Watquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:27 schreef Martinello het volgende:
[..]
En Hanna is nog geen dertig, dus dat is helemaal om te huilen.
Komt doordat het een gemaakte stem is waar ze zo aan gewend is, dat het haar eigen stem is geworden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:29 schreef Hierro het volgende:
Afschuwelijk. Ze haalt echt het bloed onder je nagels vandaan met haar stem.
Haar teksten zijn louter om te choqueren. Inhoudelijk heeft ze niets te vertellen. Het is een aandachtshoer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:28 schreef Kenju het volgende:
Gaar wijf die Ubru Umar. Is alleen maar bezig columns van het type 'kijk mij eens bedreigd worden'....
In plaats van dat ze gewoon inhoudelijke stellingen inneemt, wil ze perse 'controversieel' zijn. Maakt op zich niet uit, maar het moet wel iets nieuws doen en iets toevoegen aan de publieke discussie.
Dat een paar van die randgroepturken die haar sowieso volgen met dat soort verwijzingen komen. tsja....
Deze vooral een kutstem. En een kut attitude.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:30 schreef Housekeeper het volgende:
Wat hebben die vrouwen aan tafel vanavond een kutaccent
Ze zegt anders verstandige dingen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:30 schreef Hierro het volgende:
[..]
Haar teksten zijn louter om te choqueren. Inhoudelijk heeft ze niets te vertellen. Het is een aandachtshoer.
Haha, jij hebt een tokkiefamilie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:31 schreef matthijst het volgende:
Jeugd van tegenwoordig heeft gewoon een enorm grote bek.
Kanker dit, kanker dat. En ouders vinden het wel best. Tenminste, in het geval van mijn 13-jarige nichtje die twitter vol kk't, inclusief spelfouten
Iets te vrijgevochten voor jou?quote:
Ja iddquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:33 schreef tralalala het volgende:
Lisa Wade stemmetje, zusje van ofzo?
Hoho, schoonfamiliequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Haha, jij hebt een tokkiefamilie.
Die vent is ook bekrompen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
Knevel wil het niet over religieus onderwijs hebben, je verwacht het niet.
Inderdaad, ik verwacht niet dat Ebrutje vijf meter achter mij zal lopen.quote:
Qualificaties waar ik mij niet in kan vinden.quote:
twitter:umarebru twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 19:15:19Er is een invasie van hoofddoeken in Kusadasi. Tijd voor revolutie. http://t.co/J2wZzHNLTt reageer retweet
Ze is niet laf. Bewondering voor haar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:36 schreef sonnyspek het volgende:
Deeze vrouw is na vandaag ten doden opgeschreven.
Maar wat een lef, echt groot gelijk. Wat een verademing.
Eerst PSV dat aardig speelt en nu iemand die op Nederland 1 de waarheid spreekt over de islamisering.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze is niet laf. Bewondering voor haar.
Ze hebben gewoon een verstandelijke beperking inderdaad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:38 schreef Kenju het volgende:
Wat een onzin van Andries. Die moslims hebben gewoon hele korte tenen doordat ze zich altijd aangevallen voelen. In de laatste 10 jaar is dat alleen maar erger geworden.
Iedereen over 1 kam scherenquote:
Ik trolldequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedereen over 1 kam scheren...alle moslims die ik ken hebben een "laat toch lekker gaan" mentaliteit.
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Het haalt wel alle snelheid uit het spel.
Eerst maar even wachten tot Blatter gestorven is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:41 schreef Specularium het volgende:
Ik heb een vermoeden dat dit er nooit gaat komen.
Denk dat het een emotionele beperking is. Dat is bij iemand als Andries bij die veel met zijn geloof bezig is en daardoor zich ook vaker aangevallen voelt, ook aan de hand.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een verstandelijke beperking inderdaad.
Klopt, het valt dus wel mee. Sowieso moeten ze meer regels uit het hockey overnemen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Aanvragen, scheidsjes die moeten gaan kijken...ondertussen ben je weer 2 minuutjes verder.
Hij weet niet of er zand of lucht in een bal zit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
Arend knikt instemmend. Zou hij weten wat buitenspel is?
Bal weg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:44 schreef Specularium het volgende:
Goed idee, geen scheidsrechter meer, doelen weghalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |