quote:Wilfred Genee: 'Lachen om Toine moet kunnen'
Wilfred Genee, die eerder deze week hard moest lachen om een emotionele Toine van Peperstraten, vindt dat de voormalig Studio Sport-presentator zich niet zo moet aanstellen.
Vooral René van der Gijp en Johan Derksen maakten Toine belachelijk om zijn hoge stem tijdens zijn laatste live-uituitzending ''Dat stemmetje maakt het juist zo grappig", zegt Wilfred tegen RTL Boulevard.
Wilfred snapt niet waarom Toine zo teleurgesteld is in de mannen van VI. "Als het mij was overkomen en ik had zo'n stemmetje opgezet, dan had ik er een grap over gemaakt. Maar door het te benoemen wordt het alleen maar groter en nu gaan mensen er alleen maar nog meer grappen over maken. Het is toch maar een geintje."
Toine nam vorige week afscheid van Studio Sport en hield het daarbij niet droog. Nadat de VI-heren hem keihard hadden uitgelachen, schreef Toine op Twitter: "Ik heb andere normen en waarden."
Volgens mij heeft niemand van de publieke omroep humor of zelfspot. Toine kun je nu al niet meer serieus nemen.quote:
Hans Nijland is ook wel eens geweestquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
tja je kan zeggen wat je wil van Jan Smit, maar hij schuift wel aan bij een voetbalprogramma (dit in tegenstelling tot andere voorzitters) en hij praat ook mee over voetbal.
Hij zou beter even langs de tandarts gaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
tja je kan zeggen wat je wil van Jan Smit, maar hij schuift wel aan bij een voetbalprogramma (dit in tegenstelling tot andere voorzitters) en hij praat ook mee over voetbal.
Dus?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij zou beter even langs de tandarts gaan
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja leuk kijk daarom ben jij niet geslaagd als cabaretier conferencier
Uh, hij is uitgenodigdquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Bijzonder vervelend dat iemand op tv komt die zichzelf zo slecht verzorgd vind je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |