SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Fuck youquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:45 schreef Eenskijken het volgende:
wat is die steam store eigenlijk kut als je wil browsen.
ja die GOTY heb ik voor 2,50quote:
Hoe dan? GOTY is 5 euri...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:04 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
ja die GOTY heb ik voor 2,50
Hoe dan idd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:04 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
ja die GOTY heb ik voor 2,50
Niet bij de release. Uiteindelijk wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:16 schreef rubbels het volgende:
Hier nog mensen die Payday 2 gaan kopen of al hebben gekocht?
Day 1 DLC!!!!!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:40 schreef Beach het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/total-war-rome-ii-trip/
krijg echt zin in rtw2
Ja en? Zoveel hebben dat. En deze krijg je gratis bij de preorder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
5% belastingquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:56 schreef Beach het volgende:
Voortaan alles via Sherlock bestellen en hem laten giften.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja en? Zoveel hebben dat. En deze krijg je gratis bij de preorder.maar het day 1 dlc gebeuren is gewoon bullshit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Represent.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:16 schreef rubbels het volgende:
Hier nog mensen die Payday 2 gaan kopen of al hebben gekocht?
Ondanks de pre-order DLC toch gekochtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:40 schreef Beach het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/total-war-rome-ii-trip/
krijg echt zin in rtw2
http://www.onlinekeystore.com/Total-War-ROME-II-CD-KEY-STEAM.htmlquote:
Ooh dat is wel nice, die shop ken ik ook wel. Geen schimmige Russische.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://www.onlinekeystore.com/Total-War-ROME-II-CD-KEY-STEAM.html
en ik kreeg nog 1.50 korting omdat ideal
Daarom, en ook goede support. Ik heb daar BNW gekocht omdat het goedkoper was en ik had geen key gekregen na een paar uur van release. Maakte een support ticket en binnen 5 minuten had ik antwoord.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Ooh dat is wel nice, die shop ken ik ook wel. Geen schimmige Russische.
OnlineKeyStore is idd heel goed. Koop daar eigenlijk altijd mijn games. Lekker goedkoop en betrouwbaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://www.onlinekeystore.com/Total-War-ROME-II-CD-KEY-STEAM.html
en ik kreeg nog 1.50 korting omdat ideal
CoD Ghostsquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:31 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik zit in Rusland, alles op Stean is 40-70% goedkoper.
CoD Ghosts = 25¤
Gave trailer inderdaad. Echt gruwelijk mooi gedaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Blijf het nog steeds jammer vinden dat Dead Island toch niet echt de game was voor mij.
Toen ik deze trailer zag: Ik was echt weggeblazen. Die mooie muziek etc, en toen de game er eenmaal was had ik zoiets van![]()
![]()
![]()
8 euro met couponquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:36 schreef Salt_Seafood het volgende:
http://www.greenmangaming(...)season-pass/#item-s2
nu al een 10tje met de season pass erbijen nog steeds is t het niet waard
DG231-4LD8K-0ATF5quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:51 schreef Beach het volgende:
Stuur maar naar mij ik probeer wel of het activeren lukt.
De trailer van Dead Island: Riptide is ook mooiquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Blijf het nog steeds jammer vinden dat Dead Island toch niet echt de game was voor mij.
Toen ik deze trailer zag: Ik was echt weggeblazen. Die mooie muziek etc, en toen de game er eenmaal was had ik zoiets van![]()
![]()
![]()
Het zijn allemaal wel van die hele emotionele trailers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:21 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
De trailer van Dead Island: Riptide is ook mooi
Onlangs compleet uitgespeeld op de PC na eerder al de PS3 versie gehad te hebben. Op laatstgenoemde vond ik het ook niks en was ik er gauw mee klaar maar op de PC vond ik het toch wel een tof spel. Voornamelijk vanwege de graphics en de controls.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:57 schreef Vault-Boy het volgende:
![]()
![]()
dit. Uurtje of 2 en daarna nooit meer afgemaakt. Was meer een on rail dan een epische angstaanjagende ervaring.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:57 schreef Vault-Boy het volgende:
![]()
![]()
ik tag m'n vijanden in princiepe niet.. problem solvedquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:45 schreef Verbal het volgende:
Trailers van DI waren echt goed. Game kon mij na een uur al niet meer boeien. Speelde gewoon niet lekker.
Far Cry 3 daarentegen is helemaal fijn, op een paar kleine niggles na. Iemand het bijvoorbeeld ooit voor elkaar gekregen om getagd vijanden NIET dwars door allerlei objecten te kunnen blijven zien?
Doet wel af aan de ervaring, namelijk.
V.
Meh, zo heel geweldig vond ik FC3 niet. Was enorm makkelijk, ook op hard. Binnen een uurtje of 2 had je wel alles kunnen unlocken. Wapens voelde wel goed maar zelf vond ik die fijner voelen in FC2. Vaas vond ik dan wel erg goed gespeeld maar het spel zelf vond ik geen GOTY waard.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:45 schreef Verbal het volgende:
Trailers van DI waren echt goed. Game kon mij na een uur al niet meer boeien. Speelde gewoon niet lekker.
Far Cry 3 daarentegen is helemaal fijn, op een paar kleine niggles na. Iemand het bijvoorbeeld ooit voor elkaar gekregen om getagd vijanden NIET dwars door allerlei objecten te kunnen blijven zien?
Doet wel af aan de ervaring, namelijk.
V.
Ik heb weapon tagging sowieso uit staan, maar ik wil af en toe wel even een situatie scouten met de verrekijker, en dan hou je het niet tegen...quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik tag m'n vijanden in princiepe niet.. problem solved![]()
zowiezo is taggen wat onrealistisch..
Ik vermaak mij er prima meequote:Op zondag 4 augustus 2013 14:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Meh, zo heel geweldig vond ik FC3 niet. Was enorm makkelijk, ook op hard. Binnen een uurtje of 2 had je wel alles kunnen unlocken. Wapens voelde wel goed maar zelf vond ik die fijner voelen in FC2. Vaas vond ik dan wel erg goed gespeeld maar het spel zelf vond ik geen GOTY waard.
vond just cause 2 beter dan fc3 tbh.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:15 schreef Verbal het volgende:
Het is gewoon een lekkere sandbox met veel eyecandy
V.
Ik, eergister teruggegaan naar eu3 en weer totaal verslaafdquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:20 schreef SherlockHolmes het volgende:
FC3 is zeker geen bijzonder spel, maar wel vermakelijk. Je bent er echter veel te snel doorheen en het verhaal is erg mager.
Stealth was wel stukken beter dan eerst.
Ik denk eraan om EU4 te halen, iemand al ge pre-orderd?
Ik ben eraan begonnen, maar ik ben geen grote held in 3rd person. Maar ga er ooit wel in verder hoorquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:18 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
vond just cause 2 beter dan fc3 tbh.
Ik krijg die van mij pas met mijn euIV kopietjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb CK2 te ruil liggen, iemand interesse?
Damn lekkere snelheid hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:53 schreef djkoelkast het volgende:
Downloaden gaat trouwens best snel vandaag
[ afbeelding ]
Steam staat op een 2TB schijf, maar totaal heb ik 12TB in mijn pc momenteel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:48 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Damn lekkere snelheid hoor.
Aardige hdd zeker? Zijn een hoop spellen die je geïnstalleerd heb staan.
JESUSquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Steam staat op een 2TB schijf, maar totaal heb ik 12TB in mijn pc momenteel.
Ik doe heel veel met videobewerking, ook Full HD. Die 12TB is nog wat aan de krappe kant. Zit ook 32GB DDR3 in.quote:
Ahhh ok ja dan snap ik het.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe heel veel met videobewerking, ook Full HD. Die 12TB is nog wat aan de krappe kant. Zit ook 32GB DDR3 in.
Ja zo doe ik het altijd wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ahhh ok ja dan snap ik het.
Ook wel lekker qua games idd. Even 1 keer installeren en je kan ze eigenlijk voor altijd laten staan
Ik heb hem. Nog nooit opgestart, maar ben altijd wel te porren voor een potje multiplayer of co-opquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:58 schreef Vault-Boy het volgende:
Als er nou meer mensen zijn die FEAR 3 hebben, dan kunnen we eens die multiplayer doen![]()
Best geinig, maar je moet wel mensen hebben. Die multiplayer is best dood jammer genoeg
Dat kost geen drol meerquote:
Overkillquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe heel veel met videobewerking, ook Full HD. Die 12TB is nog wat aan de krappe kant. Zit ook 32GB DDR3 in.
Toen mijn vader zijn 286 kocht met 2x 20MB MFM schijf verklaarden ze hem voor gek: DAT KRIJGT U NOOIT VOL!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Overkill
Ik krijg 500 GB niet eens vol
500GB niet vol krijgen..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Overkill
Ik krijg 500 GB niet eens vol
QFTquote:Op woensdag 7 augustus 2013 05:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewoon niet kutten met die console commands newfag
Kolere... ik ben mij aan het oriënteren voor een nieuw intern hd'tje in verband met het muiten van mijn externe. Maar ik moet zeggen dat ik 2 TB al best wat geld vind, laat staan in totaal 10 of twaalf TBquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toen mijn vader zijn 286 kocht met 2x 20MB MFM schijf verklaarden ze hem voor gek: DAT KRIJGT U NOOIT VOL!
Ik heb nu ongeveer 3,5TB vrij en nog 4TB in mijn NAS hangen, waarvan 22GB vrij.
Heb nog een backup NAS met 2TB ook.
Binnenkort maar weer schijven vervangen (ik vervang dan een 2TB voor een 4TB, de 2TB gaat dan in de kast als backup).
ik heb toen mijn disks gekocht toen alles spotgoedkoop was...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Kolere... ik ben mij aan het oriënteren voor een nieuw intern hd'tje in verband met het muiten van mijn externe. Maar ik moet zeggen dat ik 2 TB al best wat geld vind, laat staan in totaal 10 of twaalf TB
V.
Maar ik heb het ook voor video hè, een beetje bruidsreportage is 300-500gb aan materiaal. Ik capture videobanden in DV, dus dan zit je ook snel op 1GB per 4 minuten ofwel 15GB per uur. Het lijkt weinig, maar momenteel heb ik voor meer dan 1TB aan gecapturde videobanden staan en dan hèb ik al opgeruimd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Kolere... ik ben mij aan het oriënteren voor een nieuw intern hd'tje in verband met het muiten van mijn externe. Maar ik moet zeggen dat ik 2 TB al best wat geld vind, laat staan in totaal 10 of twaalf TB
V.
Ja, maar da's dan ook een zakelijke investering. Maar zoals mschol, voor de leuk... whoa (al lees ik dat hij ze nu ook duur vindtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar ik heb het ook voor video hè, een beetje bruidsreportage is 300-500gb aan materiaal. Ik capture videobanden in DV, dus dan zit je ook snel op 1GB per 4 minuten ofwel 15GB per uur. Het lijkt weinig, maar momenteel heb ik voor meer dan 1TB aan gecapturde videobanden staan en dan hèb ik al opgeruimd.
in mijn geval is het duur omdat mijn hardware raid controller niet alle schijven sliktquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, maar da's dan ook een zakelijke investering. Maar zoals mschol, voor de leuk... whoa (al lees ik dat hij ze nu ook duur vindt)
V.
Jammer alleen dat ik de console niet eens geopend had voordat ik die bug tegenkwam.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 05:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewoon niet kutten met die console commands newfag
Hmm nooit gehad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:49 schreef Necrodeath het volgende:
Godver...
Fallout: New Vegas is een hele toffe game, maar de gamebreaking bugs zijn wel echt heel irritant.
Nu net, was bezig met de 'Come Fly With Me' quest, bij de Repconn Test Facility.
Eerste deel zonder problemen gedaan, en moest daarna wat components halen.
Ik die gehaald en wil de eerste inleveren, begint die kerel van mij weg te rennen. Al een 'wtf' momentje daar.
Even 24 uur gewacht, en de kerel spreekt me weer fijn aan, en ik kan het inleveren, om naar het volgende deel te gaan.
Eenmaal het volgende deel gehaald, wil ik het inleveren, is die kerel compleet verdwenen!
Movetoqt console command geprobeerd, plaatste me 2meter verderop, maar geen quest target.
Via de console die kerel gespawned, kan ik het deel inleveren, maar dan bugged de quest daarna, gebeurt niks meer.
Heel de quest geprobeerd te resetten, kan ik hem niet opnieuw krijgen, want de kerel waarvan ik de quest kreeg doet net alsof ik de quest nog heb!
Uiteindelijk maar via de console de quest completed, maar het haalt me wel compleet uit het spel, en ik heb ook echt voorlopig geen zin meer om het te spelen.
Dat is je straf omdat er AMD en/of Asus onderdelen in je pc zittenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hmm nooit gehad.
Ik heb juist last van die tering crashes steeds
Bij hem ligt het gewoon aan z'n mods.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
Dat is je straf omdat er AMD en/of Asus onderdelen in je pc zitten
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is je straf omdat er AMD en/of Asus onderdelen in je pc zitten
Waarom crasht het spel dan nog steeds als ik juist geen mods heb.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:41 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Bij hem ligt het gewoon aan z'n mods.
Bij mij loopt 't als een trein met AMD en Asus harde waren.
Dan misschien toch wat mis met je hardware? Of heb je nog bepaalde instellingen in je ini-files aan (of te hoog) staan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Waarom crasht het spel dan nog steeds als ik juist geen mods heb.
Heb een keer m'n modlijst gepost in het topic. Heb sinds alle upgrades in 2010 al geen crashes meer gehad.quote:Gebruik jij mods?
Wat ik wel echt jammer vind aan New Vegas. Is dat als je het uitgespeeld heb niet meer verder kan. Dat vond ik in FO3 echt super. Je moest wel Broken Steel hebben, maar het is zoveel leuker als je na die main quest gewoon nog door kan exploren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:52 schreef SherlockHolmes het volgende:
Heb Fallout: New Vegas compleet uitgespeeld, zit nu een eigen stad op te bouwen, alleen mijn burgers hongeren uit, even een farm maken.
KLB / Woorden die je doen gruwelenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:41 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Bij hem ligt het gewoon aan z'n mods.
Bij mij loopt 't als een trein met AMD en Asus harde waren.
Heb je AMD en/of Asus spul in je pc?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:48 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Waarom crasht het spel dan nog steeds als ik juist geen mods heb.
Gebruik jij mods?
Doorspelen is in NV door de keuzes gewoonweg onmogelijk. In F3, omdat je keuzes er verder niet toe deden, was dat wel mogelijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:54 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat ik wel echt jammer vind aan New Vegas. Is dat als je het uitgespeeld heb niet meer verder kan. Dat vond ik in FO3 echt super. Je moest wel Broken Steel hebben, maar het is zoveel leuker als je na die main quest gewoon nog door kan exploren.
Oh, sorry.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:58 schreef djkoelkast het volgende:
KLB / Woorden die je doen gruwelen
Schakel over naar software raid. Hardware raid is iets wat je al lang niet meer moet doen nu, of naja tenzij je de performance echt nodig heb.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:17 schreef mschol het volgende:
[..]
in mijn geval is het duur omdat mijn hardware raid controller niet alle schijven slikt(en je dus vrijwel alleen maar de Enterprise harddisk kan aansluiten)
toen ik hem kocht was dat geen probleem, en werden er meerdere consumenten disks ondersteund.. maar nu zijn we een aantal jaar verder en liggen de zaken iets anders (helaas ook financieel..)
software raid en windows, nah.. (om nog maar even niet te hebben over het performance verschil tussen software en hardware raid op tragere bakken) en nee Linux is een no-go op die bak i.v.m. AD omgeving...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:12 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Schakel over naar software raid. Hardware raid is iets wat je al lang niet meer moet doen nu.
Ja windowsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
software raid en windows, nah.. (om nog maar even niet te hebben over het performance verschil tussen software en hardware raid op tragere bakken) en nee Linux is een no-go op die bak i.v.m. AD omgeving...
er zit nu een AMD e4850 ofzo in, zo'n energie zuinig geval. iig, die vind ik al niet denderend snel.. dan laat ik mijn areca 1280ml wel zwetenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:17 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja windowsLinux is daar wel gewenst ja,
Snelheid, ja zie edit, software kan ook zeker snel genoeg zijn hoor, gewoon stevige hardware tegenaangooien.Al kan je makkelijk het geld wat je bespaart op schijven weer uitgeven aan de rest
ZFSquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:12 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Schakel over naar software raid. Hardware raid is iets wat je al lang niet meer moet doen nu, of naja tenzij je de performance echt nodig heb.![]()
Het is wel de reden waarom ik met linux aan het klooien ben ipv windows serverquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:34 schreef Tain het volgende:
[..]
ZFSPerformance is prima zolang je maar genoeg geheugen hebt. Aangeraden wordt om 1GB geheugen aan te houden voor 1TB aan diskruimte. Zodra je met deduplication aan de slag gaat wordt 4GB per 1TB aangeraden.
Draai zelf een FreeBSD servertje vanwege de ZFS ondersteuning. Onder Linux was het toen ik begon ook wel mogelijk, maar het stond toen nog echt in de kinderschoenen en bevatte veel fouten. Niet echt ideaal voor een NASquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:37 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Het is wel de reden waarom ik met linux aan het klooien ben ipv windows server
in mijn situatie heb ik dus minimaal 10GB ram nodigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:34 schreef Tain het volgende:
[..]
ZFSPerformance is prima zolang je maar genoeg geheugen hebt. Aangeraden wordt om 1GB geheugen aan te houden voor 1TB aan diskruimte. Zodra je met deduplication aan de slag gaat wordt 4GB per 1TB aangeraden.
16gb kost maar 120. Je zou dus prima 24 of 32 kunnen draaien zonder teveel geld uit te gevenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
in mijn situatie heb ik dus minimaal 10GB ram nodig
tis een oud bakje (DDR2), voor 16 GB ben ik in de meest ideale situatie (4 latjes van 4GB) ruim 360 euro kwijt...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:33 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
16gb kost maar 120. Je zou dus prima 24 of 32 kunnen draaien zonder teveel geld uit te geven
true true, we zijn wat offtopic geraaktquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:50 schreef djkoelkast het volgende:
Er wordt hier ongelooflijk rond de pot gedraaid. Ik trek mijn conclusies.
Watquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:56 schreef mschol het volgende:
[..]
true true, we zijn wat offtopic geraakt
* mschol draait Universe Sandbox op de achtergrond, ik MOET die laatste achievement hebben (een jaar lang sandbox universe draaien..)
ik moet nog slechts 11 maanden
voor de rest valt er qua steam nu niet echt veel boeiends te melden
E-penisquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
WatWat krijg je er voor?
Dudequote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:56 schreef mschol het volgende:
[..]
true true, we zijn wat offtopic geraakt
* mschol draait Universe Sandbox op de achtergrond, ik MOET die laatste achievement hebben (een jaar lang sandbox universe draaien..)
ik moet nog slechts 11 maanden
voor de rest valt er qua steam nu niet echt veel boeiends te melden
1 extra 100% complete gamequote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
WatWat krijg je er voor?
Te gekquote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:13 schreef Verbal het volgende:
Vanavond komt Papers Please los op Steam. TB was daar wel enthousiast over.
Lijkt me toffe game..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 03:18 schreef Curlbrah het volgende:
GMG20-4B9NY-L4FEN
http://www.greenmangaming.com/s/nl/en/pc/games/action/payday-2/
kortingscode
Een game waarbij je een persoon bent die bij de grens werkt en je moet paspoorten controleren etc. Erg vermakelijke game. Er is een demo op de site van de developer.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:50 schreef Young_David het volgende:
Papers, please? Kan er na de trailer en screenshots nog niet veel uithalen. Wat is het?
Een lets play zou ik juist minder vinden. Het is echt een game die je zelf moet spelenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:55 schreef Darkestrah het volgende:
Ik vond de Let's Plays van Papers, Please best leuk om te zien op YouTube, maar ik weet zeker dat dit me na een kwartier al gaat vervelen.
Het is wel een prestatie om een jaar lang een spel op de achtergrond te laten draaien ja?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:43 schreef mschol het volgende:
[..]
1 extra 100% complete game
overigens valt de achievement te cheaten, maar das toch minder een prestatie
tis dat ik de game makkelijk op de achtergrond kan draaien, anders had ik em vermoedelijk gecheat
Als het commentaar leuk genoeg is vind ik het eigenlijk leuker dan wanneer ik het zelf zou spelen. Zo ook met bijvoorbeeld Simcity 5.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Een lets play zou ik juist minder vinden. Het is echt een game die je zelf moet spelen
Dan Humble Store kiezen neem ik aan?!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Papers, Please trouwens op de site van de developer kopen als je het gaat kopen. Daar is het én goedkoper voor ons én je steunt de dev meer
http://papersplea.se/
Gewoon onderaan de paginaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:45 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Dan Humble Store kiezen neem ik aan?!
Is het echt goedkoper? Ik zie dat-ie 10 dollar kost, op Steam is-ie 9 euro. Ik heb 'm eigenlijk liever op Steamquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Papers, Please trouwens op de site van de developer kopen als je het gaat kopen. Daar is het én goedkoper voor ons én je steunt de dev meer
http://papersplea.se/
Komt op ¤7,50. Steam code krijg je er ook bijquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is het echt goedkoper? Ik zie dat-ie 10 dollar kost, op Steam is-ie 9 euro. Ik heb 'm eigenlijk liever op Steam
Kheb 'm net via de site gekocht. Straks als ik thuis ben gelijk spelenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:03 schreef rubbels het volgende:
[..]
Komt op ¤7,50. Steam code krijg je er ook bij
Ook gekochtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kheb 'm net via de site gekocht. Straks als ik thuis ben gelijk spelen
geen slechte deal, maar heb em al een tijdjequote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:02 schreef JaimyLee het volgende:
Prison Architect voor 20 dollar in de humble bundle.
Die ga ik halen. Ik wil hem alleen wel via de humble store kopen (is net iets goedkoper).quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
Om 7 uur komen Spelunky en Papers, please
Die was briljant, heb hem nog voor de Amiga liggenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:09 schreef mschol het volgende:
naar aanleiding van dat ducktales remasterd, deze maar weer eens opgezocht:
ik heb hem alleen op de PC gespeeld, en dat was niet eens een originele versie :pquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die was briljant, heb hem nog voor de Amiga liggen
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:24 schreef Salt_Seafood het volgende:
Prison Architect in de nieuwe humble bundle... (19,99USD)
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:02 schreef JaimyLee het volgende:
Prison Architect voor 20 dollar in de humble bundle.
Nog steeds lekker duur dusquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:24 schreef Salt_Seafood het volgende:
Prison Architect in de nieuwe humble bundle... (19,99USD)
En dank, dit in combo met 10 euro credit die ik nog had,quote:Op donderdag 8 augustus 2013 03:18 schreef Curlbrah het volgende:
GMG20-4B9NY-L4FEN
http://www.greenmangaming.com/s/nl/en/pc/games/action/payday-2/
kortingscode
Nee zeker niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
En dank, dit in combo met 10 euro credit die ik nog had,
Payday 2 voor 14 euro is niet gek toch
wat, jij wilde niet.quote:
Is een algemene code voor iedereen en die werkt nog steeds. Ondertussen wel een mailtje ontvangen, maar daar zit geen Public Beta-key in..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:54 schreef maurisioo het volgende:
Wel, ik zei nog dat ik er geïnteresseerd in was. Geef jij die code even aan iemand anders.
Ohja PP ook al paar dagen geleden gekocht, is ondertussen al uit. Ben gelukkig redelijk vroeg thuis vandaagquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:20 schreef Salt_Seafood het volgende:
Guacamelee! Gold Edition
Papers Please
Spelunky
3 games gekocht op release date, komt zelden tot nooit voor
De Remastered versie is toch helaas meer de remake van de SNES/console versie?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:09 schreef mschol het volgende:
naar aanleiding van dat ducktales remasterd, deze maar weer eens opgezocht:
dat idee heb ik wel ja, dat het een remake van het origineel is..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:53 schreef STING het volgende:
[..]
De Remastered versie is toch helaas meer de remake van de SNES/console versie?
Van de PC versie had ik graag een remake gezien
Wat ook de Amiga-versie is. Vaak gespeeld, ook al ben ik er altijd heel slecht in geweestquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:53 schreef STING het volgende:
[..]
De Remastered versie is toch helaas meer de remake van de SNES/console versie?
Van de PC versie had ik graag een remake gezien
Hoop het.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:34 schreef mschol het volgende:
http://www.reddit.com/r/S(...)dds_multiuser_login/
eindelijk snel van accounts wisselen?
Ja, hoe sneller je bent hoe meer geld je krijgtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is snelheid van controle in Papers Please nog van belang of wat? En wat een kutsalaris..
Voel me net een nazi..
Leuk nog meer trolls en cheaters in free2play gamesquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:34 schreef mschol het volgende:
http://www.reddit.com/r/S(...)dds_multiuser_login/
eindelijk snel van accounts wisselen?
Oké.., heel m'n familie is dood na een uur spelen..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is snelheid van controle in Papers Please nog van belang of wat? En wat een kutsalaris..
Voel me net een nazi..
Dan doe je iets niet goedquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oké.., heel m'n familie is dood na een uur spelen..
ik was het spel op een gegeven moment ook beu.. maar hij boeide mij wel langer dan FC2, dat spel heb ik volgens mij maar 2 of 3 uur aangeraaktquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 07:57 schreef Verbal het volgende:
Ik heb een haat-liefde verhouding met FC3
Op de een of andere manier vind ik het een geweldig spel, en aan de andere kant was ik nog nooit een spel zo beu na een week...
En toch jeukt het weer. Gadverdamme.
V.
Ik denk dat ik er voorlopig lekker mee stop en af en toe als ik effe zin heb in kort raggen even een quest doe of een campaign-dingetje doe.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was het spel op een gegeven moment ook beu.. maar hij boeide mij wel langer dan FC2, dat spel heb ik volgens mij maar 2 of 3 uur aangeraakt
Vind Guncraft er een stuk leuker uit zien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:47 schreef SosuaCafe het volgende:
guncraft op steam???
Ace of spades much?
Je bent op steam ook verbal, neem ik aan? Dan zal ik je even toevoegen, kunnen we kijken wie het beste scoort bij de daily challengesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:53 schreef Verbal het volgende:
Uit narrigheid over FC3 maar lekker Papers en Spelunky aangeschaft. Dit weekend maar effe checken.
V.
Zie sigquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:27 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Je bent op steam ook verbal, neem ik aan? Dan zal ik je even toevoegen, kunnen we kijken wie het beste scoort bij de daily challenges
Was het ook wat sneller beu dan ik had gedacht. Maar als je eenmaal een sniper rifle hebt is het soms ook wel erg simpel om die outposts te veroveren. Terwijl ik dat niet had met Blood Dragon. Dat speelde ik zowat in één ruk uit. Nou was dat ook wat korter, maar toch.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 07:57 schreef Verbal het volgende:
Ik heb een haat-liefde verhouding met FC3
Op de een of andere manier vind ik het een geweldig spel, en aan de andere kant was ik nog nooit een spel zo beu na een week...
En toch jeukt het weer. Gadverdamme.
V.
de boog was voor erg leuk i.c.m. heavy'squote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:34 schreef Verbal het volgende:
Snipen vind ik nog wel het leuksteSamen met de boog.
V.
Gewoon met een machinegeweer naar binnenlopen. Tegen de tijd dat ik moet herladen is alles wel doodquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Was het ook wat sneller beu dan ik had gedacht. Maar als je eenmaal een sniper rifle hebt is het soms ook wel erg simpel om die outposts te veroveren. Terwijl ik dat niet had met Blood Dragon. Dat speelde ik zowat in één ruk uit. Nou was dat ook wat korter, maar toch.
het kan, maar het is verdomde lastig (achterkant van het hoofd )quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:32 schreef Verbal het volgende:
Ik wist niet dat je die krengen met pijl en boog kon vellen
V.
Ook nog een optie die ik kan proberen. Maar aan de andere kant is het soms zo leuk om de AI te misbruiken en ze van grote afstand te snipen. Blijft treurig/grappig om te zien hoe ze je dan totaal niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:52 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Gewoon met een machinegeweer naar binnenlopen. Tegen de tijd dat ik moet herladen is alles wel doodDie PKM doet het wel goed.
Al is de AI behoorlijk okee, vind ik. Bij alle FC games btw.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ook nog een optie die ik kan proberen. Maar aan de andere kant is het soms zo leuk om de AI te misbruiken en ze van grote afstand te snipen. Blijft treurig/grappig om te zien hoe ze je dan totaal niet kunnen vinden.
Er is zo'n missie waar je ergens iets moest opblazen. Ik die bom dus plaatsen en als een gek wegwezen. Ik ren het water in en daar zit dan zo'n krokodil. Ik schrik me het leplazarusquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Al is de AI behoorlijk okee, vind ik. Bij alle FC games btw.
Wat FC3 trouwens bijzonder goed doet is mij angst aanjagen met water. Aquafobie irl, en ik durf in het spel eigenlijk ook het water niet inSerieus. Hartkloppingen, want haaien en kroko's.
V.
Huh, kan je schieten in Papers, please?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb nog 50 roebels over en ik moet een nichtje adopteren omdat d'r moeder is gearresteerd door de communistische politie. Verder heb ik nog m'n eigen vrouw en schoonmoeder die ik moet onderhouden, m'n zoon is al dood en schoonvader ook, allemaal doodgegaan door ziekte en verhongering. Wel ben ik een goeie scherpschutter, krijg 20 roebels per kill, maar zo veel delinquenten zijn er niet die zo maar de grens proberen over te steken..
Ik kan die shit niet onderhouden..
Glory to Arstotzka!
Yes, je moet toch een keer iets doen tegen die terro's. Wel later in het spel pas..quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:01 schreef rubbels het volgende:
[..]
Huh, kan je schieten in Papers, please?
Had geen idee, nog niet gespeeldquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Yes, je moet toch een keer iets doen tegen die terro's. Wel later in het spel pas..
En de ontwikkelaar heeft het werkblad met opzet vervelend klein gemaakt. Want het duurt vervelend lang om alles te controleren op een gegeven moment en genoeg brood op de plank te krijgen.
Concept is eigenlijk simpel, je hebt een baan als douanebeambte gewonnen in de banenloterij in een fictief deelstaatje van het communistische USSR. Jij bent verantwoordelijk voor wie de grens over mag of niet.quote:
Koop je er voor een tientje een muis bij?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:54 schreef Verbal het volgende:
Moet het nog even goed proberen. Heb PP alleen nog maar gespeeld op de laptop, maar met een touchpad red je het toch niet echt...
V.
Die heb ik allang, joh. Wel twee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:09 schreef rubbels het volgende:
[..]
Koop je er voor een tientje een muis bij?
hmm, klinkt niet helemaal als mijn ding, maar gedownload zodat ik em een keertje kan proberenquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Concept is eigenlijk simpel, je hebt een baan als douanebeambte gewonnen in de banenloterij in een fictief deelstaatje van het communistische USSR. Jij bent verantwoordelijk voor wie de grens over mag of niet.
Qua side-story zit er nog wel een dieper verhaal achter, je moet zorgen voor 4 gezinsleden en je krijgt betaald per persoon die je de grens door laat. Alleen zit je nog met wat morele dilemma's want het is niet bijster veel wat je standaard verdiend, en je moet de keuze maken om bepaalde steekpenningen aan te nemen, eventuele mensensmokkelaars het land wel of niet het land in te laden, ernstig zieke mensen niet binnen te laten omdat ze niet de juiste papieren hebben en dat allemaal toch zo goed mogelijk proberen te doen, zodat je je gezinnetje kan onderhouden. Controle opdrachten worden naarmate de dagen vorderen steeds moeilijker en je krijgt maar 10 minuten per dag om mensen te controleren.
Beta is gratis te downloaden:
http://bit.ly/161CCGY
Ik dacht eerst ook, wat lijkt me dat saai. Zeker omdat mensen dit ook de hele dag voor hun werk doen. Als je het eenmaal tot na dag 10 gespeeld hebt, begint het wel grappig te worden. Er zitten wat leuke personages en scenario's in die het dan wel weer vermakelijk maken..quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, klinkt niet helemaal als mijn ding, maar gedownload zodat ik em een keertje kan proberen
Ook eens gedownload, ben benieuwdquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Concept is eigenlijk simpel, je hebt een baan als douanebeambte gewonnen in de banenloterij in een fictief deelstaatje van het communistische USSR. Jij bent verantwoordelijk voor wie de grens over mag of niet.
Qua side-story zit er nog wel een dieper verhaal achter, je moet zorgen voor 4 gezinsleden en je krijgt betaald per persoon die je de grens door laat. Alleen zit je nog met wat morele dilemma's want het is niet bijster veel wat je standaard verdiend, en je moet de keuze maken om bepaalde steekpenningen aan te nemen, eventuele mensensmokkelaars het land wel of niet het land in te laden, ernstig zieke mensen niet binnen te laten omdat ze niet de juiste papieren hebben en dat allemaal toch zo goed mogelijk proberen te doen, zodat je je gezinnetje kan onderhouden. Controle opdrachten worden naarmate de dagen vorderen steeds moeilijker en je krijgt maar 10 minuten per dag om mensen te controleren.
Beta is gratis te downloaden:
http://bit.ly/161CCGY
Heb er nog geen seconde van gespeeld. Schijnt verduveld moeilijk te zijn...quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:35 schreef JimmyJames het volgende:
Zo de daily challenge in spelunky ging vandaag wat minder. Al in 1-2 geveld door een fuckin pijlIk was even vergeten dat de moeilijkheidsgraad helemaal niet lineair is in dit spel (de ijswereld vind ik bijv makkelijker dan de eerste twee werelden).
IJswereld? Ik ben nog maar twee keer in de jungle temple geweest. Ik doe vast iets foutquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:35 schreef JimmyJames het volgende:
Zo de daily challenge in spelunky ging vandaag wat minder. Al in 1-2 geveld door een fuckin pijlIk was even vergeten dat de moeilijkheidsgraad helemaal niet lineair is in dit spel (de ijswereld vind ik bijv makkelijker dan de eerste twee werelden).
De derde wereld.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:13 schreef Young_David het volgende:
[..]
IJswereld? Ik ben nog maar twee keer in de jungle temple geweest. Ik doe vast iets fout
Klopt, als een spel een 5 krijgt op een site die ik toch al hoge cijfers vindt geven in t algemeen dan zeg ik neuj.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:24 schreef djkoelkast het volgende:
Dus omdat iemand een slechte review schrijft wil je het liever niet meer.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:27 schreef Salt_Seafood het volgende:
DuckTales: Remastered - PC gepre-ordered op GMG voor 10,50 met de 25% coupon.
Oh ik lees net een behoorlijk slechte review van 't spelik heb er anders goede herinneringen aan.. nou ja weet iemand of ik mijn geld nog kan terug krijgen bij GMG? Heb nog geen key omdat het spel pas morgen uit komt.
Koop jij toch lekker games die een 4.7 op metacritic staan, ik laat die lekker links liggen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:56 schreef Metonae het volgende:
[..]x9999. Reviews Schmeviews. Smaak en smaak enzo
Gewoon belachelijk dat je een keuze laat beinvloeden door de smaak van een ander. Kijk dan op zn minst een gameplay video op YT en beslis zelf of het wel of niet leuk is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Koop jij toch lekker games die een 4.7 op metacritic staan, ik laat die lekker links liggen.
http://www.insidegamer.nl(...)est-voor-jong-en-oudquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb trouwens netjes mn geld terug gehad.
Er is een verschil tussen Metacritic en zeggen dat je een besluit neemt op basis van 1 review site.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Koop jij toch lekker games die een 4.7 op metacritic staan, ik laat die lekker links liggen.
Nee insidegamer.nl kun je toch moeilijk vergelijken met GS en Polygon waar ie een 4.5 en 5 krijgtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl(...)est-voor-jong-en-oud
Krijgt hier een 8+ . Ga je hem nu wel weer bestellen?
AWW crap, geen garantie meer natuurlijk?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:28 schreef Tain het volgende:
Kut! Tering! Tyfus!
Mijn 6970 gaf net artifacts en nu start mijn PC alleen nog met een oude videokaart op.
Ding is bijna 3 jaar oudquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:33 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
AWW crap, geen garantie meer natuurlijk?
Je bedoelt ook 3 jaar oudquote:
Dat hoeft niks te betekenen natuurlijk, artifacts = defect geheugen is hardwarefalen en valt onder fabrieksgarantie. In Nederland heb je nog altijd garantie zolang als de gemiddelde levensverwachting van het product bij normaal gebruik, ik zou het dus eens bij de fabrikant proberen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Ding is bijna 3 jaar oud
Binnenkort ga ik maar een 760 bestellen als vervanging.
Wel ouder hoor. Mijn GTX295 ging kapot door een voeding van een videokaartmerk, volgens mij een XFX, maar weet niet meer zeker. Die kon toen evengoed terug en heb er een GTX480 voor gekocht. Die doet het nu nog steeds.quote:
In de praktijk heb je gewoonweg pech. Niemand die naar de rechter gaat voor een videokaart.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:51 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat hoeft niks te betekenen natuurlijk, artifacts = defect geheugen is hardwarefalen en valt onder fabrieksgarantie. In Nederland heb je nog altijd garantie zolang als de gemiddelde levensverwachting van het product bij normaal gebruik, ik zou het dus eens bij de fabrikant proberen.
http://tweakers.net/revie(...)uwe-monster-gpu.htmlquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wel ouder hoor. Mijn GTX295 ging kapot door een voeding van een videokaartmerk, volgens mij een XFX, maar weet niet meer zeker. Die kon toen evengoed terug en heb er een GTX480 voor gekocht. Die doet het nu nog steeds.
Dan gaat de tijd minder hard dan ik dachtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:55 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)uwe-monster-gpu.html
Die is van 2010, en van topkaarten zijn ze rap, eerste prijsvermelding is ook van rond 30 maart ofzo. Maar nog steeds 3 jaar
Daar hoef je absoluut niet voor naar de rechter. Gewoon eerst checken bij de fabrikant, en vervolgens verhaal halen bij de leverancier. Heb het zelf ook al eens aan de hand gehad en heb daar toch wel degelijk een nieuwe kaart voor gekregen. Toegegeven, heb er een kleine digitale schandpaal voor op tweakers gestart, maar uiteindelijk heeft het me een hoop geld bespaard.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In de praktijk heb je gewoonweg pech. Niemand die naar de rechter gaat voor een videokaart.
triple monitor kon ik in 2009 al met m'n HD5870 (en daarvoor had je de matrox kaarten voor multimonitor support)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:53 schreef BurnaBoy het volgende:
Tevens, de reden om nieuwe generatie videokaarten te halen is triple monitor en 3d of 120hz gaming.
Kan ja, niet nu nog met 60fps en alles minimaal op high. Daarom heb je dus nieuwe vidkaarten nodig anders niet echt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:58 schreef mschol het volgende:
[..]
triple monitor kon ik in 2009 al met m'n HD5870 (en daarvoor had je de matrox kaarten voor multimonitor support)
Ik ga vanavond bij XFX vragen wat ze kunnen doen. Heb namelijk wel een custom koeler gebruikt, maar daar heeft hij 2 jaar prima mee gedraaid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:56 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Daar hoef je absoluut niet voor naar de rechter. Gewoon eerst checken bij de fabrikant, en vervolgens verhaal halen bij de leverancier. Heb het zelf ook al eens aan de hand gehad en heb daar toch wel degelijk een nieuwe kaart voor gekregen. Toegegeven, heb er een kleine digitale schandpaal voor op tweakers gestart, maar uiteindelijk heeft het me een hoop geld bespaard.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Ah, das klote. Verwacht niet teveel van de support van XFX, daar had ik ook de kaart van met mem-defect, en na een hoop over en weer gemail werd ik doorverwezen naar de winkel, Azerty destijds... Uiteindelijk dus wel mijn gelijk kunnen halen, met name vanwege de tweakers-flame.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ga vanavond bij XFX vragen wat ze kunnen doen. Heb namelijk wel een custom koeler gebruikt, maar daar heeft hij 2 jaar prima mee gedraaid.
Bij de winkel maak ik ieder geval geen kans. Die is laatst failliet verklaard.
Ik speel met een G5.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:21 schreef Necrodeath het volgende:
Wat voor muis spelen jullie eigenlijk mee?
Mijn G400 is dood aan het gaan () en ben aan het kijken naar een nieuwe.
Weet alleen niet wat voor muis ik wil, en of ik weer een Logitech wil.
Als je Salland bedoelt, die zag ik van de week weer online, dus die hebben blijkbaar een doorstart.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:07 schreef Tain het volgende:
Bij de winkel maak ik ieder geval geen kans. Die is laatst failliet verklaard.
Nee Zercomquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als je Salland bedoelt, die zag ik van de week weer online, dus die hebben blijkbaar een doorstart.
V.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:21 schreef Necrodeath het volgende:
http://www.alternate.nl/S(...)html/product/145040/quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:21 schreef Necrodeath het volgende:
Dat is echt een bagger muis, heb hem momenteel zelf.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:27 schreef Ceased2Be het volgende:
Dit wordt mijn volgende waarschijnlijk:
http://www.cyborggaming.com/prod/rat7.htm
Kak, dat was een goeie toko. Daar heb ik ook het gros van m'n pc componenten vandaan..quote:
Das mooie kak, heb alleen Dead Space 3 en Sims 3 nog nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:05 schreef JimmyJames het volgende:
De Humble Origin Bundle
https://www.humblebundle.com
Bij 5 van de 6 games zit ook nog gewoon een steam-key
En de gehele opbrengst gaat naar goede doelen.
Dikkevoor EA.
had alleen BF3 niet, alsnog sweat deal wat mij betreftquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:05 schreef JimmyJames het volgende:
De Humble Origin Bundle
Dikkevoor EA.
de keys kan je gewoon net als steam keys giftenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:49 schreef Verbal het volgende:
Kun je games die je dan dubbel hebt giften of zo? (ME en BF3)
V.
BF3 is echtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:50 schreef mschol het volgende:
[..]
had alleen BF3 niet, alsnog sweat deal wat mij betreft
Da's fijn.quote:de keys kan je gewoon net als steam keys giften
dubbele kopieeen enzo doet origin niet aan, tis maar goed dat alle keys los zijn![]()
yup, je krijgt een pagina waar je alle keys kan opvragen..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:08 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb bij die Humble Bundle nu maar 1 code die ik wil redeemen. Kan ik de rest later via de ontvangen mail nog opvragen?
er zijn nog wat meer bundels geweestquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef JimmyJames het volgende:
Zijn ze dat niet allemaal?
Ik ben overigens Medal of Honor aan het binnenhalen. Ik ben benieuwd of het idd een matige shooter is.
Dat is idd een hele matige shooterquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef JimmyJames het volgende:
Zijn ze dat niet allemaal?
Ik ben overigens Medal of Honor aan het binnenhalen. Ik ben benieuwd of het idd een matige shooter is.
Ik heb hetzelfde toetsenbord zonder lichtbak erin. Maar wat een kutding zeg, mechanisch is fijn maar om de zoveel tijd houd het kreng er gewoon mee op.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:00 schreef JaimyLee het volgende:
Ik heb ook dit Razer BF3 toetsenbord, super toetsenbord, maar wat een herrie maakt dit ding johM'n moeder kon laatst niet slapen omdat ik zat te gamen..
[ afbeelding ]
Dus ik kan niet razer aanraden. Koop een nieuwe logitech of neem contact op met support,quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:21 schreef Necrodeath het volgende:
Ik ga nooit meer Razer kopen dankzij mijn slechte ervaringen met de software support. Iets oudere artikelen krijgen nooit meer een update voor nieuwere OS'en.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde toetsenbord zonder lichtbak erin. Maar wat een kutding zeg, mechanisch is fijn maar om de zoveel tijd houd het kreng er gewoon mee op.
Zoveelste 'razer' product. Hardware is fijn, software is RUK.
[..]
Dus ik kan niet razer aanraden. Koop een nieuwe logitech of neem contact op met support, ze zijn vrij vlot met het oftewel vervangen of het geven van een leuke kortingsbon op hun eigen store.
Ik heb zelf een G700, Doet het al een poosje heel prima, On the fly wisselen tussen draadloos en bedraad is echt fijn. en 4 duimknoppen is ook ideaal.
Ik zit er over te denken te switchen naar een G600, meer duimknoppen en een pinkknop. Wat wil je nog meer
Alleen vanwege Sims 3 wil ik em wel kopen..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:05 schreef JimmyJames het volgende:
De Humble Origin Bundle
Dikkevoor EA.
burnout is geweldig, erg veel fun mee gehad, jammer dat de diverse dlc nooit zijn uitgebracht (er zijn gehackte savegames om enkele dingen toch beschikbaar te makenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:33 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb de hele opbrengst naar Humble Bundle gedaan, goede doelen verkwisten al genoeg.
Ik wilde eigenlijk alleen burnout, de rest ga ik waarschijnlijk nooit spelen
Burn Out Ultimate Box (retail) heb ik een keer bij de mediamarkt voor ¤2,50 gekocht. Maar sinds het overlijden van m'n DVD-drive, kon ik het niet installeren. Sindsdien nooit zin gehad om een nieuwe DVD-drive te halen..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
burnout is geweldig, erg veel fun mee gehad, jammer dat de diverse dlc nooit zijn uitgebracht (er zijn gehackte savegames om enkele dingen toch beschikbaar te maken
ik heb de ultimate box op een bepaald moment op steam gescoord voor cheapquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Burn Out Ultimate Box (retail) heb ik een keer bij de mediamarkt voor ¤2,50 gekocht. Maar sinds het overlijden van m'n DVD-drive, kon ik het niet installeren. Sindsdien nooit zin gehad om een nieuwe DVD-drive te halen..
Maar voor een schrale $5,- die ik heb neergeteld kan ik em nog wel een keer kopen en digitaal installeren.
Ik had Burnout op de oude XBOX, dat was lachenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
burnout is geweldig, erg veel fun mee gehad, jammer dat de diverse dlc nooit zijn uitgebracht (er zijn gehackte savegames om enkele dingen toch beschikbaar te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |