Vandaag weer naar het strand?quote:
Dat kan ook aan het strand.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, vrijdag al geweest. Nu gewoon geld verdienen.
quote:
Heb je al een BBQ thuis?quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben dit jaar nog niet naar het strand geweest. Heb ook nog niet gebarbecued
Waardeloze zomer.
Nóg een reden waarom je beter in Den Haag had kunnen komen wonen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:24 schreef CherryLips het volgende:
Waardeloze zomer.
Ja maar, Den Haagquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nóg een reden waarom je beter in Den Haag had kunnen komen wonen.
Geen valide argument nadat je uit vrije wil zowel in Utrecht als Ede hebt gewoond.quote:
Strand is overrated. Zeker die in Holland. Op de Waddeneilanden heb je tenminste nog wat ruimte.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:24 schreef CherryLips het volgende:
Waardeloze zomer.
Ik denk dat de Zeeuwse stranden nog wel wat rustiger zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Strand is overrated. Zeker die in Holland. Op de Waddeneilanden heb je tenminste nog wat ruimte.
Oh, en het is niet warm, ik heb vrijdag gewoon kunnen trainen buiten. Heb 'maar' 3 liter water gedronken.
Ja ok, die mogen ook. (is ook geen Hollandquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat de Zeeuwse stranden nog wel wat rustiger zijn.
in Utrecht waait het niet zo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik spreek niet uit ervaring, maar Utrecht lijkt me toch niet slechter dan Den Haag.
Signaturewaardig!quote:
Nee, die verdreven door de berbersquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En er wonen geen Hagenezen, moet ook voor iets tellen.
Dat!quote:
Lastig kiezen ja, of iemand die je een mes tussen je ribben steekt, je vriendin beledigt en je hond verkracht of iemand met een grote muil.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:41 schreef stbabylon het volgende:
Marokkanen of Hagenezen... moeilijk...
Vrij makkelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Marokkanen of Hagenezen... moeilijk...
Mja, dat eerste is mij nooit overkomen...quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lastig kiezen ja, of iemand die je een mes tussen je ribben steekt, je vriendin beledigt en je hond verkracht of iemand met een grote muil.
Arme hondquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dat eerste is mij nooit overkomen...
Je arme hondquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Schilderswijk!quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik spreek niet uit ervaring, maar Utrecht lijkt me toch niet slechter dan Den Haag.
Ik woon er nu zeven jaar, en het is me allemaal nog nooit overkomen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En een hond heb ik niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik woon er nu zeven jaar, en het is me allemaal nog nooit overkomen.
Jij maakt ook nooit meer iets mee he?quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik woon er nu zeven jaar, en het is me allemaal nog nooit overkomen.
Ik woon hier dan ook niet voor de gezelligheidquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Utrecht is veel gezelliger dan DH idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |