Ok, ik zoek ff uit waar ik het postquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:48 schreef Chinless het volgende:
Je kan het in KPD kwijt. Evt onder een kloon.
Cuckolding?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:43 schreef The_stranger het volgende:
Dit is de eerste stap naar cuckolding... Over een jaar zit je op een stoel te kijken hoe iemand je vriendin een veeg geeft..
36D? Dan is ze wel extreem magerquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:54 schreef PalmRoyale het volgende:
Mijn vriendin heeft mooie borsten, niet van die erwtjes maar een mooie maat (36D). Ik weet dat andere mannen naar haar borsten kijken maar om nou te zeggen dat ik er geil van wordt, nee.
ohjaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
36 zal wel de britse maat zijn. Da's omgerekend 75.
O dat klinkt al logischer, dat is gewoon een gemiddeld postuur.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo enorm is dat nou ook weer niet. Mijn vriendin heeft 85D maar dat het echte joekels zijn valt ook wel weer meequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ik hechtte er verder geen 'waardeoordeel' aan, ik 'vertaalde' alleenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:59 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Zo enorm is dat nou ook weer niet. Mijn vriendin heeft 85D maar dat het echte joekels zijn valt ook wel weer mee
Kwiwi is een her, maar okequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:58 schreef Zigger het volgende:
Cuckold fantasies deel 83, the return of kwiwi en his big chested slut.
Weet ik, maar wou het toch ff kwijtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ik hechtte er verder geen 'waardeoordeel' aan, ik 'vertaalde' alleen
Velequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een big chested slut?
OK, ik ga het posten op filmpjes.nl en zet de link daarna hier!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:52 schreef Paardlants het volgende:
Nou ik zou zeggen. www.youtube.com/upload
en post de link ff hier
Ben benieuwd, heb hoge verwachtingenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:04 schreef KeesPindaKaas het volgende:
[..]
OK, ik ga het posten op filmpjes.nl en zet de link daarna hier!
Goeie tetten, maar alleen tetten kan ik niet oordelen hoor, gezichtje is ook belangrijk hèquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:15 schreef KeesPindaKaas het volgende:
OK, heb hier een link van wetransfer https://www.wetransfer.co(...)0130803091123/66faad
Moet je wel snel fappen, filmpje duurt niet zo langquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:20 schreef kwiwi het volgende:
Hoopt TS nu ook dat iedereen gaat fappen op dat filmpje?
Mooie tetten idd....maar zoals al gezegd werd, een gezicht en de rest van het lichaam moet er ook goed uit zien natuurlijk, misschien dat ook laten zien, voor een eerlijk en goed oordeel ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:15 schreef KeesPindaKaas het volgende:
OK, heb hier een link van wetransfer https://www.wetransfer.co(...)0130803091123/66faad
Owquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Moet je wel snel fappen, filmpje duurt niet zo lang
tja idd....mij lukt dat niet op zoiets korts LOLquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Moet je wel snel fappen, filmpje duurt niet zo lang
dit dier wint het wel van haarquote:
ja maar die van het beestje hangen helemaal op de grond, dat schiet helemaal niet opquote:
Ja die uit dat filmpje? Die koe heeft tenminste nog nuttige tetten, die zitten vol melk. Die uit dat filmpje zijn zich alleen maar aan het onderwerpen aan de wetten der zwaartekrachtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:25 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja maar die van het beestje hangen helemaal op de grond, dat schiet helemaal niet op
Ze is knap maar ze wil niet met haar gezicht erop! Dus dat doe ik echt nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:22 schreef F1978 het volgende:
[..]
Mooie tetten idd....maar zoals al gezegd werd, een gezicht en de rest van het lichaam moet er ook goed uit zien natuurlijk, misschien dat ook laten zien, voor een eerlijk en goed oordeel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |