Omdat je zo lui en infantiel bent.quote:
Jongen, ga er nou niet op in... hij wil graag afgerekend worden op zijn uiterlijkquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:00 schreef Mushox het volgende:
[..]
Omdat je zo lui en infantiel bent.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alto_(subcultuur)
Pics van 'alternatieve vrouwtjes'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4/10quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:00 schreef Mushox het volgende:
[..]
Omdat je zo lui en infantiel bent.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alto_(subcultuur)
Pics van 'alternatieve vrouwtjes'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die hard to get typetjes die geen relatie beginnen omdat ze de slet uit moet hangen ja. Dat soort typetjes waarvan er 13 in een dozijn van zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:50 schreef Susteren het volgende:
[..]
Lekker makkelijk ook zo'n vrouwen, hoef je helemaal geen moeite voor te doen joh![]()
Nu begrijp ik waarom je niet snapt dat ik moeite doe voor m'n fysiek, jij hebt dat helemaal nooit nodig gehad omdat je op makkelijke vrouwen valt![]()
Nouja, ik val op de wat meer "hard to get" typetjes, vandaar dat ik niet m'n uiterlijk laat verloederen. Niets homofiel aan.
Voor de duidelijkheid, ik val ongeveer op:quote:
Succes met je streven, waarschijnlijk eindig je met een vrouw met een vurig vrouwtje met kort rood haar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:06 schreef Susteren het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, ik val ongeveer op:
[ afbeelding ]
Zo'n vriendin
Of jij hoopt dat ik me voorplant of niet interesseert me eigenlijk geen ruk
NIET WAAR HET FEIT DAT ZE MANNENLIJVEN AANBIDDEN IS HET BEWIJS VAN ULTIEME HETEROHEID MAN..... SNAP DAT DANquote:
Ga er nou niet op in jongen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:11 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
NIET WAAR HET FEIT DAT ZE MANNENLIJVEN AANBIDDEN IS HET BEWIJS VAN ULTIEME HETEROHEID MAN..... SNAP DAT DAN![]()
En waarop baseer je dat als ik vragen magquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:10 schreef Mushox het volgende:
waarschijnlijk eindig je met een vrouw met een vurig vrouwtje met kort rood haar.
En waar slaat dit statement weer op?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:13 schreef Mushox het volgende:
vs. mensen met verstand en een functionerend brein
Populair.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:13 schreef Susteren het volgende:
[..]
En waarop baseer je dat als ik vragen mag?
Ben nu met een meisje bezig die vrij veel op die van de foto lijkt (vandaar dat ik die plaatste), niks kort pittig kapsel
Wel prachtige benen, gezicht, sowieso goed gevormd lijf, altijd goed gekleed, vrij populair, kortom perfect
Echt alles is uiterlijk bij jou hequote:Op zondag 4 augustus 2013 20:13 schreef Susteren het volgende:
Wel prachtige benen, gezicht, sowieso goed gevormd lijf, altijd goed gekleed, vrij populair, kortom perfect
Je hoeft maar 1 topic van jouw te lezen om te weten dat iedereen een schijthekel aan je heeft hier in KLB. Je kan allemaal wel leuk doen met je fixatie op bezittingen en uiterlijk, maar volgens mij ben jij dezelfde die een topic heeft aangemaakt omdat z'n chickie opeens niet zo'n zin meer heeft om met je af te spreken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:45 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik roll hier sinds 2009, jij bent net om de hoek komen kijken en weet nu al dat ik "in elk topic wordt uitgekotst"? Je hebt wel veel werk gehad, m'n hele post history doorzoeken om dat te controleren
High five!quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Echt alles is uiterlijk bij jou he
Ik ben dit jaar 20 jaar bij mijn vrouw en moet er niet aan denken om alleen op mijn uiterlijk afgerekend te worden... dat houdt namelijk wel een keer op...
Wow, spastische aanval toen je op die smiley drukte? Kan gebeuren johquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:15 schreef Mushox het volgende:
[..]
Populair.![]()
![]()
Ik mis iets over innerlijk en humor.. dat soort dingen die je niet aan het uiterlijk kan afleiden. Wat triest dit, zit ik hier m'n tijd aan te verdoen. Een jongentje die denkt iets te moeten compenseren met spieren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit wordt beter en beter..quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1 topic van jouw te lezen om te weten dat iedereen een schijthekel aan je heeft hier in KLB. Je kan allemaal wel leuk doen met je fixatie op bezittingen en uiterlijk, maar volgens mij ben jij dezelfde die een topic heeft aangemaakt omdat z'n chickie opeens niet zo'n zin meer heeft om met je af te spreken.
Goh, zou dat komen omdat je nog niet ripped genoeg bent, of dat je een onsympathieke, manipulatieve jankbal bent?
Trollquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:13 schreef Susteren het volgende:
[..]
En waarop baseer je dat als ik vragen mag?
Ben nu met een meisje bezig die vrij veel op die van de foto lijkt (vandaar dat ik die plaatste), niks kort pittig kapsel
Ik weet het antwoordquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:17 schreef hoink581 het volgende:
Goh, zou dat komen omdat je nog niet ripped genoeg bent, of dat je een onsympathieke, manipulatieve jankbal bent?
Wederom verkeerde vooroordelen. Je bent echt een zwaar, zwaar achterlijk persoon. Minderwaardigheidscomplex allom.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:18 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wow, spastische aanval toen je op die smiley drukte? Kan gebeuren joh
Mensen die op humor vallen![]()
Na een paar jaar hangt je die "humor" al de keel uit. En ja, ik val nou eenmaal niet op de weggepeste meisjes die later alternatief worden, maarja gelukkig zijn er ook mannen voor zulke meisjes, he Mushox?
Jammer, een gros van de stille alternatieve meiden droogt facking geil op na hun 20ste.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:18 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wow, spastische aanval toen je op die smiley drukte? Kan gebeuren joh
Mensen die op humor vallen![]()
Na een paar jaar hangt je die "humor" al de keel uit. En ja, ik val nou eenmaal niet op de weggepeste meisjes die later alternatief worden, maarja gelukkig zijn er ook mannen voor zulke meisjes, he Mushox?
Vrouwen selecteren op humorquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:15 schreef Mushox het volgende:
[..]
Populair.![]()
![]()
Ik mis iets over innerlijk en humor.. dat soort dingen die je niet aan het uiterlijk kan afleiden. Wat triest dit, zit ik hier m'n tijd aan te verdoen. Een jongentje die denkt iets te moeten compenseren met spieren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |