet dik van de alcohol 8-)
pi_129731367
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet?
pi_129731383
Ik heb vandaag uitbrakkend op het balkon met een vriendin besloten dat we calorievrije alcohol gaan uitvinden en dan vervolgens gigantisch rijk gaan worden en op een tropisch eiland gaan wonen :D
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:40:50 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_129731400
quote:

[..]

nee, dat is waar _O-
disclaimer
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:41:30 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_129731431
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:40 schreef Zeester het volgende:
Ik heb vandaag uitbrakkend op het balkon met een vriendin besloten dat we calorievrije alcohol gaan uitvinden en dan vervolgens gigantisch rijk gaan worden en op een tropisch eiland gaan wonen :D
In je witte minibikini genietend van je welvaart met knappe gespierde jongemannen die met palmbladeren wuiven?
disclaimer
pi_129731519
quote:
99s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

In je witte minibikini genietend van je welvaart met knappe gespierde jongemannen die met palmbladeren wuiven?
Nee, in zo'n mooi wit houten huis op een klif met een enorme veranda met 2 schommelstoelen met uitzicht op zee en dan de hele dag van mijn calorievrije cocktailtjes nippen! Met de kat op schoot :D. Hoef geen wuifende jongemannen, daar zou ik alleen zenuwachtig van worden :D
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:43:35 #211
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_129731543
quote:
99s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Waar teken ik? :')

Afgelopen week ging best goed qua extra zooi vreten (m'n grote valkuil :')), maar het weekend was echt matig. Bier. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_129731824
quote:
17s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Waar teken ik? :')

Afgelopen week ging best goed qua extra zooi vreten (m'n grote valkuil :')), maar het weekend was echt matig. Bier. :')
En dan komt er ook nog een verjaardag aan dit weekend *O* Dus ik hou je zaterdag in de gaten O-)
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:49:52 #213
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_129731847
quote:
17s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:49 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

En dan komt er ook nog een verjaardag aan dit weekend *O* Dus ik hou je zaterdag in de gaten O-)
Was het er maar één, het zijn er drie. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:51:00 #214
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129731904
Hardlopen als het net geonweerd en geregend heeft O+ Zo maar eens douchen en dan naar bed.
And eternity in an hour.
pi_129732477
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:05 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik denk er zelf ook wel vaak over na hoor, ik vind het best interessant dat ik opeens zo'n zuip-periode heb, terwijl ik dat voorgaande zomers helemaal niet zo had, en het nu eigenlijk in het hele dieet-plan helemaal niet past. Maar ik denk eigenlijk een beetje dat het een bij-effect is van beter in mijn vel zitten in het algemeen, en als dat het is, is het alleen maar verschrikkelijk fijn.
Ik heb die periode ook gehad en kick nu een beetje af. Eindelijk. :P
pi_129734705
quote:

[..]

Dat gaat niet helemaal op hoor. Je hebt de alcoholist die echt alleen nog maar leeft voor de drank en verder alleen kattevoer steelt koopt, maar zelf nauwelijks meer eet. Dat zie je vooral bij gedistilleerd-junkies en mensen die echt op de 12+-liter per dag aan bier zitten. Maar onder de functionerende alcoholisten zitten nog wel genoeg dikke mensen hoor. Denk aan bejaarde vrouwtjes die een pak Liebfraumilch per dag drinken of mannen die iedere dag net een paar biertjes te veel drinken.

Moraal van het verhaal: alleen alcoholist worden als je bereid bent je baan er voor op te geven. :+
pi_129734999
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:40 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Moraal van het verhaal: alleen alcoholist worden als je bereid bent je baan er voor op te geven. :+
* DancingPhoebe overweegt
pi_129735912
Bij de Liebfraumilch moest ik wel aan je denken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_129736057
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

* DancingPhoebe overweegt
Nee joh, je krijgt er een hele lilleke huid van, en nog meer gezeik.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 07:24:01 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129743462
*O*
Anderhalve kilo tov pre-vakantie. En dat op de dag voor mijn menstruatie door zou moeten breken. *)
pi_129743617
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:03 schreef Vanyel het volgende:
Bij de Liebfraumilch moest ik wel aan je denken.
:9~
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 08:01:02 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129743687
Lijstje gisteren werd:

T: griekse yoghurt 0% m blauwe bessen
L: 3 boterhammen m kalkoenfilet
T: appel en rode paprika
D: Pizza met kip en spinazie
T: Salade m paprika, tomaatjes, bieslook, paar walnoten, beetje roquefort, olie en balsamico

Lijstje vandaag:

L: 2 boterhammen m geitenkaas, 1 boterham m kalkoenfilet, topje van het puntje kaas :9
T: rode paprika
T: kwark m blauwe bessen
D: Oosters stoofpotje m kipfilet en atjar m rijst
T: weet ik nog niet
pi_129743688
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 07:24 schreef Brighteyes het volgende:
*O*
Anderhalve kilo tov pre-vakantie. En dat op de dag voor mijn menstruatie door zou moeten breken. *)
Plus of min?
Allebei tof trouwens, maar dat terzijde.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 08:03:20 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129743710
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 08:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Plus of min?
Allebei tof trouwens, maar dat terzijde.
- *)
Ik ging weg op 90.7 en vanmorgen was het 88,9 en de eerste tekenen van mijn mensturatie zijn er al, dus dat is best heel netjes. ;)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 08:03:23 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_129743711
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 07:24 schreef Brighteyes het volgende:
*O*
niiiice!!
disclaimer
pi_129743721
Wauw, dat is helemaal knap!
pi_129743928
Goed bezig BE!

Ik durf de weegschaal niet op....
pi_129743962
Heel netjes BE
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_129743964
:o BE
pi_129744208
BE! ^O^

Hier geeft de weegschaal nog steeds hetzelfde aan als de afgelopen anderhalve week.
pi_129744224
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 08:28 schreef J0ycie88 het volgende:
Goed bezig BE!

Ik durf de weegschaal niet op....
Waarom niet? Zien wat je weegt verandert niets aan je gewicht zelf :*

Lekker gewandeld, heerlijk fris buiten. Nu aan mijn bordje zangzaad (zoals mijn vriendin dat noemt O-) ).
pi_129744318
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 08:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom niet? Zien wat je weegt verandert niets aan je gewicht zelf :*

Lekker gewandeld, heerlijk fris buiten. Nu aan mijn bordje zangzaad (zoals mijn vriendin dat noemt O-) ).
I know.. ben net toch gaan staan, 2 dag ongesteld, hou wat vocht vast. Resultaat 111,1...

Ik weet wat me te doen staat..
pi_129744345
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 08:57 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

I know.. ben net toch gaan staan, 2 dag ongesteld, hou wat vocht vast. Resultaat 111,1...

Ik weet wat me te doen staat..
Dat zie ik al anderhalve week op de weegschaal. :*
pi_129744382
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat zie ik al anderhalve week op de weegschaal. :*
Naja het klinkt misschien al een rot excuus. Maar ben echt blij dat de temperatuur gaat zakken. Kan ik de regelmaat weer oppakken van het sporten, voel ik me wat energieker en sta ik weer met plezier in de keuken.

Hoe lang ben jij eigenlijk Lonaa?
pi_129744400
Supergoed BE!

Ik ga niet meteen als ik thuis ben op de weegschaal. Ik weet dat ik met reizen vaak veel vocht vasthoud (dikke enkels) dus ik wacht even tot dat weggetrokken is.

Ben erg benieuwd. Geen alcohol (nou ja, nauwelijks, 3 glaasjes wijn in drie weken). Qua eten niet helemaal super maar wel veel minder dan normaal in de vakantie.
Kwak
pi_129744410
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:04 schreef J0ycie88 het volgende:

Naja het klinkt misschien al een rot excuus. Maar ben echt blij dat de temperatuur gaat zakken. Kan ik de regelmaat weer oppakken van het sporten, voel ik me wat energieker en sta ik weer met plezier in de keuken.

*O* allemaal prima voornemens :Y
pi_129744434
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:04 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Hoe lang ben jij eigenlijk Lonaa?
Een uk van 1.65 :')
Heb gelukkig niet een heel dik iets ofzo, ben gewoon helemaal dik. :')

De afgelopen anderhalve week heb ik ook niet mijn best gedaan. Wel veel in beweging geweest maar weinig zelf gekookt, weinig groente en fruit en niet sporten.
Het komt allemaal wel goed. :)
pi_129744457
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Een uk van 1.65 :')
Heb gelukkig niet een heel dik iets ofzo, ben gewoon helemaal dik. :')

De afgelopen anderhalve week heb ik ook niet mijn best gedaan. Wel veel in beweging geweest maar weinig zelf gekookt, weinig groente en fruit en niet sporten.
Het komt allemaal wel goed. :)
Ik ben 1.63, bij mij zit het ook overal. Dat is een voordeel, in hoeverre je dat zo kunt noemen.

We gaan dus redelijk gelijk op! We komen er wel!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 09:10:06 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_129744459
Ik ben wat dat betreft wel blij dat ik geen "schoolvakanties" meer heb. Zes-acht weken zonder regels, ik zou dichtgroeien :')
disclaimer
pi_129744485
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:09 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik ben 1.63, bij mij zit het ook overal. Dat is een voordeel, in hoeverre je dat zo kunt noemen.

We gaan dus redelijk gelijk op! We komen er wel!
Ik vind het een voordeel hoor. :)

Per volgende week zit k weer helemaal in het gelid. Dan is vriendlief weer werken en komt mijn regelmaat terug. Nu nog even vakantie vieren.

Heb nog geen ideeeeeee wat ikvandaag ga doen. Iemand nog leuke ideeen?
pi_129744493
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben wat dat betreft wel blij dat ik geen "schoolvakanties" meer heb. Zes-acht weken zonder regels, ik zou dichtgroeien :')
Dat heb ik dus nu echt gehad. Drama. Maar zal toch moeten proberen om iets van een ritme zien te krijgen in mijn dagelijks leven.

Weet je ik zeg wel eens tegen mijn vriend. Als jij gewoon een kantoorbaan zou hebben, zou ik er met jou uitgaan s morgens, en dat zou stukken schelen. Maar ik ben de meeste dagen alleen, word alleen wakker, waarvoor moet ik in vredesnaam uit bed.

Maar goed. Uiteindelijk moet ik het gewoon zelf doen, en een beetje discipline zoeken..
pi_129744519
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind het een voordeel hoor. :)

Per volgende week zit k weer helemaal in het gelid. Dan is vriendlief weer werken en komt mijn regelmaat terug. Nu nog even vakantie vieren.

Heb nog geen ideeeeeee wat ikvandaag ga doen. Iemand nog leuke ideeen?
Ik ga zo aan de grote schoonmaak. Vanavond kijkavond. Ga in de slaapkamer beginnen die heeft de minste bende :P

Vanavond is mijn vriend lekker op tijd thuis. Eerst tot 8 uur wachten of er mensen komen en daarna part 2 kijken van The Pacific met iets te eten. Maar wat weet ik nog niet..
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 09:14:49 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_129744520
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:12 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat heb ik dus nu echt gehad. Drama. Maar zal toch moeten proberen om iets van een ritme zien te krijgen in mijn dagelijks leven.

Weet je ik zeg wel eens tegen mijn vriend. Als jij gewoon een kantoorbaan zou hebben, zou ik er met jou uitgaan s morgens, en dat zou stukken schelen. Maar ik ben de meeste dagen alleen, word alleen wakker, waarvoor moet ik in vredesnaam uit bed.

Maar goed. Uiteindelijk moet ik het gewoon zelf doen, en een beetje discipline zoeken..
Geef je nou het feit dat jouw vriend geen kantoorbaan heeft de schuld? :D Die is wel origineel, dat geef ik toe ;)
disclaimer
pi_129744524
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:12 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Voor jezelf. Klaar.

Gewoon eruit rollen, direct en op de bank gaan zitten. Doe ik ook.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 09:20:26 #245
319308 Tink89
To live is to dance
pi_129744586
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Voor jezelf. Klaar.

Gewoon eruit rollen, direct en op de bank gaan zitten. Doe ik ook.
:Y

De vakantie-0,3-kilo is er niet alleen af, maar ik heb er nog 1,1 kilo extra afgetikt... 78,9 voelt als bijna-echt-veilig-onder-de-80 :)

Gisteravond had ik snaaizin en yoghurt en bakpapier nodig, dus ben ik met vriendlief naar de supermarkt gereden. Heb vijf minuten voor het koekjesschap gestaan en toen besloten dat het het niet waard was. Thuis het laatste beetje frambozenijs opgegeten en toen was het ook wel prima.

Verder verliepen vannacht alle ontbindende voorwaarden voor ons koopcontract, dus ik heb ook echt een huis beschikbaar voor de meet. Vriendlief is de dozen aan het inpakken, dus met een beetje geluk is de benedenverdieping in ieder geval toonbaar voor 26-10... hihi.

Lijstje!
O: Die nieuwe Arla lactofree yoghurt *jum!* met aardbeien, een beetje suiker en all-bran.
T: Galiameloen en aardbeien of een pakje crackers.
L: 4 volkoren bth. 2 30+kaas, 1/3 komkommer en 2 kipgrilworst.
T: Zie T1.
D: Chipolataworstje met aardappelkroketjes en geraspte wortel met een appel en een beetje slasaus. Als ik heel veel zin heb, maak ik rode bietjes-salade, maar dat hangt ervan af hoe laat ik thuis ben.
T: Geen idee, misschien een waterijsje.
pi_129744606
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Geef je nou het feit dat jouw vriend geen kantoorbaan heeft de schuld? :D Die is wel origineel, dat geef ik toe ;)
Nee ik geef hem niet de schuld. Maar het maakt het wel moeilijk als je in principe al niet uit bed hoeft. Gaat hij er elke morgen om 7 uur uit. Dan ga je mee eruit. Zo bedoelde ik het meer. Nu word je op 8 uur wakker en denk ah nog even.. En vervolgens pleur je weer in slaap en word je om half 10 wakker..
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 09:25:07 #247
319308 Tink89
To live is to dance
pi_129744664
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Nee ik geef hem niet de schuld. Maar het maakt het wel moeilijk als je in principe al niet uit bed hoeft. Gaat hij er elke morgen om 7 uur uit. Dan ga je mee eruit. Zo bedoelde ik het meer. Nu word je op 8 uur wakker en denk ah nog even.. En vervolgens pleur je weer in slaap en word je om half 10 wakker..
Je kunt ook een wekker zetten op half 8 en kwart voor 8 bijvoorbeeld, dan kun je ook nog even doorsnoozen. Of voor jezelf bedenken wat je die dag wilt doen en er gewoon op een bepaald tijdstip aan beginnen.
pi_129744672
Maar hoe laat gaat hij eruit dan? Toch ook niet pas om half 10?

Gefeliciteerd Tink met je huus!

BE, netjes, heel netjes! Helemaal in 't stramien?

Hier vanmorgen de -10 kilo aangetikt, hah! Mijlpaal *O*
Screw them.
We're going home.
pi_129744714
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:21 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ach kom, een uurtje uitslapen is niet zo erg. Het gaat er meer om wat je in die andere 15 uur van de dag doet.

Lijkt me echt heerlijk, en ouderwetse schoolvakantie. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat je niets te doen hebt.
pi_129744722
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:25 schreef CarOnline het volgende:
Maar hoe laat gaat hij eruit dan? Toch ook niet pas om half 10?

Gefeliciteerd Tink met je huus!

BE, netjes, heel netjes! Helemaal in 't stramien?

Hier vanmorgen de -10 kilo aangetikt, hah! Mijlpaal *O*
Hij is vrachtwagenchauffeur. Hij is alleen het weekend en de woensdag thuis. Maandag gaat hij rond een uur of 4 uit bed.. Donderdag rond half 5 uit bed. Er gaat helemaal niemand met mij mee uit bed :P
pi_129744737
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:28 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Hij is vrachtwagenchauffeur. Hij is alleen het weekend en de woensdag thuis. Maandag gaat hij rond een uur of 4 uit bed.. Donderdag rond half 5 uit bed. Er gaat helemaal niemand met mij mee uit bed :P
Ohhh, ik kon het al niet plaatsen!
Ja, dan echt de wekker zetten, zit niks anders op vrees ik :P
Of een vriend erbij nemen *O*
Screw them.
We're going home.
pi_129744741
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:20 schreef Tink89 het volgende:

[..]

De vakantie-0,3-kilo is er niet alleen af, maar ik heb er nog 1,1 kilo extra afgetikt... 78,9 voelt als bijna-echt-veilig-onder-de-80 :)

Gisteravond had ik snaaizin en yoghurt en bakpapier nodig, dus ben ik met vriendlief naar de supermarkt gereden. Heb vijf minuten voor het koekjesschap gestaan en toen besloten dat het het niet waard was. Thuis het laatste beetje frambozenijs opgegeten en toen was het ook wel prima.

Verder verliepen vannacht alle ontbindende voorwaarden voor ons koopcontract, dus ik heb ook echt een huis beschikbaar voor de meet. Vriendlief is de dozen aan het inpakken, dus met een beetje geluk is de benedenverdieping in ieder geval toonbaar voor 26-10... hihi.

Lijstje!
O: Die nieuwe Arla lactofree yoghurt *jum!* met aardbeien, een beetje suiker en all-bran.
T: Galiameloen en aardbeien of een pakje crackers.
L: 4 volkoren bth. 2 30+kaas, 1/3 komkommer en 2 kipgrilworst.
T: Zie T1.
D: Chipolataworstje met aardappelkroketjes en geraspte wortel met een appel en een beetje slasaus. Als ik heel veel zin heb, maak ik rode bietjes-salade, maar dat hangt ervan af hoe laat ik thuis ben.
T: Geen idee, misschien een waterijsje.
Wat fijn dat je nu echt helemaal zeker kunt zijn van je huisje!! Ben erg benieuwd!! Straks woon je in de buurt bij een vriendinnetje van me. (Al is dat ik Rijen niet zo moeilijk ;) )
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 09:30:13 #253
149959 SQ
snelle trees
pi_129744758
neem een hont. Of een kad die je altijd 's ochtend voert. Wedden dat je vroeg uit je bed bent :D
disclaimer
pi_129744768
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:29 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ohhh, ik kon het al niet plaatsen!
Ja, dan echt de wekker zetten, zit niks anders op vrees ik :P
Of een vriend erbij nemen *O*
Haha dat laatste zal mijn vriend niet zo leuk vinden. Maar goed het is duidelijk dat ik wat dingen uit moet gaan proberen en kijken wat werkt.
pi_129744777
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
neem een hont. Of een kad die je altijd 's ochtend voert. Wedden dat je vroeg uit je bed bent :D
Ik mag geen katje van Leo :( En een hondje ook niet :(
pi_129744780
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
O ja dat kan ook :+
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 09:32:11 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_129744791
ik was gisteravond vergeten de voerbakken bij te vullen. Dan word je dus om 5 uur wakker gekopt. Volhardend. _O-
disclaimer
pi_129744793
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:31 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Toch een vriend erbij dan.
Of mag dat óók niet :{w
Screw them.
We're going home.
pi_129744797
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:28 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ach kom, een uurtje uitslapen is niet zo erg. Het gaat er meer om wat je in die andere 15 uur van de dag doet.

Lijkt me echt heerlijk, en ouderwetse schoolvakantie. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat je niets te doen hebt.
Naja heel veel heb ik niet te doen. Ik heb hier in de buurt wel geteld 1 vriendinnetje wonen en daar houd het bij op. Ik sport (naja afgelopen weken niet) 3-4 keer in de week. Ik moet 1 keer boodschappen doen, en ik heb een 2 kamerappartement schoon te maken. En dat is het. Meer heb ik niet te doen in een week.
pi_129744812
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:32 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Toch een vriend erbij dan.
Of mag dat óók niet :{w
Ik zal hem het dillema voorleggen, of ik wil een katje of ik neem er een andere vriend bij voor de dagen dat je er niet bent :P
pi_129744853
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik was gisteravond vergeten de voerbakken bij te vullen. Dan word je dus om 5 uur wakker gekopt. Volhardend. _O-
Het lijkt me ook gewoon gezellig zo'n poezebeest dat rondloopt in huis. Alleen is hij bang dat een poes last gaat krijgen van een verhuizing. En een hond willen we niet in dit kleine appartement. Ook als ik evt. moet werken. Dat is een katje gewoon veel makkelijker.

(Leo ziet het al voor zich dat de poezen in de bank hangen met de nagels en de gordijnen mollen.)
pi_129744855
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:31 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

je mag mijn kinderen wel een weekje lenen hoor. Dan sta je elke ochtend tussen 6 en 7 naast je bed ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 09:36:28 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_129744872
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:35 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Het lijkt me ook gewoon gezellig zo'n poezebeest dat rondloopt in huis. Alleen is hij bang dat een poes last gaat krijgen van een verhuizing. En een hond willen we niet in dit kleine appartement. Ook als ik evt. moet werken. Dat is een katje gewoon veel makkelijker.

(Leo ziet het al voor zich dat de poezen in de bank hangen met de nagels en de gordijnen mollen.)
Ja dat kan. Maar het hoeft niet. De meeste katten gedragen zich gewoon. En het is zo, als jij je zelf niet laat opnaaien blijven die beesten ook een stuk kalmer. En anders wat medicinale wiet door de whiskas :7
disclaimer
pi_129744875
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:35 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik ben met mijn katten (2 dames, 1 van 2 jaar oud, 1 van 1,5 jaar oud) al 3x verhuisd en het is echt geen gedoe. Gewoon goed aanpakken, ze de rust geven om te ontdekken en het komt echt goed :Y

En de dame van 2 jaar oud is een stress gevoelig beestje :)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 09:37:00 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_129744878
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:35 schreef Vicky het volgende:

[..]

je mag mijn kinderen wel een weekje lenen hoor. Dan sta je elke ochtend tussen 6 en 7 naast je bed ;)
Ja, ik vond het al zo flauw om kinderen te gaan opperen maar dat is inderdaad wel de meest effectieve manier om een ochtendmens te worden :')
disclaimer
pi_129744897
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, ik vond het al zo flauw om kinderen te gaan opperen maar dat is inderdaad wel de meest effectieve manier om een ochtendmens te worden :')
yep..
Ik stond zaterdag om half 8 te kitten..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_129744898
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mijn eierstokken rammelen maar helaas geen slaapkamertje voor een kleine spruit..
pi_129744907
Hont is geen goede manier om een ochtendmens te worden. In ieder geval die van mij niet. Das een luie spanjaard en wil niet voor 11 uur IETS doen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 09:39:01 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_129744913
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:38 schreef Vicky het volgende:

[..]

yep..
Ik stond zaterdag om half 8 te kitten..
Zo heb je nog eens wat aan je weekend :D :D :'(
disclaimer
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 09:39:42 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_129744930
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:38 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Mijn eierstokken rammelen maar helaas geen slaapkamertje voor een kleine spruit..
Och, ik kwam laatst een topic op Fok tegen waaruit blijkt dat dat heus geen belemmering hoeft te zijn :') :@
disclaimer
pi_129744936
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja dat kan. Maar het hoeft niet. De meeste katten gedragen zich gewoon. En het is zo, als jij je zelf niet laat opnaaien blijven die beesten ook een stuk kalmer. En anders wat medicinale wiet door de whiskas :7
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:36 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik ben met mijn katten (2 dames, 1 van 2 jaar oud, 1 van 1,5 jaar oud) al 3x verhuisd en het is echt geen gedoe. Gewoon goed aanpakken, ze de rust geven om te ontdekken en het komt echt goed :Y

En de dame van 2 jaar oud is een stress gevoelig beestje :)
Naja dat heb ik hem dus ook allemaal gezegd. Maar dan komt ie met het volgende, ja maar we moeten nu al financieel oppassen, en als we dan een kat erbij nemen, kost dat ook weer geld. En...

Ja mijn vriend weet zich altijd overal uit te redden :P
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 09:41:00 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_129744950
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:40 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

[..]

Naja dat heb ik hem dus ook allemaal gezegd. Maar dan komt ie met het volgende, ja maar we moeten nu al financieel oppassen, en als we dan een kat erbij nemen, kost dat ook weer geld. En...

Ja mijn vriend weet zich altijd overal uit te redden :P
Een kat kost ongeveer een tientje per maand.
(gegeven dat ze niet haske ziek worden, maar goed)
disclaimer
pi_129744987
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Och, ik kwam laatst een topic op Fok tegen waaruit blijkt dat dat heus geen belemmering hoeft te zijn :') :@
Nee dat weet ik.. Maar ideaal is het niet. Maar he als dit huis nog 5 jaar te koop staat weet ik niet hoe we er dan tegenaan kijken..

Naja mijn vriend heeft zich er bij neergelegd. Ik kan dat niet. Ja ik kan dat tot op zekere hoogte. Maar als een van je beste vriendinnetjes dan met het nieuws komt dat ze zwanger is. Ben je heel blij voor haar. Maar knapt er ook iets in jezelf..

Als zou ik echt niet weten hoe ik een bedje in onze slaapkamer moet proppen...
pi_129745007
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja en ik kan nog wel gratis aan een kitten komen ook.. Even mijn tante lief aankijken :+
pi_129745009
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:32 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Naja heel veel heb ik niet te doen. Ik heb hier in de buurt wel geteld 1 vriendinnetje wonen en daar houd het bij op. Ik sport (naja afgelopen weken niet) 3-4 keer in de week. Ik moet 1 keer boodschappen doen, en ik heb een 2 kamerappartement schoon te maken. En dat is het. Meer heb ik niet te doen in een week.
Dan ga je iedere dag een stuk wandelen. Of je zoekt vrijwilligers werk. Of je gaat een cursus doen (online zijn er genoeg gratis cursussen te vinden). Of je gaat allemaal leuk magere recepten zoeken. Of je gaat er nog 20 sollicitatiebrieven uitgooien zodat je een echte baan kunt vinden en niet afhankelijk bent van een baan op invalbasis.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 09:44:38 #276
319308 Tink89
To live is to dance
pi_129745020
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Precies... En ik ben al 2 keer verhuisd met die van ons en dat is geen enkel probleem als je ze de tijd geeft om te wennen en je zelf ook relaxed blijft.

Hoe dan ook: Je zegt dat je één vriendinnetje hebt en verder niks doet behalve schoonmaken, boodschappen doen en sporten. Kun je niet een leuke hobby zoeken, vrijwilligerswerk gaan doen in een asiel? of bejaardenhuis? of buurtcentrum? via de website van de gemeente vaak genoeg te vinden! of een andere dagbesteding vinden? Ik zou er persoonlijk een beetje kriegel van worden om de hele dag niks te doen en bovendien staat vrijwilligerswerk of een interessante hobby tof op je cv.
pi_129745037
Joycie, dit is het moment om in je zelf te investeren. Benut deze kans.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 09:47:05 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_129745057
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
O+
disclaimer
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 09:48:25 #279
319308 Tink89
To live is to dance
pi_129745082
http://www.swlingewaard.nl/vrijwilligers/vacaturebank

Vrijwilligerswerk in jouw gemeente (toch? anders klopt je profiel niet...)
pi_129745108
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dan ga je iedere dag een stuk wandelen. Of je zoekt vrijwilligers werk. Of je gaat een cursus doen (online zijn er genoeg gratis cursussen te vinden). Of je gaat allemaal leuk magere recepten zoeken. Of je gaat er nog 20 sollicitatiebrieven uitgooien zodat je een echte baan kunt vinden en niet afhankelijk bent van een baan op invalbasis.
Ik had het ook over MOET doen he.. Solliciteren doe ik echt wel. Kan wel eens kijken voor een cursus. Vrijwilligerswerk ben ik wel voor aan het rondkijken, sowieso een aanmelding gedaan om vrijwillig overblijvkracht te zijn.
pi_129745131
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:48 schreef Tink89 het volgende:

Ik ga even kijken O+
pi_129745144
Joyce, ik zit met hetzelfde dilemma hoor. Ik was weer eens te laat voor een studie (te lang twijfelen en alles) dus ik zoek ook nog wat voor na de vakantie.

Verder erger ik me dood aan vriendlief, maar laten we het daar maar niet over hebben. :s)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 09:51:37 #283
319308 Tink89
To live is to dance
pi_129745150
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:50 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik ga even kijken O+
Zitten leuke dingen bij! Jeugdgroepen begeleiden, mensen rondleiden door het fort, wandelen of fietsen met oudere mensen, koken bij een kookpunt, voorlezen in de bieb...
pi_129745157
quote:
Ik weet niet in welk opzicht je dat bedoeld.

Maar heb ook al gekeken of het financieel mogelijk is om mijn studie op te pakken, maar dat gaat niet. Dat redden we financieel gewoon niet. Thuisstudie kost ook nog aardig wat geld..
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 09:51:55 #285
5428 crew  miss_sly
pi_129745161
quote:
En wat Henketc en Tink zeggen!

Lijstjes:
(g)
O: magere yoghurt met aardbeien, gekookt eitje
T: 2x volkoren cracker met humus
L: 2x volkoren boterham met pindakaas
T: 1x volkoren boterham met kaas en roomboter
T: stukje magere kaas
D: noedelsalade
T: grapefruit en stukje kaas
S: anderhalf uur sportschool

(v)
O: magere yoghurt met aardbeien en beetje cruesli
T: 2x volkoren cracker met humus
L: broodje filet, broodje rosbied
T: iets van fruit, moet ik nog halen en gekookt eitje
D: nog geen idee, mijn ouders passen vandaag op S en mijn vader kookt
T: stukje kaas denk ik
S: anderhalf uur fietsen

[ Bericht 2% gewijzigd door miss_sly op 06-08-2013 09:57:50 ]
pi_129745184
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar die gratis cursussen, hoe kan ik daar het beste op zoeken?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 09:59:40 #287
319308 Tink89
To live is to dance
pi_129745315
Oh, btw! Ik had dus een atl-foto gemaakt vanochtend, maar was hem vergeten te posten. Let niet op het waardeloze kapsel en de roze sokken, maar deze broek paste een half jaartje geleden maar net, nu flubbert hij al behoorlijk en moet er eigenlijk een riem op.

pi_129745356
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:48 schreef Tink89 het volgende:

Daar staan leuke dingen bij :o
Heeft elke gemeente zoiets? Dus een vrijwilligers vacaturebank? Ik kan hem zo 123 van mijn gemeente niet vinden, maar ik zou het ook wel leuk vinden om iets te doen in het weekend :)
pi_129745364
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:59 schreef Tink89 het volgende:
Oh, btw! Ik had dus een atl-foto gemaakt vanochtend, maar was hem vergeten te posten. Let niet op het waardeloze kapsel en de roze sokken, maar deze broek paste een half jaartje geleden maar net, nu flubbert hij al behoorlijk en moet er eigenlijk een riem op.

[ afbeelding ]
Good busy!
Ja doei.
pi_129745408
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:53 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar die gratis cursussen, hoe kan ik daar het beste op zoeken?
Coursera heeft gratis cursussen (wel in het engels).
De OU biedt gratis cursussen aan: http://opener.ou.nl
Je kunt hier kijken: http://www.leren.nl/cursus/
http://www.openculture.com/freeonlinecourses
Verder is google je vriend. Geen idee natuurlijk waar jouw interesses liggen.
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:10:03 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_129745507
quote:

[ afbeelding ]
_O_
disclaimer
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:10:27 #292
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129745516
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:01 schreef Puala het volgende:

[..]

Daar staan leuke dingen bij :o
Heeft elke gemeente zoiets? Dus een vrijwilligers vacaturebank? Ik kan hem zo 123 van mijn gemeente niet vinden, maar ik zou het ook wel leuk vinden om iets te doen in het weekend :)
heeft elke gemeente volgens mij :Y

Wel goed over nadenken want het is niet vrijblijvend. Om die reden twijfel ik ook of ik iets wil gaan doen.
And eternity in an hour.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:11:11 #293
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129745526
quote:

[ afbeelding ]
roze sokken :D :P

Ziet er goed uit :Y
And eternity in an hour.
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:12:32 #294
5428 crew  miss_sly
pi_129745553
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Wat een leuke links!
Jammer dat ik op het moment wat weinig tijd heb.
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:12:56 #295
5428 crew  miss_sly
pi_129745563
Je ziet er echt goed uit, Tink!
pi_129745601
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

De cursussen van de OU zien er wel goed uit. Ook nog een beetje richting mijn werkgebied! Ga ik na mijn grote schoonmaak eens verder naar kijken!
pi_129745632
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:10 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

heeft elke gemeente volgens mij :Y

Wel goed over nadenken want het is niet vrijblijvend. Om die reden twijfel ik ook of ik iets wil gaan doen.
Je kunt de frequentie ook afspreken natuurlijk. Ik wandel iedere maandag met verstandelijk gehandicapten, maar er zijn ook kookvrijwilligers die eens per maand komen koken.
Doe wat je niet durft.
pi_129745652
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Je kunt de frequentie ook afspreken natuurlijk. Ik wandel iedere maandag met verstandelijk gehandicapten, maar er zijn ook kookvrijwilligers die eens per maand komen koken.
Dit.

Ik doe vrijwilligerswerk bij een poppodium en in mijn contract staat dat ik minimaal 24 uur per maand moet maken. Dat mag altijd meer (ik heb ook wel eens 40 uur per WEEK gedraaid) maar kan in bepaalde gevallen ook minder zijn.
pi_129745737
quote:
Idd ik lurk vooral maar joyce als je je posts van de afgelopen maanden leest is t iedere keer;nu begin ik echt,nu ga ik er echt voor etc.
Het herhaalt zich steeds.

Succes ermee,ook met solliciteren en een hobby zoeken of iets wat je leuk vind.

Zo deze week nog vakantie maar weer thuis dus iets meer ritme en eigen en dan hopen dat die 1,5 vakantie kilo er snel af is met de andere 2 die nog heel ver weg lijken terwijl de voorgaande 15 appeltje eitje waren......

Maar fijn om nu maat 42/44 te kunnen pakken en bij c&a leuke chino broek gekocht.
Vorig jaar ook aan gehad maar zat als een aap en nu gewoon goed.
Zie t ook op foto's eindelijk maar soms voelt t nog niet als -15.

Succes allemaal weer
pi_129745759
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:12 schreef miss_sly het volgende:
Je ziet er echt goed uit, Tink!
Ja super hoor.

En Stormqueen ook,zag v.d. week ook een oude foto voorbij komen,wow respect.
pi_129745877
dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')