Toch heeft hij wel een punt dat Ajax veel meer TV-gelden dan Feyenoord krijgt. Da's oneerlijke concurrentie.quote:
Oh, oke. Dan verwacht ik dat alle Europese clubs binnenkort hetzelfde krijgen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch heeft hij wel een punt dat Ajax veel meer TV-gelden dan Feyenoord krijgt. Da's oneerlijke concurrentie.
Oke dus laten we Zwolle ook evenveel geven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch heeft hij wel een punt dat Ajax veel meer TV-gelden dan Feyenoord krijgt. Da's oneerlijke concurrentie.
Nee want Ajax is de beste.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En omdat Ajax zo arrogant is. Hypocriete mongool.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:54 schreef Tyron het volgende:
De kantineheld is voor feyenoord omdat hij Ajax haat.
Typisch.
Alle sponsorinkomsten, TV-gelden en wedstrijdrecettes in 1 pot gooien en verdelen over alle clubs ter wereld. Dat zou wel het eerlijkst zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, oke. Dan verwacht ik dat alle Europese clubs binnenkort hetzelfde krijgen.
Ah, je hebt vandaag voor het eerst voetbal gekeken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alle sponsorinkomsten, TV-gelden en wedstrijdrecettes in 1 pot gooien en verdelen over alle clubs ter wereld. Dat zou wel het eerlijkst zijn.
Ja, dan kun je er als club jarenlang een grote puinhoop van maken en toch evenveel geld krijgen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alle sponsorinkomsten, TV-gelden en wedstrijdrecettes in 1 pot gooien en verdelen over alle clubs ter wereld. Dat zou wel het eerlijkst zijn.
Onzin, dan kan iedereen een club oprichten om een graantje mee te pikken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En terecht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat land ten Noorden van Zuid-Korea kan die post ook vast wel waarderen.quote:
Je loopt iets achter.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kantineheld![]()
.
''Wat heb jij met Feyenoord?''
Omdat ik niets met Ajax heb''
Mij maakt het ook niet uit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je loopt iets achter.
Maar maakt niet uit
Minuut 9 pas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |