Everybody knows your name?quote:
Incl jouw zure commentaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Na 10 jaar is het nog steeds hetzelfde geneuzel.
Neequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kun je op Malta een maand van eten
Het is toch ook hetzelfde topic? Had je verwacht dat het ineens over theater zou gaan? Of voetbal? Of homo's?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Na 10 jaar is het nog steeds hetzelfde geneuzel.
Of theatermakende voetballende homo's.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is toch ook hetzelfde topic? Had je verwacht dat het ineens over theater zou gaan? Of voetbal? Of homo's?
Ik weet dat nooit. Ik heb na 3 meets nog steeds dat ik mensen uit [HOMO] bij hun foknaam noem enook zo in m'n telefoon heb staanquote:
Ik denk dat iedere voetballer inmiddels acteerles krijgt voor vallen en jankenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of theatermakende voetballende homo's.
Soort PSVers zeg maar.
EN als je nou geen mooie lul hebt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet dat nooit. Ik heb na 3 meets nog steeds dat ik mensen uit [HOMO] bij hun foknaam noem enook zo in m'n telefoon heb staan
Ik ben heel slecht in namen. Maar da's bij mijn volk ook niet zo ndoig. Da's gewoon "Hey. Hey. Mooie lul. Seks?"
Uiteraard. Stel je voor dat ik nu in ene poeslief en vol begrip was, hadden jullie toch niet geloofd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Incl jouw zure commentaar.
Nothing ever changes....
Of filmsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is toch ook hetzelfde topic? Had je verwacht dat het ineens over theater zou gaan? Of voetbal? Of homo's?
Dan ben je mooi de lulquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
EN als je nou geen mooie lul hebt?.
Godtje heet Herman. Wist je dat niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die van jou dus niet.
Mysterieuze man
Jullie lopen ook gewoon zo rond met de gulp open?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet dat nooit. Ik heb na 3 meets nog steeds dat ik mensen uit [HOMO] bij hun foknaam noem enook zo in m'n telefoon heb staan
Ik ben heel slecht in namen. Maar da's bij mijn volk ook niet zo ndoig. Da's gewoon "Hey. Hey. Mooie lul. Seks?"
Alleen als je het vrouwtje bent denk ik.quote:
2 augustus 2013, een zwarte dag voor HW.quote:
Henk!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die van jou dus niet.
Mysterieuze man
Hi!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Godtje heet Herman. Wist je dat niet?
Een zwarte of een bruine dag...wat is erger?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
2 augustus 2013, een zwarte dag voor HW.
Ik mis de smerigee seks. Je bent helemaal niet de oude. Dat was je schtick!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:29 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, ik ben weer echt de oude. De auto is weer de deur uit. Hij werkte prima voor de vakantie. Alleen na 4200km, vlak voor Hamburg hadden we een lekke band en een lekke uitlaat. Toen we na profesorisch repareren weer een lekke uitlaat hadden, toch maar even laten nakijken. Lekke uitlaat, doorgeroeste wielophanging rechtsvoor, doorgerotte remleiding en linkervoorband tot op het draad versleten. Toch nog 100e voor gekregen bij de sloop
Je kan de bottom zijn?quote:
Maar natuurlijk! Shake what your momma gave ya!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie lopen ook gewoon zo rond met de gulp open?
Die smerige seks heb jij elke keer als je seks hebt met een andere manquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mis de smerigee seks. Je bent helemaal niet de oude. Dat was je schtick!
Herman in de zon op een terras?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Godtje heet Herman. Wist je dat niet?
Welnee, soms is ie ook best schoonquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die smerige seks heb jij elke keer als je seks hebt met een andere man
Dan ga ik straks vrageen hoe het Vondelpark vannacht rookquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet niet waar Godtje nu is, maar gezien het weer, zou dat nog best kunnen ja.
Dat moet je dus aan HW vragen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een zwarte of een bruine dag...wat is erger?
CD voor jou, cd voor mijquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ga ik straks vrageen hoe het Vondelpark vannacht rook
Deze dan?...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, die krijg ik voorlopig ook niet meer uit m'n hoofd.
Ik zit er straks na het werk, clichematig BBQenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ga ik straks vrageen hoe het Vondelpark vannacht rook
Ik heb het al drie jaar niet gedaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:50 schreef stbabylon het volgende:
Ik begin het BBQ-en een beetje zat te raken. Wij pleuren het nu gewoon in het grillijzer. Sneller en gezonder.
Dat heet geen vrouwtjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alleen als je het vrouwtje bent denk ik.
Hebben we er ook 1 van allebei?quote:
Ik heb volgend jaar een homohuwlijk zoals je weet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:52 schreef Ang3l het volgende:
"Wie van jullie is het mannetje en wie het vrouwtje?"
Ik doe 't amper eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:50 schreef Godtje het volgende:
Gister BBQ in westerpark
Vandaag BBQ in de tuin
Straks naar het strand
Kan geen bbq geur meer ruiken na dit weekend.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben we er ook 1 van allebei?
Mijn moeder heeft goede smaak
quote:Acda & De Munnik - Eerste Helmersstraat
Ik zit weer op het dak, de Eerste Helmersstraat beneden
Zestien sigaretten en een zee van tijd
Als de sterren blijven hangen, blijf ik zitten waar ik zit
Ik reken af en sta bij niemand in het krijt
Ik zit hier elk jaar een keer, mijn rug tegen de muur
En denk aan wat de tussentijd mij bracht
Wie is er weg, wie kwam er bij?
Wat ik deed, deed ik het goed?
Hoe komt het, dat het leven naar me lacht?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb volgend jaar een homohuwlijk zoals je weet.
Mijn moeder van de week.... wie is dan het vrouwtje?
Uhmmm het is een homohuwelijk. Eentje is er altijd de vrouw.
Nee mama! Het zijn homo's het zijn twee mannen.
Nee nee! Eentje moet het vrouwtje zijn!!!
Nee! Het zijn mannen. Dat is het idee.
Zo ging het 3 minuten door.
Ach, het gaat ook om het hele gebeuren natuurlijk. leuk groepje mensen, sfeer in het park etc.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:50 schreef stbabylon het volgende:
Ik begin het BBQ-en een beetje zat te raken. Wij pleuren het nu gewoon in het grillijzer. Sneller en gezonder.
Kampvuren roeleren grote tijd! En in Zweden had ik eindelijk weer de kans om er een aantal aan te leggen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe 't amper eigenlijk.
Maar vind de geur wel lekker
Kampvuren ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |