SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:
quote:
quote:
Deze vier ook nietquote:
Ben benieuwd of hij vandaag voor ADO is of voor PSVquote:
Denk niet dat het hem veel boeit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij vandaag voor ADO is of voor PSV
quote:
Dank je, ook al heb ik hem niet zelf gemaaktquote:
Nee, weet ik. Davy toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Dank je, ook al heb ik hem niet zelf gemaakt
Dat was die mooie idd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, weet ik. Davy toch?
Oh nee, dat was die andere.
Depay vind ik niet veel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
tsja
Depay - Locadia - Bakkali voorin
GGMM
Zalm in bladerdeeg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:31 schreef GGMM het volgende:
3 keer raden wat ik nu in de oven ga gooien?
Caland mag niet meedoen.
Dan mis je toch een geweldige jodengrap. Your call.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:31 schreef GGMM het volgende:
Caland mag niet meedoen.
Een kat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:31 schreef GGMM het volgende:
Caland mag niet meedoen.
Pizza.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fout.
Het feit dat je me zo slecht kent doet pijn.
Wat een geweldige opleiding zeg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:33 schreef Caland het volgende:
Cabral, Van Haaren en Jansen bij ADO basis. Allen Feyenoord-jeugd.
Nou dan zal PSV het wel erg makkelijk krijgen vanavondquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:33 schreef Caland het volgende:
Ook 3 bij PSV.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:33 schreef Caland het volgende:
Fijn dat je ook dit jaar weer losgeslagen bent met het jinxen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou dan zal PSV het wel erg makkelijk krijgen vanavond
Die hebben er ook 3 rondlopen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou dan zal PSV het wel erg makkelijk krijgen vanavond
C hij is uitgenodigd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Kevin Blom stond op een boot van de Gay Parade. Wat is het meest waarschijnlijk?
A. Kevin woont in Amsterdam
B. Kevin heeft een seizoenskaart bij Ajax
C. Kevin is flikkerquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Kevin Blom stond op een boot van de Gay Parade. Wat is het meest waarschijnlijk?
C. Kevin heeft zich in de kajuit anaal laten vernederen door Louis.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja inderdaad jammer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Theo Reitsma, hij is nog steeds niet dood.
Theo doet juist vaak Ajaxquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:44 schreef Stiggie het volgende:
Achja Evert krijgt natuurlijk de echte toppers. Theo is voor PSV
Was ook maar aan het trollenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Theo doet juist vaak AjaxPast er wel bij.
Hebben ze niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel dat het eerste schot van Cabral in de tweede ring wordt geschoten.
Arme oude man kan de negers niet uit elkaar houden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:46 schreef Cavaliers het volgende:
Locadia aanzien als Bakkali, daar is z'n eerste fout van het seizoen. 16 seconden bezig.
Verhoek neemt deze tekst heel erg letterlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:45 schreef Stiggie het volgende:
DE LANGE POTEN EN HET PLEEEEEEEEEEEEEIN OH OH DEN HAAG ZOU MET NIEMAND WILLEN RUILUHHHHHHHHH
*verdiendquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
[..]
gvd zegwaar heb ik dit nou weer aan verdient?
Caland zeker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goh.
Alleen de eckten weten dat ik met deze uitspraak naar een gewaardeerd FOK!-user wijs.
éénquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok dat in deze wedstrijd een rode kaart wordt getrokken. Het meest waarschijnlijk is dat ADO er een krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |