abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:36:36 #101
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_129970058
Gebrek aan kwaliteit en scorend vermogen nekt iedere trainer
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:41:21 #102
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_129970207
Wanneer komt Koolwijk weer terug? En ligt er nog een rol voor Roorda in het verschiet?
Wie dit leest is gek
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:45:00 #103
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129970278
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:36 schreef Mark het volgende:
Gebrek aan kwaliteit en scorend vermogen nekt iedere trainer
Nouja, iedere trainer...


VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129971158
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een trainerswissel lost niets op.
Niet helemaal mee eens.
Pastoor weet het publiek, spelers, bestuur en investeerders niet meer te investeren.
Een nieuwe trainer is een frisse wind en nieuwe kansen.

Publiek gaat weer achter het team staan.
Spelers willen het weer proberen.
Visie van bestuur en investeerders kan weer worden nagestreefd.

Wanneer blijkt dat dit team echt niet beter kan, dan heeft een nieuwe trainer sowieso geen effect. Ik ben echter van mening dat we er niet slechter op zijn geworden ten opzichte van het vorige seizoen. We speelden tot maart mee voor plek 7. Er is iets gebeurt waardoor de chemie compleet uit het team verdween. Met de komst van Higdon ipv Platje hebben we zeker meer scorend vermogen in huis. Alleen dat moet al tot meer punten moeten zorgen.

Normaal gesproken ben ik niet voor een trainerswissel, maar er is op dit moment geen houden meer aan.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_129981940
Helemaal eens met je derde alinea Bas. Het klikt gewoon niet. De speelwijze is niet effectief. En dan laat ik de wedstrijd tegen PSV buiten beschouwing, want die wedstrijd verlies je elk jaar. Dat je er nu dik verliest heeft ook te maken met de vorm van de tegenstander.
pi_129982674
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:12 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens.
Pastoor weet het publiek, spelers, bestuur en investeerders niet meer te investeren.
Een nieuwe trainer is een frisse wind en nieuwe kansen.

Publiek gaat weer achter het team staan.
Spelers willen het weer proberen.
Visie van bestuur en investeerders kan weer worden nagestreefd.

Wanneer blijkt dat dit team echt niet beter kan, dan heeft een nieuwe trainer sowieso geen effect. Ik ben echter van mening dat we er niet slechter op zijn geworden ten opzichte van het vorige seizoen. We speelden tot maart mee voor plek 7. Er is iets gebeurt waardoor de chemie compleet uit het team verdween. Met de komst van Higdon ipv Platje hebben we zeker meer scorend vermogen in huis. Alleen dat moet al tot meer punten moeten zorgen.

Normaal gesproken ben ik niet voor een trainerswissel, maar er is op dit moment geen houden meer aan.
Motiveren, inspireren, activeren?
BFF met GGMM
pi_129982761
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:23 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Motiveren, inspireren, activeren?
ze mogen alle drie gebruikt worden.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_129982805
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:25 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

ze mogen alle drie gebruikt worden.
Ok, ik kon alleen investeren niet plaatsen. ;)
Wie zou je voor de groep willen ipv Pastoor?
BFF met GGMM
pi_129983249
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ok, ik kon alleen investeren niet plaatsen. ;)
Wie zou je voor de groep willen ipv Pastoor?
Ik zou het niet weten. Wanneer Pastoor ontslagen wordt dan is dat het werk van de investeerders. Alex Pastoor zal een zak met geld mee moeten krijgen, aangezien zijn contract nog tot eind dit jaar loopt. Wanneer de investeerders het ontslag investeren zullen ze wellicht ook de nieuwe trainer financieel ondersteunen. Kortom, het kan elke naam zijn die op dit moment vrij is.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_129983291
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:38 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten. Wanneer Pastoor ontslagen wordt dan is dat het werk van de investeerders. Alex Pastoor zal een zak met geld mee moeten krijgen, aangezien zijn contract nog tot eind dit jaar loopt. Wanneer de investeerders het ontslag investeren zullen ze wellicht ook de nieuwe trainer financieel ondersteunen. Kortom, het kan elke naam zijn die op dit moment vrij is.
Maar geen persoonlijke voorkeur?
BFF met GGMM
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:40:24 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129983334
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:38 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten. Wanneer Pastoor ontslagen wordt dan is dat het werk van de investeerders. Alex Pastoor zal een zak met geld mee moeten krijgen, aangezien zijn contract nog tot eind dit jaar loopt. Wanneer de investeerders het ontslag investeren zullen ze wellicht ook de nieuwe trainer financieel ondersteunen. Kortom, het kan elke naam zijn die op dit moment vrij is.
Ronnie de Groot?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:22:22 #112
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_129984914
Het kost sowieso veel geld en dat allemaal voor een week valse hoop.
En investeerders... in gebouwen en de jeugdopleiding mag geinvesteerd worden. Het eerste elftal moet z'n eigen broek ophouden volgens de financial fair-playregels van de UEFA.
Wie dit leest is gek
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:25:33 #113
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_129985071
quote:
99s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het kost sowieso veel geld en dat allemaal voor een week valse hoop.
En investeerders... in gebouwen en de jeugdopleiding mag geinvesteerd worden. Het eerste elftal moet z'n eigen broek ophouden volgens de financial fair-playregels van de UEFA.
Dat kan je boekhoudkundig natuurlijk oplossen. Registeraccountant Boekhoorn heeft daar zo zijn middelen voor ;).
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:33:03 #114
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_129985338
quote:
2s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:25 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dat kan je boekhoudkundig natuurlijk oplossen. Registeraccountant Boekhoorn heeft daar zo zijn middelen voor ;).
Dat schijnt toch niet zo eenvoudig te zijn. Er moet een handtekening van een echte accountant onder de boekhouding en die draait de bak in al achteraf blijkt dat het niet klopt.
En clubs als RKC en Go Ahead hebben er alle belang bij dat iedereen dezelfde regels hanteert dus die zullen alle berichten argwanend volgen
Wie dit leest is gek
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:36:32 #115
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_129985439
quote:
99s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:33 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Dat schijnt toch niet zo eenvoudig te zijn. Er moet een handtekening van een echte accountant onder de boekhouding en die draait de bak in al achteraf blijkt dat het niet klopt.
En clubs als RKC en Go Ahead hebben er alle belang bij dat iedereen dezelfde regels hanteert dus die zullen alle berichten argwanend volgen
Als je toch mag investeren in gebouwen, dan kan je de kosten die de club daarmee maakt toch vrij eenvoudig van de balans halen? Clubs als Vitesse slagen er zonder veel problemen in om in het eerste elftal en trainingscomplexen te investeren, zonder dat ze daarvoor op de vingers worden getikt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:40:06 #116
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_129985565
quote:
15s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:36 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Als je toch mag investeren in gebouwen, dan kan je de kosten die de club daarmee maakt toch vrij eenvoudig van de balans halen? Clubs als Vitesse slagen er zonder veel problemen in om in het eerste elftal en trainingscomplexen te investeren, zonder dat ze daarvoor op de vingers worden getikt.
Je hoeft geen spelers te verkopen om de staf van de jeugdopleiding hun salaris te kunnen betalen of voor een nieuw kunstgrasveld als Boekhoorn dat betaald. Dat klopt.
Maar 5 miljoen betalen voor een McGregor logootje op de mouw mag uitdrukkelijk niet.
Wie dit leest is gek
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:47:46 #117
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_129985797
quote:
99s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:40 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Je hoeft geen spelers te verkopen om de staf van de jeugdopleiding hun salaris te kunnen betalen of voor een nieuw kunstgrasveld als Boekhoorn dat betaald. Dat klopt.
Maar 5 miljoen betalen voor een McGregor logootje op de mouw mag uitdrukkelijk niet.
Dat ben ik met je eens, maar als je ziet welke groei de begroting van Vitesse doormaakt, met 150% van elke euro inkomsten naar de salarissen van spelers, dan is het FFP in Nederland nog maar gerommel in de marge. Problemen dienen zich pas aan als er geen rijke investeerders meer garant willen staan voor de verliezen die een club maakt. Zou die mysterieuze groep investeerders bij NEC de macht grijpen, dan kun je - net als bij Vitesse - je begroting met 30 miljoen verruimen want je mag ook binnen de FFP-regels nog 30 miljoen in het rood staan. Dit is dus zolang er iemand of een consortium wil opdraaien voor de verliezen. Daar schort het NEC nog aan omdat ze eerst moeten aantonen een nulbegroting te kunnen draaien voordat investeerders de - door hun goedgekeurde - verliezen willen nemen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:57:18 #118
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_129986102
quote:
15s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:47 schreef GSbrder het volgende:

[..]

. Dit is dus zolang er iemand of een consortium wil opdraaien voor de verliezen. Daar schort het NEC nog aan omdat ze eerst moeten aantonen een nulbegroting te kunnen draaien voordat investeerders de - door hun goedgekeurde - verliezen willen nemen.
En dan nog is het de vraag wat het investeren inhoudt in het geval van de groep Boekhoorn.
Niet om verliezen weg te werken, meer ook niet om in de toekomst operationele verliezen te dekken.
Investeren in om geld te verdienen, inn het algemeen.
Wie dit leest is gek
pi_129988274
quote:
6s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Ronnie de Groot?
Die heeft zelf aangegeven geen hoofdtrainer te willen worden bij NEC. Daarnaast is hij ook een risico vanwege zijn hartfalen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_129988541
Was Meulensteen geen vriendje van Boekhoorn ofzo? Heeft als jeugdtrainer toch jarenlang rondgelopen bij NEC.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_130067381
quote:
Pastoor haalt uit naar NEC-bestuur
NEC-trainer Alex Pastoor wacht naar eigen zeggen al vijf dagen op een reactie van het bestuur op zijn plannen voor de toekomst.
© ProShots

"Op 8 augustus hebben we op mijn initiatief vergaderd. Over de krappe selectie. De kwaliteit. Het verwachtingspatroon. Ik heb een aantal conclusies op tafel gelegd", aldus de trainer tegenover De Gelderlander.

"Daarna heb ik niets meer van ze gehoord. Maandagmiddag heb ik voor de tweede maal om een reactie gevraagd. Het is nu dinsdagmiddag vijf over vijf. Nog steeds niks. Dat noem ik schokkend", stelt Pastoor.

Pastoor ligt onder vuur na de 5-0 nederlaag van zaterdag bij PSV. De ploeg uit Nijmegen won onder zijn leiding sinds eind februari geen competitiewedstrijd meer. Ook het eerste duel van dit seizoen met FC Groningen ging verloren (1-4).
Lijkt me dat de dagen van Pastoor zijn geteld
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:07:57 #122
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_130067554
Zogauw niemand meer met je gezien wil worden, dan is de zandloper bijna leeg :Y
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_130119804
wie moet er na hem komen?
pi_130125004
Foor misschien niet wedstrijdfit door een ontsteking in zijn mond....
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:11:19 #125
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_130127956
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:26 schreef BasNijmegen het volgende:
Foor misschien niet wedstrijdfit door een ontsteking in zijn mond....
Als ik z'n twitterpagina bekijk, zie ik dat hij wel weer traint. Het zal hopelijk allemaal wel meevallen.
Higdon overigens gisteren geblesseerd van de training gegaan en vandaag schijnt hij ook niet mee te trainen. In dat geval verwacht ik Hemlein in de spits en Jahanbaksh op rechts.
pi_130167875
Ik las vanmorgen in de Gelderlander dat Higdon gewoon in de spits staat. Nou was ik er de eerste twee wedstrijden niet bij ivm vakantie in Spanje, maar hoe deed Higdon, Alireza en die Diarra het? Kan natuurlijk wel afgaan op de beoordeling van de Telegraaf, maar dat is niet echt mijn krant ;)

Zal me meteen even voorstellen, Simon, woonachtig in Nijmegen en seizoenskaart in vak M. Vaak van de partij bij uitwedstrijden, altijd bus-combi en meestal de wedstrijden die niet afstandje FC Groningen zijn.
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:38:14 #127
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_130169291
Hoi :)
Higdon weinig gezien, andere spelers ook, dus het is voor mij nog even de kat uit de boom kijken.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:55:11 #128
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_130169805
Hey, Higdon lijkt de kwaliteiten te hebben, maar wordt nog nauwelijks gevonden. Diarra viel goed in tegen Groningen, maar deed 't matig tegen PSV. Jahanbaksh viel goed in tegen Osasuna, tegen Groningen deed 'ie 't matig, al lag dat voornamelijk aan het feit dat hij slecht aangespeeld werd. Denk dat alle drie echte versterkingen zijn, maar nog moeten wennen aan het team (en andersom).

Het team heeft zwak gespeeld tegen Groningen (lag voornamelijk aan het feit dat er niet als een team werd gespeeld en de spelers elkaar dus nog niet blindelings konden vinden) en PSV (lag voornamelijk aan de klasse van PSV). Bovenberg krijgt de schuld van alles, hetgeen nogal overdreven is. Hij werd tegen Groningen uitgefloten door eigen publiek, terwijl hij tot het uitfluiten absoluut niet de zwakste van het veld was en de goals hem nauwelijks tot niet aan te rekenen waren. Tevens was hij tegen PSV best aardig. Vorig seizoen was hij m.i. te vroeg gebracht en maakte fouten doordat hij nog niet aangepast was aan het team, nu speelt hij zwak doordat hij geen vertrouwen erin heeft. Dat gebrek aan vertrouwen is een klein deel van het publiek aan te rekenen, omdat dat kleine deel al het vertrouwen bij hem probeert weg te halen. Enfin, eigenlijk is er de laatste twee wedstrijden ongelooflijk veel gebeurd. Molenaar grijpt Rieks bij de keel, Aalbers heeft een burn-out, Ophof is zijn vervanger en wil drie spelers halen, gesprek met Pastoor is er geweest en de uitslag van de komende wedstrijd is waarschijnlijk de laatste redding voor Pastoor, aantal supporters is gaan rellen, Pastoor onder begeleiding naar huis, etc. Welkom terug uit Spanje: Chaos in Nijmegen. :)
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:39:51 #129
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_130172859
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:52 schreef deBibliotheek het volgende:
Ik las vanmorgen in de Gelderlander dat Higdon gewoon in de spits staat. Nou was ik er de eerste twee wedstrijden niet bij ivm vakantie in Spanje, maar hoe deed Higdon, Alireza en die Diarra het? Kan natuurlijk wel afgaan op de beoordeling van de Telegraaf, maar dat is niet echt mijn krant ;)

Zal me meteen even voorstellen, Simon, woonachtig in Nijmegen en seizoenskaart in vak M. Vaak van de partij bij uitwedstrijden, altijd bus-combi en meestal de wedstrijden die niet afstandje FC Groningen zijn.
Welkom!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_130174282
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:52 schreef deBibliotheek het volgende:
Ik las vanmorgen in de Gelderlander dat Higdon gewoon in de spits staat. Nou was ik er de eerste twee wedstrijden niet bij ivm vakantie in Spanje, maar hoe deed Higdon, Alireza en die Diarra het? Kan natuurlijk wel afgaan op de beoordeling van de Telegraaf, maar dat is niet echt mijn krant ;)

Zal me meteen even voorstellen, Simon, woonachtig in Nijmegen en seizoenskaart in vak M. Vaak van de partij bij uitwedstrijden, altijd bus-combi en meestal de wedstrijden die niet afstandje FC Groningen zijn.
Welkom
Website: Sneaker-forum.nl
pi_130174666
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:46 schreef Mark het volgende:
Niet van mij, van mij heb je je verloren kratje teruggewonnen
Lafaard. Typisch iets voor een NEK-er. Nu durf ik het te zeggen, want na 7 jaar woon ik sinds kort buiten Nijmegen ;)
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:35:43 #132
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_130174704
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:34 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Lafaard. Typisch iets voor een NEK-er. Nu durf ik het te zeggen, want na 7 jaar woon ik sinds kort buiten Nijmegen ;)
Wat nou laf? Ik had nog een kratje van je tegoed, en dat heb ik ingezet en verloren. We staan dus quitte. Ik snap niet wat je probleem is
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_130174810
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:35 schreef Mark het volgende:

[..]

Wat nou laf? Ik had nog een kratje van je tegoed, en dat heb ik ingezet en verloren. We staan dus quitte. Ik snap niet wat je probleem is
Goeiemiddag, sinds wanneer reageren we zo geprikkeld? Misschien heeft het iets met de prestaties van het team te maken :+

Feitelijk vind ik het wel laf, niet dat ik het kratje nog was komen ophalen dus het is zeiken om het zeiken. Maar ik heb jouw gewonnen kratje tot drie keer toe aangeboden om hem te geven, daar heb je nooit op gereageerd (dus ik vind niet dat je die als ruilmiddel kan inzetten).
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:40:40 #134
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_130174869
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:38 schreef DeVinger het volgende:
het is zeiken om het zeiken
Dan zijn we het eens
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_130176295
0-3 nog voor rust.... en weer een fout van Bovenberg... zijn 2e van de wedstrijd.
Ho-pe-loos. Ik geloof niet in een oplossing door het ontslaan van Pastoor, ook al vind ik hem een dropveter. Dit spel is echt belabberd! Benieuwd wie dit elftal aan de praat kan krijgen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_130178112
Dit kan niet!! Schande!
  Redactie Sport zaterdag 17 augustus 2013 @ 22:06:36 #137
274204 crew  Mexicanobakker
pi_130178134
Leuk potje. :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_130178300
De club is zo ziek als ziek zijn kan. Slechter dan ons is niemand, 0-5 verliezen tegen zwolle thuis mag en kan gewoon niet. Hoe slecht je materiaal en trainer ook zijn. Ben ik even blij dat ik op vakantie ben..
pi_130178516
Ajoh Vitesse ligt naast de deur, koop je daar toch gewoon een seizoenskaart van ^O^
pi_130178764
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 22:15 schreef Breekfast het volgende:
Ajoh Vitesse ligt naast de deur, koop je daar toch gewoon een seizoenskaart van ^O^
Niet iedereen heeft de mentaliteit van een Twente-fan
  Redactie Sport zaterdag 17 augustus 2013 @ 22:22:41 #141
274204 crew  Mexicanobakker
pi_130178841
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 22:15 schreef Breekfast het volgende:
Ajoh Vitesse ligt naast de deur, koop je daar toch gewoon een seizoenskaart van ^O^
Sowieso fan van Vitesse zijn :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_130179412
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 22:15 schreef Breekfast het volgende:
Ajoh Vitesse ligt naast de deur, koop je daar toch gewoon een seizoenskaart van ^O^
Al speelt NEC in de krochten van het Nederlands voetbal dan nog niet.
pi_130179507
:') genieten met de grote G
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 22:48:38 #144
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_130179962
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 22:34 schreef larry91 het volgende:

[..]

Al speelt NEC in de krochten van het Nederlands voetbal dan nog niet.
Dit. Het was dramatisch, maar Pastoor heeft de handdoek in de ring gegooid. Overigens lag het dit keer niet aan de supporters.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_130179998
Sterkte.
pi_130180295
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 22:48 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dit. Het was dramatisch, maar Pastoor heeft de handdoek in de ring gegooid. Overigens lag het dit keer niet aan de supporters.
Het leek wel of de spelers er ook klaar mee waren. Ik heb ze nog nooit zoveel ruimte weg zien geven.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_130180370
Dit had ik niet verwacht.
- Ninja out
pi_130180754
Stadion afgesloten. Rolluiken hoofdingang dicht.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_130181126
14 tegendoelpunten in 3 duels, heilige poep :o :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_130181262
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:17 schreef TLC het volgende:
14 tegendoelpunten in 3 duels, heilige poep :o :')
En het erge is dat de tegenstanders maar 22 kansen hadden. Dus meer dan 50% van de doelpogingen is raak. Zegt ook wel iets over de keeper.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_130181284
quote:
12s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:07 schreef RemcoW23 het volgende:
Stadion afgesloten. Rolluiken hoofdingang dicht.
Breuer, van Eijden, Foor en Palsson staan supporters te woord.

Pastoor is niet op komen dagen in de mixed zone.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_130181593
Ophof beloofd versterking en verandering op korte (zeer korte) termijn.

http://t.co/f0vCwlXaNX
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:34:23 #153
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_130181745
Enkeltje Jupiler League op deze manier. Wellicht met een of meerdere negatieve records... :{
Doet pijn als Nijmegenaar...
You know, I've learned something today
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:36:08 #154
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_130181802
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:20 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

En het erge is dat de tegenstanders maar 22 kansen hadden. Dus meer dan 50% van de doelpogingen is raak. Zegt ook wel iets over de keeper.
Ja. Ik mis good ol' Babos. Maar goed, de keeper is jong en dit is niet het moment om vertrouwen te tanken.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_130181904
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:36 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ja. Ik mis good ol' Babos. Maar goed, de keeper is jong en dit is niet het moment om vertrouwen te tanken.
Net als de rest van 't team
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:57:10 #156
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130182613
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 22:57 schreef DeepSeaNinja het volgende:
Dit had ik niet verwacht.
Dan zou ik eens langs de opticien gaan. Een punt uit twaalf wedstrijden en dan verwachten dat je dit PEC even verslaat?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_130183488
quote:
N.E.C. Nijmegen Official
De training die voor zondagochtend gepland stond komt te vervallen. Het actuele trainingsprogramma kun je vinden op nec-nijmegen.nl.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_130183763
Bah bah, wat een schijtwedstrijd weer. En dan na de wedstrijd weer zo'n mooi toneelspel, met beloftes die zelden worden waargemaakt. Pálsson had zichzelf in toom moeten houden naar mijn mening, en wat heb ik mij kapot geschaamd om het publiek zeg. Bovenberg bakte er weinig van, dat geef ik eerlijk toe, maar om om rood te vragen voor je eigen speler slaat nergens op (supporters in vak M). Positieve aan deze avond was dat Foor, Diarra, en Hemlein een goede wedstrijd speelde. Zet Disveld voor Bovenberg erin, en zorg voor een nieuwe CB. Cmovs is naar mijn mening een beetje te veel geblesseerd om op te kunnen bouwen. Lag het aan de supporters? Voor een klein gedeelte. De eerste 20 minuten stonden we als de 12de man achter de spelers, krijgen we alsnog om de oren met 0-2. PEC Zwolle is in bloedvorm, maar we hebben het echt te snel weggegeven. Het publiek is natuurlijk daarna stil, mij lijkt het dan ook een goed idee om misschien van de Goffert tribune een ouderwetse staantribune te maken, heb toch het gevoel dat je staand meer sfeer maakt dan zittend. Verplaats het sfeervak naar het midden, en kom niet met van die nutteloze maatregels zoals een wit lijntje verven. Het bestuur van ons Eniesee moet doorzichtiger, de investeerders hebben de macht met 20% van de aandelen? Een vage constructie, als ze echt iets willen moeten ze het nu doen lijkt mij. (wel makkelijk praten natuurlijk maar goed) Heeft Pastoor hier veel schuld aan? Mwauh, het geloof in hem is verdwenen in de spelersgroep. Maar het lijkt me eerlijk gezegd heel erg lastig, om in een groep met 20 nationaliteiten goed voor de groep te komen. We beginnen een beetje te lijken op die geel-zwarte kutclub, en dat staat mij eerlijk gezegd niet zo aan.
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
  Moderator zondag 18 augustus 2013 @ 00:30:39 #159
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_130183798
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 22:20 schreef Adames het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft de mentaliteit van een Twente-fan
:')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_130185777
Ik ben erbij geweest als neutrale toeschouwer, maar waarom speelt NEC in godsnaam opeens de lange bal? Echt alleen maar. Ik snap dat ze die Higdon hebben gehaald, maar om je tactiek nou te wijzigen door 1 aankoop? Een paar jaar geleden was ik ook bij NEC en speelden ze mooi verzorgd voetbal. Dat was nu wel anders, niet om aan te gluren!
  zondag 18 augustus 2013 @ 01:32:14 #161
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_130185810
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 00:29 schreef deBibliotheek het volgende:
We beginnen een beetje te lijken op die geel-zwarte kutclub, en dat staat mij eerlijk gezegd niet zo aan.
:')
  Redactie Sport zondag 18 augustus 2013 @ 02:20:42 #162
274204 crew  Mexicanobakker
pi_130186803
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:20 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

En het erge is dat de tegenstanders maar 22 kansen hadden. Dus meer dan 50% van de doelpogingen is raak. Zegt ook wel iets over de keeper.
Ja, maar het hadden er elke wedstrijd nog wel meer kunnen zijn. Vandaag had de tegenstander nog enig fortuin, maar tegen PSV was elke tempoversnelling een grote kans, en tegen Groningen werkte het ook wel zo. Maar goed, met dit elftal moet je natuurlijk gewoon jaarlijks eredivisie kunnen spelen. Bovenberg is geen goede verdediger, heeft een keer een flow gepakt bij Excelsior en zo een jaar goed gespeeld. Breuer is ook een logge aap, die stond jaren voor de dramadefensie van Heerenveen, dat die man serieus wordt genomen begrijp ik al 6 jaar niet. En ja, met 2 van zulke spelers heb je een slechtere verdedediging dan Go Ahead (en van de namen Amevor, Vriends en Schenk lig ik niet wakker - van der Linden was wel altijd een goede). Loen is het ook niet helemaal maar die is nog jong.

Maar Foor, Hemlein, Rieks, Palsson, dat zijn toch spelers die voor de clubs die normaal écht degradatiekandidaat zijn wel nuttige spelers zijn (Over Higdon en Diarra kan ik niet goed oordelen)

Maar ja, met een droevige verdediging een een team dat sinds jaar en dag niet fatsoenlijk scoort.. heb je het toch moeilijk. Zeker in zo'n flow. Want het was geen toeval dat jullie vorig jaar 7e stonden in de winter. Een plaats in het linkerrijtje moet met een betere defensie toch gewoon mogelijk zijn? En dan kan het verschil toch niet zo groot zijn?

Het zit ook wel allemaal tegen - maar als ik zie hoe NEC tegen PSV begon en hoe Go Ahead dat vandaag deed.. stuurt Pastoor ze slap het veld in of hebben ze er zelf geen zin in? PSV hoefde niet écht gefocust te zijn en won met overmacht, terwijl ze die focus vandaag ook misten en de eerste 20 minuten duidelijk minder waren - en het erge daarvan is dat Go Ahead gewoon met hetzelfde team als vorig jaar speelt (Buiten Rijsdijk van Dordrecht)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_130186959
AD bericht dat NEC-supporters voor relletjes hebben gezorgd, media probeert weer makkelijk te scoren. Onrustig was het, maar rellen? Of is zingen tegenwoordig ook al rellen??
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_130188535
Ben geen NEC-er maar ik hoop wel dat het beter gaat met jullie club. Alex onstlaan? Ik vraag me af of dat de juiste actie is, ik vond en vind dat altijd een intelligente en goede trainer.
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
pi_130188633
het wordt nog lastig zat voor NEC om tegen RKC de eerste 3 punten te halen
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_130188788
quote:
De investeerders die NEC in het verleden al vaker uit de brand hebben geholpen, zijn nu ook weer bereid om de portemonnee te trekken.
Maandag komen ze opnieuw bij elkaar en zal ook de gefortuneerde zakenman en NEC-supporter Marcel Boekhoorn mee praten om de crisis bij de Nijmeegse club te beslechten. De verwachting is dat er enkele spelers worden gehaald. Boekhoorn financierde al vaker aankopen voor de Nijmeegse club.
Bij de investeerders heeft trainer Alex Pastoor geen krediet. Hij wordt waarschijnlijk binnen enkele dagen ontslagen. De investeerders staan dan garant voor de afkoopsom en voor de komst van een nieuwe trainer.
De clubleiding wil het naderende ontslag van Pastoor nog niet bevestigen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_130189242
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 05:29 schreef blistah het volgende:
Ben geen NEC-er maar ik hoop wel dat het beter gaat met jullie club. Alex onstlaan? Ik vraag me af of dat de juiste actie is, ik vond en vind dat altijd een intelligente en goede trainer.
Een huwelijk waarin je niet meer met elkaar praat en nooit seks hebt laat je toch ook niet doodbloeden?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 18 augustus 2013 @ 10:33:12 #168
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_130189886
Dani Fernandez en Nalbantoglu zijn op zoek naar een nieuwe club. Beide zouden een goede versterking vormen voor de verdediging. Aanval en middenveld zijn niet heel breed, maar voldoen nog wel. Keeper is ook goed genoeg, maar mist vertrouwen na zoveel tegendoelpunten (voornamelijk de schuld van de verdediging).
Misschien nog een extra middenvelder erbij en dan moet 't helemaal goed komen! We gaan Europa in! ;)
pi_130190225
Het probleem zit 'm ook in de opstelling. Er moet meer aansluiting komen op Higdon. Het is hetzelfde verhaal als met Vleminckx. Duurde ook een jaar voordat men begreep dat het aan de opstelling lag en niet aan de speler.
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Frontpage / Sport zondag 18 augustus 2013 @ 11:03:19 #170
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_130190371
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 10:55 schreef BasNijmegen het volgende:
Het probleem zit 'm ook in de opstelling. Er moet meer aansluiting komen op Higdon. Het is hetzelfde verhaal als met Vleminckx. Duurde ook een jaar voordat men begreep dat het aan de opstelling lag en niet aan de speler.
Mee eens. En tevens moet er ook niet alleen maar lange ballen op Higdon gespeeld worden. Dan is 't immers eenvoudig verdedigen. Toch denk ik dat het grootste probleem op dit moment een gebrek aan zelfvertrouwen is bij de spelers.
pi_130190478
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 11:03 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Mee eens. En tevens moet er ook niet alleen maar lange ballen op Higdon gespeeld worden. Dan is 't immers eenvoudig verdedigen. Toch denk ik dat het grootste probleem op dit moment een gebrek aan zelfvertrouwen is bij de spelers.
Gebrek en vertrouwen is inderdaad een groot probleem. Maar dat is op te lossen met de komst van een frisse wind binnen de club, in de vorm van een nieuwe trainer.
Die hoge ballen op Higdon is nu noodzaak, aangezien we geen noemenswaardig middenveld hebben. Diarra stond gisteren noodgedwongen in de achterste linies te verdedigen.
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Frontpage / Sport zondag 18 augustus 2013 @ 11:17:09 #172
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_130190596
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 11:09 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Gebrek en vertrouwen is inderdaad een groot probleem. Maar dat is op te lossen met de komst van een frisse wind binnen de club, in de vorm van een nieuwe trainer.
Die hoge ballen op Higdon is nu noodzaak, aangezien we geen noemenswaardig middenveld hebben. Diarra stond gisteren noodgedwongen in de achterste linies te verdedigen.
Met een betere verdediging, kan het middenveld zich ook richten op het middenveld en kan de aanval zich ook richten op de aanval. Het gebrek aan vertrouwen zie je ook voornamelijk in de verdediging. Bovenberg, Breuer en Van Eijden doen het dit jaar alledrie zwak: als je 2 vervangers haalt en Cmovs beter hebt is 't probleem m.i. opgelost. Of die IJslandse verdediger moet eens ingezet worden. Tevens wil ik de IJslandse aanvaller wel eens zien en Jahanbaksh eens in de basis.
pi_130190882
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 11:17 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Met een betere verdediging, kan het middenveld zich ook richten op het middenveld en kan de aanval zich ook richten op de aanval. Het gebrek aan vertrouwen zie je ook voornamelijk in de verdediging. Bovenberg, Breuer en Van Eijden doen het dit jaar alledrie zwak: als je 2 vervangers haalt en Cmovs beter hebt is 't probleem m.i. opgelost. Of die IJslandse verdediger moet eens ingezet worden. Tevens wil ik de IJslandse aanvaller wel eens zien en Jahanbaksh eens in de basis.
Van Eijden doet het in mijn ogen niet zwak. Hij moet de zooi oplossen van Breuer, Bovenberg en Conboy. En aangezien dat onmogelijk is, komt dat over als tekortkoming.

Bovenberg = Matige speler met gebrek aan zelfvertrouwen
Breuer = Prima speler, maar de sleet komt er op (te oud)
Conboy = Prima speler, maar speelt met de rem erop (ivm kaarten vorig seizoen)
Van Eijden = Prima speler, moet rotzooi opruimen van anderen.

Bovenberg en Breuer zijn niet meer te redden en trekken het niveau van de achterhoede omlaag. Conboy en van Eijden zie ik wel weer opbloeien met nieuwe aanwas.
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Sport zondag 18 augustus 2013 @ 11:41:32 #174
274204 crew  Mexicanobakker
pi_130191091
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 11:17 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Met een betere verdediging, kan het middenveld zich ook richten op het middenveld en kan de aanval zich ook richten op de aanval. Het gebrek aan vertrouwen zie je ook voornamelijk in de verdediging. Bovenberg, Breuer en Van Eijden doen het dit jaar alledrie zwak: als je 2 vervangers haalt en Cmovs beter hebt is 't probleem m.i. opgelost. Of die IJslandse verdediger moet eens ingezet worden. Tevens wil ik de IJslandse aanvaller wel eens zien en Jahanbaksh eens in de basis.
Van Eijden is prima. Ruimt puin van die waardeloze Breuer, en moet ook nog rugdekking aan Conboy geven omdat die niet meer hard durft te gaan. Breuer is nooit goed geweest, was bij Heerenveen al een zwakke schakel. Het is een Roda JC-tje om dit soort spelers en rare buitenlanders binnen te halen. Die hebben ook alleen maar mazzel gehad met Malki.

Misschien dat dat me ook wel het meest tegenstaat van het 'huidige' NEC. (Buiten dat afgrijselijke tenue, maar dat zouden jullie vast ook graag anders hebben gezien) Er loopt niemand met echt charisma, die echt staat voor zo'n club, een speler waar men echt sympathie voor krijgt. Sinds het vertrek van Schöne mist NEC al zo'n speler. En da's deels pech, maar ligt ook aan het beleid.

Misschien kan die Hemlein zo'n speler worden. Dat hoop ik eigenlijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_130191128
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Van Eijden is prima. Ruimt puin van die waardeloze Breuer, en moet ook nog rugdekking aan Conboy geven omdat die niet meer hard durft te gaan. Breuer is nooit goed geweest, was bij Heerenveen al een zwakke schakel. Het is een Roda JC-tje om dit soort spelers en rare buitenlanders binnen te halen. Die hebben ook alleen maar mazzel gehad met Malki.

Misschien dat dat me ook wel het meest tegenstaat van het 'huidige' NEC. (Buiten dat afgrijselijke tenue, maar dat zouden jullie vast ook graag anders hebben gezien) Er loopt niemand met echt charisma, die echt staat voor zo'n club, een speler waar men echt sympathie voor krijgt. Sinds het vertrek van Schöne mist NEC al zo'n speler. En da's deels pech, maar ligt ook aan het beleid.

Misschien kan die Hemlein zo'n speler worden. Dat hoop ik eigenlijk.
Palsson en Hemlein zijn spelers met charisma. Daar heb ik Sympathie voor.
Daarnaast ontpopt Van Eijden zich steeds meer als leider en persoonlijkheid.
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Sport zondag 18 augustus 2013 @ 11:48:18 #176
274204 crew  Mexicanobakker
pi_130191233
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 11:43 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Palsson en Hemlein zijn spelers met charisma. Daar heb ik Sympathie voor.
Daarnaast ontpopt Van Eijden zich steeds meer als leider en persoonlijkheid.
Hemlein wordt zeker nog wel wat. Palsson is een harde werker maar ook een beetje een nare speler, da's dan jammer. Van Eijden is prima.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Frontpage / Sport zondag 18 augustus 2013 @ 12:16:08 #177
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_130191891
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 11:31 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Van Eijden doet het in mijn ogen niet zwak. Hij moet de zooi oplossen van Breuer, Bovenberg en Conboy. En aangezien dat onmogelijk is, komt dat over als tekortkoming.

Bovenberg = Matige speler met gebrek aan zelfvertrouwen
Breuer = Prima speler, maar de sleet komt er op (te oud)
Conboy = Prima speler, maar speelt met de rem erop (ivm kaarten vorig seizoen)
Van Eijden = Prima speler, moet rotzooi opruimen van anderen.

Bovenberg en Breuer zijn niet meer te redden en trekken het niveau van de achterhoede omlaag. Conboy en van Eijden zie ik wel weer opbloeien met nieuwe aanwas.
Van Eijden vond ik de laatste paar wedstrijden een aantal keer wat chaotisch en soms zwak, maar je hebt gelijk dat het waarschijnlijk niet aan hem ligt. Maar wissel Cmovs of Nalbantoglu (al is hij rechtsachter, maar kan vast ook rechtscentraal) voor Breuer en Dani Fernandez voor Bovenberg.

Over charismatische spelers: ik denk ook dat Jahanbaksh en Higdon het in zich hebben om zo'n speler te worden, maar Hemlein en Pálsson zijn het al bijna.
pi_130193898
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 12:16 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Van Eijden vond ik de laatste paar wedstrijden een aantal keer wat chaotisch en soms zwak, maar je hebt gelijk dat het waarschijnlijk niet aan hem ligt. Maar wissel Cmovs of Nalbantoglu (al is hij rechtsachter, maar kan vast ook rechtscentraal) voor Breuer en Dani Fernandez voor Bovenberg.

Over charismatische spelers: ik denk ook dat Jahanbaksh en Higdon het in zich hebben om zo'n speler te worden, maar Hemlein en Pálsson zijn het al bijna.
Muslu moet je niet halen...dan ga je er zeker niet op vooruit. Cmovs een kans geven ipv van Breuer of zoals op het forum te lezen valt een glenn Loovens. daarnaast moeten we hopen dat een koolwijk snel terugkomt die leiding kan geven op het middenveld.
pi_130194381
Wat kruitdampje zegt, en ik ben bang dat Dani Fernandez ook weinig kan toevoegen. NEC/Pastoor moet Daan Disveld gewoon de kans geven, want volgens mij is hij al weer hersteld van zijn blessure. En hopen dat er goede nieuwe namen komen naar de Goffert met hulp van de investeerders.
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
  zondag 18 augustus 2013 @ 16:30:29 #180
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130201821
Morgen maar eens kaarten halen voor het degradatieduel over een paar weken. _O_ Vakkie A.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 18 augustus 2013 @ 17:14:39 #181
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130203670
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 16:30 schreef Caland het volgende:
Morgen maar eens kaarten halen voor het degradatieduel over een paar weken. _O_ Vakkie A.
Hopelijk worden er weer wat Feyenoorders van de Hazenkamptribune gesmeten.
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 18 augustus 2013 @ 17:16:21 #182
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130203748
quote:
2s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:14 schreef Morendo het volgende:

[..]

Hopelijk worden er weer wat Feyenoorders van de Hazenkamptribune gesmeten.
Met de combi die is opgelegd zullen er alleen maar meer Feyenoorders los zitten. Maar ik heb zelf verder nooit problemen meegemaakt in A of de vakken daar omheen.

Tsja, als je zo achterlijk bent dat je in H gaat zitten vraag je er ook wel een beetje om.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 18 augustus 2013 @ 17:16:37 #183
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130203758
Als Koolwijk erbij komt dan heb ik er wel vertrouwen in dat het beter gaat. Ook jammer dat Foor zich niet echt doorontwikkelt. En er moet in de jeugd toch wel wat beters lopen dan Bovenberg?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_130204133
Van Eijden is niet alleen prima, maar zelfs een leider en persoonlijkheid lees ik hierboven.
Alsjeblieft zeg, hij schiet ze er nog net niet zelf in, die kneus.
...
pi_130204532
quote:
Met de combi die is opgelegd zullen er alleen maar meer Feyenoorders los zitten.
Nee, je kan geen kaartje meer kopen zonder een clubcard, en veel Feyenoord supporters hebben die niet van NEC. De kaarten komen op je naam te staan, en er geldt een verplichting van 1 op 1. Ook kunnen seizoenskaarthouders geen extra kaartjes kopen. Tevens ben je nu al te laat met het aanvragen van een clubcard, dus ik denk dat het dit jaar wel meevalt. Jammer voor de Feyenoord-fans, maar deze maatregelen waren echt nodig. Erger me kapot aan juichende fans in NEC-vakken (en met mij veel NEC-supporters), gelukkig vindt je er geen tot heel weinig op de Goffert tribune.

edit: Lees net dat je niet te laat bent voor het aanvragen van een clubcard, maar het lijkt me niet dat Feyenoord-supporters nu alsnog een clubcard kunnen aanvragen.
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
  zondag 18 augustus 2013 @ 17:48:05 #186
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130204938
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:35 schreef deBibliotheek het volgende:

[..]

Nee, je kan geen kaartje meer kopen zonder een clubcard, en veel Feyenoord supporters hebben die niet van NEC. De kaarten komen op je naam te staan, en er geldt een verplichting van 1 op 1. Ook kunnen seizoenskaarthouders geen extra kaartjes kopen. Tevens ben je nu al te laat met het aanvragen van een clubcard, dus ik denk dat het dit jaar wel meevalt. Jammer voor de Feyenoord-fans, maar deze maatregelen waren echt nodig. Erger me kapot aan juichende fans in NEC-vakken (en met mij veel NEC-supporters), gelukkig vindt je er geen tot heel weinig op de Goffert tribune.

edit: Lees net dat je niet te laat bent voor het aanvragen van een clubcard, maar het lijkt me niet dat Feyenoord-supporters nu alsnog een clubcard kunnen aanvragen.
Ik ken iemand die er werkt en die draait ze gewoon uit. Verder komen er ontzettend veel Feyenoorders uit de regio Gelderland en die laten dan gewoon NEC'ers met een (s)cc een kaart halen. Marktplaats. Zat opties.

Bij andere clubs hielpen die 1 op 1 restricties ook nauwelijks.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130205070
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:48 schreef Caland het volgende:

Ik ken iemand die er werkt en die draait ze gewoon uit. Verder komen er ontzettend veel Feyenoorders uit de regio Gelderland en die laten dan gewoon NEC'ers met een (s)cc een kaart halen. Marktplaats. Zat opties.

Bij andere clubs hielpen die 1 op 1 restricties ook nauwelijks.
quote:
De kaarten komen op je naam te staan.
Zoals ik dus al eerder heb gezegd komen de kaarten op je naam, dus Feyenoorders uit de regio kunnen dus al geen kaartje krijgen van NEC'ers. Marktplaats wordt dus ook uitgesloten. Misschien helpt de 1 op 1 restrictie niet, maar de kaarten op naam vast wel ;)
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
  zondag 18 augustus 2013 @ 17:54:24 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130205113
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:52 schreef deBibliotheek het volgende:

[..]


[..]

Zoals ik dus al eerder heb gezegd komen de kaarten op je naam, dus Feyenoorders uit de regio kunnen dus al geen kaartje krijgen van NEC'ers. Marktplaats wordt dus ook uitgesloten. Misschien helpt de 1 op 1 restrictie niet, maar de kaarten op naam vast wel ;)
Alsof ze iedereen om legitimatie gaan vragen bij de poort.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130205195
Ik quote de website:
quote:
Deze toegangskaart is persoonsgebonden, dit wil zeggen dat op de wedstrijddag uw ClubCard, uw geldige legitimatie en de naam op de toegangskaart met elkaar overeen dienen te komen. Op de wedstrijddag zal dit gecontroleerd worden. Mochten ClubCard, legitimatie en naam op de toegangskaart niet overeenkomen, dan zal u de toegang tot het Goffertstadion geweigerd worden.
Ik denk dat NEC streng erop gaat controleren, aangezien de fans erover hebben geklaagd. Natuurlijk houd je altijd fans van Feyenoord in je stadion, maar lang niet meer zo extreem als de laatste jaren.
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
  zondag 18 augustus 2013 @ 17:58:50 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130205264
We gaan het zien. Ik denk dat je een groter probleem krijgt als je honderden mensen de toegang gaat ontzeggen dan wanneer je ze naar binnen laat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130205427
Ik denk niet dat er honderden mensen naar het stadion komen, heeft toch weinig zin door al deze maatregelen om het alsnog te proberen. Maar goed, je kan natuurlijk proberen om onder al deze maatregelen uit te komen, maar dan wens ik deze personen veel succes :)
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
  zondag 18 augustus 2013 @ 18:04:25 #192
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130205472
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 18:03 schreef deBibliotheek het volgende:
Ik denk niet dat er honderden mensen naar het stadion komen, heeft toch weinig zin door al deze maatregelen om het alsnog te proberen.
Dan heb je een verkeerd beeld van Feyenoorders gok ik zo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130205521
Misschien, maar wat willen jullie dan buiten het stadion doen, genieten van het mooie weer in het goffertpark? :')
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
  zondag 18 augustus 2013 @ 18:10:20 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130205641
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 18:06 schreef deBibliotheek het volgende:
Misschien, maar wat willen jullie dan buiten het stadion doen, genieten van het mooie weer in het goffertpark? :')
Wedstrijd in de eendracht kijken. Altijd wel gezellig daar. Daarom snap ik die maatregelen niet zo. Door dat kleine plukje supporters aan beide kanten? Typisch Nederland. Ik denk ook dat NEC de extra inkomsten meer dan goed kan gebruiken

Nee, maar dergelijke maatregelen zijn we wel gewend. En toch zitten er elke wedstrijd weer talloze supporters in de 'normale' vakken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130208716
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:57 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dan zou ik eens langs de opticien gaan. Een punt uit twaalf wedstrijden en dan verwachten dat je dit PEC even verslaat?
Nee, maar meer dan 0-3 verliezen had ik nooit verwacht ;(
en ik heb al een bril :P
- Ninja out
pi_130212725
quote:
14s.gif Op zondag 18 augustus 2013 18:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Wedstrijd in de eendracht kijken. Altijd wel gezellig daar. Daarom snap ik die maatregelen niet zo. Door dat kleine plukje supporters aan beide kanten? Typisch Nederland. Ik denk ook dat NEC de extra inkomsten meer dan goed kan gebruiken

Nee, maar dergelijke maatregelen zijn we wel gewend. En toch zitten er elke wedstrijd weer talloze supporters in de 'normale' vakken.
Eendracht is dicht tijdens de wedstrijd
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 18 augustus 2013 @ 21:25:23 #197
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_130214164
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 08:31 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Waar komt dit bericht vandaan als ik vragen mag??
Wordt wel eens tijd dat Boekhoorn erin gaat stappen. Had ie jaren geleden al moeten doen, dan was het vast nooit zo triest geworden als nu :D
  zondag 18 augustus 2013 @ 21:35:37 #198
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130214785
Desnoods laat hij Hind tijdens de pauze schaarsgekleed dansen op de middenstip. Als hij maar eens wat doet. 'Geen woorden maar daden', zoals ze bij die andere degradatiekandidaat zeggen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_130221039
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:25 schreef tass het volgende:

[..]

Waar komt dit bericht vandaan als ik vragen mag??
Wordt wel eens tijd dat Boekhoorn erin gaat stappen. Had ie jaren geleden al moeten doen, dan was het vast nooit zo triest geworden als nu :D
Dit bericht is van omroep Gelderland volgens mij, en die zijn qua NEC en Vitesse vaakst het betrouwbaar (samen met de Gelderlander).
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:58:59 #200
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_130221909
Boekhoorn is niet Sinterklaas.
Hij wil blijkbaar investeren, dat is een ander woord voor geld verdienen.
Wie dit leest is gek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')