Wie wil dat nou niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn er ook al wannabe bontkraagjes? Waarom zou je dat wanna zijn?
Watwatwat. Zeg wallah!!quote:
Bier eronder en je hebt een partytent.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Burka er onder en je kan er helemaal tegenaan.
De eenmans partytent, ideaal voor de FOK!kerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bier eronder en je hebt een partytent.
Jeejjjj! Gat in de markt!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De eenmans partytent, ideaal voor de FOK!ker.
Lekker voor op de zolderkamer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De eenmans partytent, ideaal voor de FOK!ker.
Daar ligt m'n opblaaspop al.quote:
Smerig benauwd inderdaad.quote:
Heerlijkquote:
Ja, dat valt niet mee, ik ken het. Ze gaan uit van een maximale piemellengte van 30 cm, dat is natuurlijk niet realistisch voor iemand die op FOK! zit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:58 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Daar ligt m'n opblaaspop al.Speciaal op maat gemaakt voor m'n iPik.
Heerlijkquote:
Ik kreeg gisteren echt een klap in m'n gezicht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens naar buiten. Ik zie er aardig tegenop.
Als je de temperatuur binnen 10 graden lager dan buiten zet wel jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren echt een klap in m'n gezicht.Nu ga ik tussendoor even acclimatiseren.
Ons kantoorpand staat in de top 10 van de meest energiezuinige van NL ofzo. Met een overdreven luxe airco met buizen tientallen meters onder de grond etc.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je de temperatuur binnen 10 graden lager dan buiten zet wel ja
Het is al warm genoeg hoor.quote:
Hey Eviequote:
Bloedneuzenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren echt een klap in m'n gezicht.Nu ga ik tussendoor even acclimatiseren.
Heb ik nog nooit gehad eigenlijk. Wel gebroken neuzen.quote:
Ja, heet en lekkerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Heyhey barbie.. hoe is het leven op Malta hedendaags?
Die heb ik dan nog nooit gehadquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:50 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gehad eigenlijk. Wel gebroken neuzen.
ik las blootfeestje!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, heet en lekkerMorgen bootfeestje
Hoest met jou?
Vrouwen komen wat minder vaak terecht in ordinaire vechtpartijen.quote:
Je weet maar nooitquote:
Ik was meestal degene die sloegquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:15 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vrouwen komen wat minder vaak terecht in ordinaire vechtpartijen.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was meestal degene die sloeg
Niet hard, niet raak, maar toch.
Ze waren heel gemeen tegen mequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]sloeg jij mensen?
daar kan ik me echt niets bij voorstellen!
The lean mean fighting machine.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was meestal degene die sloeg
Niet hard, niet raak, maar toch.
quote:
Ze hebben Barbusse. Meer hebben ze niet nodigquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:21 schreef KomtTijd... het volgende:
moar heje daar ook zweefvliegtuigen?
Doen ze met de verkeerslichten voor mijn flat ook hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Leven flitste weer aan me voorbijzondags dorp waar ze de verkeerslichten uitzetten
Ik had ook even zo'n momentje vandaag toen ik het vliegtuig uitstapte op 3 km hoogte.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Leven flitste weer aan me voorbijzondags dorp waar ze de verkeerslichten uitzetten
Ja maar wie doet dat dan ookquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had ook even zo'n momentje vandaag toen ik het vliegtuig uitstapte op 3 km hoogte.
Vandaag weer naar het strand?quote:
Dat kan ook aan het strand.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, vrijdag al geweest. Nu gewoon geld verdienen.
quote:
Heb je al een BBQ thuis?quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben dit jaar nog niet naar het strand geweest. Heb ook nog niet gebarbecued
Waardeloze zomer.
Nóg een reden waarom je beter in Den Haag had kunnen komen wonen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:24 schreef CherryLips het volgende:
Waardeloze zomer.
Ja maar, Den Haagquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nóg een reden waarom je beter in Den Haag had kunnen komen wonen.
Geen valide argument nadat je uit vrije wil zowel in Utrecht als Ede hebt gewoond.quote:
Strand is overrated. Zeker die in Holland. Op de Waddeneilanden heb je tenminste nog wat ruimte.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:24 schreef CherryLips het volgende:
Waardeloze zomer.
Ik denk dat de Zeeuwse stranden nog wel wat rustiger zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Strand is overrated. Zeker die in Holland. Op de Waddeneilanden heb je tenminste nog wat ruimte.
Oh, en het is niet warm, ik heb vrijdag gewoon kunnen trainen buiten. Heb 'maar' 3 liter water gedronken.
Ja ok, die mogen ook. (is ook geen Hollandquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat de Zeeuwse stranden nog wel wat rustiger zijn.
in Utrecht waait het niet zo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik spreek niet uit ervaring, maar Utrecht lijkt me toch niet slechter dan Den Haag.
Signaturewaardig!quote:
Nee, die verdreven door de berbersquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En er wonen geen Hagenezen, moet ook voor iets tellen.
Dat!quote:
Lastig kiezen ja, of iemand die je een mes tussen je ribben steekt, je vriendin beledigt en je hond verkracht of iemand met een grote muil.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:41 schreef stbabylon het volgende:
Marokkanen of Hagenezen... moeilijk...
Vrij makkelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Marokkanen of Hagenezen... moeilijk...
Mja, dat eerste is mij nooit overkomen...quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lastig kiezen ja, of iemand die je een mes tussen je ribben steekt, je vriendin beledigt en je hond verkracht of iemand met een grote muil.
Arme hondquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dat eerste is mij nooit overkomen...
Je arme hondquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Schilderswijk!quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik spreek niet uit ervaring, maar Utrecht lijkt me toch niet slechter dan Den Haag.
Ik woon er nu zeven jaar, en het is me allemaal nog nooit overkomen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En een hond heb ik niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik woon er nu zeven jaar, en het is me allemaal nog nooit overkomen.
Jij maakt ook nooit meer iets mee he?quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik woon er nu zeven jaar, en het is me allemaal nog nooit overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |