Even lachen mensenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoorders denken met emotie, rationaliteit is ver te zoeken bij ze. De club kan zich eigenlijk beter maar gewoon gelijk opheffen, of opgaan in Sparta.
Ik erger mij ook dood aan het deel van het legioen dat absoluut tegen een nieuw stadion is en totaal geen verstand heeft van micro/macro economie en architectuur en staalquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is juist waarom ze niet kunnen doorgroeien
Niemand op deze hele aardkloot gunt Psv een kampioenschap, wat een lelijke club is dat zegquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV mag van mij inderdaad wel weer een keer kampioen worden
Het zal mijn post wel geweest zijnquote:
welke odds?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat zal ik met mijn 200 euro winst doen
John de Wolf had anders een prachtig plan om de Kuip te renoveren, hij kon het alleen zelf niet zo goed uitleggen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik erger mij ook dood aan het deel van het legioen dat absoluut tegen een nieuw stadion is en totaal geen verstand heeft van micro/macro economie en architectuur en staal
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niemand op deze hele aardkloot gunt Psv een kampioenschap, wat een lelijke club is dat zeg
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niemand op deze hele aardkloot gunt Psv een kampioenschap, wat een lelijke club is dat zeg
Ze gaan Gert-Jan Verbeek om hulp vragen? Dan krijg je wel een houten stadion.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
John de Wolf had anders een prachtig plan om de Kuip te renoveren, hij kon het alleen zelf niet zo goed uitleggen.
Die moet gewoon alle zeggenschap krijgen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
John de Wolf had anders een prachtig plan om de Kuip te renoveren, hij kon het alleen zelf niet zo goed uitleggen.
Die kuip is een misbaksel eerste klas, ja van binnen is het heel behoorlijk hoewel ik stijlere tribunes veel mooier vind maar voor de rest, zum kotsenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik erger mij ook dood aan het deel van het legioen dat absoluut tegen een nieuw stadion is en totaal geen verstand heeft van micro/macro economie en architectuur en staal
Dan is het klaar rond 2100, hij wil het ook zelf bouwen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan Gert-Jan Verbeek om hulp vragen? Dan krijg je wel een houten stadion.
Hij gaat wel hulp vragen aan Jan Smit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan is het klaar rond 2100, hij wil het ook zelf bouwen.
Het lijkt godverdomme psv welquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Zelfoverschatting, geen inzet, verkeerde instelling. Ze komen allemaal weer voorbij vandaag.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan is het klaar rond 2100, hij wil het ook zelf bouwen.
John heeft gewoon wat moeite met woorden van meer dan drie lettergrepen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien wil Sjaak Swart ook financieel nog wat bijdragenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij gaat wel hulp vragen aan Jan Smit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |