Ik heb een vriendin waar ik al 14 maanden mee ben. Ze heeft waanzinnig grote borsten en heel veel mannen kijken daarna, ook als ik er gewoon naast loop. Ik ben zelf niet zo'n tietenman maar het is wel geil.
Maar wat ik dus nog veel geiler vind is dat er zoveel mannen de meest idiote dingen uithalen om haar borsten te kunnen zien.
Ik heb het er met haar over gehad en ze weet het zelf ook. Ze gebruikt ze vaak om de boel op stang te jagen en het is gewoon echt lachwekkend wat een aantrekkingskracht dat heeft!
Het gekke is dat ik het best wel geil vind dat anderen opgewonden van haar raken, terwijl ik zelf aan haar kan zitten wanneer ik wil!
We hebben het er zelfs weleens over gehad om een internetsite op te zetten, maar ze wil niet bekend worden in de stad.
Gister met die hitte hebben we samen een filmpje gemaakt waar ze anoniem op staat.
We hebben het erover gehad dat ik het ergens zou willen posten om dan te kijken wat de reacties zijn! Zij vind dat ook wel lachen!
Het lijkt me echt geil om te horen wat andere mannen ervan denken, want op straat zie je ze staren en omvallen van verbazing, maar wat ze denken is niet te lezen.
M'n vriendin weet ervan en het lijkt haar ook gaaf om eens een keertje anoniem reacties van mannen te horen in plaats van te zien.
Ik heb dit topic nog nooit ergens anders gezien, maar zijn er dus meer jongens die er op geilen dat andere mannen opgewonden van hun vriendin raken?