Goeie tetten, maar alleen tetten kan ik niet oordelen hoor, gezichtje is ook belangrijk hèquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:15 schreef KeesPindaKaas het volgende:
OK, heb hier een link van wetransfer https://www.wetransfer.co(...)0130803091123/66faad
Moet je wel snel fappen, filmpje duurt niet zo langquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:20 schreef kwiwi het volgende:
Hoopt TS nu ook dat iedereen gaat fappen op dat filmpje?
Mooie tetten idd....maar zoals al gezegd werd, een gezicht en de rest van het lichaam moet er ook goed uit zien natuurlijk, misschien dat ook laten zien, voor een eerlijk en goed oordeel ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:15 schreef KeesPindaKaas het volgende:
OK, heb hier een link van wetransfer https://www.wetransfer.co(...)0130803091123/66faad
Owquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Moet je wel snel fappen, filmpje duurt niet zo lang
tja idd....mij lukt dat niet op zoiets korts LOLquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Moet je wel snel fappen, filmpje duurt niet zo lang
dit dier wint het wel van haarquote:
ja maar die van het beestje hangen helemaal op de grond, dat schiet helemaal niet opquote:
Ja die uit dat filmpje? Die koe heeft tenminste nog nuttige tetten, die zitten vol melk. Die uit dat filmpje zijn zich alleen maar aan het onderwerpen aan de wetten der zwaartekrachtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:25 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja maar die van het beestje hangen helemaal op de grond, dat schiet helemaal niet op
Ze is knap maar ze wil niet met haar gezicht erop! Dus dat doe ik echt nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:22 schreef F1978 het volgende:
[..]
Mooie tetten idd....maar zoals al gezegd werd, een gezicht en de rest van het lichaam moet er ook goed uit zien natuurlijk, misschien dat ook laten zien, voor een eerlijk en goed oordeel ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We're like raindrops on rooftops
Falling, crashing hard
En ik ben de kerstman.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:26 schreef KeesPindaKaas het volgende:
[..]
Ze is knap maar ze wil niet met haar gezicht erop! Dus dat doe ik echt niet
Ze hoeft iig geen bikinitopje aan op het strandquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:26 schreef KeesPindaKaas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze hoeft iig geen bikinitopje aan op het strandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because you know i'm all about that ass
oke en als ze zich omdraaid, gaat ook om het figuur tenslotte he...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:26 schreef KeesPindaKaas het volgende:
[..]
ja smaken verschillen he, ik vind het mooi eruit zien....is voor iedereen anders natuurlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja die uit dat filmpje? Die koe heeft tenminste nog nuttige tetten, die zitten vol melk. Die uit dat filmpje zijn zich alleen maar aan het onderwerpen aan de wetten der zwaartekracht
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze hoeft iig geen bikinitopje aan op het strandDaar gaat mijn bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |