SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals strijden om het kampioenschap bijvoorbeeldquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
iedereen kan naar Celtic
Boerrigter
is ook zoquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Turkse commentator zegt dat Pec verdiend voor staat
Waarom kijken Turken deze wedstrijd?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Daar heeft ie gelijk in.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
belturkenquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom kijken Turken deze wedstrijd?![]()
![]()
Omdat Gözübüyük meerent?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
![]()
quote:
Omdat wedstrijden verkopen daar aan de orde van de dag is. You do the math.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
![]()
Je zou het bijna gaan denken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:56 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Omdat wedstrijden verkopen daar aan de orde van de dag is. You do the math.
In Turkije zenden ze bijna alle Europese competities uit muv Oost Europese en Griekse. :pquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
![]()
Zou wel eens willen weten hoeveel mensen er daar nu naar kijkenquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In Turkije zenden ze bijna alle Europese competities uit muv Oost Europese en Griekse. :p
Ze zenden het al 3 jaar uit. Zal wel redelijk bekeken worden. Ook door Turken in NL/DE die goed commentaar willen horen ipv dat saaie NLsequote:Op zondag 4 augustus 2013 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel eens willen weten hoeveel mensen er daar nu naar kijken
Nee, ik thuiswedstrijden zullen ze wel gewoon hun wedstrijden winnen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:00 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat Feyenoord het heel moeilijk gaat krijgen dit seizoen.
Achja als je verdedigingsfouten wil zien zit je in de Eredivisie wel goed.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze zenden het al 3 jaar uit. Zal wel redelijk bekeken worden. Ook door Turken in NL/DE die goed commentaar willen horen ipv dat saaie NLse
vind je het gek die is 1 meter 40quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:00 schreef Kopsterk het volgende:
Het valt me op dat Clasie zich erg vaak fysiek laat wegzetten deze wedstrijd.
Dat vind je alleen grappig als je Oranje haat.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:00 schreef Ironisch het volgende:
Grappige is dat bijna de hele verdediging van Feyenoord ook de verdediging van het nl elftal is.
Welnee, vorig jaar zeiden ze allemaal dat ze dit jaar kampioen gaan wordenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:00 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat Feyenoord het heel moeilijk gaat krijgen dit seizoen.
Krijgen ze weer elke wedstrijd een penalty mee dan?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, ik thuiswedstrijden zullen ze wel gewoon hun wedstrijden winnen.
Elke club kan zich Barcelona wanen als ze tegen Feyenoord spelenquote:
Normaal heeft hij daar minder last van volgens mij.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
vind je het gek die is 1 meter 40
Dat zeggen ze elk jaarquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welnee, vorig jaar zeiden ze allemaal dat ze dit jaar kampioen gaan worden
Rekik zal zich wel Oranje inspelen denk ik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat vind je alleen grappig als je Oranje haat.
Wat een faalzooi dit, vooral achterin is het echt treurig. En op het middenveld.
Lijkt PSV tegen RKC vorig jaar wel.
Feyenoord-Twente 1-1quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:02 schreef Cavaliers het volgende:
Zo 11/08/2013 12:30 competitie: Feyenoord - FC Twente
Zo 18/08/2013 12:30 competitie: Ajax - Feyenoord
Succes jongens.
Dat lijkt me beter als de Vrij in deze vorm.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rekik zal zich wel Oranje inspelen denk ik.
Dat wordt één punt na drie wedstrijden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:02 schreef Cavaliers het volgende:
Succes jongens.
Van Twente winnen ze nog wel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:02 schreef Cavaliers het volgende:
Succes jongens.
Twente speelt ook als een patatje, daar kunnen ze wel van winnen in de Kuip denk ik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:02 schreef Cavaliers het volgende:
Succes jongens.
Ik verwacht het ook echt niet. Maar laten we nog maar even afwachten. Seizoen is nog lang, en zulks. Al ziet dit er niet best uitquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welnee, vorig jaar zeiden ze allemaal dat ze dit jaar kampioen gaan worden
38 jaar om precies te zijnquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3x kampioen in meer dan 30 jaar![]()
![]()
Nu heb ik trekquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Twente speelt ook als een patatje, daar kunnen ze wel van winnen in de Kuip denk ik.
Heb je hun laatste kampioenschap nog bewust meegemaakt?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3x kampioen in meer dan 30 jaar![]()
![]()
Indd, nog niks over te zeggen wie er kampioen gaat wordenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook echt niet. Maar laten we nog maar even afwachten. Seizoen is nog lang, en zulks. Al ziet dit er niet best uit
Nope, toen gooide ik nog speelgoedautootjes uit mijn raam.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb je hun laatste kampioenschap nog bewust meegemaakt?
''Ze hebben de Kuip"quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag me af waar ze dat vertrouwen dan elk jaar vandaan halen.
Uit eten gaan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat zal ik met mijn 200 euro winst doen
Ik hoop op een ruime afstand voor PSV. Maar die zal Ajax wel hebben genomen tegen die tijdquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd, nog niks over te zeggen wie er kampioen gaat worden
Hoop in ieder geval op een spannend einde straks in april
Vriendin zoekenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
PSV mag van mij inderdaad wel weer een keer kampioen wordenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik hoop op een ruime afstand voor PSV. Maar die zal Ajax wel hebben genomen in die tijd
Even lachen mensenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoorders denken met emotie, rationaliteit is ver te zoeken bij ze. De club kan zich eigenlijk beter maar gewoon gelijk opheffen, of opgaan in Sparta.
Ik erger mij ook dood aan het deel van het legioen dat absoluut tegen een nieuw stadion is en totaal geen verstand heeft van micro/macro economie en architectuur en staalquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is juist waarom ze niet kunnen doorgroeien
Niemand op deze hele aardkloot gunt Psv een kampioenschap, wat een lelijke club is dat zegquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV mag van mij inderdaad wel weer een keer kampioen worden
Het zal mijn post wel geweest zijnquote:
welke odds?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
John de Wolf had anders een prachtig plan om de Kuip te renoveren, hij kon het alleen zelf niet zo goed uitleggen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik erger mij ook dood aan het deel van het legioen dat absoluut tegen een nieuw stadion is en totaal geen verstand heeft van micro/macro economie en architectuur en staal
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niemand op deze hele aardkloot gunt Psv een kampioenschap, wat een lelijke club is dat zeg
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niemand op deze hele aardkloot gunt Psv een kampioenschap, wat een lelijke club is dat zeg
Ze gaan Gert-Jan Verbeek om hulp vragen? Dan krijg je wel een houten stadion.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
John de Wolf had anders een prachtig plan om de Kuip te renoveren, hij kon het alleen zelf niet zo goed uitleggen.
Die moet gewoon alle zeggenschap krijgen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
John de Wolf had anders een prachtig plan om de Kuip te renoveren, hij kon het alleen zelf niet zo goed uitleggen.
Die kuip is een misbaksel eerste klas, ja van binnen is het heel behoorlijk hoewel ik stijlere tribunes veel mooier vind maar voor de rest, zum kotsenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik erger mij ook dood aan het deel van het legioen dat absoluut tegen een nieuw stadion is en totaal geen verstand heeft van micro/macro economie en architectuur en staal
Dan is het klaar rond 2100, hij wil het ook zelf bouwen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan Gert-Jan Verbeek om hulp vragen? Dan krijg je wel een houten stadion.
Hij gaat wel hulp vragen aan Jan Smit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan is het klaar rond 2100, hij wil het ook zelf bouwen.
Het lijkt godverdomme psv welquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Zelfoverschatting, geen inzet, verkeerde instelling. Ze komen allemaal weer voorbij vandaag.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan is het klaar rond 2100, hij wil het ook zelf bouwen.
John heeft gewoon wat moeite met woorden van meer dan drie lettergrepen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien wil Sjaak Swart ook financieel nog wat bijdragenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij gaat wel hulp vragen aan Jan Smit.
Ik zie ook vaak genoeg voorbij komen dat Immers, Goossens, Vormer en Verhoek er simpelweg niets van kunnen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Zelfoverschatting, geen inzet, verkeerde instelling. Ze komen allemaal weer voorbij vandaag.
Maar die trapt daar niet in.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
4.00quote:
Met Verbeek hadden ze een paar jaar geleden een goede, mja, die zal nu wel wat minder wapening gebruiken dan nodig zodat bij de eerste wedstrijd al die ellendige supporters + team in elkaar donderen..quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Cruijff geeft advies hoe het gebouwd gaat worden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien wil Sjaak Swart ook financieel nog wat bijdragen
Verbeek kwam op het verkeerde moment. Met al die bejaarden in het team.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Met Verbeek hadden ze een paar jaar geleden een goede, mja, die zal nu wel wat minder wapening gebruiken dan nodig zodat bij de eerste wedstrijd al die ellendige supporters + team in elkaar donderen..
Vind Verbeek beter passen bij Heerenveen, lekker nuchtere man!quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=168154
prachtig toch
Zwaar overschatte speler. Niet voor niets dat er geen hond interesse heeft.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
BMI valt me ook heel erg tegen. Had ik meer van verwacht op 'zijn' plek
Ja ik zou het echt niet willen. Een huis bouwen in je eentjequote:Op zondag 4 augustus 2013 18:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
prachtig toch
Verbeek later als coach van Real Madridquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vind Verbeek beter passen bij Heerenveen, lekker nuchtere man!
Als je geen wijf hebt om te neuken dan ga je maar hutten bouwen iddquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
prachtig toch
Dat is met de auto niet te doen vanuit Jubbega, dus die wijst hij af.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verbeek later als coach van Real Madrid
Blijft een jochie hè.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je geen wijf hebt om te neuken dan ga je maar hutten bouwen idd
Hij bouwt gewoon een blokhut naast het Bernabeu.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:13 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is met de auto niet te doen vanuit Jubbega, dus die wijst hij af.
Dat blijkt (alsnog) ja. Ongelooflijk matig aan de bal. Doet maar wat met die balquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zwaar overschatte speler. Niet voor niets dat er geen hond interesse heeft.
Na een hut in de bossen kan hij een berghut bouwen daarquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:13 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is met de auto niet te doen vanuit Jubbega, dus die wijst hij af.
Plan Bquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh ze gaan nu alle ballen op Pelle spelen
Wilde ik net zeggen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je geen wijf hebt om te neuken dan ga je maar hutten bouwen idd
Eenjaarsvliegje (?)quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:14 schreef Pedroso het volgende:
Als Pelle zijn moment niet heeft dan is het ook helemaal niets bij Feyenoord. Rechterrijtje niveau.
Nu?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was Beenhakker nog maar aan het roer, die kon je wel op pad sturen met een lege portemonnee.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:14 schreef Shreyas het volgende:
Echt genieten hoe een club met de op twee na kleinste begroting van de Eredivisie dolt en solt met Feyenoord![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nu?
Dat probeerden ze de hele wedstrijd al, alleen lukt het lang niet altijd
Dat verdienen ze niet iig.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:15 schreef Pedroso het volgende:
Ja hoor. Ze zullen de 1-2 ook nog wel maken.
Zucht...quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was Beenhakker nog maar aan het roer, die kon je wel op pad sturen met een lege portemonnee.
Heb je de wedstrijd ook gezien? Alles meer dan 3-0 is een feestje waard...quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:17 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja. 1-1 tegen Zwolle is wel een feestje waard.
Koeman straks: "Ten opzichte van vorige jaar zijn we flink vooruit gegaan, destijds verloren we nog, nu pakken we er een punt. We maken grote stappen"quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:17 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja. 1-1 tegen Zwolle is wel een feestje waard.
Legioenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:19 schreef Pedroso het volgende:
Hé, het legioen gaat nu opeens ook zingen.
Superpubliek.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:19 schreef Pedroso het volgende:
Hé, het legioen gaat nu opeens ook zingen.
"PSV heeft meer te besteden"quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ben benieuwd wat Koeman straks over PSV heeft te zeggen
Dat het een kei rijke club is en dat dat niet eerlijk is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Die kunnen alleen maar plan A spelen. Ze zouden een voorbeeld aan Feyenoord moeten nemen met hun gevarieerde aanvalsspel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Die goal van Feyenoord was ook luckyquote:
Maar Don, het is geen 3-0, dus nog alle reden voor een feestje.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd ook gezien? Alles meer dan 3-0 is een feestje waard...
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die kunnen alleen maar plan A spelen. Ze zouden een voorbeeld aan Feyenoord moeten nemen met hun gevarieerde aanvalsspel.
Dat maakt het toch juist leukquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:22 schreef Stiggie het volgende:
De eredivisie word steeds bedroevender
Zwolle verslaat Feyenoord zucht
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:22 schreef Shreyas het volgende:
Het mooiste is nog wel dat Fernandez hem maakt
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik spring nu in de auto om die kanker spelersbus op te wachten
Jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:24 schreef Knalerwtje het volgende:
En is Fernandez überhaupt een Nederlander?
Ik zie al een nieuwsitem in het achtuurjournaal verschijnenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:24 schreef Mani89 het volgende:
Nu het Maasgebouw opblazen godvertyfus, wat een kutkloterij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |