Want?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:26 schreef fantasyboy het volgende:
Er zal deze week wel een hoop gaan gebeuren.....
Precies, vorig seizoen met Vilhena ook zulke schijtwedstrijden gespeeld dus niet geheel onwaarschijnlijk dat het met hem net zo kut was geweest.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat het ook maar iets beter was geweest met Vilhena er in.
Duidelijk is wel dat BMI lekker kan optyfen. Gewoon Mathijssen neerzetten achterin.
Blijft Immers,Clasie,Verhoek en Vormer opstellen terwijl die er niks van kunnen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:25 schreef bombmannl het volgende:
[..]
1 slechte wedstrijd, laat je coach maar in de steek
Verhuren aan SC Scheveningen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:28 schreef Toekito het volgende:
Immers was echt boos. Gelijk wegsturen die lompe geest. Sleegers op 10.
Was de beste speler samen met Guidetti 2011-2012quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
die El Ahmadi kon er ook geen kloten van
trollolololquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Was de beste speler samen met Guidetti 2011-2012
Effe serieus, Feyenoord heeft gewoon een goede ploeg maar dan moet je niet spelers als vormer en goosens gaan opstellen...quote:
Ah, als je dat serieus denkt dan snap ik dat je nu ook denkt dat er iets gaat gebeuren deze week ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:30 schreef fantasyboy het volgende:
Feyenoord speelt gewoon voor het kampioenschap is mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |