Geen BH zeker vandaag?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij staan er nog goed bij.
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij staan er nog goed bij.
Wort op de BBQ vind ik niet zo boeiendquote:
*ZZZIP*quote:
Whahaha, die heb ik begin deze week de hele tijd in m'n hoofd gehad.quote:
O zo'n aso groep die de rest overstemt in 't parkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Muziek"je" erbij straks.
Zo rol ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O zo'n aso groep die de rest overstemt in 't park![]()
Het was het onofficiele thema op de Cross. Bij het laatste optreden van de Jovinks mocht Jeffry hem nog even live doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whahaha, die heb ik begin deze week de hele tijd in m'n hoofd gehad.
Had dit weekend 2 Hengelose dames te logeren
Ach, alles beter dan wannabee bontkraagjes die vinden dat de speaker van hun telefoon nog prima klinkt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O zo'n aso groep die de rest overstemt in 't park![]()
Nozem!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Muziek"je" erbij straks.
De grotere exemplaren zweten wel sneller.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Iedere dag is een goeie dag voor tieten!
Zijn er ook al wannabe bontkraagjes? Waarom zou je dat wanna zijn?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, alles beter dan wannabee bontkraagjes die vinden dat de speaker van hun telefoon nog prima klinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |