Wie wil dat nou niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn er ook al wannabe bontkraagjes? Waarom zou je dat wanna zijn?
Watwatwat. Zeg wallah!!quote:
Bier eronder en je hebt een partytent.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Burka er onder en je kan er helemaal tegenaan.
De eenmans partytent, ideaal voor de FOK!kerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bier eronder en je hebt een partytent.
Jeejjjj! Gat in de markt!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De eenmans partytent, ideaal voor de FOK!ker.
Lekker voor op de zolderkamer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De eenmans partytent, ideaal voor de FOK!ker.
Daar ligt m'n opblaaspop al.quote:
Smerig benauwd inderdaad.quote:
Heerlijkquote:
Ja, dat valt niet mee, ik ken het. Ze gaan uit van een maximale piemellengte van 30 cm, dat is natuurlijk niet realistisch voor iemand die op FOK! zit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:58 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Daar ligt m'n opblaaspop al.Speciaal op maat gemaakt voor m'n iPik.
Heerlijkquote:
Ik kreeg gisteren echt een klap in m'n gezicht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens naar buiten. Ik zie er aardig tegenop.
Als je de temperatuur binnen 10 graden lager dan buiten zet wel jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren echt een klap in m'n gezicht.Nu ga ik tussendoor even acclimatiseren.
Ons kantoorpand staat in de top 10 van de meest energiezuinige van NL ofzo. Met een overdreven luxe airco met buizen tientallen meters onder de grond etc.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je de temperatuur binnen 10 graden lager dan buiten zet wel ja
Het is al warm genoeg hoor.quote:
Hey Eviequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |