Hun doelstelling is top 5, en je bullshit dat iedereen daar voor gaat is ook onzin, zie een Cambuur of Zwolle.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je wel zo reageren, maar je eigen reactie slaat nergens op.
Dan heb je de voorspelling verkeerd ingevuld.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Derksen roept alleen maar waarheid.
Iedereen wil 1e worden, of het een doelstelling of realistisch is, is wat anders. Dus loop nou niet met je eigen domheid te koop. Naar ventje ben je ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hun doelstelling is top 5, en je bullshit dat iedereen daar voor gaat is ook onzin, zie een Cambuur of Zwolle.
Jij bent maar een dom mannetje.
Koeman wil voor de eerste plaats gaan zei ik, debiel. Ik zei niet dat hij graag 1ste wilde worden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Iedereen wil 1e worden, of het een doelstelling of realistisch is, is wat anders. Dus loop nou niet met je eigen domheid te koop. Naar ventje ben je ook.
Hij wil voor de 1e plek gaan ja, FCT ook. Maar het is geen doelstelling, iig, zo verwoorde hij het niet .quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koeman wil voor de eerste plaats gaan zei ik, debiel. Ik zei niet dat hij graag 1ste wilde worden.
Je domheid is verontrustend.
Uh, oke.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij wil voor de 1e plek gaan ja, FCT ook. Maar het is geen doelstelling, iig, zo verwoorde hij het niet .
Een rustig showtje, maar ik vind het wel prima te kijken.quote:
Dus je vindt jood een scheldwoord?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee jij komt wel slim over met je gescheld
Nee maar het 'domme tyfus' gedeelte wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus je vindt jood een scheldwoord?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:47 schreef GGMM het volgende:
Afgelopen.
Leuke uitzending, niets meer, niets minder.
Ik heb het ook als zeer plezant ervaren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het was me een genoegen om samen met je gekeken te hebben.
Eriksen is er niet, dus denk niet dat Tyron er is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:49 schreef Nober het volgende:
Tyron en GGMM morgen samen op de Gayboot, da's wel zeker.
Dat jij hechte vriendschap zo ervaart zegt meer over jezelf dan over ons.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:49 schreef Nober het volgende:
Tot deze infantiliteit ga ik me verder niet verlagen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:49 schreef Nober het volgende:
Doe je zo vaak.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot deze infantiliteit ga ik me verder niet verlagen.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot deze infantiliteit ga ik me verder niet verlagen.
Zonder beeldquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:55 schreef AFCNiels het volgende:
Genee heeft zich aardig ingehouden vandaag, het Toine fragmentje is maar een keer of 5 langsgekomen.
Ik vind het ook wel een aardige kerel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Fijne show, Jan Smit is me ontzettend meegevallen.
Mij ook. Hij probeerde nog wel een keer of twee tevergeefs grappig te zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond de show toch minder dan gemiddeld en ik kan niet ontkennen dat dat deels kwam door de aanwezigheid van Jan Smitquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Johan het over een heel seizoen doet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh die ga ik weer meespelen
Gelukkig biedt WH nu ook de JL aan
Wie ben jij, want heb dat boek ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 07:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hehe dat boek wat aan Johan Derksen werd gegeven daar sta ik ook nog in.
Het boek zelf zit helaas hier in een verhuisdoos, ik sta achterin het boek bij de kleurenfoto'squote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wie ben jij, want heb dat boek ook.
Hij schuift zo ongeveer ieder seizoen aan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:12 schreef hafcfan het volgende:
Jan Smit.![]()
Eindelijk een keer aandacht voor Heracles dankzij deze opperbaas.
KANSLOOS.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:30 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Komen nog wel Bale voor 137,8 miljoen en Rooney voor 76,3 miljoen bij.
Wat een enorme bedragen allemaal.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:30 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Komen nog wel Bale voor 137,8 miljoen en Rooney voor 76,3 miljoen bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |