abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129685536
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129686221
Als deze buikaids nou ff een paar weken aanhoudt zit ik zó op m'n streef.
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:42:37 #3
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129686235
Eleusis ^O^
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129687740
En hoe is iedereens weekendlijstje voor vandaag?
pi_129689081
Ik heb twee niet zulke goede dagen, maar ik voel me er niet rot over hoor.

Gisteren:
T: gekookt eitje
O: magere yoghurt met aardbeien
L: 2x volkoren boterham met kaas en komkommer
T: twee stukjes van Nigella's brownings met dulche de leche, zoooo zalig
D: barbecue met hamburger, lamskoteletje, pastasalade met sperziebonen, stokbroodjes met humus en 1,5 glas wijn
S: 1,5 uur sportschool

Vandaag:
O: magere yoghurt, cruesli, aardbeien
T: 2 crackers met humus
T: cappuccino
L: hagel met geitenkaas, honing, walnoten
D: pannenkoeken, 1 met magere kaas, twee met suikerstroop
S: fietsen, km of 15-20 denk ik

Dus het kan beter, maar ik heb er wel van genoten, dus morgen weer gezond verder :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 4 augustus 2013 @ 20:11:56 #6
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129689616
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:24 schreef Sarabi het volgende:
En hoe is iedereens weekendlijstje voor vandaag?
heb ik al gepost :Y

Plus halve meloen komt er nog bij.

Ik kijk nu naar Obese O+
And eternity in an hour.
pi_129689687
Vandaag:
O: 2 volkoren crackers met smeerkaas.
T: 2 koekjes (want fruit vergeten mee te nemen 8)7 )
L: 2 volkoren met sandwichspread
T -
D: Pastasalade met brie, walnoten, radijsjes en nog een hele zwik andere groene dingen.
T: stuk meloen, wat magere kwark.
S: straks Evy 4 maar eens lopen na 2 dagen verzet te hebben.

En brood in de oven voor morgen :9
pi_129689779
Gister:
O: 2 volkoren, becel, kipfilet, glas water
T: 0,5 l cola light
L: 4 volkoren, cebel, kipfilet
T: 2x 0,5 l water
D: franse frites, 9 kipnuggets, cola (0.5L)
T: handje borrelnootjes, glas cola
S: 14,7 km gelopen gedurende de dag voor gebouwen (trap op, trap af) en stijle straatjes in België

Vandaag:
O: 2 volkoren, becel, kipfilet
T: 3 glazen water
L: 200 gram doperwtjes, 40 gram rijst
T: 2 glazen water
D: 50 gram rijst, 300 gram groente, 1 stukje kipfilet, glas cola light

Dus opnieuw de valkuil van veel te weinig eten. Iets waar ik de hele week al mee stoei, maar ik heb geen hongergevoel wat aangeeft dat ik evt. zou moeten eten.
pi_129689963
Water en cola light zijn toch geen tussendoortjes?
pi_129689999
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:20 schreef miss_sly het volgende:
Ik wilde ze op de lijst kwijt en wist niet goed hoe ik ze er anders in kwijt moest :P
pi_129690029
Dat is echt veelste weinig Puala!
Ookal geeft je lichaam het niet aan moet je er toch goed eten in blijven gooien.
En bijna een liter cola is natuurlijk ook niet echt gezond.
pi_129690114
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:22 schreef Sarabi het volgende:
Dat is echt veelste weinig Puala!
Ookal geeft je lichaam het niet aan moet je er toch goed eten in blijven gooien.
En bijna een liter cola is natuurlijk ook niet echt gezond.
Ik weet het. Maar ik sta er niet bij stil dat ik moet eten oid. Ga morgen wel wat tussendoortjes halen voor op mijn werk en dan kijken of het lukt als ik ze op mijn bureau neer leg :) Ik kom ook nooit boven de 1200 kcal uit en dat lijkt me ook niet goed.

Ik weet dat ik moet minderen met cola. Ik kom van de ruim 2 liter per dag af ( :@ ) dus ik ben al op de goede weg, maar ik vind dat lastig. Het is een verslaving en cold turkey stoppen is me nog nooit gelukt. Dus ik bouw rustig af op het moment. Eerst nam ik ook cola mee naar mijn werk en dat doe ik niet meer bijv. :)
pi_129690280
Maar je wilt nu afvallen toch? Tijd om je er dan inderdaad bewust van te worden ^O^
1200kcal is bij lange na niet genoeg om alle gezonde voedingsstoffen binnen te krijgen.

Knap dat je aan het afbouwen bent met cola.
pi_129690327
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:11 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ik kijk nu naar Obese O+
Die tattoo _O- hoe dom ben je dan
Of was ie niet echt?
pi_129690601
Lijstje:
O: 1 spelt met bbqham. 1 roggebrood met kaas.
L: 1 boterham met ei en bacon, halve wrap met zalm.
T: Glas rose.
D: Pizza met tonijn, champignons en ui. Glas rose.
T: Waterijs.
T: Sangria en misschien nog wat te eten.
Verder een goede 2 liter water en de hele middag gelopen over een boekenmarkt O+ In totaal zo'n uurtje of 4/5 gelopen. Ben helemaal kapot.

T lijstje is niet heul goed, maar we gingen onverwacht weg.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_129690643
Puala, even als een steuntje in je rug, ik had ook zelden een écht hongergevoel, of kon het gewoon goed negeren. Tegenwoordig, na bijna een jaar dieten heb ik écht op vaste tijdens honger of trek, en word ik ook heel sjaggerijnig als ik dan niets eet. Dus door die regelmaat streng toe te passen, komt het vanzelf goed met dat hongergevoel en de logische eetmomenten!
pi_129690686
Mijn lijstje is ook niet geweldig.

O: magere yoghurt
S: uur lang de tuin opruimen
L: salade met stukjes salami
D: shoarma met champignons en pitabroodjes, zelfgemaakte knoflooksaus
T: Jillz

Vanavond nog een zak worteltjes en vast ook nog wel een drankje.
pi_129690725
Lijstje (vakantie)

O stukje stokbrood met kipfilet
L stukje stokbrood met olijfolie en knoflook en droge worst
T handje chips, twee tucjes, stukje Milka (niet tegelijk)
D pizza met tomatensaus, uien en ham (geen kaas, hele dunne bodem)
T mini cornetto

:+ dit is wel zo ongeveer de slechtste van de afgelopen twee weken vakantie overigens, op één lange reisdag na, die was echt horrendous. Komende drie dagen gaan we nog twee keer uit eten :+ ben benieuwd wat de schaal zegt bij thuiskomst.
Kwak
  zondag 4 augustus 2013 @ 20:38:38 #19
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129690727
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die tattoo _O- hoe dom ben je dan
Of was ie niet echt?
vrees van wel :') verder leuke meid!
And eternity in an hour.
pi_129690778
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:38 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

vrees van wel :') verder leuke meid!
Verder is ze inderdaad wel tof.
pi_129690991
Ik had me ooit bijna opgegeven. Maar het idee van op tv met je sores stond me toch wel erg tegen. Zien mijn leerlingen hun juf in haar ondergoed op tv :') no wai.
Kwak
pi_129691030
En het ook niet echt vol te houden natuurlijk
pi_129691557
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:36 schreef Zeester het volgende:
Puala, even als een steuntje in je rug, ik had ook zelden een écht hongergevoel, of kon het gewoon goed negeren. Tegenwoordig, na bijna een jaar dieten heb ik écht op vaste tijdens honger of trek, en word ik ook heel sjaggerijnig als ik dan niets eet. Dus door die regelmaat streng toe te passen, komt het vanzelf goed met dat hongergevoel en de logische eetmomenten!
Oh dat is wel fijn om te weten :)
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 21:15:52 #24
5428 crew  miss_sly
pi_129692299
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:59 schreef Puala het volgende:

[..]

Oh dat is wel fijn om te weten :)
Maar dan moet je natuurlijk wel beginnen met op gezette tijden te eten. Bijvoorbeeld jezelf dwingen, zet er een alarmpje op desnoods, om bijvoorbeeld om 10 uur een tussendoortje te nemen. Van dat water gaat dat niet gebeuren, natuurlijk.
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:18:11 #25
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129692398
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:45 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had me ooit bijna opgegeven. Maar het idee van op tv met je sores stond me toch wel erg tegen. Zien mijn leerlingen hun juf in haar ondergoed op tv :') no wai.
:D

Begrijpelijk.

Dit is wel echt een supermooie aflevering, trouwens! Ze is een totaal ander mens geworden :)
And eternity in an hour.
pi_129692884
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar dan moet je natuurlijk wel beginnen met op gezette tijden te eten. Bijvoorbeeld jezelf dwingen, zet er een alarmpje op desnoods, om bijvoorbeeld om 10 uur een tussendoortje te nemen. Van dat water gaat dat niet gebeuren, natuurlijk.
Ja precies, dan moet je het wel eventjes volhouden natuurlijk. Maar het is niet zo dat je dat 'plugje' nu definitief hebt gesloopt, dat bedoel ik meer :D
pi_129693217
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Oh maar dat voornemen is er ook absoluut :Y
pi_129694458
Ik eet trouwens nog steeds geen tussendoortjes. In ieder geval niet 's ochtends, en soms 's middags. Ik werk in de horeca, en ik heb gewoon geen koffiepauze-momentje ofzo. Heb weleens geprobeerd om een banaan 'achter' te leggen, maar dan neem ik 1x een hap als ik achter ben en ben ik vervolgens 3 uur later in m'n pauze pas weer daar. Jammer, maar helaas. Maar ontbijt/lunch/avondeten wel altijd.
pi_129695098
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:20 schreef miss_sly het volgende:
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_129695177
Hier geen weekendlijstjes om over naar huid te schrijven.

Vanaf morgen ga ik proberen ritme te krijgen in mijn doordeweekse dagen. De wekker gaat om 8 uur en dan moet ik eruit!

Vandaag gebbqt met vriendinnetje en haar vriend was heel gezellig. En ze hadden het leuke nieuws dat ze een kindje verwachten over 6 maandjes! Superleuk!

Alleen wel emotioneel geweest vanavond. Wij willen ook graag aan kindjes beginnen, en omdat mijn hormonen best een rol gaan spelen, was ik vanavond best verdrietig.
Ik had me bij de situatie neergelegd. Maar toch maakte het wat los.

Voel me er ook stom over dat ik me er zo rot door kan voelen. Mijn vriend blijft zo rustig.. maar misschien is dat geen goede vergelijking.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_129695599
Een ode aan O+ Alcohol O+

Dus.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_129695672
Ik heb net een lekkere borrel op!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_129695961
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een ode aan O+ Alcohol O+

Dus.
Ja zo klinkt mijn milde magere kwark met aardbeien niet lekker. Vooral niet gecombineerd met een flink glas water. Mweh.
pi_129696014
Dat is ook best heftig, Joycie! Helemaal niet raar dat je emotioneel wordt :*

Ik stond net bij NYpizza om een pizza voor mijn vriend te halen en een kleintje voor mezelf, zegt de jongen die de bestelling opneemt: "Zou je dat nou wel doen? Je bent zo goed bezig in de sportschool"

....

:o Ik word herkend! Geen flauw idee wie hij was :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129696225
Isa, je hebt toch wel door dat je de babe van die sportschool bent geworden hè?
pi_129696291
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Isa, je hebt toch wel door dat je de babe van die sportschool bent geworden hè?
Ik denk eerder dat ze denken: daar heb je dat te dikke wijf ook weer O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129696366
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ze denken: daar heb je dat te dikke wijf ook weer O-)
Pfrt, ik heb die foto laatst van je gezien, dus geloof die onzin niet.
pi_129696605
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:28 schreef Isabeau het volgende:

Je bent een regular!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_129696852
quote:
18s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:

Pfrt, ik heb die foto laatst van je gezien, dus geloof die onzin niet.
Daar stond de onderste helft heel voordelig niet op *)
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:50:12 #40
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129697152
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:28 schreef Isabeau het volgende:
Dat is ook best heftig, Joycie! Helemaal niet raar dat je emotioneel wordt :*

Ik stond net bij NYpizza om een pizza voor mijn vriend te halen en een kleintje voor mezelf, zegt de jongen die de bestelling opneemt: "Zou je dat nou wel doen? Je bent zo goed bezig in de sportschool"

....

:D durf je nu nog wel naar NY pizza toe?

Ik was van de week bij de traiteur bij mij om de hoek en hij wist toen ik binnenkwam al dat ik spareribs wilde. Dus nu kom ik er voorlopig echt niet meer. Was ik al niet van plan maar dit helpt er wel bij.

:* voor Joycie: helemaal niet gek dat je emo wordt idd :*
And eternity in an hour.
pi_129698061
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:50 schreef _Dido_ het volgende:

:D durf je nu nog wel naar NY pizza toe?

Ik was van de week bij de traiteur bij mij om de hoek en hij wist toen ik binnenkwam al dat ik spareribs wilde. Dus nu kom ik er voorlopig echt niet meer. Was ik al niet van plan maar dit helpt er wel bij.

:* voor Joycie: helemaal niet gek dat je emo wordt idd :*
Ik bestel de volgende keer wel online :@ Overigens schrok ik me net kapot van het aantal kcal van een halve small pizza :') Wel veel gewandeld en gesport vandaag.

En dat is ook erg zeg als ze je herkennen en weten wat je wilt :D Ik geloof dat mij dat ook zou wegjagen.

Vroeger toen ik nog dik & tevreden was en dus niet op enig dieet bestelde ik wel eens iets en deed dan of het voor meer personen was. Herkenbaar? :D Zo van: een grote bak ijs en 3 lepeltjes graag! Of 1 pizza en 2 blikjes cola (1 light en 1 regular, zodat ze dachten dat het om 2 mensen ging) etc.
pi_129698317
Zó herkenbaar :').
pi_129698419
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Zó herkenbaar :').
O+ O+

Godzijdank niet de enige! #opgelucht
pi_129698449
Nee... dat niet. Ik ben niet zo van afhaal.

Wel bij een vreetbui niet continu naar de supermarkt om de hoek gaan. Maar naar meerdere want stel je voor dat ze je herkennen :@
pi_129705286
quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:13 schreef douche-eendje het volgende:
Nee... dat niet. Ik ben niet zo van afhaal.

Wel bij een vreetbui niet continu naar de supermarkt om de hoek gaan. Maar naar meerdere want stel je voor dat ze je herkennen :@
Dit wel.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_129705360
quote:
2s.gif Op maandag 5 augustus 2013 07:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit wel.
Ben zo blij dat dat nu gewoon verleden tijd lijkt te zijn.

En vanmorgen 73.2. Wil mn atl weer, verdorie :P
pi_129705444
Twee dagen uitgebreid gegeten, wel allebei zelfgemaakt en vegan, maar het was toch niet mager. De exacte schade moet i nog even uitrekenen bij my fitness pal. Nu zit ik klaar met de hardloopschoenen, en deze week ga ik maar weer eens echt wat strenger zijn. Weg met die dikke pens!
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  maandag 5 augustus 2013 @ 09:09:16 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129706131
:W

Niet aangekomen, zelfs een beetje afgevallen op vakantie. *O*
Nu 1 week keihard aan de bak en dan weg voor 2 weken Singapore voor mijn werk. Dat gaat lastiger worden dan 2 weken vakantie. ;)

Lijstje gisteren, beetje vreemd wegens lege koelkast wegens net terug van vakantie:

O: Brinta
T: niks wegens late O
L: 350gr lightkwark aardbeienmeuk v d lidl, 1 boterham m boursin-achtig spul
T: 2 gekookte eitjes, dikke plak kipfilet, 1 lepel nutella :@
D: Indian Tandoori Mix dinges :9 (Lekker uit eten om de vakantie af te sluiten)

S: laffe poging tot hardlopen, 1km en toen afgehaakt en terug gewandeld, Gewoon Geen Zin. :+

Lijstje vandaag

O: Brinta
T: griekse yoghurt 0% m blauwe bessen
L: 3 boterhammen m kalkoenfilet
T: appel en rode paprika
D: Veldsla stamppot m spekjes en cherrytomaatjes
  maandag 5 augustus 2013 @ 09:25:27 #49
319308 Tink89
To live is to dance
pi_129706376
Helemaal aan het teruglezen (want zou moeten werken enzo) en wrs vreselijk achterhaald, maar toch:

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:28 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Vegan is ook lactosevrij en vegetarisch, en unprocessed is ook eenvoudig te regelen :-p
Een milde Indiase stoofpot of iets dergelijks is wel praktisch met dit soort dingen. Is het meteen nog slank ook (als je er geen liter kokosmelk in gooit... ;-))

[..]

In de andere smaken zit ook inderdaad niet veel zuivel, maar wel vaak een beetje, bijvoorbeeld als aroma. Kaaspoeder, weipoeder. Soms staat er geen ingredient met melk tussen, maar alleen bij de allergieinformatie, dus dan zal het wel in het aroma zitten.

Ik wou dat ik de Lays Sweet Paprika mocht. :'(
We hebben besloten dat iedereen gewoon wat meebrengt :) incl. allergieinformatie dan wel.

En ik mag absoluut helemaal geen zuivel en mag echt de meeste chips wel hebben. Weipoeder, kaaspoeder enz. laat ik dus sowieso liggen. Misschien houden we gewoon van andere chips... Ik heb zelden dat ik een chipssmaak moet laten liggen vanwege de allergieinfo.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 12:10 schreef kwakz0r het volgende:
Hoi, voor alle lactose intoleranten: lactase tabletjes werken echt! Ik heb zelf pas last als ik echt veel binnenkrijg, via ijs of iets met room, en door die tabletten ( in Dld vrij verkrijgbaar, in Nl misschien ook of anders via de huisarts) kan ik gewoon meedoen als ergens anders eet. Of als ik een keer een ijsje wil sturen zonder buikpijn ( Ik nam de diarree eerst gewoon op de koop toe zo één keer per maand).
Niet dus, ik reageer net zo heftig op lactase als op lactose. Heb maanden geprobeerd de dosering goed te krijgen, maar lukt niet. Nu kan ik ook wel echt niet tegen lactose, misschien dat het voor mensen die maar een beetje intolerant zijn wel werkt.

quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 07:45 schreef Isabeau het volgende:
Foto's van duikinstructeurs mogen ook in mijn PM-box :Y

Alweer een tijdje wakker. Sportschool gaat pas om 9 uur open, balen. Waarom niet gewoon ook om 8 uur net als de rest van de week :? Ik heb gisteren gedroogde ananas (een hele schijf) van de markt gegeten en ik zou er een paar mee naar huis nemen, maar ik doe het denk ik maar niet. Was te lekker en dan snoep ik zo'n zakje in één keer op 8-) Zulk gedroogd fruit lijkt altijd heel suikerig. Weet iemand of dat toegevoegde suikers zijn of dat dat idd allemaal fruitsuikers zijn?
Heel vaak heel veel toegevoegde suikers, maar soms ook niet, ligt eraan waar je het koopt. Wel mjam!

quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind elke dag wegen heerlijk. Als ik goed bezig ben zie ik de vooruitgang en dat motiveert me. Als ik slecht bezig ben kan ik iig mijn kop niet in het zand steken.
+1

quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:18 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

:D

Begrijpelijk.

Dit is wel echt een supermooie aflevering, trouwens! Ze is een totaal ander mens geworden :)
Ik heb alleen het laatste deel gezien (vanaf de Niagara falls, waar ik 1,5 week geleden nog was...) en vond haar maar een mooi mens. Ik was alleen gruwelijk jaloers dat ze veel minder vel over leek te hebben dan ik, met name bij haar armen.

Anyway, terug naar de dag van vandaag... Lijstje!

O: 3 volkoren bth met aardbeien, theelepeltje suiker, klein glaasje jus.
T: Puntpaprika, appel of een pakje crackertjes. 1 van de 3...
L: 4 volkoren. 2 30+kaas, 2 kipgrilworst. 1/3 komkommer.
T: Zie ochtend-T, 1 van de 3.
D: Gebakken aardappeltjes met komkommer en tilapia, denk ik. Iets makkelijks in ieder geval. Het is al druk zat...
T: Waterijsje of een halve kleine galiameloen. Allebei jum, even kcal tellen straks.

Morgen weer eens een weegmomentje, moet heel, heel erg oppassen dat ik het nu (na vier weken niet echt opletten) niet laat versloffen. Vroeger was dat altijd het moment dat het me gewoon niks meer uitmaakte. Nu heb ik vriendjelief als een stok achter de deur enzo, maar heb de neiging om m.n. bij m'n D al vaak tevreden te zijn met 'gewoon normaal'. Komt ook door Canada, daar was zo veel ontzettend ongezonde meuk te krijgen, dat bijna alles hier gezond lijkt....
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_129706470
Heb je het nationale gerecht van Canada nog geprobeerd? Dat patat met smeltkaas gerecht? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')