SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik al gepostquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:24 schreef Sarabi het volgende:
En hoe is iedereens weekendlijstje voor vandaag?
Ik wilde ze op de lijst kwijt en wist niet goed hoe ik ze er anders in kwijt moestquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:20 schreef miss_sly het volgende:
Water en cola light zijn toch geen tussendoortjes?
Ik weet het. Maar ik sta er niet bij stil dat ik moet eten oid. Ga morgen wel wat tussendoortjes halen voor op mijn werk en dan kijken of het lukt als ik ze op mijn bureau neer legquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:22 schreef Sarabi het volgende:
Dat is echt veelste weinig Puala!
Ookal geeft je lichaam het niet aan moet je er toch goed eten in blijven gooien.
En bijna een liter cola is natuurlijk ook niet echt gezond.
vrees van welquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die tattoohoe dom ben je dan
Of was ie niet echt?
Oh dat is wel fijn om te wetenquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:36 schreef Zeester het volgende:
Puala, even als een steuntje in je rug, ik had ook zelden een écht hongergevoel, of kon het gewoon goed negeren. Tegenwoordig, na bijna een jaar dieten heb ik écht op vaste tijdens honger of trek, en word ik ook heel sjaggerijnig als ik dan niets eet. Dus door die regelmaat streng toe te passen, komt het vanzelf goed met dat hongergevoel en de logische eetmomenten!
Maar dan moet je natuurlijk wel beginnen met op gezette tijden te eten. Bijvoorbeeld jezelf dwingen, zet er een alarmpje op desnoods, om bijvoorbeeld om 10 uur een tussendoortje te nemen. Van dat water gaat dat niet gebeuren, natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:45 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had me ooit bijna opgegeven. Maar het idee van op tv met je sores stond me toch wel erg tegen. Zien mijn leerlingen hun juf in haar ondergoed op tvno wai.
Ja precies, dan moet je het wel eventjes volhouden natuurlijk. Maar het is niet zo dat je dat 'plugje' nu definitief hebt gesloopt, dat bedoel ik meerquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dan moet je natuurlijk wel beginnen met op gezette tijden te eten. Bijvoorbeeld jezelf dwingen, zet er een alarmpje op desnoods, om bijvoorbeeld om 10 uur een tussendoortje te nemen. Van dat water gaat dat niet gebeuren, natuurlijk.
Oh maar dat voornemen is er ook absoluutquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dan moet je natuurlijk wel beginnen met op gezette tijden te eten. Bijvoorbeeld jezelf dwingen, zet er een alarmpje op desnoods, om bijvoorbeeld om 10 uur een tussendoortje te nemen. Van dat water gaat dat niet gebeuren, natuurlijk.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:20 schreef miss_sly het volgende:
Water en cola light zijn toch geen tussendoortjes?
Ja zo klinkt mijn milde magere kwark met aardbeien niet lekker. Vooral niet gecombineerd met een flink glas water. Mweh.quote:
Ik denk eerder dat ze denken: daar heb je dat te dikke wijf ook weerquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Isa, je hebt toch wel door dat je de babe van die sportschool bent geworden hè?
Pfrt, ik heb die foto laatst van je gezien, dus geloof die onzin niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze denken: daar heb je dat te dikke wijf ook weer
Je bent een regular!quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik word herkend! Geen flauw idee wie hij was
Daar stond de onderste helft heel voordelig niet opquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Pfrt, ik heb die foto laatst van je gezien, dus geloof die onzin niet.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:28 schreef Isabeau het volgende:
Dat is ook best heftig, Joycie! Helemaal niet raar dat je emotioneel wordt
Ik stond net bij NYpizza om een pizza voor mijn vriend te halen en een kleintje voor mezelf, zegt de jongen die de bestelling opneemt: "Zou je dat nou wel doen? Je bent zo goed bezig in de sportschool"
....Ik word herkend! Geen flauw idee wie hij was
Ik bestel de volgende keer wel onlinequote:Op zondag 4 augustus 2013 22:50 schreef _Dido_ het volgende:
durf je nu nog wel naar NY pizza toe?
Ik was van de week bij de traiteur bij mij om de hoek en hij wist toen ik binnenkwam al dat ik spareribs wilde. Dus nu kom ik er voorlopig echt niet meer. Was ik al niet van plan maar dit helpt er wel bij.voor Joycie: helemaal niet gek dat je emo wordt idd
quote:
Dit wel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:13 schreef douche-eendje het volgende:
Nee... dat niet. Ik ben niet zo van afhaal.
Wel bij een vreetbui niet continu naar de supermarkt om de hoek gaan. Maar naar meerdere want stel je voor dat ze je herkennen
Ben zo blij dat dat nu gewoon verleden tijd lijkt te zijn.quote:
We hebben besloten dat iedereen gewoon wat meebrengtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:28 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Vegan is ook lactosevrij en vegetarisch, en unprocessed is ook eenvoudig te regelen :-p
Een milde Indiase stoofpot of iets dergelijks is wel praktisch met dit soort dingen. Is het meteen nog slank ook (als je er geen liter kokosmelk in gooit... ;-))
[..]
In de andere smaken zit ook inderdaad niet veel zuivel, maar wel vaak een beetje, bijvoorbeeld als aroma. Kaaspoeder, weipoeder. Soms staat er geen ingredient met melk tussen, maar alleen bij de allergieinformatie, dus dan zal het wel in het aroma zitten.
Ik wou dat ik de Lays Sweet Paprika mocht.
Niet dus, ik reageer net zo heftig op lactase als op lactose. Heb maanden geprobeerd de dosering goed te krijgen, maar lukt niet. Nu kan ik ook wel echt niet tegen lactose, misschien dat het voor mensen die maar een beetje intolerant zijn wel werkt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:10 schreef kwakz0r het volgende:
Hoi, voor alle lactose intoleranten: lactase tabletjes werken echt! Ik heb zelf pas last als ik echt veel binnenkrijg, via ijs of iets met room, en door die tabletten ( in Dld vrij verkrijgbaar, in Nl misschien ook of anders via de huisarts) kan ik gewoon meedoen als ergens anders eet. Of als ik een keer een ijsje wil sturen zonder buikpijn ( Ik nam de diarree eerst gewoon op de koop toe zo één keer per maand).
Heel vaak heel veel toegevoegde suikers, maar soms ook niet, ligt eraan waar je het koopt. Wel mjam!quote:Op zondag 4 augustus 2013 07:45 schreef Isabeau het volgende:
Foto's van duikinstructeurs mogen ook in mijn PM-box
Alweer een tijdje wakker. Sportschool gaat pas om 9 uur open, balen. Waarom niet gewoon ook om 8 uur net als de rest van de weekIk heb gisteren gedroogde ananas (een hele schijf) van de markt gegeten en ik zou er een paar mee naar huis nemen, maar ik doe het denk ik maar niet. Was te lekker en dan snoep ik zo'n zakje in één keer op
Zulk gedroogd fruit lijkt altijd heel suikerig. Weet iemand of dat toegevoegde suikers zijn of dat dat idd allemaal fruitsuikers zijn?
+1quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind elke dag wegen heerlijk. Als ik goed bezig ben zie ik de vooruitgang en dat motiveert me. Als ik slecht bezig ben kan ik iig mijn kop niet in het zand steken.
Ik heb alleen het laatste deel gezien (vanaf de Niagara falls, waar ik 1,5 week geleden nog was...) en vond haar maar een mooi mens. Ik was alleen gruwelijk jaloers dat ze veel minder vel over leek te hebben dan ik, met name bij haar armen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:18 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Dit is wel echt een supermooie aflevering, trouwens! Ze is een totaal ander mens geworden
Poutine! Vriendlief wel, maar ik mag dus geen kaas... Hij heeft wel beloofd het thuis een keer na te maken met frietjes van de frituur, lactosevrije kaas en homemade jus, maar ongezond is het wel echt en ik betwijfel of ik het lekker ga vinden. Hij vond het in ieder geval fantastischquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:30 schreef Isabeau het volgende:
Heb je het nationale gerecht van Canada nog geprobeerd? Dat patat met smeltkaas gerecht?
En de terugwegstats:quote:KM: 7.75
DURATION: 29:41
AVERAGE SPEED:15.67
CALORIES BURNED: 309
HOEOEOE kan ik nou op de terugweg sneller fietsen, en bijna 80 kcal minder verbrandenquote:KM: 7.74
DURATION: 28:32
AVERAGE SPEED: 16.27
CALORIES BURNED: 224
Ja ik ben niet allergisch voor lactose maar wel intolerant. Ik krijg wel klachten maar minder erg dan jij denk ik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:26 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Poutine! Vriendlief wel, maar ik mag dus geen kaas... Hij heeft wel beloofd het thuis een keer na te maken met frietjes van de frituur, lactosevrije kaas en homemade jus, maar ongezond is het wel echt en ik betwijfel of ik het lekker ga vinden. Hij vond het in ieder geval fantastisch
Meer heuvel af?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb trouwens een raar vraagstuk.
Ik ben zaterdag dus heen en terug gefietst naar mijn schoonouders en Runkeeper aangezet. Dit zijn de heenwegstats:
[..]
En de terugwegstats:
[..]
HOEOEOE kan ik nou op de terugweg sneller fietsen, en bijna 80 kcal minder verbranden
Waarschijnlijk kijkt hij meer naar tijd dan naar snelheid. Het verschil in wattage zal te klein zijn om het verschil in fietsduur voor de kcals op te heffen zeg maar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb trouwens een raar vraagstuk.
Ik ben zaterdag dus heen en terug gefietst naar mijn schoonouders en Runkeeper aangezet. Dit zijn de heenwegstats:
[..]
En de terugwegstats:
[..]
HOEOEOE kan ik nou op de terugweg sneller fietsen, en bijna 80 kcal minder verbranden
Runkweepeer meet geen wind, het zal idd de hoogte zijnquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:32 schreef miss_sly het volgende:
Wind in de rug en wat meer dalend in plaats van stijgend?
Dat kan heel subtiel, dat je het vrijwel niet ziet, maar er toch een lichte stijging in zit.
Nee, maar hij meet ook geen hoogte, maar je kunt wel sneller zijn door wind in de rug en toch minder actief?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Runkweepeer meet geen wind, het zal idd de hoogte zijn![]()
Hij meet wel degelijk hoogte:quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, maar hij meet ook geen hoogte, maar je kunt wel sneller zijn door wind in de rug en toch minder actief?
Terugweg:quote:TOTAL CLIMB
491
Al zal dat niet betrouwbaar zijn, maar het verklaart het welquote:TOTAL CLIMB
38
Heb je alleen eens P20 geprobeerd? (die hebben ze volgens mij in verschillende factors) Mijn oom zweert erbij. Die verbrande echt altijd! Superlichte huid. En hij smeert zich daar smorgens mee in en kan heel de dag in de zon lopen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:39 schreef Mokkels het volgende:
Dagboek,
Gister een dagje met schoonfamilie naar Texel geweest. Schade: niet meer kunnen liggen van de pijn.
Ik heb steeds met een handdoek over me heen gelegen (normaal zit ik onder zo'n strand eet tent maar dat hadden ze daar niet) en kleren aan gehouden en toch nog verbrand toen ik eventjes naar de zee ging (om te pootje baden, zwemmen in de zee vind ik eng..).Ik heb besloten dat ik dus niet meer naar het strand ga. Sowieso vind ik het niks aan.
Wel heb ik nog een tabata (zo heette dat toch?) gedaan. Dus 20 sec rennen 10 sec rust. En dat x8. Leuk om te doen op het strand.Ook heb ik door de verveling me gedragen als een Duitser en een gat gegraven waar ik in kon liggen. Wel een meter diep.
zwaar dat het was. Maar dat was tenminste wat koeler dan op het zand liggen.
Verder zijn we 's avonds nog uit eten geweest. Waar ik eerder zou kiezen voor patat (moeilijke eter met de gedachte "ze hebben toch niks wat ik lust" en nu wil ik zeker geen patat meer eten) heb ik nu voor vis gekozen.![]()
Al met al was het wel een lekker dagje maar ik was wel kapot. We zijn om 8 uur 's morgens weg gegaan en we kwamen 22:45 weer uit de auto.
Jep ook al.. Ik denk dat ik in m'n hele leven alle soorten al geprobeerd heb. Nu heb ik altijd factor 50 of sunblock. En toch nog verbranden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Heb je alleen eens P20 geprobeerd? (die hebben ze volgens mij in verschillende factors) Mijn oom zweert erbij. Die verbrande echt altijd! Superlichte huid. En hij smeert zich daar smorgens mee in en kan heel de dag in de zon lopen!
oh dat lijkt me echt niet tofquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:50 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Jep ook al.. Ik denk dat ik in m'n hele leven alle soorten al geprobeerd heb. Nu heb ik altijd factor 50 of sunblock. En toch nog verbranden.Ik ben niet gemaakt voor de zon haha.
Ligt er aan hoe groot blokje dat isquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je ff een blokkie om gaat?
Nou, dat doe ik ook echt niet hoor
Ja, uiteraard, maar ik denk niet dat er veel mensen zijn die de hele fucking dag met sunblock lopenquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe groot blokje dat is
Maar zelfs voor een klein stukje zou het beter zijn.
Jeetjequote:Op maandag 5 augustus 2013 10:50 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Jep ook al.. Ik denk dat ik in m'n hele leven alle soorten al geprobeerd heb. Nu heb ik altijd factor 50 of sunblock. En toch nog verbranden.Ik ben niet gemaakt voor de zon haha.
ohquote:
Nee maar alleen insmeren als je gaat liggen bakken is niet genoeg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, maar ik denk niet dat er veel mensen zijn die de hele fucking dag met sunblock lopen
Ja, ongetwijfeld. Ik doe het nog steeds nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee maar alleen insmeren als je gaat liggen bakken is niet genoeg.
Een (half) uurtje in de tuin/park of rondje lopen dan moet je je toch echt wel insmeren.
You go girl! Ik twijfel de rest van de dag nog even door of ik deze week er voor ga of dat ik wacht tot ik terug ben. Alles wat ik nu doe is mooi meegenomen natuurlijk en hardlopen zal er wrsch ook bij inschieten deze week.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jeetje.
Ik ben zo ongeveer het omgekeerde. De enige keer dat ik verbrand ben was na een uur snorkelen in de volle tropische zon. Verder verbrand ik nooit, maar word ook niet bruin.
Ik kots niet meer alles uit wat ik binnen krijg, dus ga er weer tegenaan! Vanochtend alleen wel ontbeten met 2 croissantjes omdat ik niets in huis had en snel wat voor het werk moest... Vanavond dus even boodschappen doen.
Oeh, en ik ga vanaf vandaag elke dag jilliannen en heb mezelf opgelegd dat ik elke dag hier moet posten dat ik het heb gedaan, dus bereid jullie voor op kutposts.
ga hardlopenquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn zwemplannen worden een beetje de grond in geboord deze week door zwemkampioenschappen. Dan kun je alleen banen trekken in het kleine ondiepe therapeutische bad. Daar baal ik van, nu moet ik wat anders bedenken
Het ziet er zó vies uitquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:26 schreef Tink89 het volgende:
Poutine! Vriendlief wel, maar ik mag dus geen kaas... Hij heeft wel beloofd het thuis een keer na te maken met frietjes van de frituur, lactosevrije kaas en homemade jus, maar ongezond is het wel echt en ik betwijfel of ik het lekker ga vinden. Hij vond het in ieder geval fantastisch
Niet hopen, gewoon doen. Eten lost niks op, ga iets leuks doen,quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:35 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben een gigantische vreetbui aan het onderdrukken hier.. Ik hoop echt dat ik het volhou!
Ik ben dit jaar voor het eerst in mijn leven niet verbrand op het strandquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:50 schreef Mokkels het volgende:
Dat dus.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:08 schreef Sarabi het volgende:
Het uv-licht blijft schadelijk voor je huid, ook als je al bruin bent.
Ook erg verbrand?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar voor het eerst in mijn leven niet verbrand op het strand(flink zitten smeren)
Maar gisteren in de Biesbosch dus welEn ik had ook gesmeerd
Jij hebt ook best een enorm lichte huid (past bij je rode haren natuurlijk), dus nog veel sneller kans op verbranden.
[..]
Dat dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |