Veel sambal om die Q eindelijk eens wat pittiger te makenquote:
Heb je het uitgeprobeerd?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:43 schreef Ang3l het volgende:
Godtje die een nazi plaatje van Carmen Electra plaatst
Mens kan niet eens meer zuigen, zoveel botox!
Ik neem wel een pittig kapsel, dat werkt ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Veel sambal om die Q eindelijk eens wat pittiger te maken
Kaal is het nieuwe pittigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik neem wel een pittig kapsel, dat werkt ook.
Maar het grondoppervlak is 30 x 30, dat is toch kleinquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:29 schreef ArTiC het volgende:
Garnaaltjes zijn perfect voor zo'n klein bakje. Ze fokken wel als guppen dus begin met een stuk of 8 tot 10
Ik begon enkele maanden geleden met 10, nu zijn het er 15 en over een week of 2 zo'n 20
stukje hout erin, plantje, mosballetje, eventueel zo'n 'garnalenhuisje' en ze hebben ruimte zat. Ze lopen, klimmen, zwemmen, hangen tegen het glas. Zorg wel voor een afdekking want ze springen ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het grondoppervlak is 30 x 30, dat is toch klein
Ik heb deze:quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
stukje hout erin, plantje, mosballetje, eventueel zo'n 'garnalenhuisje' en ze hebben ruimte zat. Ze lopen, klimmen, zwemmen, hangen tegen het glas. Zorg wel voor een afdekking want ze springen ook
Nee joh, ze worden +- 2,5 cm groot (de soort die ik heb iig: http://www.crystalred.nl/ )quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Groeien ze de bak niet uit?
Duvel!quote:
Jij de Corona, ik de Duvelquote:
Prettigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jij de Corona, ik de Duvel
goed verdeeld
nog wel te doen...itt Desperadosquote:
Das helemaal ranzig, maar Corona is zo waterig....quote:
Dat is het product. Weinig hop en gerstquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das helemaal ranzig, maar Corona is zo waterig....
Aan mij niet besteed danquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is het product. Weinig hop en gerst
En veel water.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is het product. Weinig hop en gerst
klinkt als mijn lichaam...weinig hop en gerst en veel waterquote:
ik heb het al jaren en jaren niet meer gedronken maar mij stond bij dat het juist bitter was?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar is de tequila de gimmick en het is nog zoeter.
You sir, have a valid pointquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:27 schreef stbabylon het volgende:
Op het terras 7 euro voor een Corona of even veel voor een Belgisch kwaliteitsbier... ik weet het wel
Of een lekkere Weizen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:27 schreef stbabylon het volgende:
Op het terras 7 euro voor een Corona of even veel voor een Belgisch kwaliteitsbier... ik weet het wel
Hebben ze ook een goedkope achtertuin?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:31 schreef stbabylon het volgende:
Bij de Aldi heb je heel goedkope nep-Corona. Dat is lekker voor in de achtertuin.
Nee. Waarom zou ik van kaviaar en krab op pijpgebied overstappen op surimisticks?quote:
Everybody knows your name?quote:
Incl jouw zure commentaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Na 10 jaar is het nog steeds hetzelfde geneuzel.
Neequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kun je op Malta een maand van eten
Het is toch ook hetzelfde topic? Had je verwacht dat het ineens over theater zou gaan? Of voetbal? Of homo's?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Na 10 jaar is het nog steeds hetzelfde geneuzel.
Of theatermakende voetballende homo's.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is toch ook hetzelfde topic? Had je verwacht dat het ineens over theater zou gaan? Of voetbal? Of homo's?
Ik weet dat nooit. Ik heb na 3 meets nog steeds dat ik mensen uit [HOMO] bij hun foknaam noem enook zo in m'n telefoon heb staanquote:
Ik denk dat iedere voetballer inmiddels acteerles krijgt voor vallen en jankenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of theatermakende voetballende homo's.
Soort PSVers zeg maar.
EN als je nou geen mooie lul hebt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet dat nooit. Ik heb na 3 meets nog steeds dat ik mensen uit [HOMO] bij hun foknaam noem enook zo in m'n telefoon heb staan
Ik ben heel slecht in namen. Maar da's bij mijn volk ook niet zo ndoig. Da's gewoon "Hey. Hey. Mooie lul. Seks?"
Uiteraard. Stel je voor dat ik nu in ene poeslief en vol begrip was, hadden jullie toch niet geloofd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Incl jouw zure commentaar.
Nothing ever changes....
Of filmsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is toch ook hetzelfde topic? Had je verwacht dat het ineens over theater zou gaan? Of voetbal? Of homo's?
Dan ben je mooi de lulquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
EN als je nou geen mooie lul hebt?.
Godtje heet Herman. Wist je dat niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die van jou dus niet.
Mysterieuze man
Jullie lopen ook gewoon zo rond met de gulp open?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet dat nooit. Ik heb na 3 meets nog steeds dat ik mensen uit [HOMO] bij hun foknaam noem enook zo in m'n telefoon heb staan
Ik ben heel slecht in namen. Maar da's bij mijn volk ook niet zo ndoig. Da's gewoon "Hey. Hey. Mooie lul. Seks?"
Alleen als je het vrouwtje bent denk ik.quote:
2 augustus 2013, een zwarte dag voor HW.quote:
Henk!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die van jou dus niet.
Mysterieuze man
Hi!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Godtje heet Herman. Wist je dat niet?
Een zwarte of een bruine dag...wat is erger?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
2 augustus 2013, een zwarte dag voor HW.
Ik mis de smerigee seks. Je bent helemaal niet de oude. Dat was je schtick!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:29 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, ik ben weer echt de oude. De auto is weer de deur uit. Hij werkte prima voor de vakantie. Alleen na 4200km, vlak voor Hamburg hadden we een lekke band en een lekke uitlaat. Toen we na profesorisch repareren weer een lekke uitlaat hadden, toch maar even laten nakijken. Lekke uitlaat, doorgeroeste wielophanging rechtsvoor, doorgerotte remleiding en linkervoorband tot op het draad versleten. Toch nog 100e voor gekregen bij de sloop
Je kan de bottom zijn?quote:
Maar natuurlijk! Shake what your momma gave ya!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie lopen ook gewoon zo rond met de gulp open?
Die smerige seks heb jij elke keer als je seks hebt met een andere manquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mis de smerigee seks. Je bent helemaal niet de oude. Dat was je schtick!
Herman in de zon op een terras?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Godtje heet Herman. Wist je dat niet?
Welnee, soms is ie ook best schoonquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die smerige seks heb jij elke keer als je seks hebt met een andere man
Dan ga ik straks vrageen hoe het Vondelpark vannacht rookquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet niet waar Godtje nu is, maar gezien het weer, zou dat nog best kunnen ja.
Dat moet je dus aan HW vragen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een zwarte of een bruine dag...wat is erger?
CD voor jou, cd voor mijquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ga ik straks vrageen hoe het Vondelpark vannacht rook
Deze dan?...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, die krijg ik voorlopig ook niet meer uit m'n hoofd.
Ik zit er straks na het werk, clichematig BBQenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ga ik straks vrageen hoe het Vondelpark vannacht rook
Ik heb het al drie jaar niet gedaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:50 schreef stbabylon het volgende:
Ik begin het BBQ-en een beetje zat te raken. Wij pleuren het nu gewoon in het grillijzer. Sneller en gezonder.
Dat heet geen vrouwtjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alleen als je het vrouwtje bent denk ik.
Hebben we er ook 1 van allebei?quote:
Ik heb volgend jaar een homohuwlijk zoals je weet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:52 schreef Ang3l het volgende:
"Wie van jullie is het mannetje en wie het vrouwtje?"
Ik doe 't amper eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:50 schreef Godtje het volgende:
Gister BBQ in westerpark
Vandaag BBQ in de tuin
Straks naar het strand
Kan geen bbq geur meer ruiken na dit weekend.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben we er ook 1 van allebei?
Mijn moeder heeft goede smaak
quote:Acda & De Munnik - Eerste Helmersstraat
Ik zit weer op het dak, de Eerste Helmersstraat beneden
Zestien sigaretten en een zee van tijd
Als de sterren blijven hangen, blijf ik zitten waar ik zit
Ik reken af en sta bij niemand in het krijt
Ik zit hier elk jaar een keer, mijn rug tegen de muur
En denk aan wat de tussentijd mij bracht
Wie is er weg, wie kwam er bij?
Wat ik deed, deed ik het goed?
Hoe komt het, dat het leven naar me lacht?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb volgend jaar een homohuwlijk zoals je weet.
Mijn moeder van de week.... wie is dan het vrouwtje?
Uhmmm het is een homohuwelijk. Eentje is er altijd de vrouw.
Nee mama! Het zijn homo's het zijn twee mannen.
Nee nee! Eentje moet het vrouwtje zijn!!!
Nee! Het zijn mannen. Dat is het idee.
Zo ging het 3 minuten door.
Ach, het gaat ook om het hele gebeuren natuurlijk. leuk groepje mensen, sfeer in het park etc.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:50 schreef stbabylon het volgende:
Ik begin het BBQ-en een beetje zat te raken. Wij pleuren het nu gewoon in het grillijzer. Sneller en gezonder.
Kampvuren roeleren grote tijd! En in Zweden had ik eindelijk weer de kans om er een aantal aan te leggen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe 't amper eigenlijk.
Maar vind de geur wel lekker
Kampvuren ook
Ik vind hun teksten echt schitterend. Ben ook weer naar de laatste voorstellig gegaan.quote:
Ik vind vuur dan ook zo mooi om naar te kijkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kampvuren roeleren grote tijd! En in Zweden had ik eindelijk weer de kans om er een aantal aan te leggen.
Ik ook, laatste avond in carre.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind hun teksten echt schitterend. Ben ook weer naar de laatste voorstellig gegaan.
Gewoon aardappelen met boontjes en jus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:57 schreef Godtje het volgende:
Ik ben na drie dagen dat gerookte vlees en stokbroodjes echt zat.
Dan wil ik pasta, rijst of gewoon een salade.
Absoluut waar. Daarom vind ik het ook geen probleem als een andere alfaman zo nodig het vlees moet omdraaien. Ik eet/drink wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het gaat ook om het hele gebeuren natuurlijk. leuk groepje mensen, sfeer in het park etc.
En je moet toch wat eten.
Kan je hem niet voeren met een cavia of hamster of wat je ook hebt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Katten.
Een van de buren heeft de kat buitengesloten. Leuk trouwens, kan ik de deur dus niet openzetten.
Maar nu zit die kat als een hele tijd onafgebroken te mauwen voor z'n deurHij geeft het ook niet op.
Vangt z'n eigen vreten maar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je hem niet voeren met een cavia of hamster of wat je ook hebt?
We hadden een hutje met haardvuur in een ecolodge. Heb denk ik wel 2 uur naar het vuur liggen starenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind vuur dan ook zo mooi om naar te kijkenFascinerend!
Dat maak je er toch BIJ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:57 schreef Godtje het volgende:
Ik ben na drie dagen dat gerookte vlees en stokbroodjes echt zat.
Dan wil ik pasta, rijst of gewoon een salade.
Ik vind het ook niet erg om te doen verder, maar ik verzorg de muziek al vandaagquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Absoluut waar. Daarom vind ik het ook geen probleem als een andere alfaman zo nodig het vlees moet omdraaien. Ik eet/drink wel.
Vlees en stokbrood met satésaaus. De rest is overbodige luxe.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat maak je er toch BIJ?
Al ben ik zelf meestal van het vlees-vlees-vlees en de dames meer van de pasta's en salades dan.
Ben ik dan nu het mannetje?
Ik kende het album nog niet dus hoorde (bijna) alles voor het eerst. Vond sommige teksten echt heel mooi. En was alw eer ff geleden dat ik ze gezien had. Steeds in een andere vorm ook. Dit was meer theater, heb een keer puur een concert gehad en een keer een musical.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook, laatste avond in carre.
Maar ik vond het tegenvallen voor het eerst.
Mwah, beetje variatie is best ok, wij hebben vanavond ook zalm en gamba's geloof ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vlees en stokbrood met satésaaus. De rest is overbodige luxe.
Ja dan snap ik dat je BBQ'en zat raakt jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vlees en stokbrood met satésaaus. De rest is overbodige luxe.
Ik heb ze een stuk of .... 20 tot 30 keer gezien dus alle smaken wel gehad van zequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kende het album nog niet dus hoorde (bijna) alles voor het eerst. Vond sommige teksten echt heel mooi. En was alw eer ff geleden dat ik ze gezien had. Steeds in een andere vorm ook. Dit was meer theater, heb een keer puur een concert gehad en een keer een musical.
Ik ga geen curry meenemen naar het park.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat maak je er toch BIJ?
Al ben ik zelf meestal van het vlees-vlees-vlees en de dames meer van de pasta's en salades dan.
Ben ik dan nu het mannetje?
Ik nu 4x denk ik. Dus het valt meequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb ze een stuk of .... 20 tot 30 keer gezien dus alle smaken wel gehad van ze
vis = vlees, kip = vlees, vlees = vleesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, beetje variatie is best ok, wij hebben vanavond ook zalm en gamba's geloof ik.
Wel tig verschillende soorten vleesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan snap ik dat je BBQ'en zat raakt ja
OK, goed puntquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
vis = vlees, kip = vlees, vlees = vlees
Nee in 't park is het meestal wel ff back to basic BBQ ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga geen curry meenemen naar het park.
Wat ben je toch ook een oermens hequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
vis = vlees, kip = vlees, vlees = vlees
Lopen tot de zon komt is mijn favorietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu zit ik op YT weer alles van ze te luisteren.
Lena![]()
Oud Verdriet![]()
Lopen tot de zon komt
Lopen tot de zon komt live in bloemendaal. Ook op Youtube te vindenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lopen tot de zon komt is mijn favoriet
Vlees is niks anders dan het spierweefsel van dieren. Waarom zou dat anders heten bij een kip dan bij een varken?quote:
We kunnen alles ook gewoon moleculen noemen. Dat zijn het tenslotte allemaal.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vlees is niks anders dan het spierweefsel van dieren. Waarom zou dat anders heten bij een kip dan bij een varken?
Vond van de laatste show "Geef me al je armen" zo mooi.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lopen tot de zon komt live in bloemendaal. Ook op Youtube te vinden
quote:Ik schenk me nog één droom in en rook een laatste lied
Zing het zacht, ‘verlaat me niet’
Geef me al je armen, strijk al m’n zorgen glad
Ik ben er nog, al ben ik zat en weet ik wat
M’n liefste
Keer me om en wring me uit
Drink me, dineer me
Stroop me uit m’n huid
Ik ben van jou
Verteer me, leef je uit
Ik denken dat ik vrij was, ik denken ik bepaal
Ik wist de weg en toch verdwaald
Morgen schijnt het zomer, morgen wacht de zon
Dat ik ooit dacht, dat ik jou verlaten kon
M’n liefste
Ik ben klaar met mij, mezelf
Ik heb ik daar net mijn kelder
Al in een schuurtje weggezet
M’n liefste, m’n liefste
Nu naar bed
Zo mooi als jij naast me staan kon
Zo lang heb ik het niet gezien
Ik ontweek de pijn, te bang te klein
Ik zag wel dat er vuur was
Maar hield m’n handen ervandaan
Brandt je vingers niet
Dus heb ik het zomaar laten gaan
Veel te lang, veel te lang
Veel te lang heb ik het laten gaan
Ja, dan kun je een loden pijp ook wel hetzelfde noemenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
We kunnen alles ook gewoon moleculen noemen. Dat zijn het tenslotte allemaal.
Alles wat paul alleen zingt is mooierquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vond van de laatste show "Geef me al je armen" zo mooi.
[..]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alles wat paul alleen zingt is mooier
Dat klopt. Daarom vormen ze ook een mooi duo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]Hmmzmwa. Heeft een iets fijnere stem, maar vind Thomas een leukere stage presence hebben.
En nooit staat er een andere maanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klopt. Daarom vormen ze ook een mooi duo.
Waarom kip kip noemen, en paard, rund, varken, hert, zwijn, etc. etc. op 1 stapel gooien (figuurlijk)? Zelfs krokodil wordt vlees genoemd, dus het ligt ook niet aan het vogel, zoogdier, vis geheel, want waarom reptiel en zoogdier onder 1 noemer dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
We kunnen alles ook gewoon moleculen noemen. Dat zijn het tenslotte allemaal.
Ik specificeer steeds vaker rund ook omdat veel types in meerdere beesten te krijgen zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom kip kip noemen, en paard, rund, varken, hert, zwijn, etc. etc. op 1 stapel gooien (figuurlijk)? Zelfs krokodil wordt vlees genoemd, dus het ligt ook niet aan het vogel, zoogdier, vis geheel, want waarom reptiel en zoogdier onder 1 noemer dan?
Ik zeg dat wel eens tegen m'n beste vriendin als ik die weer eens een maand niet gezien heb, of twee.quote:
Zo mooiquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Wanneer ben je twee vrienden die elkaar niet elke dag hoeven te zien? Wanneer ben je geen vrienden meer?
quote:en ik vraag hem: hoe zou het nou met frankie zijn
en hij zegt grappig dat je het vraagt
want hij zei laatst iets over jou, wat ook al weer
iets in de trant van:
wanneer ben je twee vrienden die elkaar
ik kom er zo wel op
maar toen legde ik al neer
Wie gooit er rund en varken e.d. op 1 stapel? Ik niet. De supermarkt ook niet. Daar staan virtins met Rund. Virtines met Varken etc. Niet een vitrine "vlees".quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom kip kip noemen, en paard, rund, varken, hert, zwijn, etc. etc. op 1 stapel gooien (figuurlijk)? Zelfs krokodil wordt vlees genoemd, dus het ligt ook niet aan het vogel, zoogdier, vis geheel, want waarom reptiel en zoogdier onder 1 noemer dan?
Ok, goed punt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie gooit er rund en varken e.d. op 1 stapel? Ik niet. De supermarkt ook niet. Daar staan virtins met Rund. Virtines met Varken etc. Niet een vitrine "vlees".
De officiele indelding is Vlees, Vis en Gevogelte. Dus ook niet specifiek kip.
Het is zo mooi dat ze vaak teruggrijpen, maar dan maar net, maar even. Niet zo uitleggerig alle teksten, maar spelen met taal. Ik vind ze echt zulke mooie teksten hebben. Het is ook meer de tekst dan de muziek die me aanspreekt bij ze.quote:
Klopt. Niemand gezegd dat dat niet zo was toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ok, goed punt.
Maar dan nog valt onder vlees zoogdieren en reptielen. Ha!
Als je bij me weggaat. ook zo mooiquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is zo mooi dat ze vaak teruggrijpen, maar dan maar net, maar even. Niet zo uitleggerig alle teksten, maar spelen met taal. Ik vind ze echt zulke mooie teksten hebben. Het is ook meer de tekst dan de muziek die me aanspreekt bij ze.
Mag ik dan met je mee?quote:
Ik zal terugzwaaien!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:27 schreef Godtje het volgende:
Ik ga naar strand samen met mijn offline A&M playlist!
Morgen zal ik zwaaien naar alle gays vanaf een bootje!
IN de categorie voorspelbare homograppen, mag ik van u.....quote:
Qquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IN de categorie voorspelbare homograppen, mag ik van u.....
Het is een mooie dag voor voorspelbaarheid.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IN de categorie voorspelbare homograppen, mag ik van u.....
Ik wist dat je dat ging zeggenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is een mooie dag voor voorspelbaarheid.
niet? Ik zie er anders bovengemiddeld veel (van) hier, zelf voor hierquote:
Toch wel ja?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:41 schreef Q. het volgende:
Op zich heb ik wel meer zin om op het strand te zitten dan op kantoor vandaag.
Geen airco?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:41 schreef Q. het volgende:
Op zich heb ik wel meer zin om op het strand te zitten dan op kantoor vandaag.
Om te kijken wel ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet? Ik zie er anders bovengemiddeld veel (van) hier, zelf voor hier.
Hysterisch wijfquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heet geen vrouwtjeIn een gay relatie zijn er alleen mannen!!
(Ja potten, maar die tellen niet mee)
"Wie van jullie is het mannetje en wie het vrouwtje?"
Je zou zo iemand door beide een blauw oog moeten laten swaffelen
Geen BH zeker vandaag?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij staan er nog goed bij.
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij staan er nog goed bij.
Wort op de BBQ vind ik niet zo boeiendquote:
*ZZZIP*quote:
Whahaha, die heb ik begin deze week de hele tijd in m'n hoofd gehad.quote:
O zo'n aso groep die de rest overstemt in 't parkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Muziek"je" erbij straks.
Zo rol ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O zo'n aso groep die de rest overstemt in 't park![]()
Het was het onofficiele thema op de Cross. Bij het laatste optreden van de Jovinks mocht Jeffry hem nog even live doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whahaha, die heb ik begin deze week de hele tijd in m'n hoofd gehad.
Had dit weekend 2 Hengelose dames te logeren
Ach, alles beter dan wannabee bontkraagjes die vinden dat de speaker van hun telefoon nog prima klinkt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O zo'n aso groep die de rest overstemt in 't park![]()
Nozem!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Muziek"je" erbij straks.
De grotere exemplaren zweten wel sneller.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Iedere dag is een goeie dag voor tieten!
Zijn er ook al wannabe bontkraagjes? Waarom zou je dat wanna zijn?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, alles beter dan wannabee bontkraagjes die vinden dat de speaker van hun telefoon nog prima klinkt.
Wie wil dat nou niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn er ook al wannabe bontkraagjes? Waarom zou je dat wanna zijn?
Watwatwat. Zeg wallah!!quote:
Bier eronder en je hebt een partytent.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Burka er onder en je kan er helemaal tegenaan.
De eenmans partytent, ideaal voor de FOK!kerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bier eronder en je hebt een partytent.
Jeejjjj! Gat in de markt!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De eenmans partytent, ideaal voor de FOK!ker.
Lekker voor op de zolderkamer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De eenmans partytent, ideaal voor de FOK!ker.
Daar ligt m'n opblaaspop al.quote:
Smerig benauwd inderdaad.quote:
Heerlijkquote:
Ja, dat valt niet mee, ik ken het. Ze gaan uit van een maximale piemellengte van 30 cm, dat is natuurlijk niet realistisch voor iemand die op FOK! zit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:58 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Daar ligt m'n opblaaspop al.Speciaal op maat gemaakt voor m'n iPik.
Heerlijkquote:
Ik kreeg gisteren echt een klap in m'n gezicht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens naar buiten. Ik zie er aardig tegenop.
Als je de temperatuur binnen 10 graden lager dan buiten zet wel jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren echt een klap in m'n gezicht.Nu ga ik tussendoor even acclimatiseren.
Ons kantoorpand staat in de top 10 van de meest energiezuinige van NL ofzo. Met een overdreven luxe airco met buizen tientallen meters onder de grond etc.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je de temperatuur binnen 10 graden lager dan buiten zet wel ja
Het is al warm genoeg hoor.quote:
Hey Eviequote:
Bloedneuzenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren echt een klap in m'n gezicht.Nu ga ik tussendoor even acclimatiseren.
Heb ik nog nooit gehad eigenlijk. Wel gebroken neuzen.quote:
Ja, heet en lekkerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Heyhey barbie.. hoe is het leven op Malta hedendaags?
Die heb ik dan nog nooit gehadquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:50 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gehad eigenlijk. Wel gebroken neuzen.
ik las blootfeestje!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, heet en lekkerMorgen bootfeestje
Hoest met jou?
Vrouwen komen wat minder vaak terecht in ordinaire vechtpartijen.quote:
Je weet maar nooitquote:
Ik was meestal degene die sloegquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:15 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vrouwen komen wat minder vaak terecht in ordinaire vechtpartijen.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was meestal degene die sloeg
Niet hard, niet raak, maar toch.
Ze waren heel gemeen tegen mequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]sloeg jij mensen?
daar kan ik me echt niets bij voorstellen!
The lean mean fighting machine.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was meestal degene die sloeg
Niet hard, niet raak, maar toch.
quote:
Ze hebben Barbusse. Meer hebben ze niet nodigquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:21 schreef KomtTijd... het volgende:
moar heje daar ook zweefvliegtuigen?
Doen ze met de verkeerslichten voor mijn flat ook hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Leven flitste weer aan me voorbijzondags dorp waar ze de verkeerslichten uitzetten
Ik had ook even zo'n momentje vandaag toen ik het vliegtuig uitstapte op 3 km hoogte.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Leven flitste weer aan me voorbijzondags dorp waar ze de verkeerslichten uitzetten
Ja maar wie doet dat dan ookquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had ook even zo'n momentje vandaag toen ik het vliegtuig uitstapte op 3 km hoogte.
Vandaag weer naar het strand?quote:
Dat kan ook aan het strand.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, vrijdag al geweest. Nu gewoon geld verdienen.
quote:
Heb je al een BBQ thuis?quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben dit jaar nog niet naar het strand geweest. Heb ook nog niet gebarbecued
Waardeloze zomer.
Nóg een reden waarom je beter in Den Haag had kunnen komen wonen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:24 schreef CherryLips het volgende:
Waardeloze zomer.
Ja maar, Den Haagquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nóg een reden waarom je beter in Den Haag had kunnen komen wonen.
Geen valide argument nadat je uit vrije wil zowel in Utrecht als Ede hebt gewoond.quote:
Strand is overrated. Zeker die in Holland. Op de Waddeneilanden heb je tenminste nog wat ruimte.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:24 schreef CherryLips het volgende:
Waardeloze zomer.
Ik denk dat de Zeeuwse stranden nog wel wat rustiger zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Strand is overrated. Zeker die in Holland. Op de Waddeneilanden heb je tenminste nog wat ruimte.
Oh, en het is niet warm, ik heb vrijdag gewoon kunnen trainen buiten. Heb 'maar' 3 liter water gedronken.
Ja ok, die mogen ook. (is ook geen Hollandquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat de Zeeuwse stranden nog wel wat rustiger zijn.
in Utrecht waait het niet zo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik spreek niet uit ervaring, maar Utrecht lijkt me toch niet slechter dan Den Haag.
Signaturewaardig!quote:
Nee, die verdreven door de berbersquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En er wonen geen Hagenezen, moet ook voor iets tellen.
Dat!quote:
Lastig kiezen ja, of iemand die je een mes tussen je ribben steekt, je vriendin beledigt en je hond verkracht of iemand met een grote muil.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:41 schreef stbabylon het volgende:
Marokkanen of Hagenezen... moeilijk...
Vrij makkelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Marokkanen of Hagenezen... moeilijk...
Mja, dat eerste is mij nooit overkomen...quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lastig kiezen ja, of iemand die je een mes tussen je ribben steekt, je vriendin beledigt en je hond verkracht of iemand met een grote muil.
Arme hondquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dat eerste is mij nooit overkomen...
Je arme hondquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Schilderswijk!quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik spreek niet uit ervaring, maar Utrecht lijkt me toch niet slechter dan Den Haag.
Ik woon er nu zeven jaar, en het is me allemaal nog nooit overkomen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En een hond heb ik niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik woon er nu zeven jaar, en het is me allemaal nog nooit overkomen.
Jij maakt ook nooit meer iets mee he?quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik woon er nu zeven jaar, en het is me allemaal nog nooit overkomen.
Ik woon hier dan ook niet voor de gezelligheidquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Utrecht is veel gezelliger dan DH idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |