Anders gaat de zweep er over!quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, ze moeten godverdomme wel lachen als ik een grapje maak he
Vrouwen selecteren op uiterlijkquote:
Het bilmaatje van Susteren maar hij wilt het niet toegeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burgerflipper allround bij het meest fabuleuze restaurant ter wereld. Bekend van ONZ / Wat is dit voor een dier?
Abed, serieus. Tyf op met je filmpjes en ga eens inhoudelijk in op deze kwestie. JA!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burgerflipper allround bij het meest fabuleuze restaurant ter wereld. Bekend van ONZ / Wat is dit voor een dier?
Die zal nooit komen, want hij is onzeker.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:26 schreef Atemno het volgende:
Alleen die foto van Susteren ontbreekt nog.
Ach, ik vind intelligentie belangrijker. Als ze iets te melden heeft moet het wel relevant zijn. Maar humor is niet aan vrouwen besteed.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:22 schreef Mushox het volgende:
[..]
Vrouwen selecteren op uiterlijkIk lach liever met m'n meisje, heb er goede gesprekken mee. Voel haar liever goed aan in plaats van dat ik me zorgen zou moeten maken dat ik 'ripped' moet blijven omdat ze anders bij me weg gaat. Succes en ik spreek je over 30 jaar nog eens.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:22 schreef Mushox het volgende:
[..]
Het bilmaatje van Susteren maar hij wilt het niet toegeven.
Grote praatjes, maar als jij Zyzz in rl tegen zou zijn tegengekomen zou je je mond houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
En jij? Zou je hem kwijlend vertellen dat je zijn lijf aanbidt? Dat hij alles is wat jij wil zijn en dat je je best doet zo te worden als hij?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:27 schreef Susteren het volgende:
[..]
Grote praatjes, maar als jij Zyzz in rl tegen zou zijn tegengekomen zou je je mond houden
Staat ergens in de bbreeks. 2 zelfs.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:26 schreef Mushox het volgende:
[..]
Die zal nooit komen, want hij is onzeker.![]()
Heb meerdere malen progress foto's gepostquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:26 schreef Mushox het volgende:
[..]
Die zal nooit komen, want hij is onzeker.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Het gevaar van al die spuiten was al bekend toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:07 schreef Abed het volgende:
Klacht: Niet nog een lifetime kunnen genieten van zijn prestaties
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:30 schreef Susteren het volgende:
[..]
Heb meerdere malen progress foto's gepost![]()
speciaal voor jouGodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn god...
Is hier nou alle drukte om??? je bent twaalf?
Godverdomme![]()
[..]
speciaal voor jouBaas. Laat die gasten haten op Zyzz. Mensen zien hun eigen zwaktes niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We get shredded, they die mirin us.
Foto's van je eigen kop of geen kritiek leverenquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
En je zal altijd die ongelofelijke kutkop houden, hoe hard je ook traint, dat is wel het meest triestegodverdomme... hou me vast ik val om
wat een scharminkel
Picsquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
En je zal altijd die ongelofelijke kutkop houden, hoe hard je ook traint, dat is wel het meest triestegodverdomme... hou me vast ik val om
wat een scharminkel
HAHAHAHA, ik zat echt van. Heb ik hier met een afgetrainde boy te maken. Maar nee hoor het is 12 en maakt selfies. JEZUS. Je bent nog lelijk ook HAHAHAHA. Ik ga stukquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Foto's van je eigen kop of geen kritiek leveren
Jij ook. Het lijkt wel of jullie zo'n topic starten om op het einde maar pics te vragen van mannen. Godverdomme.quote:
Dat is niet wat de meisjes zeggenquote:
Schijnbaar wel, want je moest je spiertjes kweken anders was je onzeker.quote:
Te onzeker?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:39 schreef Mushox het volgende:
[..]
Jij ook. Het lijkt wel of jullie zo'n topic starten om op het einde maar pics te vragen van mannen. Godverdomme.![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:40 schreef Mushox het volgende:
[..]
Schijnbaar wel, want je moest je spiertjes kweken anders was je onzeker.![]()
![]()
Lezen is ook een vak op zichquote:nog meer zelfvertrouwen
Weer zo'n truckje. Wat een ongelooflijke troll ben jij. Dankje, ik zit hier met tranen in m'n ogen. Zo'n fantastisch kut topic blijkt een pareltje te zijn. Je schept een enorm hoog verwachtingspatroon van jezelf. Laat je foto's zien van een battiboy. HAHAHA.quote:
[..]
speciaal voor jouNu snap ik waarom je zo weg bent van Zyzz...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De grap er niet van inzienquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:56 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Yeah right. Arnold heeft veel om jaloers op te zijn![]()
![]()
x 30.000
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:55 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je zo weg bent van Zyzz...
Vertel nu eens wat precies volgens jou mijn hoofd tot een "kutkop" maaktquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
wat een scharminkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Full body shot was natuurlijk vrij onduidelijk
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:01 schreef Susteren het volgende:
[..]
Vertel nu eens wat precies volgens jou mijn hoofd tot een "kutkop" maakt?
Flikker toch op man stuk onzekerheid, dit topic gaat niet over jou maar over ZyzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Full body shot was natuurlijk vrij onduidelijkGa weg
Logisch dat je lichaam en ego een enorme boost krijgen van anabolen en cocaïnequote:Op zondag 4 augustus 2013 21:00 schreef Nikmans het volgende:
Susteren is dit hele topic de grafkanker aan het inwerken met zijn onzekere smoel
Verder: Zyzz
Wat Zyzz speciaal maakt is dat ie van dubbele niemand naar een beest is uitgegroeid, een soort succes-story waar iedere nerd op internet zich mee kan/wil identificerenDat is mooi, of je hem nu tof vindt of niet
Die sis dacht gewoon YOLO. En bam, dood.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:25 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Logisch dat je lichaam en ego een enorme boost krijgen van anabolen en cocaïne
Als je dat speciaal vind heb je een enorme plaat voor je kop
Broeder, laat de haters maar praten. Wij weten dat Zyzz optimaal van z'n leven genoot en heel veel mensen geïnspireerd heeft om te gaan liften. En het ging Zyzz ook niet om zo groot mogelijk te worden, het gaat om de aestethics. Zoals hij zelf ooit heeft aangegeven: ''My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing''.quote:
Deze postquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:33 schreef jeurse04 het volgende:
Broeder, laat de haters maar praten. Wij weten dat Zyzz optimaal van z'n leven genoot en heel veel mensen geïnspireerd heeft om te gaan liften. En het ging Zyzz ook niet om zo groot mogelijk te worden, het gaat om de aestethics. Zoals hij zelf ooit heeft aangegeven: ''My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing''.
Haters gonna hate, mirers gonna mire.
R.I.P. Zyzz
Son of Zeus
Brother of Hercules
Father of Aestethics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |