Blessure van Robbenquote:
Val dood.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:05 schreef Smoofie het volgende:
Wtf is dit? "Ik ben nu hier, ik ben nu daar"
Schattig zeg, kneusjes. Sukkeltjes.
Geen wonder dat je geen vrienden hebt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:05 schreef Smoofie het volgende:
Wtf is dit? "Ik ben nu hier, ik ben nu daar"
Schattig zeg, kneusjes. Sukkeltjes.
Krijg hiv, met je neus.quote:
Idd, ben een zielig klein kindje dat altijd alleen op zijn zolderkamer zit, 4everalone aan de drank.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen wonder dat je geen vrienden hebt.
De nieuwe PSV shirts?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:18 schreef GGMM het volgende:
Johan lult maar wat. Iedere supporter vindt het shirt mooi.
Ook omdat de fans alles wat PSV doet mooi en goed vindt, maar dat geheel terzijde.
Ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:18 schreef GGMM het volgende:
Johan lult maar wat. Iedere supporter vindt het shirt mooi.
Ook omdat de fans alles wat PSV doet mooi en goed vindt, maar dat geheel terzijde.
Is op basis van ranglijst dus 100% objectief. Snap je kritiek niet zo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch heeft hij wel een punt dat Ajax veel meer TV-gelden dan Feyenoord krijgt. Da's oneerlijke concurrentie.
Ik ook eerlijk gezegd, uitshirt ook. De mooiste die ik me van ze kan herinneren.quote:
Vond ik ook nergens opslaan.quote:
Uit shirt is echt prachtig ja. Ga ik binnenkort wel ff halen denk ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook eerlijk gezegd, uitshirt ook. De mooiste die ik me van ze kan herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |