zit in de naam?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Maurice Steijn, rare gozer vind ik dat.
Beugelsdijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel dan ook wie er geel heeft.
Sowieso, dat commentaar van hem is te erg... Spelers steeds verkeerd noemen en een bal die lastig was vanwege al die stuiters onderweg, terwijl hij de grond niet aan heeft geraakt...:')quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:01 schreef Cavaliers het volgende:
Reitsma is overleden? Wat is het stil na de 0-1.
Mwah, valt ook weer mee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
Den Haag gun ik eigenlijk altijd wel een degradatie.
Ik twijfelde haast of het doelpunt telde, zo stil was Theofielekequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:02 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Sowieso, dat commentaar van hem is te erg... Spelers steeds verkeerd noemen en een bal die lastig was vanwege al die stuiters onderweg, terwijl hij de grond niet aan heeft geraakt...:')
Dat heb ik eigenlijk alleen met Roda.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
Den Haag gun ik eigenlijk altijd wel een degradatie.
Ik heb dat met WIllem 2. Dat vind ik zo'n teringclub. Komt door die kutstad waar ze vandaan komen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk alleen met Roda.
Hier precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:04 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik heb dat met WIllem 2. Dat vind ik zo'n teringclub. Komt door die kutstad waar ze vandaan komen.
Dat zou me niks verbazen, tokkiepubliek aan beide kanten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Was het niet met ADO - Feyenoord? Die komische vechtpartij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |