Bij de 1e goal ook al. Waarom de beste verdediger van vorig jaar niet opstellen die keer op keer Pelle goed aanspeelt.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik spring nu in de auto om die kanker spelersbus op te wachten
jup, maar soms hebben we ook wel lol...quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:23 schreef Maver24 het volgende:
Je kan beter geen voetbalfan zijn. Bespaard je een hoop frustraties
Ik vraag me zo langzamerhand af hoe goed onze talenten eigenlijk zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Haha, Koeman, lul die je er bent.
Tja en daar verlies je dan van...quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:23 schreef dannys1990 het volgende:
De Pec gangster hoor je opeens zingen.
Met hun helemaal niks in rotterdam.
Verdomme hun kut stadion stelt niks voor net als de rest van die teffus club.
Ik verwacht niet dat het ook maar iets beter was geweest met Vilhena er in.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:23 schreef fantasyboy het volgende:
ik reken deze nederlaag volledig Koeman aan
Hij heeft als trainer echt gefaald met zijn opstelling.
Gewoon gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ongezien de tiefus voor het team met hun kutinstelling.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat het ook maar iets beter was geweest met Vilhena er in.
Duidelijk is wel dat BMI lekker kan optyfen. Gewoon Mathijssen neerzetten achterin.
Nou, ongeveer goedquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:22 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
2-1 Zwolle, 2x Fernandez inclusief assist Mokotjo. Typisch een Feyenoord scenario.
Er speelden weinig talenten vandaag.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:24 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik vraag me zo langzamerhand af hoe goed onze talenten eigenlijk zijn.
Tis gewoon geen goed elftal jammer genoeg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:26 schreef Katth het volgende:
Snap niet dat je met zo'n elftal een team als Zwolle niet gewoon kapot kan spelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |