Doe maar bloot, voor techquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:43 schreef KeesPindaKaas het volgende:
[..]
We gaan zo ff naar de stad.
Ik zal straks een fotootje of filmpje maken, maar wordt wel anoniem, dus van haar achterkant dan.
Post het vanmiddag!
Ja, want ze loopt ook zo door de stad natuurlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:43 schreef Active_Topics het volgende:
Na het zien van het filmpje denk ik niet dat mannen naar haar tieten loeren omdat ze er nou zo opgewonden van worden. Eerder een freakshow.
Jaloers!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:50 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ja, want ze loopt ook zo door de stad natuurlijk![]()
Ik vind het zelf ook niet mooi maar in een topje/shirtje ziet het er natuurlijk heel anders uit en er zijn best veel mannen vinden dat wel mooi vinden.
Borsten zijn wel echt maar dit is niet ts zijn vriendin. Komt uit een ander filmpjequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:33 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Is het niet echt?
Ik vind de borsten best lelijk, dikke vrouwen hebben zulke borsten. En hele rare tepels, zijn net zo groot als mijn borsten.Eh, dat hele gedoe zeg maar.
Kwam mij volgens mij ook herkenbaar voor. Oudje al toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Borsten zijn wel echt maar dit is niet ts zijn vriendin. Komt uit een ander filmpje
Gewoon even de blote billen inderdaad, voor een goed beeldquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:45 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Doe maar bloot, voor technische redenen
zou hij echt zo zielig zijn, om een topic daarover te beginnen en alleen maar leugens verkopen om aandacht te krijgen, zou ik wel diep triest vinden danquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Borsten zijn wel echt maar dit is niet ts zijn vriendin. Komt uit een ander filmpje
Ja dan is TS echt een diep triest persoon.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:10 schreef F1978 het volgende:
[..]
zou hij echt zo zielig zijn, om een topic daarover te beginnen en alleen maar leugens verkopen om aandacht te krijgen, zou ik wel diep triest vinden dan
als een flamingo?quote:
maar dan zonder vleugels en als het goed is minder haar ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ja zoiets, beetje heen en weer flapperen.
Beetje lullig om iemand naar het aanmeldtopic te verwijzen, terwijl je weet dat hij niet aan de aanmeld criteria voldoet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:54 schreef zarGon het volgende:
KeesPindakaas, vraag eens toestemming om toegang te kriugen tot KPD. FB / Aanmeldtopic KPD editie #5/2012.
als jij zo'n vrouw had met zulke uiers, en je ziet haar naakt voor je....dan zeg jij echt geen nee meer daartegen hoor...dan zeg jijquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:05 schreef den85 het volgende:
Plakken salami als tepel, heeft ze ook rosbief van onder?
Dan kan je een slagerij beginnen
Het gaat wel om het totale plaatjequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:08 schreef F1978 het volgende:
[..]
als jij zo'n vrouw had met zulke uiers, en je ziet haar naakt voor je....dan zeg jij echt geen nee meer daartegen hoor...dan zeg jij...en geen
Ja maar stel dat sommige hier gelijk hebben en dat het filmpje niet zijn vriendin is, dan komt hij straks terug en zet hij nog meer onzin hier puur voor de aandacht....zou wel laag en kinderachtig van hem zijn dan, vind ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:10 schreef den85 het volgende:
[..]
Het gaat wel om het totale plaatje
Maar ben niet zo'n fan van grote tepels, doe mij maar lekker compacte
Ja zou kunnen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:12 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja maar stel dat sommige hier gelijk hebben en dat het filmpje niet zijn vriendin is, dan komt hij straks terug en zet hij nog meer onzin hier puur voor de aandacht....zou wel laag en kinderachtig van hem zijn dan, vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |