Hij wil gewoon dat Feyenoord geld krijgt, omdat Feyenoord.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is op basis van ranglijst dus 100% objectief. Snap je kritiek niet zo.
Wijnaldum speelde toch wel iets meer naar voren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:21 schreef Cavaliers het volgende:
Volgens Gijp is Wijnaldum niet zo geschikt als nummer 10. Saillant detail: PSV speelt zonder een nummer 10.
Volgens Gijp moeten Wijnaldum en Maher van positie wisselen. Schijnt dat er niet veel verschil zitten tussen links- of rechtshalf.
Maar opdracht die Cocu aan Maher en Wijnaldum heeft gegeven is wel anders. Heb ook liever dat Wijnaldum meer box to box speelt en Maher meer aanvallender rol. Maar ik denk dat Cocu met Maher goed naar Ajax met Eriksen heeft gekeken. Wilt hem denk ik meer in zo'n rol en Wijnaldum meer in een De Jong rol.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:21 schreef Cavaliers het volgende:
Volgens Gijp is Wijnaldum niet zo geschikt als nummer 10. Saillant detail: PSV speelt zonder een nummer 10.
Volgens Gijp moeten Wijnaldum en Maher van positie wisselen. Schijnt dat er niet veel verschil zitten tussen links- of rechtshalf.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het kraagje erop niet zo mooi.
De echte topusers kijken nu pasquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:34 schreef Pascalus het volgende:
Bedankt dat jullie alles dat in de afgelopen twee topics gepost is nog even herhalen.
en Derksen die Feyenoord hoger inschat dan PSV. Rare show weer.quote:
Vandaag vind ik dat niet echt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Derksen roept alleen maar waarheid.
Even normaal doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je wel zo reageren, maar je eigen reactie slaat nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |