SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik al gepostquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:24 schreef Sarabi het volgende:
En hoe is iedereens weekendlijstje voor vandaag?
Ik wilde ze op de lijst kwijt en wist niet goed hoe ik ze er anders in kwijt moestquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:20 schreef miss_sly het volgende:
Water en cola light zijn toch geen tussendoortjes?
Ik weet het. Maar ik sta er niet bij stil dat ik moet eten oid. Ga morgen wel wat tussendoortjes halen voor op mijn werk en dan kijken of het lukt als ik ze op mijn bureau neer legquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:22 schreef Sarabi het volgende:
Dat is echt veelste weinig Puala!
Ookal geeft je lichaam het niet aan moet je er toch goed eten in blijven gooien.
En bijna een liter cola is natuurlijk ook niet echt gezond.
vrees van welquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die tattoohoe dom ben je dan
Of was ie niet echt?
Oh dat is wel fijn om te wetenquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:36 schreef Zeester het volgende:
Puala, even als een steuntje in je rug, ik had ook zelden een écht hongergevoel, of kon het gewoon goed negeren. Tegenwoordig, na bijna een jaar dieten heb ik écht op vaste tijdens honger of trek, en word ik ook heel sjaggerijnig als ik dan niets eet. Dus door die regelmaat streng toe te passen, komt het vanzelf goed met dat hongergevoel en de logische eetmomenten!
Maar dan moet je natuurlijk wel beginnen met op gezette tijden te eten. Bijvoorbeeld jezelf dwingen, zet er een alarmpje op desnoods, om bijvoorbeeld om 10 uur een tussendoortje te nemen. Van dat water gaat dat niet gebeuren, natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:45 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had me ooit bijna opgegeven. Maar het idee van op tv met je sores stond me toch wel erg tegen. Zien mijn leerlingen hun juf in haar ondergoed op tvno wai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |