Daarmee eens, maar ik vind ze niet onder doen voor elkaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Vrij en BMI hebben op internationaal niveau meer laten zien dan Rekik en Bruma. Verder heeft Feyenoord nog wel een paar spelers die de mouwen kunnen opstropen. Het is een beetje voorbarig om PSV de hemel in te prijzen.
Meneer kent de stadionplannen al?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stom genoeg wel. Een mooi nieuw stadion niet willen hebben.
Daar ben ik het ook wel mee eens. Ajax is het stabielst en wordt gewoon kampioen...Feyenoord en PSV gaan voor de 2e plaats strijden...als Vitesse een handvol Chelsea-huurlingen krijgt, doen zij ook mee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarmee eens, maar ik vind ze niet onder doen voor elkaar.
Jaquote:
Dat zeg ik.quote:
Dat was bijna genanter dan toen Feyenoord met 10-0 verloor van PSV. Wat een afgang zeg, uitgeschakeld door een ploegje uit Luxemburgquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is in ieder geval al een vooruitgang tov Utrecht
Waaruit maak jij op dat ik niet kijk?quote:
teletekst supportersquote:
Op jouw posts.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:49 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat ik niet kijk?
quote:
Geen beelden van de eredivisie meer dus?quote:
manolev doet toch niet meer mee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen beelden van de eredivisie meer dus?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
manolev doet toch niet meer mee.
geen aftrapjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen beelden van de eredivisie meer dus?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johan snapt t niet, PSV heeft het nooit lastig bij ADO.
quote:
Mee eens. Al bij al toch nog een aardig showtje: 7.83475398457quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:00 schreef tong80 het volgende:
2e uur goeie revanche voor het eerste uur
mooi cijferquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens. Al bij al toch nog een aardig showtje: 7.83475398457
6.0quote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)67d-dec1126a06e7.mp4
MP4.
Ik ben nog aan het downloaden, even wachten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:27 schreef Tyron het volgende:
Ik ga er nu naar kijken
Wie kijkt er mee?
Ik heb op pauze gedrukt, op 03:27. Ik wacht tot jij op dat zelfde stukje bentquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het downloaden, even wachten.
Ikke, ik versta jan smit nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:27 schreef Tyron het volgende:
Ik ga er nu naar kijken
Wie kijkt er mee?
Kijk maar door, ik moet nog wat andere dingetjes doen enzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb op pauze gedrukt, op 03:27. Ik wacht tot jij op dat zelfde stukje bent
Spoel even gauw door naar minuut 5, kan je met mij en GGMM meekijken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Even koffie gezet, koekje erbij en we kunnen gaan.
Ik zit al op 14.00quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Spoel door naar minuut 10.30, dan zit je ongeveer waar wij ook zitten
Toch heeft hij wel een punt dat Ajax veel meer TV-gelden dan Feyenoord krijgt. Da's oneerlijke concurrentie.quote:
Oh, oke. Dan verwacht ik dat alle Europese clubs binnenkort hetzelfde krijgen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch heeft hij wel een punt dat Ajax veel meer TV-gelden dan Feyenoord krijgt. Da's oneerlijke concurrentie.
Oke dus laten we Zwolle ook evenveel geven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch heeft hij wel een punt dat Ajax veel meer TV-gelden dan Feyenoord krijgt. Da's oneerlijke concurrentie.
Nee want Ajax is de beste.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En omdat Ajax zo arrogant is. Hypocriete mongool.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:54 schreef Tyron het volgende:
De kantineheld is voor feyenoord omdat hij Ajax haat.
Typisch.
Alle sponsorinkomsten, TV-gelden en wedstrijdrecettes in 1 pot gooien en verdelen over alle clubs ter wereld. Dat zou wel het eerlijkst zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, oke. Dan verwacht ik dat alle Europese clubs binnenkort hetzelfde krijgen.
Ah, je hebt vandaag voor het eerst voetbal gekeken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alle sponsorinkomsten, TV-gelden en wedstrijdrecettes in 1 pot gooien en verdelen over alle clubs ter wereld. Dat zou wel het eerlijkst zijn.
Ja, dan kun je er als club jarenlang een grote puinhoop van maken en toch evenveel geld krijgen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alle sponsorinkomsten, TV-gelden en wedstrijdrecettes in 1 pot gooien en verdelen over alle clubs ter wereld. Dat zou wel het eerlijkst zijn.
Onzin, dan kan iedereen een club oprichten om een graantje mee te pikken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En terecht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat land ten Noorden van Zuid-Korea kan die post ook vast wel waarderen.quote:
Je loopt iets achter.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kantineheld![]()
.
''Wat heb jij met Feyenoord?''
Omdat ik niets met Ajax heb''
Mij maakt het ook niet uit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je loopt iets achter.
Maar maakt niet uit
Minuut 9 pas.quote:
Blessure van Robbenquote:
Val dood.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:05 schreef Smoofie het volgende:
Wtf is dit? "Ik ben nu hier, ik ben nu daar"
Schattig zeg, kneusjes. Sukkeltjes.
Geen wonder dat je geen vrienden hebt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:05 schreef Smoofie het volgende:
Wtf is dit? "Ik ben nu hier, ik ben nu daar"
Schattig zeg, kneusjes. Sukkeltjes.
Krijg hiv, met je neus.quote:
Idd, ben een zielig klein kindje dat altijd alleen op zijn zolderkamer zit, 4everalone aan de drank.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen wonder dat je geen vrienden hebt.
De nieuwe PSV shirts?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:18 schreef GGMM het volgende:
Johan lult maar wat. Iedere supporter vindt het shirt mooi.
Ook omdat de fans alles wat PSV doet mooi en goed vindt, maar dat geheel terzijde.
Ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:18 schreef GGMM het volgende:
Johan lult maar wat. Iedere supporter vindt het shirt mooi.
Ook omdat de fans alles wat PSV doet mooi en goed vindt, maar dat geheel terzijde.
Is op basis van ranglijst dus 100% objectief. Snap je kritiek niet zo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ook eerlijk gezegd, uitshirt ook. De mooiste die ik me van ze kan herinneren.quote:
Vond ik ook nergens opslaan.quote:
Uit shirt is echt prachtig ja. Ga ik binnenkort wel ff halen denk ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook eerlijk gezegd, uitshirt ook. De mooiste die ik me van ze kan herinneren.
Hij wil gewoon dat Feyenoord geld krijgt, omdat Feyenoord.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is op basis van ranglijst dus 100% objectief. Snap je kritiek niet zo.
Wijnaldum speelde toch wel iets meer naar voren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:21 schreef Cavaliers het volgende:
Volgens Gijp is Wijnaldum niet zo geschikt als nummer 10. Saillant detail: PSV speelt zonder een nummer 10.
Volgens Gijp moeten Wijnaldum en Maher van positie wisselen. Schijnt dat er niet veel verschil zitten tussen links- of rechtshalf.
Maar opdracht die Cocu aan Maher en Wijnaldum heeft gegeven is wel anders. Heb ook liever dat Wijnaldum meer box to box speelt en Maher meer aanvallender rol. Maar ik denk dat Cocu met Maher goed naar Ajax met Eriksen heeft gekeken. Wilt hem denk ik meer in zo'n rol en Wijnaldum meer in een De Jong rol.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:21 schreef Cavaliers het volgende:
Volgens Gijp is Wijnaldum niet zo geschikt als nummer 10. Saillant detail: PSV speelt zonder een nummer 10.
Volgens Gijp moeten Wijnaldum en Maher van positie wisselen. Schijnt dat er niet veel verschil zitten tussen links- of rechtshalf.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het kraagje erop niet zo mooi.
De echte topusers kijken nu pasquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:34 schreef Pascalus het volgende:
Bedankt dat jullie alles dat in de afgelopen twee topics gepost is nog even herhalen.
en Derksen die Feyenoord hoger inschat dan PSV. Rare show weer.quote:
Vandaag vind ik dat niet echt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Derksen roept alleen maar waarheid.
Even normaal doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je wel zo reageren, maar je eigen reactie slaat nergens op.
Hun doelstelling is top 5, en je bullshit dat iedereen daar voor gaat is ook onzin, zie een Cambuur of Zwolle.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je wel zo reageren, maar je eigen reactie slaat nergens op.
Dan heb je de voorspelling verkeerd ingevuld.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Derksen roept alleen maar waarheid.
Iedereen wil 1e worden, of het een doelstelling of realistisch is, is wat anders. Dus loop nou niet met je eigen domheid te koop. Naar ventje ben je ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hun doelstelling is top 5, en je bullshit dat iedereen daar voor gaat is ook onzin, zie een Cambuur of Zwolle.
Jij bent maar een dom mannetje.
Koeman wil voor de eerste plaats gaan zei ik, debiel. Ik zei niet dat hij graag 1ste wilde worden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Iedereen wil 1e worden, of het een doelstelling of realistisch is, is wat anders. Dus loop nou niet met je eigen domheid te koop. Naar ventje ben je ook.
Hij wil voor de 1e plek gaan ja, FCT ook. Maar het is geen doelstelling, iig, zo verwoorde hij het niet .quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koeman wil voor de eerste plaats gaan zei ik, debiel. Ik zei niet dat hij graag 1ste wilde worden.
Je domheid is verontrustend.
Uh, oke.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij wil voor de 1e plek gaan ja, FCT ook. Maar het is geen doelstelling, iig, zo verwoorde hij het niet .
Een rustig showtje, maar ik vind het wel prima te kijken.quote:
Dus je vindt jood een scheldwoord?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee jij komt wel slim over met je gescheld
Nee maar het 'domme tyfus' gedeelte wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus je vindt jood een scheldwoord?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:47 schreef GGMM het volgende:
Afgelopen.
Leuke uitzending, niets meer, niets minder.
Ik heb het ook als zeer plezant ervaren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het was me een genoegen om samen met je gekeken te hebben.
Eriksen is er niet, dus denk niet dat Tyron er is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:49 schreef Nober het volgende:
Tyron en GGMM morgen samen op de Gayboot, da's wel zeker.
Dat jij hechte vriendschap zo ervaart zegt meer over jezelf dan over ons.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:49 schreef Nober het volgende:
Tot deze infantiliteit ga ik me verder niet verlagen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:49 schreef Nober het volgende:
Doe je zo vaak.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot deze infantiliteit ga ik me verder niet verlagen.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot deze infantiliteit ga ik me verder niet verlagen.
Zonder beeldquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:55 schreef AFCNiels het volgende:
Genee heeft zich aardig ingehouden vandaag, het Toine fragmentje is maar een keer of 5 langsgekomen.
Ik vind het ook wel een aardige kerel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Fijne show, Jan Smit is me ontzettend meegevallen.
Mij ook. Hij probeerde nog wel een keer of twee tevergeefs grappig te zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond de show toch minder dan gemiddeld en ik kan niet ontkennen dat dat deels kwam door de aanwezigheid van Jan Smitquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Johan het over een heel seizoen doet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh die ga ik weer meespelen
Gelukkig biedt WH nu ook de JL aan
Wie ben jij, want heb dat boek ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 07:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hehe dat boek wat aan Johan Derksen werd gegeven daar sta ik ook nog in.
Het boek zelf zit helaas hier in een verhuisdoos, ik sta achterin het boek bij de kleurenfoto'squote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wie ben jij, want heb dat boek ook.
Hij schuift zo ongeveer ieder seizoen aan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:12 schreef hafcfan het volgende:
Jan Smit.![]()
Eindelijk een keer aandacht voor Heracles dankzij deze opperbaas.
KANSLOOS.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:30 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Komen nog wel Bale voor 137,8 miljoen en Rooney voor 76,3 miljoen bij.
Wat een enorme bedragen allemaal.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:30 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, maar dan hebben we dus een keer wat aandacht voor Heracles en dat vind ik zelf wel mooi,quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij schuift zo ongeveer ieder seizoen aan.
Is dat 10 goals van Amoah realistisch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, maar dan hebben we dus een keer wat aandacht voor Heracles en dat vind ik zelf wel mooi,
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Normaal gesproken met onze vleugels moet dat te doen zijn. Wat wel zo is is dat we niet (veel) minder zijn geworden. Achterhoede hetzelfde. Marko was al regelmatig wissel hier, dus dat is ook geen probleem en Everton is prima vervangen door Linsen alleen de spits is dus een vraagteken, maar slechter dan Castillion kan je niet zijn. Onze doelstelling is rond plek 12 eindigen. Moet wel lukken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dat 10 goals van Amoah realistisch?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:33 schreef Oliver23 het volgende:
Harry Vermeegen _0-. Die heeft ze ook niet meer op een rijtje. .... .'Vreet het gras op, totdat je groen poept'?
Wat is dit johquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:33 schreef Oliver23 het volgende:
Harry Vermeegen _0-. Die heeft ze ook niet meer op een rijtje. .... .'Vreet het gras op, totdat je groen poept'?
kwam door ajax hequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
VOETBAL INTERNATIONAL 362.000
Zelfs Big Fat Gypsy Weddings wordt nog beter bekeken.
Vergeet Eriksen 40 M niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:30 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Kenneth Vermeer, 82 miljoen naar Real Madrid.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Siem de Jong, 54,6 miljoen naar PSG.
De kijkers zijn Johan Derksen met zijn gelul meer dan zat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
VOETBAL INTERNATIONAL 362.000
Zelfs Big Fat Gypsy Weddings wordt nog beter bekeken.
Oh? Ik ben heel benieuwd naar het uitgebreide kijkersonderzoek dat jij hebt gedaan om tot deze conclusie te komen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:43 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
De kijkers zijn Johan Derksen met zijn gelul meer dan zat.
Harry Vermeegen is een versleten TV-personality uit de jaren '80 van de vorige eeuw. Hij heeft nog dezelfde manier van spreken en doen als 30 jaar geleden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:33 schreef Oliver23 het volgende:
Ik heb een representatieve steekproef gehouden onder bekenden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Oh? Ik ben heel benieuwd naar het uitgebreide kijkersonderzoek dat jij hebt gedaan om tot deze conclusie te komen.
Wat jouw bekenden er van vinden is helemaal niet rullevant.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:46 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ik heb een representatieve steekproef gehouden onder bekenden.
Net als die overwinning van Spartaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:21 schreef Cavaliers het volgende:
Dat had Derksen toch maar goed gezien, een overwinning voor ADO.
Gewoon voor zichzelf de odds wat opkrikken, ouwe gokkert.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:21 schreef Cavaliers het volgende:
Dat was een logische voorspelling, ADO niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Net als die overwinning van SpartaDie man heeft echt 0,0 verstand van voetbal.
twitter:harryvermeegen twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 20:20:52In het gedoe rond v. Peperstraten en vd Gijp sta ik fluitend achter Rene!!! #1000% #VI #Vitv reageer retweet
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:47 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=156982
Geen Juup meer bij RTL 7
Ik heb toch echt vanmiddag even naar Sparta - Jong PSV zitten kijken.quote:Aangezien FOX pas later in de maand start met uitzenden, is de Jupiler League pas vanaf de vierde speelronde op zender. De eerste samenvattingen zijn op vrijdag 23 augustus.
Rullevant niet, wel relevant.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Wat jouw bekenden er van vinden is helemaal niet rullevant.
Derksen is een echte kneus. Hij ziet zelf niet hoe belachelijk hij is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:21 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kom uit de Worp, dus ik zeg rullevant. Ik ben namelijk erg strietwais.quote:
nu zoquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is dit een grap? Zit nu al 5 minuten naar reclames te kijken
Ewoutquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:38 schreef Oliver23 het volgende:
Louis had het naar zijn zin(net zoals Frits Barend)
Sparta wint ook gewoon..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Net als die overwinning van SpartaDie man heeft echt 0,0 verstand van voetbal.
Wedstrijd is al gespeeld vanmiddag...quote:
Tering dathad ik wel eerder kunnen weten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wedstrijd is al gespeeld vanmiddag...
quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:57 schreef heiden6 het volgende:
Heel gewaagd om achteraf een verkeerde voorspelling te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |