Helemaal aan het teruglezen (want zou moeten werken enzo) en wrs vreselijk achterhaald, maar toch:
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 23:28 schreef LadyOracle het volgende:[..]
Vegan is ook lactosevrij en vegetarisch, en unprocessed is ook eenvoudig te regelen :-p
Een milde Indiase stoofpot of iets dergelijks is wel praktisch met dit soort dingen. Is het meteen nog slank ook (als je er geen liter kokosmelk in gooit... ;-))
[..]
In de andere smaken zit ook inderdaad niet veel zuivel, maar wel vaak een beetje, bijvoorbeeld als aroma. Kaaspoeder, weipoeder. Soms staat er geen ingredient met melk tussen, maar alleen bij de allergieinformatie, dus dan zal het wel in het aroma zitten.
Ik wou dat ik de Lays Sweet Paprika mocht.

We hebben besloten dat iedereen gewoon wat meebrengt

incl. allergieinformatie dan wel.
En ik mag absoluut helemaal geen zuivel en mag echt de meeste chips wel hebben. Weipoeder, kaaspoeder enz. laat ik dus sowieso liggen. Misschien houden we gewoon van andere chips... Ik heb zelden dat ik een chipssmaak moet laten liggen vanwege de allergieinfo.
quote:
Op zaterdag 3 augustus 2013 12:10 schreef kwakz0r het volgende:Hoi, voor alle lactose intoleranten: lactase tabletjes werken echt! Ik heb zelf pas last als ik echt veel binnenkrijg, via ijs of iets met room, en door die tabletten ( in Dld vrij verkrijgbaar, in Nl misschien ook of anders via de huisarts) kan ik gewoon meedoen als ergens anders eet. Of als ik een keer een ijsje wil sturen zonder buikpijn ( Ik nam de diarree eerst gewoon op de koop toe zo één keer per maand).
Niet dus, ik reageer net zo heftig op lactase als op lactose. Heb maanden geprobeerd de dosering goed te krijgen, maar lukt niet. Nu kan ik ook wel echt niet tegen lactose, misschien dat het voor mensen die maar een beetje intolerant zijn wel werkt.
quote:
Op zondag 4 augustus 2013 07:45 schreef Isabeau het volgende:Foto's van duikinstructeurs mogen ook in mijn PM-box

Alweer een tijdje wakker. Sportschool gaat pas om 9 uur open, balen. Waarom niet gewoon ook om 8 uur net als de rest van de week

Ik heb gisteren gedroogde ananas (een hele schijf) van de markt gegeten en ik zou er een paar mee naar huis nemen, maar ik doe het denk ik maar niet. Was te lekker en dan snoep ik zo'n zakje in één keer op

Zulk gedroogd fruit lijkt altijd heel suikerig. Weet iemand of dat toegevoegde suikers zijn of dat dat idd allemaal fruitsuikers zijn?
Heel vaak heel veel toegevoegde suikers, maar soms ook niet, ligt eraan waar je het koopt. Wel mjam!
quote:
Op zondag 4 augustus 2013 10:33 schreef DancingPhoebe het volgende:Ik vind elke dag wegen heerlijk. Als ik goed bezig ben zie ik de vooruitgang en dat motiveert me. Als ik slecht bezig ben kan ik iig mijn kop niet in het zand steken.
+1
quote:
Ik heb alleen het laatste deel gezien (vanaf de Niagara falls, waar ik 1,5 week geleden nog was...) en vond haar maar een mooi mens. Ik was alleen gruwelijk jaloers dat ze veel minder vel over leek te hebben dan ik, met name bij haar armen.
Anyway, terug naar de dag van vandaag... Lijstje!
O: 3 volkoren bth met aardbeien, theelepeltje suiker, klein glaasje jus.
T: Puntpaprika, appel of een pakje crackertjes. 1 van de 3...
L: 4 volkoren. 2 30+kaas, 2 kipgrilworst. 1/3 komkommer.
T: Zie ochtend-T, 1 van de 3.
D: Gebakken aardappeltjes met komkommer en tilapia, denk ik. Iets makkelijks in ieder geval. Het is al druk zat...
T: Waterijsje of een halve kleine galiameloen. Allebei jum, even kcal tellen straks.
Morgen weer eens een weegmomentje, moet heel, heel erg oppassen dat ik het nu (na vier weken niet echt opletten) niet laat versloffen. Vroeger was dat altijd het moment dat het me gewoon niks meer uitmaakte. Nu heb ik vriendjelief als een stok achter de deur enzo, maar heb de neiging om m.n. bij m'n D al vaak tevreden te zijn met 'gewoon normaal'. Komt ook door Canada, daar was zo veel ontzettend ongezonde meuk te krijgen, dat bijna alles hier gezond lijkt....