Watquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:27 schreef Martinello het volgende:
[..]
En Hanna is nog geen dertig, dus dat is helemaal om te huilen.
Komt doordat het een gemaakte stem is waar ze zo aan gewend is, dat het haar eigen stem is geworden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:29 schreef Hierro het volgende:
Afschuwelijk. Ze haalt echt het bloed onder je nagels vandaan met haar stem.
Haar teksten zijn louter om te choqueren. Inhoudelijk heeft ze niets te vertellen. Het is een aandachtshoer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:28 schreef Kenju het volgende:
Gaar wijf die Ubru Umar. Is alleen maar bezig columns van het type 'kijk mij eens bedreigd worden'....
In plaats van dat ze gewoon inhoudelijke stellingen inneemt, wil ze perse 'controversieel' zijn. Maakt op zich niet uit, maar het moet wel iets nieuws doen en iets toevoegen aan de publieke discussie.
Dat een paar van die randgroepturken die haar sowieso volgen met dat soort verwijzingen komen. tsja....
Deze vooral een kutstem. En een kut attitude.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:30 schreef Housekeeper het volgende:
Wat hebben die vrouwen aan tafel vanavond een kutaccent
Ze zegt anders verstandige dingen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:30 schreef Hierro het volgende:
[..]
Haar teksten zijn louter om te choqueren. Inhoudelijk heeft ze niets te vertellen. Het is een aandachtshoer.
Haha, jij hebt een tokkiefamilie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:31 schreef matthijst het volgende:
Jeugd van tegenwoordig heeft gewoon een enorm grote bek.
Kanker dit, kanker dat. En ouders vinden het wel best. Tenminste, in het geval van mijn 13-jarige nichtje die twitter vol kk't, inclusief spelfouten
Iets te vrijgevochten voor jou?quote:
Ja iddquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:33 schreef tralalala het volgende:
Lisa Wade stemmetje, zusje van ofzo?
Hoho, schoonfamiliequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Haha, jij hebt een tokkiefamilie.
Die vent is ook bekrompen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
Knevel wil het niet over religieus onderwijs hebben, je verwacht het niet.
Inderdaad, ik verwacht niet dat Ebrutje vijf meter achter mij zal lopen.quote:
Qualificaties waar ik mij niet in kan vinden.quote:
twitter:umarebru twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 19:15:19Er is een invasie van hoofddoeken in Kusadasi. Tijd voor revolutie. http://t.co/J2wZzHNLTt reageer retweet
Ze is niet laf. Bewondering voor haar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:36 schreef sonnyspek het volgende:
Deeze vrouw is na vandaag ten doden opgeschreven.
Maar wat een lef, echt groot gelijk. Wat een verademing.
Eerst PSV dat aardig speelt en nu iemand die op Nederland 1 de waarheid spreekt over de islamisering.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze is niet laf. Bewondering voor haar.
Ze hebben gewoon een verstandelijke beperking inderdaad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:38 schreef Kenju het volgende:
Wat een onzin van Andries. Die moslims hebben gewoon hele korte tenen doordat ze zich altijd aangevallen voelen. In de laatste 10 jaar is dat alleen maar erger geworden.
Iedereen over 1 kam scherenquote:
Ik trolldequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedereen over 1 kam scheren...alle moslims die ik ken hebben een "laat toch lekker gaan" mentaliteit.
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Het haalt wel alle snelheid uit het spel.
Eerst maar even wachten tot Blatter gestorven is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:41 schreef Specularium het volgende:
Ik heb een vermoeden dat dit er nooit gaat komen.
Denk dat het een emotionele beperking is. Dat is bij iemand als Andries bij die veel met zijn geloof bezig is en daardoor zich ook vaker aangevallen voelt, ook aan de hand.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een verstandelijke beperking inderdaad.
Klopt, het valt dus wel mee. Sowieso moeten ze meer regels uit het hockey overnemen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Aanvragen, scheidsjes die moeten gaan kijken...ondertussen ben je weer 2 minuutjes verder.
Hij weet niet of er zand of lucht in een bal zit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
Arend knikt instemmend. Zou hij weten wat buitenspel is?
Bal weg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:44 schreef Specularium het volgende:
Goed idee, geen scheidsrechter meer, doelen weghalen.
Past goed in het rijtje Opstelten, Van Baalen, Wiegel etc.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Arend-Jan behoort wel tot het "ras" VVD'er, met zijn driedubbele kaviaarkin.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is juist ook de charme van de sport. Met z'n allen zeiken dat je verloren hebt door de scheidsrechter brengt samenhorigheid. De menselijke maat moet in het voetbal blijven!
okequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Neffur bite shu hend det fieds joe
Thierry Henry tegen Ierland, charme van de sport inderdaad ja. Of was je relaas satire?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is juist ook de charme van de sport. Met z'n allen zeiken dat je verloren hebt door de scheidsrechter brengt samenhorigheid. De menselijke maat moet in het voetbal blijven!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:48 schreef Latert het volgende:
Andries vindt de voetbalwereld "conservatief", ironisch.
Totdat Nederland de WK-finale verliest door een arbitraire fout.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Ierland op het WK kansloos in de eerste ronde eruit zou zijn gevlogen, zou niemand het er meer over hebben. Dit brengt juist jeu aan de sport. Het moet niet te steriel en te berekenend worden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Thierry Henry tegen Ierland, charme van de sport inderdaad ja. Of was je relaas satire?
Als Robben een schwalbe in 89e minuut had gemaakt, hadden we hem heilig verklaard.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:49 schreef Hierro het volgende:
[..]
Totdat Nederland de WK-finale verliest door een arbitraire fout.
Dat is geen jeu, maar gewoon pure aids.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Ierland op het WK kansloos in de eerste ronde eruit zou zijn gevlogen, zou niemand het er meer over hebben. Dit brengt juist jeu aan de sport. Het moet niet te steriel en te berekend worden.
Op je klamboe.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
Waar kun je die kopen? Wel tof om aan het plafond te hangen.
Het was een corner verdomme!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:49 schreef Hierro het volgende:
[..]
Totdat Nederland de WK-finale verliest door een arbitraire fout.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:54 schreef Tem het volgende:
Almere verdelgen lijkt mij een prima plan.
Big Brother?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:54 schreef Latert het volgende:
Totaal ongerelateerd... wanneer begint de 2e helft van het laatste seizoen BB eigenlijk?
Over 9 dagenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:54 schreef Latert het volgende:
Totaal ongerelateerd... wanneer begint de 2e helft van het laatste seizoen BB eigenlijk?
Oh nicequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Over 9 dagen
http://tvcountdown.com/s/breaking-bad
We kunnen wel inpakken, doe uit dat licht weg dit land.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
Ik maak me zorgen om de opmars van de tijgermug
Mee eens
Mee oneens
Ik ben bang!
Altijd partijgenootjes beschermen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:56 schreef alors het volgende:
Spreek die domme kut van een Schippers er eens op aan dan AJ. Nee, gauw erover heen praten denkt ie.
Zouden meer gasten moeten doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:57 schreef Blester het volgende:
Die man is wel voorbereid naar de uitzending gekomen zeg.
Hij is de Heisenberg van de biologie...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:57 schreef Blester het volgende:
Die man is wel voorbereid naar de uitzending gekomen zeg.
ze doet me denken aan al het slechte, onverdraagzame in nws.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind Ebru goed!
Zegt precies waar het aan schort in Nederland.
Het zou vrij macaber zijn als zij deze week wordt vermoord, en je gaat dit terugkijkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
Het is een misdrijf om iemand dood te maken.
.
Anouk nogwat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ze doet me denken aan al het slechte, onverdraagzame in nws.
Eng mens. Brrr.
Provoceren om het provoceren, omdat het het enige kunstue is wat ze kan..
Wie is die andere dame? Ik viel halverwege in
Zusje van Koos.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ze doet me denken aan al het slechte, onverdraagzame in nws.
Eng mens. Brrr.
Provoceren om het provoceren, omdat het het enige kunstue is wat ze kan..
Wie is die andere dame? Ik viel halverwege in
Fan moet je gewoon zorgen dat er wat in zitquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Anouk nogwat.
Ze moet alleen d'r smoel houden. Hagenees
Nou ja timmmmmquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fan moet je gewoon zorgen dat er wat in zit
Bij de EO zit iedereen behalve Knevel op het minimumloon.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:04 schreef Latert het volgende:
Renske wil niet zeggen hoeveel hij verdient
Wat deed ie dan? Knoop in je zakdoek?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:06 schreef Webschip het volgende:
Antoine heeft ook presentatie-ervaring. Dat scheelt
Die presenteert elke zondag toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat deed ie dan? Knoop in je zakdoek?
Ze heeft gewoon gelijk, tv presentators, politici en andere elitaire personen, wonen allemaal in plaatsen als Laren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:06 schreef Kenju het volgende:
Niemand wil naar Monique Samuel luisteren, maar toch wordt ze iedere keer uitgenodigd. En dat iedereen in blanke enclaves zou wonen is natuurlijk ook kolder. Inderdaad wonen in de meeste wijken vooral blanken. Alsof die zwarte randgroepwijken wèl de norm zijn voor het gedrag van moslims of andere allochtonen? Net zoals bij een blanke randgroepwijk, is dat onzin.
Nee. Eeuwigh gaat voor Oogenblickquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Correspondent bij WNL sowieso. Daarnaast veel radio-tijd. Radio schijnt veel moeilijk te zijn TV.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Geel heeft ook het nodige presentatie ervaring.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:08 schreef Kenju het volgende:
Arend-Jan heeft natuurlijk meer ervaring en screentime dan de meesten die daar zitten. Hij en Lucille hadden het het makkelijkst.
"Ach flikker toch op man, in woon in de Pijp, waar woon jij!!!" Ken je deze nog? En Renze woont kennelijk in Overvecht en zoekt ook plaatsen als Suriname op kennelijk... Ze zijn dus echt niet allemaal hetzelfde...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:08 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk, tv presentators, politici en andere elitaire personen, wonen allemaal in plaatsen als Laren.
Geel??quote:
Had het al Gegoogled. Maar inderdaad ook niet vreemd voor iemand die zelf presentatrice is. De echte prestatie werd dus geleverd door Marijnissen die zelf geen presentator is...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jacobine_Geel
De pijp is tegenwoordig toch een soort yuppen buurt ? whehequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:10 schreef Kenju het volgende:
[..]
"Ach flikker toch op man, in woon in de Pijp, waar woon jij!!!" Ken je deze nog? En Renze woont kennelijk in Overvecht en zoekt ook plaatsen als Suriname op kennelijk... Ze zijn dus echt niet allemaal hetzelfde...
[..]
Geel??
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:14 schreef Kenju het volgende:
[..]
Had het al Gegoogled. Maar inderdaad ook niet vreemd voor iemand die zelf presentatrice is. De echte prestatie werd dus geleverd door Marijnissen die zelf geen presentator is...
Een gastpresentator die technisch goed presenteert maakt natuurlijk nog geen topshow, daar heb je toch echt de anekdotes, analyses, en ongenuanceerde meningen en vraagstellingen van bijvoorbeeld een JD of Maarten van Rossem voor nodigquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.![]()
Derksen en Van Rossem hoorden zich zelf net iets te graag vertellen. Marijnissen was lekker scherp en stelde rullevante vragen.
Dat kan.... maar dan gaat ze je wel bedreigen via twitter natuurlijk....quote:
quote:Ik kijk eigenlijk maar half. Niet omdat ik, zoals de rest van bejaard Nederland, tijdens het kijken onderhand mijn mening over het programma naar een paar andere eenzamen zit te twitteren, maar omdat mijn oog op een grappig krantenbericht valt.
Spec in een KvbB topicquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:
Antoine Bodar
Tafeldame
Diederik Jekel
Wetenschapsjournalist Diederik Jekel over de eerste kweekvlees hamburger.
Kysia Hekster
NOS-verslaggever Koninklijk Huis Kysia Hekster over de eerste 100 dagen van Willem-Alexander als koning.
Marga Koenen en Tineke Boele
Marga Koenen en Tineke Boele verloren allebei hun dochter door moord.
Dat zal wel een hele preek over voor God spelen in een laboratorium worden.quote:
Oh ja had ik nog niet aan gedacht, kan het toch nog leuk worden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zal wel een hele preek over voor God spelen in een laboratorium worden.
Beetje tegenvallend, vind ik...quote:Afgelopen week zagen we Andries Knevel voor het eerst met gastpresentatoren naast hem: Knevel: "Wat is het leuk om met gastpresentatoren te werken. De een kent het klappen van de zweep, de ander kijkt met grote ogen de camera in. Maar allemaal zijn ze enorm gemotiveerd en willen ze er iets moois van maken en dat is hen ook zeker gelukt".
De komende week zien we aan de tafel van Knevel & van den Brink weer een aantal nieuwe gezichten. Knevel: "De laatste week alweer. Ik kijk er naar uit om er met Mathijs, Antoine en Astrid weer mooie en spannende uitzendingen van te maken."
De gastpresentatoren van deze week:
Maandag 5 en Woensdag 7 augustus: Antoine Bodar
Dinsdag 6 en Donderdag 8 augustus: Mathijs Bouman
Vrijdag 9 augustus: Astrid Kersseboom
Niet zo'n beetje ook... Antoine zal elk gesprek gaan pushen richting zijn geloof en de spiritualiteit, Met Matthijs Bouman zullen de uitzendingen alleen over de economie gaan, en vrijdag met Kersseboom wordt echt de meest suffe uitzending ooit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
Naast de al genoemde gasten ook nog:
Diplomatiek deskundige Robert van de Roer over de terreurdreiging.
Over de laatste week gastpresentatoren:
[..]
Beetje tegenvallend, vind ik...
Gadver, twee keer die kwal.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
Maandag 5 en Woensdag 7 augustus: Antoine Bodar
Ik vond het geweldige hoe hij de fout in ging met voorlezenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
Ik zat me NU al te ergeren aan die vent.
Bril vergeten zekerquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vond het geweldige hoe hij de fout in ging met voorlezen
Dat oefen je toch een keer of drie???
Oh is ie hier? Jeweetwel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:59 schreef Latert het volgende:
Ik weet niet precies waarom, maar ik heb zo'n gevoel dat we straks een enorme kut TT krijgen...
hoezo?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:59 schreef Latert het volgende:
Ik weet niet precies waarom, maar ik heb zo'n gevoel dat we straks een enorme kut TT krijgen...
Dan is het een pastor?quote:
Het maakt mij niet zoveel uit wat zijn titel is, ik zou hem iig niet op mijn zoontje laten passen als ik een zoontje zou hebben.quote:
Die is ook blij dat Antoine daar zit.quote:
Twee godsdienstwaanzinnigen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:05 schreef Latert het volgende:
Knevel & Bodar, met hun vrome gelovige koppen
wat een geschenk van godquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:06 schreef OProg het volgende:
Knevel ontdekt dat hij stamcellen heeft.
Burgers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
gemaakt door God uiteraard.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:06 schreef OProg het volgende:
Knevel ontdekt dat hij stamcellen heeft.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Burgers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.honger.
Beetje alsof je er eentje krijgt bij een smerige cafetaria.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:07 schreef arjan1212 het volgende:
Het vlees dat we hier eten is al niet te vreten.. echt lekker vlees is van runderen die hun hele leven lekker over de steppe hebben gelopen
Ik hoop vooral dat Isolde mee verdwenen is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
Jekel deed het bij DWLD best leuk. Dat programma wat opeens verdwenen was.
Nou inderdaad, wat een stom wijf is dat. Giechel de giechel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat Isolde mee verdwenen is.
Ik wil geen woord meer horen van Amerikanen over mayonaise.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |