Ik ben nu toch wel benieuwt welke man achter deze praatjes zitquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Of ze hebben wel het juiste aantal chromosomen...
Jonge, jezus. Geef gewoon toe dat je een hommo bent, want normale mannen zitten niet zo te geilen op een mannenlijf. Je kan anders beweren, maar wij weten wel beter. Het is fuckin' triest om hem als god te beschouwen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:46 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik vind zijn lichaam een mooi streef fysiek, heeft niks te maken met zijn kuren die hem hiermee hebben geholpen. Er zijn velen die mét sust en tren nog niet zo'n fysiek krijgen, anderen zijn volledig naturel en een stuk gespierder.
Feit is dat deze man van een ecto naar een aesthetic bb'er was gegaan en volop van zijn leven genoot. Dit is gewoon een mooie transformatie, mensen die hem beachboy noemen zijn gewoon jelly
Ik ben juist iemand die een mooi lijf wel degelijk ziet maar medelijden heeft met mensen die continu met hun uiterlijk bezig zijn, man of vrouw.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wel benieuwt welke man achter deze praatjes zit![]()
Durf te wedden dat je zo'n typetje bent die elk gespierd lichaam afknalt, mensen die dit als streef hebben "homo" noemt maar zelf maar een zielig faalfysiek hebt
Dit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik ben juist iemand die een mooi lijf wel degelijk ziet maar medelijden heeft met mensen die continu met hun uiterlijk bezig zijn, man of vrouw.
Jij bent het prototype van zo'n verwijfde tuttebel, elk topic gaat over je lijf en hoe je ermee bezig bent.
Die fixatie wijst op zo'n afschuwelijke mentale tekortkoming dat ik bijna medelijden met je heb...
Jelly brahquote:
Uit jou komt ook niet echt veel he? Je komt echt over als een geestelijk gehandicapte, en de meeste wekken sympathie bij mij op, maar zelfs daar faal jij inquote:
Je begrijpt het verkeerd, we haten niet eens op die anabolenfreak. Maar op de verafgoding, alsof hij wat heeft betekend in deze wereld. Ga toch een eind fietsen, of fappen op z'n foto's. Dat kan natuurlijk ook, maar dat moet je zelf maar beslissen. Niet met ons delen.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Uit jou komt ook niet echt veel he? Je komt echt over als een geestelijk gehandicapte, en de meeste wekken sympathie bij mij op, maar zelfs daar faal jij in
Precies dit, Susteren en Abed zijn van die knulletjes die geilig in van die mannenlijven blaadjes zitten te bladeren met hun broek op hun hielenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:54 schreef Mushox het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd, we haten niet eens op die anabolenfreak. Maar op de verafgoding, alsof hij wat heeft betekend in deze wereld. Ga toch een eind fietsen, of fappen op z'n foto's. Dat kan natuurlijk ook, maar dat moet je zelf maar beslissen. Niet met ons delen.
Je bent zo bang om toe te geven dat je sommige mannenlijven ook mooi vind en als streef hebt dat ik toch wel twijfels begin te krijgen over je geaardheid.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:50 schreef Mushox het volgende:
Jonge, jezus. Geef gewoon toe dat je een hommo bent, want normale mannen zitten niet zo te geilen op een mannenlijf. Je kan anders beweren, maar wij weten wel beter. Het is fuckin' triest om hem als god te beschouwen.
Niet vaak verwijfde tuttebellen op ijshockey tegengekomen. Chicks diggen een mooi lijf, laat dat nou eens op je inwerken voordat je iedereen die aan z'n lichaam werkt homo noemtquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
Jij bent het prototype van zo'n verwijfde tuttebel, elk topic gaat over je lijf en hoe je ermee bezig bent.
Stiekem met de playgirl van zusjelief.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Precies dit, Susteren en Abed zijn van die knulletjes die geilig in van die mannenlijven blaadjes zitten te bladeren met hun broek op hun hielen
... Wederom is dit een reactie die getuigd van mentale inzinking. Je trekt conclusies die niet gegrond zijn. We hebben het over de verafgoding en dat jullie op z'n lichaam geilen. Dat doen wij normale mannen niet, want ons boeit het niet hoe ons geslacht eruit ziet. Ik focus me op het vrouwelijke ras. Daarvoor hoef je niet 'ripped' te zijn. Juist niet, maar dat snap je niet. Hersenloze marionet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
Je bent zo bang om toe te geven dat je sommige mannenlijven ook mooi vind en als streef hebt dat ik toch wel twijfels begin te krijgen over je geaardheid.
Ik weet van mezelf dat ik hetro ben, daarom ben ik ook niet bang om uitspraken over mannenlijven te maken. Juist de mensen die bang zijn iets hierover te zeggen vallen vaak op het zelfde geslacht![]()
Sinds dat ik een beter fysiek begin te krijgen heb ik nog meer zelfvertrouwen en stap ik makkelijker op dames af. Eigenlijk was het punt dat ik m'n vorige relatie beeindigde de start van de tijd dat ik wilde gainen. En ja, al was ik homo, /care? Gefrustreerd zijn over de geaardheid van anderen, how low can you go
[..]
Niet vaak verwijfde tuttebellen op ijshockey tegengekomen. Chicks diggen een mooi lijf, laat dat nou eens op je inwerken voordat je iedereen die aan z'n lichaam werkt homo noemt
Dat ook nog eens.quote:
gvd, ganz geil!!!11!!8!!1quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:03 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt hij ook make-up...
Wat een sjieke woorden, jij bent vast 2e jaars op een HBO rechtenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:01 schreef Mushox het volgende:
Wederom getuigd mentale inzinking gegrond verafgoding
Oftwel fatty'squote:
quote:
Als je een foto'tje van m'n abbs wil mag je die wel hoor. Kun je mij verafgoden. Mensen fatty's noemen als ze niet lopen te geilen op ripped infantiele homosapiens.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:25 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wat een sjieke woorden, jij bent vast een 2e jaars op een HBO rechten![]()
Alleen jammer dat je daar écht niet geloofwaardiger door wordt
[..]
Oftwel fatty's![]()
Succes met je leven verder, misschien dat je ooit nog een mooi meisje tegenkomt die medelijden met je uiterlijk, struggles over je geaardheid en je autisme heeft en wat met je aan wilt pappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |