Hij is dan ook de zoon van Zeus volgens het filmpje in de OP.quote:
Nee die verstijven. Zakken pas in tijdens de putrefactie.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:20 schreef spierbal het volgende:
zakken je spieren in als je doodgaat? dus mijn vraag zou hij nog gespierd in zijn kist liggen
Corrigerende tik van moeder natuurquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ach, een narcistisch anabooltje die een hartaanval kreeg van zijn eigen middelenmisbruik![]()
Om je kapot te lachen
ja ik was ook graag inelkaar gezakt omdat mijn lijf al die pleuriszooi die ik slikte niet aan kon. U got me there Gquote:
Ja, echt een gemiste kans om kapot te gaan aan de anabolen terwijl ik er bij loop als een opgepompte narcistische homofielquote:
Hij denkt dat hij op /b/ zit denk ik... of wil laten merken dat hij daar komt...quote:
Mirin.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:14 schreef Plantagehouder het volgende:
He died ripped, we live mirin. RIP [ afbeelding ]
how u knowquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:38 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Gewoon triest dat hij voor een fysiek als dat zwaar gekuurd heeft
Moetje ff beetje zoeken op youtube in sommige filmpjes zie je dat hij een spukt in zn reed krijgtquote:
lorenzo heeft dan ook 10x betere genen, plus geen fucking leven daarbuiten. Zyzz was tenminste nog een levensgenieterquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:42 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
En ''NU'' wil ik dat iemand me eindelijk eens gaat uitleggen wat er zo bijzonder is aan die Zyzz!
Hij gebruikte anabolen en heeft daarmee niet meer dan een Men's Health body weten te verkrijgen. Als hij u een of ander opgepompt beest was geworden met die steroïden. Maar dit vind ik voor een gebruiker nogal teleurstellend.
Van Lorenzo Becker wordt ook beweerd dat hij anabolen gebruikt, maar hij heeft er dan tenminste daadwerkelijk een beestachtig lichaam mee verkregen.
Slecht argument. Des te minder reden om Zyzz zo de hemel in te prijzen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:35 schreef boeraap het volgende:
[..]
lorenzo heeft dan ook 10x betere genen, plus geen fucking leven daarbuiten. Zyzz was tenminste nog een levensgenieter
bijna aandoenlijk hoe die onzekere jochies zich volvreten met rommel en de hele dag in de sportschool hangen om hun gebrek aan persoonlijkheid, inhoud en zelfverzekerdheid te compenseren...quote:
Komt hij aan, ga nu maar pannekoeken bakken voor je nageslacht in plaats van haten op helden.quote:
Susterenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:08 schreef Susteren het volgende:
[..]
Komt hij aan, ga nu maar pannekoeken bakken voor je nageslacht in plaats van haten op helden.
Volgens mij kun jij er gewoon niet tegen dat die gast totaal ripped was en vol aesthetics had, en gewoon meisjes kon uitkiezen. Jij noemt iedereen die dat als streef heeft homo, volgens mij moet je zelf gewoon nog uit de kast komen
Ga jij nu maar mannenlijven aanbiddenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:08 schreef Susteren het volgende:
[..]
Komt hij aan, ga nu maar pannekoeken bakken voor je nageslacht in plaats van haten op helden.
Volgens mij kun jij er gewoon niet tegen dat die gast totaal ripped was en vol aesthetics had, en gewoon meisjes kon uitkiezen. Jij noemt iedereen die dat als streef heeft homo, volgens mij moet je zelf gewoon nog uit de kast komen
Jep, ik aanbid lijven als van Zyzz, probleem?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ga jij nu maar mannenlijven aanbidden
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jep, ik aanbid lijven als van Zyzz, probleem?![]()
Jij bent gewoon jelly dat je zelf een paplichaam hebt
Komt er niet meer uit?quote:
Helemaal niets knulletje, vooral hem als voorbeeld nemen...quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
Komt er niet meer uit?
Wat is er mis mee om een afgetraind lijf als streef te hebben, en daarbij als voorbeeld mensen als Zyzz hebben?
Dat hij zijn doelen sneller bereikte door middel van stereoiden is zijn keuze, maar dat heeft hem alleen maar sneller aan zo'n fysiek geholpen. De werkelijke transformatie is alleen maar door veel trainen en veel eten gekomenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Helemaal niets knulletje, vooral hem als voorbeeld nemen...
En vooral het einde
kusje he..
En dat aanbidden...quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:40 schreef Susteren het volgende:
Dat hij zijn doelen sneller bereikte door middel van stereoiden is zijn keuze
Ik vind zijn lichaam een mooi streef fysiek, heeft niks te maken met zijn kuren die hem hiermee hebben geholpen. Er zijn velen die mét sust en tren nog niet zo'n fysiek krijgen, anderen zijn volledig naturel en een stuk gespierder.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
En dat aanbidden...godverdomme
![]()
je hebt echt geen verstand ook he
Of ze hebben wel het juiste aantal chromosomen...quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:46 schreef Susteren het volgende:
mensen die hem beachboy noemen zijn gewoon jelly
Ik ben nu toch wel benieuwt welke man achter deze praatjes zitquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Of ze hebben wel het juiste aantal chromosomen...
Jonge, jezus. Geef gewoon toe dat je een hommo bent, want normale mannen zitten niet zo te geilen op een mannenlijf. Je kan anders beweren, maar wij weten wel beter. Het is fuckin' triest om hem als god te beschouwen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:46 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik vind zijn lichaam een mooi streef fysiek, heeft niks te maken met zijn kuren die hem hiermee hebben geholpen. Er zijn velen die mét sust en tren nog niet zo'n fysiek krijgen, anderen zijn volledig naturel en een stuk gespierder.
Feit is dat deze man van een ecto naar een aesthetic bb'er was gegaan en volop van zijn leven genoot. Dit is gewoon een mooie transformatie, mensen die hem beachboy noemen zijn gewoon jelly
Ik ben juist iemand die een mooi lijf wel degelijk ziet maar medelijden heeft met mensen die continu met hun uiterlijk bezig zijn, man of vrouw.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wel benieuwt welke man achter deze praatjes zit![]()
Durf te wedden dat je zo'n typetje bent die elk gespierd lichaam afknalt, mensen die dit als streef hebben "homo" noemt maar zelf maar een zielig faalfysiek hebt
Dit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik ben juist iemand die een mooi lijf wel degelijk ziet maar medelijden heeft met mensen die continu met hun uiterlijk bezig zijn, man of vrouw.
Jij bent het prototype van zo'n verwijfde tuttebel, elk topic gaat over je lijf en hoe je ermee bezig bent.
Die fixatie wijst op zo'n afschuwelijke mentale tekortkoming dat ik bijna medelijden met je heb...
Jelly brahquote:
Uit jou komt ook niet echt veel he? Je komt echt over als een geestelijk gehandicapte, en de meeste wekken sympathie bij mij op, maar zelfs daar faal jij inquote:
Je begrijpt het verkeerd, we haten niet eens op die anabolenfreak. Maar op de verafgoding, alsof hij wat heeft betekend in deze wereld. Ga toch een eind fietsen, of fappen op z'n foto's. Dat kan natuurlijk ook, maar dat moet je zelf maar beslissen. Niet met ons delen.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Uit jou komt ook niet echt veel he? Je komt echt over als een geestelijk gehandicapte, en de meeste wekken sympathie bij mij op, maar zelfs daar faal jij in
Precies dit, Susteren en Abed zijn van die knulletjes die geilig in van die mannenlijven blaadjes zitten te bladeren met hun broek op hun hielenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:54 schreef Mushox het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd, we haten niet eens op die anabolenfreak. Maar op de verafgoding, alsof hij wat heeft betekend in deze wereld. Ga toch een eind fietsen, of fappen op z'n foto's. Dat kan natuurlijk ook, maar dat moet je zelf maar beslissen. Niet met ons delen.
Je bent zo bang om toe te geven dat je sommige mannenlijven ook mooi vind en als streef hebt dat ik toch wel twijfels begin te krijgen over je geaardheid.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:50 schreef Mushox het volgende:
Jonge, jezus. Geef gewoon toe dat je een hommo bent, want normale mannen zitten niet zo te geilen op een mannenlijf. Je kan anders beweren, maar wij weten wel beter. Het is fuckin' triest om hem als god te beschouwen.
Niet vaak verwijfde tuttebellen op ijshockey tegengekomen. Chicks diggen een mooi lijf, laat dat nou eens op je inwerken voordat je iedereen die aan z'n lichaam werkt homo noemtquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
Jij bent het prototype van zo'n verwijfde tuttebel, elk topic gaat over je lijf en hoe je ermee bezig bent.
Stiekem met de playgirl van zusjelief.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Precies dit, Susteren en Abed zijn van die knulletjes die geilig in van die mannenlijven blaadjes zitten te bladeren met hun broek op hun hielen
... Wederom is dit een reactie die getuigd van mentale inzinking. Je trekt conclusies die niet gegrond zijn. We hebben het over de verafgoding en dat jullie op z'n lichaam geilen. Dat doen wij normale mannen niet, want ons boeit het niet hoe ons geslacht eruit ziet. Ik focus me op het vrouwelijke ras. Daarvoor hoef je niet 'ripped' te zijn. Juist niet, maar dat snap je niet. Hersenloze marionet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
Je bent zo bang om toe te geven dat je sommige mannenlijven ook mooi vind en als streef hebt dat ik toch wel twijfels begin te krijgen over je geaardheid.
Ik weet van mezelf dat ik hetro ben, daarom ben ik ook niet bang om uitspraken over mannenlijven te maken. Juist de mensen die bang zijn iets hierover te zeggen vallen vaak op het zelfde geslacht![]()
Sinds dat ik een beter fysiek begin te krijgen heb ik nog meer zelfvertrouwen en stap ik makkelijker op dames af. Eigenlijk was het punt dat ik m'n vorige relatie beeindigde de start van de tijd dat ik wilde gainen. En ja, al was ik homo, /care? Gefrustreerd zijn over de geaardheid van anderen, how low can you go
[..]
Niet vaak verwijfde tuttebellen op ijshockey tegengekomen. Chicks diggen een mooi lijf, laat dat nou eens op je inwerken voordat je iedereen die aan z'n lichaam werkt homo noemt
Dat ook nog eens.quote:
gvd, ganz geil!!!11!!8!!1quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:03 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt hij ook make-up...
Wat een sjieke woorden, jij bent vast 2e jaars op een HBO rechtenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:01 schreef Mushox het volgende:
Wederom getuigd mentale inzinking gegrond verafgoding
Oftwel fatty'squote:
quote:
Als je een foto'tje van m'n abbs wil mag je die wel hoor. Kun je mij verafgoden. Mensen fatty's noemen als ze niet lopen te geilen op ripped infantiele homosapiens.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:25 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wat een sjieke woorden, jij bent vast een 2e jaars op een HBO rechten![]()
Alleen jammer dat je daar écht niet geloofwaardiger door wordt
[..]
Oftwel fatty's![]()
Succes met je leven verder, misschien dat je ooit nog een mooi meisje tegenkomt die medelijden met je uiterlijk, struggles over je geaardheid en je autisme heeft en wat met je aan wilt pappen
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:32 schreef Catch22- het volgende:
U JELLY BRAH JELLY RIPPED PAPZAK ALLE MEISJES JELLY JELLY JELLY
Abs als teken van een goed fysiek zien, en anderen homo noemenquote:
Als je een laag genoeg vetpercentage hebt hoef je niet eens veel buikspieroefeningen te doen hoorquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
Abs als teken van een goed fysiek zien, en anderen homo noemen![]()
Kijk hier eens, misschien herken je bepaalde dingen![]()
Gewoon een low bf hebben, veel buikspier oefeningen en voilla: je hebt zichtbare abs. Voor een fysiek als Zyzz is véél meer nodig dan dat
Dit bedoel ik dusquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:34 schreef Splutje het volgende:
[..]
Als je een laag genoeg vetpercentage hebt hoef je niet eens veel buikspieroefeningen te doen hoor
Zegt het infantiele Belgje dat pas zelfvertrouwen kreeg door een overleden anabolenbarbaar. Wederom verkeerde conclusies. Meneer hier heeft al 3 jaar een vrouwtje, jij moet ze nog zoeken met je 'spiertjes'. Wanneer ga je aan je innerlijk werken? Schijnt nogal belangrijk te zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
Abs als teken van een goed fysiek zien, en anderen homo noemen![]()
Kijk hier eens, misschien herken je bepaalde dingen![]()
Gewoon een low bf hebben, veel buikspier oefeningen en voilla: je hebt zichtbare abs. Voor een fysiek als Zyzz is véél meer nodig dan dat
Tevens hoef ik geen foto van je "abs" (die waarschijnlijk toch van internet wordt geplukt), zoek maar een andere jongen om mee te settelen![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:30 schreef Mushox het volgende:
Mensen fatty's noemen als ze niet lopen te geilen op ripped infantiele homosapiens.
... Hij doelt op je 'veel buikspier oefeningen'. Die doe ik namelijk helemaal niet. Hersenloos wezen.quote:
En bij dat "vrouwtje" zal het helaas ook blijvenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:37 schreef Mushox het volgende:
Meneer hier heeft al 3 jaar een vrouwtje
Dus jij eet gewoon dagelijks te weinig en wacht tot je abs zichtbaar zijn, je bent met zichtbare abs geboren, je doet compound oefeningen waar je je abs ook mee traint, tell me?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:39 schreef Mushox het volgende:
[..]
... Hij doelt op je 'veel buikspier oefeningen'. Die doe ik namelijk helemaal niet. Hersenloos wezen.
Ga maar op een ander forum zijn lichaam verafgoden. Ik reageer wanneer en vooral hoe ik wil.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:38 schreef Susteren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vertel me eens waarom Zyzz een "ripped infantiel homosapien" is? Je beseft dat je ook gewoon "mens" had kunnen zeggen in plaats van "homosapien"?
Ga maar sjiek doen met je taalgebruik in andere topics, is hier niet gewenst
dit is een anabolentopic jongen! GET MIRRIN OR GET OUT!!quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:41 schreef Mushox het volgende:
[..]
Ga maar op een ander forum zijn lichaam verafgoden. Ik reageer wanneer en vooral hoe ik wil.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:38 schreef Susteren het volgende:
Ga maar sjiek doen met je taalgebruik in andere topics, is hier niet gewenst
Mensen met zo'n instelling, belachelijk gewoonquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:41 schreef Mushox het volgende:
Ik reageer wanneer en vooral hoe ik wil.
Snelle stofwisseling en gewoon sporten. Pics van m'n chick? Nah, daar ben jij toch helemaal niet in geïnteresseerd. Daarnaast, ik val op meer op het alternatieve type en boeit uiterlijk me vrij weinig. Maar ze ziet er goed uit hoor! EN DAT ZONDER DE HULP VAN ZYZZ!!!!1!!quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:41 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dus jij eet gewoon dagelijks te weinig en wacht tot je abs zichtbaar zijn, je bent met zichtbare abs geboren, je doet compound oefeningen waar je je abs ook mee traint, tell me?
Dit wordt ongeloofwaardig
Ik roll hier sinds 2009, jij bent net om de hoek komen kijken en weet nu al dat ik "in elk topic wordt uitgekotst"? Je hebt wel veel werk gehad, m'n hele post history doorzoeken om dat te controlerenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
De enige die hier in elk topic weer wordt uitgekotst ben jij, dus als er iets niet gewenst is ben je het zelf wel....
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:45 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik roll hier sinds 2009, jij bent net om de hoek komen kijken en weet nu al dat ik "in elk topic wordt uitgekotst"? Je hebt wel veel werk gehad, m'n hele post history doorzoeken om dat te controleren
Ik ga me niet eens meer uitleggen. Je schijnt nogal slecht tegen kritiek te kunnen. Ik bespaar je de pijn, jij bent tenslotte de 'onzekere' zoals je al zei. Zyzz moest je helpen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:44 schreef Susteren het volgende:
[..]
Mensen met zo'n instelling, belachelijk gewoon![]()
Kort samengevat:
Je bent te onzeker om te zeggen dat andere mannen een mooi fysiek hebben, omdat je bang bent dat mensen je homo noemen?
Je hebt 3 jaar een "vrouwtje"
Je hebt abs zonder ze te trainen, en wil ze aan me laten zien
Vooral dat laatste, misschien moet je jezelf toch maar eens afvragen of je niet stiekem om mannen valt
Met je houding kan ik me niets anders voorstellen. Mensen moeten je niet, begrijp dat dan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:45 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik roll hier sinds 2009, jij bent net om de hoek komen kijken en weet nu al dat ik "in elk topic wordt uitgekotst"? Je hebt wel veel werk gehad, m'n hele post history doorzoeken om dat te controleren
En dit was het moment waarop de aap uit de mouw komtquote:
Weer zo een die niet snapt wat alternatief is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:50 schreef Susteren het volgende:
[..]
En dit was het moment waarop de aap uit de mouw komt![]()
Je valt op "alternatieve types"![]()
Oftewel vrouwen met een kort kapsel, meestal zwart geverfd, piercings etc. etc.
Lekker makkelijk ook zo'n vrouwen, hoef je helemaal geen moeite voor te doen joh![]()
Nu begrijp ik waarom je niet snapt dat ik moeite doe voor m'n fysiek, jij hebt dat helemaal nooit nodig gehad omdat je op makkelijke vrouwen valt![]()
Nouja, ik val op de wat meer "hard to get" typetjes, vandaar dat ik niet m'n uiterlijk laat verloederen. Niets homofiel aan.
Leg me het eens uitquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:50 schreef Mushox het volgende:
[..]
Weer zo een die niet snapt wat alternatief is.![]()
![]()
Omdat je zo lui en infantiel bent.quote:
Jongen, ga er nou niet op in... hij wil graag afgerekend worden op zijn uiterlijkquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:00 schreef Mushox het volgende:
[..]
Omdat je zo lui en infantiel bent.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alto_(subcultuur)
Pics van 'alternatieve vrouwtjes'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4/10quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:00 schreef Mushox het volgende:
[..]
Omdat je zo lui en infantiel bent.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alto_(subcultuur)
Pics van 'alternatieve vrouwtjes'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die hard to get typetjes die geen relatie beginnen omdat ze de slet uit moet hangen ja. Dat soort typetjes waarvan er 13 in een dozijn van zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:50 schreef Susteren het volgende:
[..]
Lekker makkelijk ook zo'n vrouwen, hoef je helemaal geen moeite voor te doen joh![]()
Nu begrijp ik waarom je niet snapt dat ik moeite doe voor m'n fysiek, jij hebt dat helemaal nooit nodig gehad omdat je op makkelijke vrouwen valt![]()
Nouja, ik val op de wat meer "hard to get" typetjes, vandaar dat ik niet m'n uiterlijk laat verloederen. Niets homofiel aan.
Voor de duidelijkheid, ik val ongeveer op:quote:
Succes met je streven, waarschijnlijk eindig je met een vrouw met een vurig vrouwtje met kort rood haar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:06 schreef Susteren het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, ik val ongeveer op:
[ afbeelding ]
Zo'n vriendin
Of jij hoopt dat ik me voorplant of niet interesseert me eigenlijk geen ruk
NIET WAAR HET FEIT DAT ZE MANNENLIJVEN AANBIDDEN IS HET BEWIJS VAN ULTIEME HETEROHEID MAN..... SNAP DAT DANquote:
Ga er nou niet op in jongen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:11 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
NIET WAAR HET FEIT DAT ZE MANNENLIJVEN AANBIDDEN IS HET BEWIJS VAN ULTIEME HETEROHEID MAN..... SNAP DAT DAN![]()
En waarop baseer je dat als ik vragen magquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:10 schreef Mushox het volgende:
waarschijnlijk eindig je met een vrouw met een vurig vrouwtje met kort rood haar.
En waar slaat dit statement weer op?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:13 schreef Mushox het volgende:
vs. mensen met verstand en een functionerend brein
Populair.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:13 schreef Susteren het volgende:
[..]
En waarop baseer je dat als ik vragen mag?
Ben nu met een meisje bezig die vrij veel op die van de foto lijkt (vandaar dat ik die plaatste), niks kort pittig kapsel
Wel prachtige benen, gezicht, sowieso goed gevormd lijf, altijd goed gekleed, vrij populair, kortom perfect
Echt alles is uiterlijk bij jou hequote:Op zondag 4 augustus 2013 20:13 schreef Susteren het volgende:
Wel prachtige benen, gezicht, sowieso goed gevormd lijf, altijd goed gekleed, vrij populair, kortom perfect
Je hoeft maar 1 topic van jouw te lezen om te weten dat iedereen een schijthekel aan je heeft hier in KLB. Je kan allemaal wel leuk doen met je fixatie op bezittingen en uiterlijk, maar volgens mij ben jij dezelfde die een topic heeft aangemaakt omdat z'n chickie opeens niet zo'n zin meer heeft om met je af te spreken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:45 schreef Susteren het volgende:
[..]
High five!quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Echt alles is uiterlijk bij jou he
Ik ben dit jaar 20 jaar bij mijn vrouw en moet er niet aan denken om alleen op mijn uiterlijk afgerekend te worden... dat houdt namelijk wel een keer op...
Wow, spastische aanval toen je op die smiley drukte? Kan gebeuren johquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:15 schreef Mushox het volgende:
[..]
Populair.![]()
![]()
Ik mis iets over innerlijk en humor.. dat soort dingen die je niet aan het uiterlijk kan afleiden. Wat triest dit, zit ik hier m'n tijd aan te verdoen. Een jongentje die denkt iets te moeten compenseren met spieren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit wordt beter en beter..quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1 topic van jouw te lezen om te weten dat iedereen een schijthekel aan je heeft hier in KLB. Je kan allemaal wel leuk doen met je fixatie op bezittingen en uiterlijk, maar volgens mij ben jij dezelfde die een topic heeft aangemaakt omdat z'n chickie opeens niet zo'n zin meer heeft om met je af te spreken.
Goh, zou dat komen omdat je nog niet ripped genoeg bent, of dat je een onsympathieke, manipulatieve jankbal bent?
Trollquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:13 schreef Susteren het volgende:
[..]
En waarop baseer je dat als ik vragen mag?
Ben nu met een meisje bezig die vrij veel op die van de foto lijkt (vandaar dat ik die plaatste), niks kort pittig kapsel
Ik weet het antwoordquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:17 schreef hoink581 het volgende:
Goh, zou dat komen omdat je nog niet ripped genoeg bent, of dat je een onsympathieke, manipulatieve jankbal bent?
Wederom verkeerde vooroordelen. Je bent echt een zwaar, zwaar achterlijk persoon. Minderwaardigheidscomplex allom.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:18 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wow, spastische aanval toen je op die smiley drukte? Kan gebeuren joh
Mensen die op humor vallen![]()
Na een paar jaar hangt je die "humor" al de keel uit. En ja, ik val nou eenmaal niet op de weggepeste meisjes die later alternatief worden, maarja gelukkig zijn er ook mannen voor zulke meisjes, he Mushox?
Jammer, een gros van de stille alternatieve meiden droogt facking geil op na hun 20ste.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:18 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wow, spastische aanval toen je op die smiley drukte? Kan gebeuren joh
Mensen die op humor vallen![]()
Na een paar jaar hangt je die "humor" al de keel uit. En ja, ik val nou eenmaal niet op de weggepeste meisjes die later alternatief worden, maarja gelukkig zijn er ook mannen voor zulke meisjes, he Mushox?
Vrouwen selecteren op humorquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:15 schreef Mushox het volgende:
[..]
Populair.![]()
![]()
Ik mis iets over innerlijk en humor.. dat soort dingen die je niet aan het uiterlijk kan afleiden. Wat triest dit, zit ik hier m'n tijd aan te verdoen. Een jongentje die denkt iets te moeten compenseren met spieren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anders gaat de zweep er over!quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, ze moeten godverdomme wel lachen als ik een grapje maak he
Vrouwen selecteren op uiterlijkquote:
Het bilmaatje van Susteren maar hij wilt het niet toegeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burgerflipper allround bij het meest fabuleuze restaurant ter wereld. Bekend van ONZ / Wat is dit voor een dier?
Abed, serieus. Tyf op met je filmpjes en ga eens inhoudelijk in op deze kwestie. JA!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burgerflipper allround bij het meest fabuleuze restaurant ter wereld. Bekend van ONZ / Wat is dit voor een dier?
Die zal nooit komen, want hij is onzeker.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:26 schreef Atemno het volgende:
Alleen die foto van Susteren ontbreekt nog.
Ach, ik vind intelligentie belangrijker. Als ze iets te melden heeft moet het wel relevant zijn. Maar humor is niet aan vrouwen besteed.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:22 schreef Mushox het volgende:
[..]
Vrouwen selecteren op uiterlijkIk lach liever met m'n meisje, heb er goede gesprekken mee. Voel haar liever goed aan in plaats van dat ik me zorgen zou moeten maken dat ik 'ripped' moet blijven omdat ze anders bij me weg gaat. Succes en ik spreek je over 30 jaar nog eens.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:22 schreef Mushox het volgende:
[..]
Het bilmaatje van Susteren maar hij wilt het niet toegeven.
Grote praatjes, maar als jij Zyzz in rl tegen zou zijn tegengekomen zou je je mond houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
En jij? Zou je hem kwijlend vertellen dat je zijn lijf aanbidt? Dat hij alles is wat jij wil zijn en dat je je best doet zo te worden als hij?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:27 schreef Susteren het volgende:
[..]
Grote praatjes, maar als jij Zyzz in rl tegen zou zijn tegengekomen zou je je mond houden
Staat ergens in de bbreeks. 2 zelfs.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:26 schreef Mushox het volgende:
[..]
Die zal nooit komen, want hij is onzeker.![]()
Heb meerdere malen progress foto's gepostquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:26 schreef Mushox het volgende:
[..]
Die zal nooit komen, want hij is onzeker.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Het gevaar van al die spuiten was al bekend toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:07 schreef Abed het volgende:
Klacht: Niet nog een lifetime kunnen genieten van zijn prestaties
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:30 schreef Susteren het volgende:
[..]
Heb meerdere malen progress foto's gepost![]()
speciaal voor jouGodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn god...
Is hier nou alle drukte om??? je bent twaalf?
Godverdomme![]()
[..]
speciaal voor jouBaas. Laat die gasten haten op Zyzz. Mensen zien hun eigen zwaktes niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We get shredded, they die mirin us.
Foto's van je eigen kop of geen kritiek leverenquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
En je zal altijd die ongelofelijke kutkop houden, hoe hard je ook traint, dat is wel het meest triestegodverdomme... hou me vast ik val om
wat een scharminkel
Picsquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
En je zal altijd die ongelofelijke kutkop houden, hoe hard je ook traint, dat is wel het meest triestegodverdomme... hou me vast ik val om
wat een scharminkel
HAHAHAHA, ik zat echt van. Heb ik hier met een afgetrainde boy te maken. Maar nee hoor het is 12 en maakt selfies. JEZUS. Je bent nog lelijk ook HAHAHAHA. Ik ga stukquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Foto's van je eigen kop of geen kritiek leveren
Jij ook. Het lijkt wel of jullie zo'n topic starten om op het einde maar pics te vragen van mannen. Godverdomme.quote:
Dat is niet wat de meisjes zeggenquote:
Schijnbaar wel, want je moest je spiertjes kweken anders was je onzeker.quote:
Te onzeker?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:39 schreef Mushox het volgende:
[..]
Jij ook. Het lijkt wel of jullie zo'n topic starten om op het einde maar pics te vragen van mannen. Godverdomme.![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:40 schreef Mushox het volgende:
[..]
Schijnbaar wel, want je moest je spiertjes kweken anders was je onzeker.![]()
![]()
Lezen is ook een vak op zichquote:nog meer zelfvertrouwen
Weer zo'n truckje. Wat een ongelooflijke troll ben jij. Dankje, ik zit hier met tranen in m'n ogen. Zo'n fantastisch kut topic blijkt een pareltje te zijn. Je schept een enorm hoog verwachtingspatroon van jezelf. Laat je foto's zien van een battiboy. HAHAHA.quote:
[..]
speciaal voor jouNu snap ik waarom je zo weg bent van Zyzz...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De grap er niet van inzienquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:56 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Yeah right. Arnold heeft veel om jaloers op te zijn![]()
![]()
x 30.000
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:55 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je zo weg bent van Zyzz...
Vertel nu eens wat precies volgens jou mijn hoofd tot een "kutkop" maaktquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
wat een scharminkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Full body shot was natuurlijk vrij onduidelijk
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:01 schreef Susteren het volgende:
[..]
Vertel nu eens wat precies volgens jou mijn hoofd tot een "kutkop" maakt?
Flikker toch op man stuk onzekerheid, dit topic gaat niet over jou maar over ZyzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Full body shot was natuurlijk vrij onduidelijkGa weg
Logisch dat je lichaam en ego een enorme boost krijgen van anabolen en cocaïnequote:Op zondag 4 augustus 2013 21:00 schreef Nikmans het volgende:
Susteren is dit hele topic de grafkanker aan het inwerken met zijn onzekere smoel
Verder: Zyzz
Wat Zyzz speciaal maakt is dat ie van dubbele niemand naar een beest is uitgegroeid, een soort succes-story waar iedere nerd op internet zich mee kan/wil identificerenDat is mooi, of je hem nu tof vindt of niet
Die sis dacht gewoon YOLO. En bam, dood.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:25 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Logisch dat je lichaam en ego een enorme boost krijgen van anabolen en cocaïne
Als je dat speciaal vind heb je een enorme plaat voor je kop
Broeder, laat de haters maar praten. Wij weten dat Zyzz optimaal van z'n leven genoot en heel veel mensen geïnspireerd heeft om te gaan liften. En het ging Zyzz ook niet om zo groot mogelijk te worden, het gaat om de aestethics. Zoals hij zelf ooit heeft aangegeven: ''My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing''.quote:
Deze postquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:33 schreef jeurse04 het volgende:
Broeder, laat de haters maar praten. Wij weten dat Zyzz optimaal van z'n leven genoot en heel veel mensen geïnspireerd heeft om te gaan liften. En het ging Zyzz ook niet om zo groot mogelijk te worden, het gaat om de aestethics. Zoals hij zelf ooit heeft aangegeven: ''My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing''.
Haters gonna hate, mirers gonna mire.
R.I.P. Zyzz
Son of Zeus
Brother of Hercules
Father of Aestethics
quote:
u mad?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:43 schreef Loppe het volgende:
[..]
de man heeft zichzelf laten klonen, wat een held
Hoe kan dit al 200 posts hebbenquote:
''throughout high school, I was always an extreme ectomorph. I could eat anything and not put on fat, muscle, or weight, or so I thought. I was always fascinated with bodybuilding but lacked the motivation to start training hard until after I was done with my final year of school and exams were completed – it was time for a lifestyle change. I was ridiculously thin, I’m talking the skinniest guy in my grade in school; people always commented on how skinny I was and I hated it. I was always known as the skinny kid. I remember feeling like a little bitch when I was out with girls, walking next to them and feeling the same size as them. After My HSC, it was holidays, and I started going clubbing every weekend and always noticed whenever a jacked dude walked by, they had a presence a lot greater than that of a ‘normal’ person. The guys respect them, and the girls are all over them, and really, who wouldn’t want that?quote:
Wil ik niet zo zeggen. Het enige wat toekomstige Zissers misschien ervan kunnen leren is dat je door zijn levenstijl hartstikke vroeg dood gaatquote:
[..]
speciaal voor jouectoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens geen haat voor Zyzz
[ Bericht 1% gewijzigd door BredeBroeder op 04-08-2013 22:03:32 ]
Yeah yeah yeah, dat geldt voor zovelen. Hij is echt niet uniek.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:52 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
''throughout high school, I was always an extreme ectomorph. I could eat anything and not put on fat, muscle, or weight, or so I thought. I was always fascinated with bodybuilding but lacked the motivation to start training hard until after I was done with my final year of school and exams were completed – it was time for a lifestyle change. I was ridiculously thin, I’m talking the skinniest guy in my grade in school; people always commented on how skinny I was and I hated it. I was always known as the skinny kid. I remember feeling like a little bitch when I was out with girls, walking next to them and feeling the same size as them. After My HSC, it was holidays, and I started going clubbing every weekend and always noticed whenever a jacked dude walked by, they had a presence a lot greater than that of a ‘normal’ person. The guys respect them, and the girls are all over them, and really, who wouldn’t want that?
At the time, my brother was training for a year and I was very impressed by his progress, and joined up at my local gym. I had absolutely no idea about anything gym-related, and it took months and months of research to know exactly what to do and how to go about my training and eating.
Where does my motivation come from?
If you asked me this question when I started training, my response would’ve been completely different. Originally, it started out innocently enough, I wanted to get bigger so I wasn’t so skinny, and have a bit of a build on me to impress girls. I’d look at pictures of shredded guys and tell myself, that’s going to be me. 4 years into my training, I can safely say that my motivation to train goes far beyond that of merely impressing people, it is derived from the feeling of having set goals and achieving them and outdoing myself in the gym.
I absolutely love it, the feeling of pushing out that last rep, and getting skin tearing pumps is something I don’t see myself without.
I wouldn’t even use the word motivation, I don’t need motivation now, as training is a necessity in my life. It’s all a part of my lifestyle, and I couldn’t imagine any other life than the gym/training/dieting lifestyle, as it is rewarding physically and mentally in ways beyond measure, you would have to experience it yourself.
Ik moest lachend huilen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:57 schreef Zaktabak het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om het bereik van dit topic. Huilen it is.
Is toch mooi wat hij teweeg heeft gebracht in de bodybuilding wereld. Het feit dat wij het over hem hebben en dit topic zoveel reacties heeft zegt ook wel wat.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:00 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Yeah yeah yeah, dat geldt voor zovelen. Hij is echt niet uniek.
Dat zegt godverdomme helemaal niets ja. Je hebt zeker niet alle posts gelezen. De helft ging over uiterlijk vs. innerlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:03 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Is toch mooi wat hij teweeg heeft gebracht in de bodybuilding wereld. Het feit dat wij het over hem hebben en dit topic zoveel reacties heeft zegt ook wel wat.
Omdat dat jouw mening was? Kneusjequote:
Infantiel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:09 schreef Susteren het volgende:
[..]
Omdat dat jouw mening was? Kneusje
De bodybuilding wereldquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:03 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Is toch mooi wat hij teweeg heeft gebracht in de bodybuilding wereld. Het feit dat wij het over hem hebben en dit topic zoveel reacties heeft zegt ook wel wat.
Poll: Wat liever? Meisje met uiterlijkquote:
Dat dit topic zoveel reacties heeft, heeft echt helemaal niets met die zyzz te maken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:03 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Het feit dat wij het over hem hebben en dit topic zoveel reacties heeft zegt ook wel wat.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:12 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Dat dit topic zoveel reacties heeft echt helemaal niets met die zyzz te maken.
Dit topic heeft zoveel reacties dankzij lompe pipo's zoals susteren.
Hoink gaat lekkerquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1 topic van jouw te lezen om te weten dat iedereen een schijthekel aan je heeft hier in KLB. Je kan allemaal wel leuk doen met je fixatie op bezittingen en uiterlijk, maar volgens mij ben jij dezelfde die een topic heeft aangemaakt omdat z'n chickie opeens niet zo'n zin meer heeft om met je af te spreken.
Bedankt voor de bevestiging!quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:12 schreef Susteren het volgende:
[..]
Poll: Wat liever? Meisje met uiterlijk
• prachtig, redelijk innerlijk
• oerlelijk, leuk innerlijk
[ afbeelding ]
Hee, pollchinees. Die poll klopt van geen kant.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:12 schreef Susteren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tevens dit.quote:
Voor een man is het uiterlijk van een vrouw belangrijk.Voor een vrouw is het innerlijk van een man belangrijk. What's your point?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:12 schreef Susteren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ineens kloptquote:
niet meer, maarja ligt aan de poll natuurlijkquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:07 schreef Mushox het volgende:
Je hebt zeker niet alle posts gelezen. De helft ging over uiterlijk vs. innerlijk.
Duidelijk was dat innerlijk won.
Dit wordt dus altijd gecontrol V'ed en control C'ed terwijl het nog steeds geen argument is voor waarom deze jongen zo speciaal is. Het is geen argument, maar toch beginnen alle wanna-bb's te kwijlen als een stel lelijke boxers bij zo'n quote-je.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:33 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Broeder, laat de haters maar praten. Wij weten dat Zyzz optimaal van z'n leven genoot en heel veel mensen geïnspireerd heeft om te gaan liften. En het ging Zyzz ook niet om zo groot mogelijk te worden, het gaat om de aestethics. Zoals hij zelf ooit heeft aangegeven: ''My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing''.
Haters gonna hate, mirers gonna mire.
R.I.P. Zyzz
Son of Zeus
Brother of Hercules
Father of Aestethics
Poll: Susteren is een lompe pipoquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ineens klopt
[..]
niet meer, maarja ligt aan de poll natuurlijk
Jij durft nu te beweren dat het type waar jij op valt superknap is en een redelijk innerlijk heeft. Dat is subjectief. &Dat ik op extreem lelijke vrouwen val met een fantastisch innerlijk. Wat ben je voor godse infantiele aap.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ineens klopt
[..]
niet meer, maarja ligt aan de poll natuurlijk
En zou ik mogen weten waar ik dat precies heb gezegdquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:18 schreef Mushox het volgende:
[..]
Jij durft nu te beweren dat het type waar jij op valt superknap is en een redelijk innerlijk heeft & Dat ik op extreem lelijke vrouwen val met een fantastisch innerlijk
Komt er ook nog wat anders dan infantiel, aap en 100xquote:
Waarop basseer jij je fucking poll dan. Jezus, je bent nog dommer dan ik dacht.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:20 schreef Susteren het volgende:
[..]
En zou ik mogen weten waar ik dat precies heb gezegd?
Hij stierf aan en hartaandoening in combinatie met steroïds (ja, hij gebruikte. Deal with it mensen. Hij gaf dit zelf toe voordat die bekend werd. Maakt nog steeds niet dat hij ontzettend hard werkte voor dat lichaam)quote:
Nee, meer verdien je niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:20 schreef Susteren het volgende:
[..]
Komt er ook nog wat anders dan infantiel, aap en 100xuit?
u jelly?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:20 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Ik vind die vent er echt verwijfd uitzien...
Ghehe heb iq van 134 (getest) en 550 cito, zo dom ben ik dus nietquote:
Dat is het enige wat er uit je strot komt: "U Jelly Brah"quote:
u mad brah?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:22 schreef Mushox het volgende:
[..]
Dat is het enige wat er uit je strot komt: "U Jelly Brah"
Verder post je alleen maar foto's van een dode dude.
Conclusie: je bent vrij nutteloos in dit topic.
Godverdomme, je bent zelfs nog achterlijker dan ik dacht.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ghehe heb iq van 134 (getest) en 550 cito, zo dom ben ik dus niet
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:22 schreef Mushox het volgende:
[..]
Dat is het enige wat er uit je strot komt: "U Jelly Brah"
Verder post je alleen maar foto's van een dode dude.
Conclusie: je bent vrij nutteloos in dit topic.
Join the clubquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:24 schreef Trance_X het volgende:
[..]![]()
(overigens enige reden dat ik in nog steeds in het topic reageer is pure leedvermaak)
No, still mirrin brah. Mirrin!!!1!!!11quote:
haha, u jellyquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:23 schreef Mushox het volgende:
[..]
Godverdomme, je bent zelfs nog achterlijker dan ik dacht.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:23 schreef Mushox het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:20 schreef Mushox het volgende:
[..]
Waarop basseer jij je fucking poll dan. Jezus, je bent nog dommer dan ik dacht.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:18 schreef Mushox het volgende:
[..]
Jij durft nu te beweren dat het type waar jij op valt superknap is en een redelijk innerlijk heeft. Dat is subjectief. &Dat ik op extreem lelijke vrouwen val met een fantastisch innerlijk. Wat ben je voor godse infantiele aap.![]()
![]()
Hij is mad brah, laat ze maar haten, still mirin.quote:
Nee, ik was de persoon die hem testte; de score was nog veel hoger.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:23 schreef Mushox het volgende:
[..]
Als ik die uitspraken van jou achter elkaar zou zetten dan waren er vast een aantal Fok!ers overleden aan ademtekort door hysterisch lachen.quote:
Dat je met zoveel 'intellect' alsnog zo'n onsympathieke randdebiel kan zijn zonder het zelf in te zien.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
Still mirin' 2013 broquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:26 schreef Abed het volgende:
[..]
Hij is mad brah, laat ze maar haten, still mirin.
Oh, dus ze zijn echt madquote:Mirrin
Usually misspelled from 'mirin', it ironically means To Hate someone
IQ is momentopname, cito van je 11 jarige kant zegt ook niet zoveelquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
IQ is momentopname, cito van je 11 jarige kant zegt ook niet zoveel
Jah joh, we hebben het onderhand wel door dat je de boel aan het trollen bent. En niet al te zuinig ook.quote:
Ik vond het een mooie respons.quote:
Leedvermaak is ook een soort van 'mirin'?quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Abed het volgende:
Nog minder dan anderhalf uur...
Even wat informatie over zijn dood en legacy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |