SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Fuck youquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:45 schreef Eenskijken het volgende:
wat is die steam store eigenlijk kut als je wil browsen.
ja die GOTY heb ik voor 2,50quote:
Hoe dan? GOTY is 5 euri...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:04 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
ja die GOTY heb ik voor 2,50
Hoe dan idd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:04 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
ja die GOTY heb ik voor 2,50
Niet bij de release. Uiteindelijk wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:16 schreef rubbels het volgende:
Hier nog mensen die Payday 2 gaan kopen of al hebben gekocht?
Day 1 DLC!!!!!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:40 schreef Beach het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/total-war-rome-ii-trip/
krijg echt zin in rtw2
Ja en? Zoveel hebben dat. En deze krijg je gratis bij de preorder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
5% belastingquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:56 schreef Beach het volgende:
Voortaan alles via Sherlock bestellen en hem laten giften.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja en? Zoveel hebben dat. En deze krijg je gratis bij de preorder.maar het day 1 dlc gebeuren is gewoon bullshit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Represent.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:16 schreef rubbels het volgende:
Hier nog mensen die Payday 2 gaan kopen of al hebben gekocht?
Ondanks de pre-order DLC toch gekochtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:40 schreef Beach het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/total-war-rome-ii-trip/
krijg echt zin in rtw2
http://www.onlinekeystore.com/Total-War-ROME-II-CD-KEY-STEAM.htmlquote:
Ooh dat is wel nice, die shop ken ik ook wel. Geen schimmige Russische.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://www.onlinekeystore.com/Total-War-ROME-II-CD-KEY-STEAM.html
en ik kreeg nog 1.50 korting omdat ideal
Daarom, en ook goede support. Ik heb daar BNW gekocht omdat het goedkoper was en ik had geen key gekregen na een paar uur van release. Maakte een support ticket en binnen 5 minuten had ik antwoord.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Ooh dat is wel nice, die shop ken ik ook wel. Geen schimmige Russische.
OnlineKeyStore is idd heel goed. Koop daar eigenlijk altijd mijn games. Lekker goedkoop en betrouwbaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://www.onlinekeystore.com/Total-War-ROME-II-CD-KEY-STEAM.html
en ik kreeg nog 1.50 korting omdat ideal
CoD Ghostsquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:31 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik zit in Rusland, alles op Stean is 40-70% goedkoper.
CoD Ghosts = 25¤
Gave trailer inderdaad. Echt gruwelijk mooi gedaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Blijf het nog steeds jammer vinden dat Dead Island toch niet echt de game was voor mij.
Toen ik deze trailer zag: Ik was echt weggeblazen. Die mooie muziek etc, en toen de game er eenmaal was had ik zoiets van![]()
![]()
![]()
8 euro met couponquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:36 schreef Salt_Seafood het volgende:
http://www.greenmangaming(...)season-pass/#item-s2
nu al een 10tje met de season pass erbijen nog steeds is t het niet waard
DG231-4LD8K-0ATF5quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:51 schreef Beach het volgende:
Stuur maar naar mij ik probeer wel of het activeren lukt.
De trailer van Dead Island: Riptide is ook mooiquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Blijf het nog steeds jammer vinden dat Dead Island toch niet echt de game was voor mij.
Toen ik deze trailer zag: Ik was echt weggeblazen. Die mooie muziek etc, en toen de game er eenmaal was had ik zoiets van![]()
![]()
![]()
Het zijn allemaal wel van die hele emotionele trailers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:21 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
De trailer van Dead Island: Riptide is ook mooi
Onlangs compleet uitgespeeld op de PC na eerder al de PS3 versie gehad te hebben. Op laatstgenoemde vond ik het ook niks en was ik er gauw mee klaar maar op de PC vond ik het toch wel een tof spel. Voornamelijk vanwege de graphics en de controls.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:57 schreef Vault-Boy het volgende:
![]()
![]()
dit. Uurtje of 2 en daarna nooit meer afgemaakt. Was meer een on rail dan een epische angstaanjagende ervaring.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:57 schreef Vault-Boy het volgende:
![]()
![]()
ik tag m'n vijanden in princiepe niet.. problem solvedquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:45 schreef Verbal het volgende:
Trailers van DI waren echt goed. Game kon mij na een uur al niet meer boeien. Speelde gewoon niet lekker.
Far Cry 3 daarentegen is helemaal fijn, op een paar kleine niggles na. Iemand het bijvoorbeeld ooit voor elkaar gekregen om getagd vijanden NIET dwars door allerlei objecten te kunnen blijven zien?
Doet wel af aan de ervaring, namelijk.
V.
Meh, zo heel geweldig vond ik FC3 niet. Was enorm makkelijk, ook op hard. Binnen een uurtje of 2 had je wel alles kunnen unlocken. Wapens voelde wel goed maar zelf vond ik die fijner voelen in FC2. Vaas vond ik dan wel erg goed gespeeld maar het spel zelf vond ik geen GOTY waard.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:45 schreef Verbal het volgende:
Trailers van DI waren echt goed. Game kon mij na een uur al niet meer boeien. Speelde gewoon niet lekker.
Far Cry 3 daarentegen is helemaal fijn, op een paar kleine niggles na. Iemand het bijvoorbeeld ooit voor elkaar gekregen om getagd vijanden NIET dwars door allerlei objecten te kunnen blijven zien?
Doet wel af aan de ervaring, namelijk.
V.
Ik heb weapon tagging sowieso uit staan, maar ik wil af en toe wel even een situatie scouten met de verrekijker, en dan hou je het niet tegen...quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik tag m'n vijanden in princiepe niet.. problem solved![]()
zowiezo is taggen wat onrealistisch..
Ik vermaak mij er prima meequote:Op zondag 4 augustus 2013 14:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Meh, zo heel geweldig vond ik FC3 niet. Was enorm makkelijk, ook op hard. Binnen een uurtje of 2 had je wel alles kunnen unlocken. Wapens voelde wel goed maar zelf vond ik die fijner voelen in FC2. Vaas vond ik dan wel erg goed gespeeld maar het spel zelf vond ik geen GOTY waard.
vond just cause 2 beter dan fc3 tbh.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:15 schreef Verbal het volgende:
Het is gewoon een lekkere sandbox met veel eyecandy
V.
Ik, eergister teruggegaan naar eu3 en weer totaal verslaafdquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:20 schreef SherlockHolmes het volgende:
FC3 is zeker geen bijzonder spel, maar wel vermakelijk. Je bent er echter veel te snel doorheen en het verhaal is erg mager.
Stealth was wel stukken beter dan eerst.
Ik denk eraan om EU4 te halen, iemand al ge pre-orderd?
Ik ben eraan begonnen, maar ik ben geen grote held in 3rd person. Maar ga er ooit wel in verder hoorquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:18 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
vond just cause 2 beter dan fc3 tbh.
Ik krijg die van mij pas met mijn euIV kopietjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb CK2 te ruil liggen, iemand interesse?
Damn lekkere snelheid hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:53 schreef djkoelkast het volgende:
Downloaden gaat trouwens best snel vandaag
[ afbeelding ]
Steam staat op een 2TB schijf, maar totaal heb ik 12TB in mijn pc momenteel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:48 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Damn lekkere snelheid hoor.
Aardige hdd zeker? Zijn een hoop spellen die je geïnstalleerd heb staan.
JESUSquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Steam staat op een 2TB schijf, maar totaal heb ik 12TB in mijn pc momenteel.
Ik doe heel veel met videobewerking, ook Full HD. Die 12TB is nog wat aan de krappe kant. Zit ook 32GB DDR3 in.quote:
Ahhh ok ja dan snap ik het.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe heel veel met videobewerking, ook Full HD. Die 12TB is nog wat aan de krappe kant. Zit ook 32GB DDR3 in.
Ja zo doe ik het altijd wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ahhh ok ja dan snap ik het.
Ook wel lekker qua games idd. Even 1 keer installeren en je kan ze eigenlijk voor altijd laten staan
Ik heb hem. Nog nooit opgestart, maar ben altijd wel te porren voor een potje multiplayer of co-opquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:58 schreef Vault-Boy het volgende:
Als er nou meer mensen zijn die FEAR 3 hebben, dan kunnen we eens die multiplayer doen![]()
Best geinig, maar je moet wel mensen hebben. Die multiplayer is best dood jammer genoeg
Dat kost geen drol meerquote:
Overkillquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe heel veel met videobewerking, ook Full HD. Die 12TB is nog wat aan de krappe kant. Zit ook 32GB DDR3 in.
Toen mijn vader zijn 286 kocht met 2x 20MB MFM schijf verklaarden ze hem voor gek: DAT KRIJGT U NOOIT VOL!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Overkill
Ik krijg 500 GB niet eens vol
500GB niet vol krijgen..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Overkill
Ik krijg 500 GB niet eens vol
QFTquote:Op woensdag 7 augustus 2013 05:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewoon niet kutten met die console commands newfag
Kolere... ik ben mij aan het oriënteren voor een nieuw intern hd'tje in verband met het muiten van mijn externe. Maar ik moet zeggen dat ik 2 TB al best wat geld vind, laat staan in totaal 10 of twaalf TBquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toen mijn vader zijn 286 kocht met 2x 20MB MFM schijf verklaarden ze hem voor gek: DAT KRIJGT U NOOIT VOL!
Ik heb nu ongeveer 3,5TB vrij en nog 4TB in mijn NAS hangen, waarvan 22GB vrij.
Heb nog een backup NAS met 2TB ook.
Binnenkort maar weer schijven vervangen (ik vervang dan een 2TB voor een 4TB, de 2TB gaat dan in de kast als backup).
ik heb toen mijn disks gekocht toen alles spotgoedkoop was...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Kolere... ik ben mij aan het oriënteren voor een nieuw intern hd'tje in verband met het muiten van mijn externe. Maar ik moet zeggen dat ik 2 TB al best wat geld vind, laat staan in totaal 10 of twaalf TB
V.
Maar ik heb het ook voor video hè, een beetje bruidsreportage is 300-500gb aan materiaal. Ik capture videobanden in DV, dus dan zit je ook snel op 1GB per 4 minuten ofwel 15GB per uur. Het lijkt weinig, maar momenteel heb ik voor meer dan 1TB aan gecapturde videobanden staan en dan hèb ik al opgeruimd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Kolere... ik ben mij aan het oriënteren voor een nieuw intern hd'tje in verband met het muiten van mijn externe. Maar ik moet zeggen dat ik 2 TB al best wat geld vind, laat staan in totaal 10 of twaalf TB
V.
Ja, maar da's dan ook een zakelijke investering. Maar zoals mschol, voor de leuk... whoa (al lees ik dat hij ze nu ook duur vindtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar ik heb het ook voor video hè, een beetje bruidsreportage is 300-500gb aan materiaal. Ik capture videobanden in DV, dus dan zit je ook snel op 1GB per 4 minuten ofwel 15GB per uur. Het lijkt weinig, maar momenteel heb ik voor meer dan 1TB aan gecapturde videobanden staan en dan hèb ik al opgeruimd.
in mijn geval is het duur omdat mijn hardware raid controller niet alle schijven sliktquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, maar da's dan ook een zakelijke investering. Maar zoals mschol, voor de leuk... whoa (al lees ik dat hij ze nu ook duur vindt)
V.
Jammer alleen dat ik de console niet eens geopend had voordat ik die bug tegenkwam.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 05:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewoon niet kutten met die console commands newfag
Hmm nooit gehad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:49 schreef Necrodeath het volgende:
Godver...
Fallout: New Vegas is een hele toffe game, maar de gamebreaking bugs zijn wel echt heel irritant.
Nu net, was bezig met de 'Come Fly With Me' quest, bij de Repconn Test Facility.
Eerste deel zonder problemen gedaan, en moest daarna wat components halen.
Ik die gehaald en wil de eerste inleveren, begint die kerel van mij weg te rennen. Al een 'wtf' momentje daar.
Even 24 uur gewacht, en de kerel spreekt me weer fijn aan, en ik kan het inleveren, om naar het volgende deel te gaan.
Eenmaal het volgende deel gehaald, wil ik het inleveren, is die kerel compleet verdwenen!
Movetoqt console command geprobeerd, plaatste me 2meter verderop, maar geen quest target.
Via de console die kerel gespawned, kan ik het deel inleveren, maar dan bugged de quest daarna, gebeurt niks meer.
Heel de quest geprobeerd te resetten, kan ik hem niet opnieuw krijgen, want de kerel waarvan ik de quest kreeg doet net alsof ik de quest nog heb!
Uiteindelijk maar via de console de quest completed, maar het haalt me wel compleet uit het spel, en ik heb ook echt voorlopig geen zin meer om het te spelen.
Dat is je straf omdat er AMD en/of Asus onderdelen in je pc zittenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hmm nooit gehad.
Ik heb juist last van die tering crashes steeds
Bij hem ligt het gewoon aan z'n mods.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
Dat is je straf omdat er AMD en/of Asus onderdelen in je pc zitten
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is je straf omdat er AMD en/of Asus onderdelen in je pc zitten
Waarom crasht het spel dan nog steeds als ik juist geen mods heb.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:41 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Bij hem ligt het gewoon aan z'n mods.
Bij mij loopt 't als een trein met AMD en Asus harde waren.
Dan misschien toch wat mis met je hardware? Of heb je nog bepaalde instellingen in je ini-files aan (of te hoog) staan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Waarom crasht het spel dan nog steeds als ik juist geen mods heb.
Heb een keer m'n modlijst gepost in het topic. Heb sinds alle upgrades in 2010 al geen crashes meer gehad.quote:Gebruik jij mods?
Wat ik wel echt jammer vind aan New Vegas. Is dat als je het uitgespeeld heb niet meer verder kan. Dat vond ik in FO3 echt super. Je moest wel Broken Steel hebben, maar het is zoveel leuker als je na die main quest gewoon nog door kan exploren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:52 schreef SherlockHolmes het volgende:
Heb Fallout: New Vegas compleet uitgespeeld, zit nu een eigen stad op te bouwen, alleen mijn burgers hongeren uit, even een farm maken.
KLB / Woorden die je doen gruwelenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:41 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Bij hem ligt het gewoon aan z'n mods.
Bij mij loopt 't als een trein met AMD en Asus harde waren.
Heb je AMD en/of Asus spul in je pc?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:48 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Waarom crasht het spel dan nog steeds als ik juist geen mods heb.
Gebruik jij mods?
Doorspelen is in NV door de keuzes gewoonweg onmogelijk. In F3, omdat je keuzes er verder niet toe deden, was dat wel mogelijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:54 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat ik wel echt jammer vind aan New Vegas. Is dat als je het uitgespeeld heb niet meer verder kan. Dat vond ik in FO3 echt super. Je moest wel Broken Steel hebben, maar het is zoveel leuker als je na die main quest gewoon nog door kan exploren.
Oh, sorry.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:58 schreef djkoelkast het volgende:
KLB / Woorden die je doen gruwelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |