SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Fuck youquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:45 schreef Eenskijken het volgende:
wat is die steam store eigenlijk kut als je wil browsen.
ja die GOTY heb ik voor 2,50quote:
Hoe dan? GOTY is 5 euri...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:04 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
ja die GOTY heb ik voor 2,50
Hoe dan idd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:04 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
ja die GOTY heb ik voor 2,50
Niet bij de release. Uiteindelijk wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:16 schreef rubbels het volgende:
Hier nog mensen die Payday 2 gaan kopen of al hebben gekocht?
Day 1 DLC!!!!!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:40 schreef Beach het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/total-war-rome-ii-trip/
krijg echt zin in rtw2
Ja en? Zoveel hebben dat. En deze krijg je gratis bij de preorder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
5% belastingquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:56 schreef Beach het volgende:
Voortaan alles via Sherlock bestellen en hem laten giften.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja en? Zoveel hebben dat. En deze krijg je gratis bij de preorder.maar het day 1 dlc gebeuren is gewoon bullshit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Represent.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:16 schreef rubbels het volgende:
Hier nog mensen die Payday 2 gaan kopen of al hebben gekocht?
Ondanks de pre-order DLC toch gekochtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:40 schreef Beach het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/total-war-rome-ii-trip/
krijg echt zin in rtw2
http://www.onlinekeystore.com/Total-War-ROME-II-CD-KEY-STEAM.htmlquote:
Ooh dat is wel nice, die shop ken ik ook wel. Geen schimmige Russische.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://www.onlinekeystore.com/Total-War-ROME-II-CD-KEY-STEAM.html
en ik kreeg nog 1.50 korting omdat ideal
Daarom, en ook goede support. Ik heb daar BNW gekocht omdat het goedkoper was en ik had geen key gekregen na een paar uur van release. Maakte een support ticket en binnen 5 minuten had ik antwoord.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Ooh dat is wel nice, die shop ken ik ook wel. Geen schimmige Russische.
OnlineKeyStore is idd heel goed. Koop daar eigenlijk altijd mijn games. Lekker goedkoop en betrouwbaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://www.onlinekeystore.com/Total-War-ROME-II-CD-KEY-STEAM.html
en ik kreeg nog 1.50 korting omdat ideal
CoD Ghostsquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:31 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik zit in Rusland, alles op Stean is 40-70% goedkoper.
CoD Ghosts = 25¤
Gave trailer inderdaad. Echt gruwelijk mooi gedaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Blijf het nog steeds jammer vinden dat Dead Island toch niet echt de game was voor mij.
Toen ik deze trailer zag: Ik was echt weggeblazen. Die mooie muziek etc, en toen de game er eenmaal was had ik zoiets van![]()
![]()
![]()
8 euro met couponquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:36 schreef Salt_Seafood het volgende:
http://www.greenmangaming(...)season-pass/#item-s2
nu al een 10tje met de season pass erbijen nog steeds is t het niet waard
DG231-4LD8K-0ATF5quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:51 schreef Beach het volgende:
Stuur maar naar mij ik probeer wel of het activeren lukt.
De trailer van Dead Island: Riptide is ook mooiquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Blijf het nog steeds jammer vinden dat Dead Island toch niet echt de game was voor mij.
Toen ik deze trailer zag: Ik was echt weggeblazen. Die mooie muziek etc, en toen de game er eenmaal was had ik zoiets van![]()
![]()
![]()
Het zijn allemaal wel van die hele emotionele trailers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:21 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
De trailer van Dead Island: Riptide is ook mooi
Onlangs compleet uitgespeeld op de PC na eerder al de PS3 versie gehad te hebben. Op laatstgenoemde vond ik het ook niks en was ik er gauw mee klaar maar op de PC vond ik het toch wel een tof spel. Voornamelijk vanwege de graphics en de controls.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:57 schreef Vault-Boy het volgende:
![]()
![]()
dit. Uurtje of 2 en daarna nooit meer afgemaakt. Was meer een on rail dan een epische angstaanjagende ervaring.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:57 schreef Vault-Boy het volgende:
![]()
![]()
ik tag m'n vijanden in princiepe niet.. problem solvedquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:45 schreef Verbal het volgende:
Trailers van DI waren echt goed. Game kon mij na een uur al niet meer boeien. Speelde gewoon niet lekker.
Far Cry 3 daarentegen is helemaal fijn, op een paar kleine niggles na. Iemand het bijvoorbeeld ooit voor elkaar gekregen om getagd vijanden NIET dwars door allerlei objecten te kunnen blijven zien?
Doet wel af aan de ervaring, namelijk.
V.
Meh, zo heel geweldig vond ik FC3 niet. Was enorm makkelijk, ook op hard. Binnen een uurtje of 2 had je wel alles kunnen unlocken. Wapens voelde wel goed maar zelf vond ik die fijner voelen in FC2. Vaas vond ik dan wel erg goed gespeeld maar het spel zelf vond ik geen GOTY waard.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:45 schreef Verbal het volgende:
Trailers van DI waren echt goed. Game kon mij na een uur al niet meer boeien. Speelde gewoon niet lekker.
Far Cry 3 daarentegen is helemaal fijn, op een paar kleine niggles na. Iemand het bijvoorbeeld ooit voor elkaar gekregen om getagd vijanden NIET dwars door allerlei objecten te kunnen blijven zien?
Doet wel af aan de ervaring, namelijk.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |