Bij de 1e goal ook al. Waarom de beste verdediger van vorig jaar niet opstellen die keer op keer Pelle goed aanspeelt.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik spring nu in de auto om die kanker spelersbus op te wachten
jup, maar soms hebben we ook wel lol...quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:23 schreef Maver24 het volgende:
Je kan beter geen voetbalfan zijn. Bespaard je een hoop frustraties
Ik vraag me zo langzamerhand af hoe goed onze talenten eigenlijk zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Haha, Koeman, lul die je er bent.
Tja en daar verlies je dan van...quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:23 schreef dannys1990 het volgende:
De Pec gangster hoor je opeens zingen.
Met hun helemaal niks in rotterdam.
Verdomme hun kut stadion stelt niks voor net als de rest van die teffus club.
Ik verwacht niet dat het ook maar iets beter was geweest met Vilhena er in.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:23 schreef fantasyboy het volgende:
ik reken deze nederlaag volledig Koeman aan
Hij heeft als trainer echt gefaald met zijn opstelling.
Gewoon gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ongezien de tiefus voor het team met hun kutinstelling.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat het ook maar iets beter was geweest met Vilhena er in.
Duidelijk is wel dat BMI lekker kan optyfen. Gewoon Mathijssen neerzetten achterin.
Nou, ongeveer goedquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:22 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
2-1 Zwolle, 2x Fernandez inclusief assist Mokotjo. Typisch een Feyenoord scenario.
Er speelden weinig talenten vandaag.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:24 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik vraag me zo langzamerhand af hoe goed onze talenten eigenlijk zijn.
Tis gewoon geen goed elftal jammer genoeg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:26 schreef Katth het volgende:
Snap niet dat je met zo'n elftal een team als Zwolle niet gewoon kapot kan spelen...
Want?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:26 schreef fantasyboy het volgende:
Er zal deze week wel een hoop gaan gebeuren.....
Precies, vorig seizoen met Vilhena ook zulke schijtwedstrijden gespeeld dus niet geheel onwaarschijnlijk dat het met hem net zo kut was geweest.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat het ook maar iets beter was geweest met Vilhena er in.
Duidelijk is wel dat BMI lekker kan optyfen. Gewoon Mathijssen neerzetten achterin.
Blijft Immers,Clasie,Verhoek en Vormer opstellen terwijl die er niks van kunnen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:25 schreef bombmannl het volgende:
[..]
1 slechte wedstrijd, laat je coach maar in de steek
Verhuren aan SC Scheveningen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:28 schreef Toekito het volgende:
Immers was echt boos. Gelijk wegsturen die lompe geest. Sleegers op 10.
Was de beste speler samen met Guidetti 2011-2012quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
die El Ahmadi kon er ook geen kloten van
trollolololquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Was de beste speler samen met Guidetti 2011-2012
Effe serieus, Feyenoord heeft gewoon een goede ploeg maar dan moet je niet spelers als vormer en goosens gaan opstellen...quote:
Ah, als je dat serieus denkt dan snap ik dat je nu ook denkt dat er iets gaat gebeuren deze week ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:30 schreef fantasyboy het volgende:
Feyenoord speelt gewoon voor het kampioenschap is mijn mening.
Een schande. Ook als je verliest moet je gewoon de pers te woord staan. Niet alleen de mooi boy uit willen uithangen als je wint.quote:
Ja, maar dat is Pelle wel ten voeten uit. Hoe hij bij tegenslag staat te janken in 't veld is voor medespelers ook irritant. Niet zoals Guidetti die bij tegengoals heel anders was.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Een schande. Ook als je verliest moet je gewoon de pers te woord staan. Niet alleen de mooi boy uit willen uithangen als je wint.
Ik zou beginnen bij het gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:30 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Effe serieus, Feyenoord heeft gewoon een goede ploeg maar dan moet je niet spelers als vormer en goosens gaan opstellen...
Feyenoord speelt gewoon voor het kampioenschap is mijn mening.
Ajax en psv zullen ook nog wel een hoop uit wedstrijden kut spelen...
Er is nog geen fuck aan de hand.
Boetius moet snel terugkomen en laat die vormer en goossens uit de ploeg gvd!
Net een cosmic joke inderdaad. Wij zijn altijd op die manier de lul.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:32 schreef elCholo het volgende:
Op zijn Feyenoords dit hoor.
Mokotjo man van de wedstrijd en Fernandez die de winnende scoort
En hoeveel heeft die gozer ook alweer gekost? Heeft bij Feyenoord één goed seizoen gehad en de rest van de tijd lekker op de bank gezeten of in de lappenmand gelegen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Was de beste speler samen met Guidetti 2011-2012
Was in de eerste helft al duidelijk dat schaken die linksback niet voorbij kwam, dan wissel je toch dan al van kant? Om nog maar te zwijgen van dat gefreubel van Vormer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:31 schreef Fuszy het volgende:
Onze vleugelspelers deden niet mee. Schaken stond 9/10 keer buitenspel. Verhoek deed het nog het beste op de vleugels. Dat zegt veel.
Ik denk dat Koeman weer zijn conclusie heeft getrokken over goossens en vormer in het basisteam....dat gebeurde vorig seizoen ook al vroeg in het seizoen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, als je dat serieus denkt dan snap ik dat je nu ook denkt dat er iets gaat gebeuren deze week ja.
Dan sta je namelijk behoorlijk ver van de werkelijkheid vandaan.
Eerst iemand verkopen, maar wie zit op een van onze spelers te wachten?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:32 schreef PIETR het volgende:
We hebben echt versterkingen nodig. Wat een armoede was dit.
Ja, dat mag je wel hopen ja. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat Vilhena niet speelt omdat Immers daar staat.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:33 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Ik denk dat Koeman weer zijn conclusie heeft getrokken over goossens en vormer in het basisteam....dat gebeurde vorig seizoen ook al vroeg in het seizoen.
die nederlaag zou toch wel een keer komen, kan beter in de 1e wedstrijd zijn
Immers nog boos ook datie gewisseld werd. Wat een idioot.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nou de leiders Immers en Clasie hebben we gezien zeg....
Als tegen Twente en Ajax ook verloren wordt, gaat het wel heel erg vervelend worden.quote:
Waarom heeft Immers zoveel krediet? Graag wegdoen met Verhoek.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:34 schreef PIETR het volgende:
[..]
Immers nog boos ook datie gewisseld werd. Wat een idioot.
En terecht, vormer moest er uitquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:34 schreef PIETR het volgende:
[..]
Immers nog boos ook datie gewisseld werd. Wat een idioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |