SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We're like raindrops on rooftops
Falling, crashing hard
En ik ben de kerstman.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:26 schreef KeesPindaKaas het volgende:
[..]
Ze is knap maar ze wil niet met haar gezicht erop! Dus dat doe ik echt niet
Ze hoeft iig geen bikinitopje aan op het strandquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:26 schreef KeesPindaKaas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze hoeft iig geen bikinitopje aan op het strandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because you know i'm all about that ass
oke en als ze zich omdraaid, gaat ook om het figuur tenslotte he...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:26 schreef KeesPindaKaas het volgende:
[..]
ja smaken verschillen he, ik vind het mooi eruit zien....is voor iedereen anders natuurlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja die uit dat filmpje? Die koe heeft tenminste nog nuttige tetten, die zitten vol melk. Die uit dat filmpje zijn zich alleen maar aan het onderwerpen aan de wetten der zwaartekracht
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze hoeft iig geen bikinitopje aan op het strandDaar gaat mijn bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
Is het niet echt?quote:
hou er rekening mee, dat het extra opvalt als iemand zich voorover buigt, het versterkt het effect nog meer....niet dat ze kleine heeft natuurlijk, maar het maakt het wel meer opvallend...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:33 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Is het niet echt?
Ik vind de borsten best lelijk, dikke vrouwen hebben zulke borsten. En hele rare tepels, zijn net zo groot als mijn borsten.
Dit zijn gewoon hele grote borsten, duidelijk. Maar serieus: lelijk en voor hele dikke vrouwen, vind ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:35 schreef F1978 het volgende:
[..]
hou er rekening mee, dat het extra opvalt als iemand zich voorover buigt, het versterkt het effect nog meer....niet dat ze kleine heeft natuurlijk, maar het maakt het wel meer opvallend...
zou ze haar achterkant willen laten zien, mag bloot, hoeft niet...maar dan krijgen we een beter beeld van haar okequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:42 schreef KeesPindaKaas het volgende:
Ik heb een vriendin waar ik al 14 maanden mee ben. Ze heeft waanzinnig grote borsten en heel veel mannen kijken daarna, ook als ik er gewoon naast loop. Ik ben zelf niet zo'n tietenman maar het is wel geil.
Maar wat ik dus nog veel geiler vind is dat er zoveel mannen de meest idiote dingen uithalen om haar borsten te kunnen zien.
Ik heb het er met haar over gehad en ze weet het zelf ook. Ze gebruikt ze vaak om de boel op stang te jagen en het is gewoon echt lachwekkend wat een aantrekkingskracht dat heeft!
Het gekke is dat ik het best wel geil vind dat anderen opgewonden van haar raken, terwijl ik zelf aan haar kan zitten wanneer ik wil!
We hebben het er zelfs weleens over gehad om een internetsite op te zetten, maar ze wil niet bekend worden in de stad.
Gister met die hitte hebben we samen een filmpje gemaakt waar ze anoniem op staat.
We hebben het erover gehad dat ik het ergens zou willen posten om dan te kijken wat de reacties zijn! Zij vind dat ook wel lachen!
Het lijkt me echt geil om te horen wat andere mannen ervan denken, want op straat zie je ze staren en omvallen van verbazing, maar wat ze denken is niet te lezen.
M'n vriendin weet ervan en het lijkt haar ook gaaf om eens een keertje anoniem reacties van mannen te horen in plaats van te zien.
Ik heb dit topic nog nooit ergens anders gezien, maar zijn er dus meer jongens die er op geilen dat andere mannen opgewonden van hun vriendin raken?
verschillende smaken hou je toch natuurlijk, kijk de perfecte maat is het ook weer niet natuurlijk, maar voor mij persoonlijk kan ik het ook niet lelijk vinden om naar te kijken....vandaar mijn vraag net voor haar achterkant, hoeft niet perse bloot natuurlijk, maar voor een indicatie en een beter oordeelquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:37 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon hele grote borsten, duidelijk. Maar serieus: lelijk en voor hele dikke vrouwen, vind ik.
het wordt steeds meer overdreven hierquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:40 schreef Zhero het volgende:
Ik zou er nog een paar tepels op laten schroeven, dan kan ze godverdomme een heel weeshuis aan baby's eten geven.
[ afbeelding ]
Klinkt stom misschien, maar persoonlijk vind ik hele dikke tieten best lekker, maar dan wel het liefst in een soort van hooters shirtjequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:40 schreef F1978 het volgende:
[..]
verschillende smaken hou je toch natuurlijk, kijk de perfecte maat is het ook weer niet natuurlijk, maar voor mij persoonlijk kan ik het ook niet lelijk vinden om naar te kijken....vandaar mijn vraag net voor haar achterkant, hoeft niet perse bloot natuurlijk, maar voor een indicatie en een beter oordeel
okee...ja dat kan toch, iedereen mag zijn eigen fantasie hebben erover....en jouw idee is ook niks mis mee hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:41 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Klinkt stom misschien, maar persoonlijk vind ik hele dikke tieten best lekker, maar dan wel het liefst in een soort van hooters shirtje
We gaan zo ff naar de stad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:40 schreef F1978 het volgende:
[..]
verschillende smaken hou je toch natuurlijk, kijk de perfecte maat is het ook weer niet natuurlijk, maar voor mij persoonlijk kan ik het ook niet lelijk vinden om naar te kijken....vandaar mijn vraag net voor haar achterkant, hoeft niet perse bloot natuurlijk, maar voor een indicatie en een beter oordeel
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:43 schreef KeesPindaKaas het volgende:
[..]
We gaan zo ff naar de stad.
Ik zal straks een fotootje of filmpje maken, maar wordt wel anoniem, dus van haar achterkant dan.
Post het vanmiddag!
dat is geen punt hoor dat het anoniem is, tot straks dan...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:43 schreef KeesPindaKaas het volgende:
[..]
Ik zal straks een fotootje of filmpje maken, maar wordt wel anoniem, dus van haar achterkant dan.
Post het vanmiddag!
Doe maar bloot, voor techquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:43 schreef KeesPindaKaas het volgende:
[..]
Post het vanmiddag!
Ja, want ze loopt ook zo door de stad natuurlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:43 schreef Active_Topics het volgende:
Na het zien van het filmpje denk ik niet dat mannen naar haar tieten loeren omdat ze er nou zo opgewonden van worden. Eerder een freakshow.
Jaloers!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:50 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ja, want ze loopt ook zo door de stad natuurlijk![]()
Ik vind het zelf ook niet mooi maar in een topje/shirtje ziet het er natuurlijk heel anders uit en er zijn best veel mannen vinden dat wel mooi vinden.
Borsten zijn wel echt maar dit is niet ts zijn vriendin. Komt uit een ander filmpjequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:33 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Is het niet echt?
Ik vind de borsten best lelijk, dikke vrouwen hebben zulke borsten. En hele rare tepels, zijn net zo groot als mijn borsten.Eh, dat hele gedoe zeg maar.
Kwam mij volgens mij ook herkenbaar voor. Oudje al toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Borsten zijn wel echt maar dit is niet ts zijn vriendin. Komt uit een ander filmpje
Gewoon even de blote billen inderdaad, voor een goed beeldquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:45 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Doe maar bloot, voor technische redenen
zou hij echt zo zielig zijn, om een topic daarover te beginnen en alleen maar leugens verkopen om aandacht te krijgen, zou ik wel diep triest vinden danquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Borsten zijn wel echt maar dit is niet ts zijn vriendin. Komt uit een ander filmpje
Ja dan is TS echt een diep triest persoon.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:10 schreef F1978 het volgende:
[..]
zou hij echt zo zielig zijn, om een topic daarover te beginnen en alleen maar leugens verkopen om aandacht te krijgen, zou ik wel diep triest vinden dan
als een flamingo?quote:
maar dan zonder vleugels en als het goed is minder haar ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ja zoiets, beetje heen en weer flapperen.
Beetje lullig om iemand naar het aanmeldtopic te verwijzen, terwijl je weet dat hij niet aan de aanmeld criteria voldoet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:54 schreef zarGon het volgende:
KeesPindakaas, vraag eens toestemming om toegang te kriugen tot KPD. FB / Aanmeldtopic KPD editie #5/2012.
als jij zo'n vrouw had met zulke uiers, en je ziet haar naakt voor je....dan zeg jij echt geen nee meer daartegen hoor...dan zeg jijquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:05 schreef den85 het volgende:
Plakken salami als tepel, heeft ze ook rosbief van onder?
Dan kan je een slagerij beginnen
Het gaat wel om het totale plaatjequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:08 schreef F1978 het volgende:
[..]
als jij zo'n vrouw had met zulke uiers, en je ziet haar naakt voor je....dan zeg jij echt geen nee meer daartegen hoor...dan zeg jij...en geen
Ja maar stel dat sommige hier gelijk hebben en dat het filmpje niet zijn vriendin is, dan komt hij straks terug en zet hij nog meer onzin hier puur voor de aandacht....zou wel laag en kinderachtig van hem zijn dan, vind ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:10 schreef den85 het volgende:
[..]
Het gaat wel om het totale plaatje
Maar ben niet zo'n fan van grote tepels, doe mij maar lekker compacte
Ja zou kunnen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:12 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja maar stel dat sommige hier gelijk hebben en dat het filmpje niet zijn vriendin is, dan komt hij straks terug en zet hij nog meer onzin hier puur voor de aandacht....zou wel laag en kinderachtig van hem zijn dan, vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |