In Turkije zenden ze bijna alle Europese competities uit muv Oost Europese en Griekse. :pquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom kijken Turken deze wedstrijd?![]()
![]()
Zou wel eens willen weten hoeveel mensen er daar nu naar kijkenquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In Turkije zenden ze bijna alle Europese competities uit muv Oost Europese en Griekse. :p
Ze zenden het al 3 jaar uit. Zal wel redelijk bekeken worden. Ook door Turken in NL/DE die goed commentaar willen horen ipv dat saaie NLsequote:Op zondag 4 augustus 2013 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel eens willen weten hoeveel mensen er daar nu naar kijken
Nee, ik thuiswedstrijden zullen ze wel gewoon hun wedstrijden winnen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:00 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat Feyenoord het heel moeilijk gaat krijgen dit seizoen.
Achja als je verdedigingsfouten wil zien zit je in de Eredivisie wel goed.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze zenden het al 3 jaar uit. Zal wel redelijk bekeken worden. Ook door Turken in NL/DE die goed commentaar willen horen ipv dat saaie NLse
vind je het gek die is 1 meter 40quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:00 schreef Kopsterk het volgende:
Het valt me op dat Clasie zich erg vaak fysiek laat wegzetten deze wedstrijd.
Dat vind je alleen grappig als je Oranje haat.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:00 schreef Ironisch het volgende:
Grappige is dat bijna de hele verdediging van Feyenoord ook de verdediging van het nl elftal is.
Welnee, vorig jaar zeiden ze allemaal dat ze dit jaar kampioen gaan wordenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:00 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat Feyenoord het heel moeilijk gaat krijgen dit seizoen.
Krijgen ze weer elke wedstrijd een penalty mee dan?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, ik thuiswedstrijden zullen ze wel gewoon hun wedstrijden winnen.
Elke club kan zich Barcelona wanen als ze tegen Feyenoord spelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |