SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:
quote:
quote:
Deze vier ook nietquote:
Ben benieuwd of hij vandaag voor ADO is of voor PSVquote:
Denk niet dat het hem veel boeit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij vandaag voor ADO is of voor PSV
quote:
Dank je, ook al heb ik hem niet zelf gemaaktquote:
Nee, weet ik. Davy toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Dank je, ook al heb ik hem niet zelf gemaakt
Dat was die mooie idd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, weet ik. Davy toch?
Oh nee, dat was die andere.
Depay vind ik niet veel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
tsja
Depay - Locadia - Bakkali voorin
GGMM
Zalm in bladerdeeg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:31 schreef GGMM het volgende:
3 keer raden wat ik nu in de oven ga gooien?
Caland mag niet meedoen.
Dan mis je toch een geweldige jodengrap. Your call.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:31 schreef GGMM het volgende:
Caland mag niet meedoen.
Een kat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:31 schreef GGMM het volgende:
Caland mag niet meedoen.
Pizza.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fout.
Het feit dat je me zo slecht kent doet pijn.
Wat een geweldige opleiding zeg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:33 schreef Caland het volgende:
Cabral, Van Haaren en Jansen bij ADO basis. Allen Feyenoord-jeugd.
Nou dan zal PSV het wel erg makkelijk krijgen vanavondquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:33 schreef Caland het volgende:
Ook 3 bij PSV.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:33 schreef Caland het volgende:
Fijn dat je ook dit jaar weer losgeslagen bent met het jinxen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou dan zal PSV het wel erg makkelijk krijgen vanavond
Die hebben er ook 3 rondlopen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou dan zal PSV het wel erg makkelijk krijgen vanavond
C hij is uitgenodigd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Kevin Blom stond op een boot van de Gay Parade. Wat is het meest waarschijnlijk?
A. Kevin woont in Amsterdam
B. Kevin heeft een seizoenskaart bij Ajax
C. Kevin is flikkerquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Kevin Blom stond op een boot van de Gay Parade. Wat is het meest waarschijnlijk?
C. Kevin heeft zich in de kajuit anaal laten vernederen door Louis.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja inderdaad jammer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Theo Reitsma, hij is nog steeds niet dood.
Theo doet juist vaak Ajaxquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:44 schreef Stiggie het volgende:
Achja Evert krijgt natuurlijk de echte toppers. Theo is voor PSV
Was ook maar aan het trollenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Theo doet juist vaak AjaxPast er wel bij.
Hebben ze niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel dat het eerste schot van Cabral in de tweede ring wordt geschoten.
Arme oude man kan de negers niet uit elkaar houden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:46 schreef Cavaliers het volgende:
Locadia aanzien als Bakkali, daar is z'n eerste fout van het seizoen. 16 seconden bezig.
Verhoek neemt deze tekst heel erg letterlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:45 schreef Stiggie het volgende:
DE LANGE POTEN EN HET PLEEEEEEEEEEEEEIN OH OH DEN HAAG ZOU MET NIEMAND WILLEN RUILUHHHHHHHHH
*verdiendquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
[..]
gvd zegwaar heb ik dit nou weer aan verdient?
Caland zeker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goh.
Alleen de eckten weten dat ik met deze uitspraak naar een gewaardeerd FOK!-user wijs.
éénquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok dat in deze wedstrijd een rode kaart wordt getrokken. Het meest waarschijnlijk is dat ADO er een krijgt.
één.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok dat in deze wedstrijd een rode kaart wordt getrokken. Het meest waarschijnlijk is dat ADO er een krijgt.
Hij geeft niks om PSV, toch kijken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe beleef jij deze wedstrijd tot nu toe?
Ik heb Bakkali en Arias oid van PSV in m'n team.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
Heeft iemand die toevallig in zijn team?
Zowel ado als psv is natuurlijk kut, maar doe toch maar ado winnen en het liefst een paar rode kaarten voor beide partijen + een paar zware blessures (nee dat wens ik niemand toe).quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe beleef jij deze wedstrijd tot nu toe?
whutquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
een paar zware blessures (nee dat wens ik niemand toe).
Pleur opquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:53 schreef Amoeba het volgende:
Iemand een sopcast voor deze match? Nee, ik ben een arme student, kan geen FOX betalen en ook niet ontvangen daar ik alleen analoge TV heb met een héél slecht signaal.
Nee doei.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:53 schreef Amoeba het volgende:
Iemand een sopcast voor deze match? Nee, ik ben een arme student, kan geen FOX betalen en ook niet ontvangen daar ik alleen analoge TV heb met een héél slecht signaal.
Ik Gourije wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zowel ado als psv is natuurlijk kut, maar doe toch maar ado winnen en het liefst een paar rode kaarten voor beide partijen + een paar zware blessures (nee dat wens ik niemand toe).
Bakkali is een dravertje, aldus Gijpquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Bakkali en Arias oid van PSV in m'n team.
Ik heb alleen Diarraquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb op Eikrem na, geen enkele speler in mijn team die vanavond in actie zal komen.
Bakkali is een buitengewoon talent aldus GGMM.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bakkali is een dravertje, aldus Gijp
werkwoord vooral.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Idd. Toine is het nieuwe woord voor janken.
danquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:55 schreef hafcfan het volgende:
Zoet is minder als Tyton. Zonde dat PSV hem verkracht.
danquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:55 schreef hafcfan het volgende:
Zoet is minder als Tyton. Zonde dat PSV hem verkracht.
Als ze hem wel zouden verkrachten ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:55 schreef hafcfan het volgende:
Zoet is minder als Tyton. Zonder dat PSV hem verkracht.
HIj lijkt mij ook wel goed. VI neem ik ook niet zo serieus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bakkali is een buitengewoon talent aldus GGMM.
En ik heb er kijk op hoor.
van Feyenoord 2 jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:56 schreef Syntix het volgende:
Cabral is dat die faaler van feyenoord?
Bijna, 0-1quote:
Die wordt beter dan elke eredivisieverdediger. Is ook na dit seizoen weer pleite hier neem ik aan.quote:
Ja, sowieso. Logisch dat City hem niet kwijt wil.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wordt beter dan elke eredivisieverdediger. Is ook na dit seizoen weer pleite hier neem ik aan.
Klopt. Coutinho kan er geen klote van.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Je mist bij ADO toch een type Van den Bergh.
Latje patatje Ricky.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze missen immers Immersquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat Fervelend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dit maar een treurige reactie.
zit in de naam?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Maurice Steijn, rare gozer vind ik dat.
Beugelsdijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel dan ook wie er geel heeft.
Sowieso, dat commentaar van hem is te erg... Spelers steeds verkeerd noemen en een bal die lastig was vanwege al die stuiters onderweg, terwijl hij de grond niet aan heeft geraakt...:')quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:01 schreef Cavaliers het volgende:
Reitsma is overleden? Wat is het stil na de 0-1.
Mwah, valt ook weer mee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
Den Haag gun ik eigenlijk altijd wel een degradatie.
Ik twijfelde haast of het doelpunt telde, zo stil was Theofielekequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:02 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Sowieso, dat commentaar van hem is te erg... Spelers steeds verkeerd noemen en een bal die lastig was vanwege al die stuiters onderweg, terwijl hij de grond niet aan heeft geraakt...:')
Dat heb ik eigenlijk alleen met Roda.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
Den Haag gun ik eigenlijk altijd wel een degradatie.
Ik heb dat met WIllem 2. Dat vind ik zo'n teringclub. Komt door die kutstad waar ze vandaan komen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk alleen met Roda.
Hier precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:04 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik heb dat met WIllem 2. Dat vind ik zo'n teringclub. Komt door die kutstad waar ze vandaan komen.
Dat zou me niks verbazen, tokkiepubliek aan beide kanten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Was het niet met ADO - Feyenoord? Die komische vechtpartij?
Rekik, Depay en Bruma?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:05 schreef Knalerwtje het volgende:
Fysiek is dit PSV wel 'mwaaaa' hoor.
Die moet dit seizoen echt wel een stap gaan zetten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Willems doet iets goed, maakt hij natuurlijk meteen daarna weer een fout.
Naar het Jan Louwers is het echt wel meer dan 1 stap hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die moet dit seizoen echt wel een stap gaan zetten.
Ja, maar tegen een keeper met de kwaliteiten van Zoet had ik hem toch hoog tussen de linies gegooid.quote:
Cocu is Willems fan, dankzij hem kwam Willems in Oranje, volledig ten onrechte natuurlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft PSV niets beters voor de linksback?
Idd wat is dezequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:08 schreef Zorro het volgende:
Wat nou? Het fucking 20 graden, is dat al te erg?
Beetje vreemd dit idd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:08 schreef Zorro het volgende:
Kansloos dit inderdaad. Slaat nergens op. Godverdemme geef f-jeugd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:08 schreef Zorro het volgende:
Blijkbaar zijn scheidsrechters in NL niet bij machte om dat zelf te bepalen. Dat moet donderdags vantevoren al door de KNVB toegelaten worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:08 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:10 schreef Okian het volgende:
Reitsma.. Hou alstjeblieft op met dit vak
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie de emotie alweer bij Stijn Schaars. Kees Luijckx is niet veilig.
neequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:10 schreef Okian het volgende:
Goeie tip!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:10 schreef Okian het volgende:
en als je verkeerd inschat krijg je dan dat je in een snikhete arena moet doorspelen en bij 20 graden een drinkpauze hebtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:09 schreef Coelho het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn scheidsrechters in NL niet bij machte om dat zelf te bepalen. Dat moet donderdags vantevoren al door de KNVB toegelaten worden.
Mwa, aardig, maar niet meer dan dat. Geven ook wel wat kansen weg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hallo GGMM, ik heb geen zin om PSV te kijken maar ben toch wel nieuwsgierig.
Spelen ze goed?
Schaars wordt niet serieus genomen. Soort Hans Kraaij jr.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Depay: Like i give a fuck
Zit je in een vliegtuig?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij staat er ook een aardig windje in Den Haag. Aangezien het hier (10/15km boven Den Haag) ook stevig waait.
Dat heb je op die hoogte ja.quote:
*PSV *Jezus *ADOquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:12 schreef Syntix het volgende:
psvjezus wat maakt ado het jullie makkelijk.
Dit lijkt me een kansloze gedachte gezien het spelbeeld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:15 schreef Syntix het volgende:
Doe maar 1-2 voor rust en dan 3-2 winnen na rust Ado.
Er valt weinig te zeggen, ADO kan er niets vanquote:
Dat kan Ado nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:15 schreef Syntix het volgende:
Doe maar 1-2 voor rust en dan 3-2 winnen na rust Ado.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |