Wie is hier nou de newbie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Sjonge jonge kutnewbies.
Zorg dan ook voor een nuttige bijdrage in de al lopende SC topics
Ik heb jouw nog nooit gezien in de NWS-sc. Met je fipoquote:
Klopt, dit is mijn 3e post hier.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb jouw nog nooit gezien in de NWS-sc
Dus je bent wel van plan om hier een nuttige bijdrage te gaan leveren?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, dit is mijn 3e post hier.
Lekker, lekkerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:42 schreef sp3c het volgende:
ben nog niet aan mijn biertje begonnen
zit nog te twijfelen over mijn eten, ik denk Tjap Tjoy met rijst
Zekers, moest alleen wel even een binnenkomer hebben! Dus, wat was het onderwerp ongeveer?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dus je bent wel van plan om hier een nuttige bijdrage te gaan leveren?
Bierquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zekers, moest alleen wel even een binnenkomer hebben! Dus, wat was het onderwerp ongeveer?
Mag jij verzinnen. Eten en de dodelijke hitte tot nog toe.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zekers, moest alleen wel even een binnenkomer hebben! Dus, wat was het onderwerp ongeveer?
ik eet mijn popcorn altijd zout, daar vind ik het echt geen weer voorquote:
Ik ookquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik eet mijn popcorn altijd zout, daar vind ik het echt geen weer voor
Ik zal straks eens kijken of ik nog een lekker Texels Skuumkoppe in de koeling heb liggenquote:
Ik heb wijvenbier gehaaldquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zal straks eens kijken of ik nog een lekker Texels Skuumkoppe in de koeling heb liggen
Ja, die miste ik nog. En dan doel ik niet op Karinaquote:
tjap tjoy is goed denk ik, lekker veel groente en niet al te pittigquote:
rosebier!quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
tjap tjoy is goed denk ik, lekker veel groente en niet al te pittig
en witbier, ijskoud
Ik heb nog Liefmans, Wieckse Witte en wat varianten Gulpener.quote:
Ik ook. Weihenstephaner Vitus. Bij Bier&Zo in Rotterdamquote:
Ik mag datquote:
Waar zit dat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ook. Weihenstephaner Vitus. Bij Bier&Zo in Rotterdam
Wist je dat dat de oudste nog bestaande brouwerij ter wereld is?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ook. Weihenstephaner Vitus. Bij Bier&Zo in Rotterdam
Ik heb het nog nooit gehad, maar ik verzamel kroonkurken dus ik allemaal verschillende gekochtquote:
Hoogstraat. Naast station Blaak.quote:
Oh snel even kijken danquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoogstraat. Naast station Blaak.
Topzaakje
Ja. Ik drink alle 4 de soorten. Ze adverteren daar ook mee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wist je dat dat de oudste nog bestaande brouwerij ter wereld is?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:47 schreef sp3c het volgende:
gulpener is wel echt lekker bier pilsener
Of een Cherso jostiquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:50 schreef sp3c het volgende:
ja en iemand uit Den Haag is een Hagenaar
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:50 schreef sp3c het volgende:
ja en iemand uit Den Haag is een Hagenaar
dat zijn wel Hagenaarsquote:
Ja maar niet iedere Hagenaar is een Jostiquote:
Duitsland is het op een na beste bierland. Probleem is wel dat er weinig variatie in bieren is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was in Duitsland een paar weken terug en daar 20 verschillende bieren gedronkenIk vond Veltins erg lekker.
Wut..quote:
ik woon in Den Haagquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar niet iedere Hagenaar is een Josti
Ik werk in Den Haag
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik woon in Den Haag
Hagenezen zijn we ... en bier = bier
nix mis meequote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heb alle grote Nederlandse steden wel minstens 1x bezocht. Maar Den Haag nog nooit.
Trek een een week voor uit, want alles kun je het best lopend doenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heb alle grote Nederlandse steden wel minstens 1x bezocht. Maar Den Haag nog nooit.
Het is wel doods ja op een zaterdag avondquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
nix mis mee
rond een uur of 10 gaat het dicht
Ik heb ook aardig wat gezien, behalve Den Haagquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Owja, toch wel.quote:
Nee. 2 uur rijden.quote:
Jij miste me hier hoorde ikquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Owja, toch wel.
Herrinner me een lange wandeling iedere keer
En gratis
lol @ Duitslandquote:
Laatst nogquote:
He Remlof, ben jij nu ook actief op Kiva?quote:
Huh?quote:
zover wegquote:
Parkpop is wel 2 uur waard. Feestje begint al in de trein.quote:
Mwah, geintje natuurlijk! Ik ben met Record Store Day ook gewoon naar A'dam, Delft en R'dam geweest, zelfs een keertje naar Antwerpen om een kleine platenbeurs te bezoekenquote:
Denk je eens in hoe Karina in A'dam zich moet voelenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:03 schreef Uccie het volgende:
Alsof er niet al genoeg kuttoeristen in Den Haag zijn
Da fuckquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh en ik reis voor school 4,5 uur per dag
ik ben dit jaar met de trein naar Berlijn geweest voor de laatste wedstrijd van de playoffs (Berlijn won!) das 6 uur heen 6 uur terugquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah, geintje natuurlijk! Ik ben met Record Store Day ook gewoon naar A'dam, Delft en R'dam geweest, zelfs een keertje naar Antwerpen om een kleine platenbeurs te bezoeken
Oh en ik reis voor school 4,5 uur per dag
Nee, nog niet, maar ik kijk er wel eens sinds B_A er over begon.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
He Remlof, ben jij nu ook actief op Kiva?
Vooral met dit weer, ik zit met 5 minuten fietsen op het strand vanmiddag nog lekker gefietst over de dijk en de duinenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Denk je eens in hoe Karina in A'dam zich moet voelen
Ik ben me ook aan het oriënteren, maar ik heb nog geen keuzes kunnen maken, ik gun het bijna iedereen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, nog niet, maar ik kijk er wel eens sinds B_A er over begon.
Alleen over bepaalde posts die hier worden neergeplempt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je bent nogal neerbuigend over NWS
Over de dijk.....je woont in Volendamquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vooral met dit weer, ik zit met 5 minuten fietsen op het strand vanmiddag nog lekker gefietst over de dijk en de duinen
Heb ik ook wel eens gedaan ja, midweekje met de trein.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben dit jaar met de trein naar Berlijn geweest voor de laatste wedstrijd van de playoffs (Berlijn won!) das 6 uur heen 6 uur terug
worth it
Ja, maar doe het nu al 2 jaar nog 2 jaar te gaan waarvan 2x6 maanden stage die ik hier in de buurt kan doen. En het is lekker goedkoop om thuis te blijven wonen. En ik vind het niet erg om in de bus een muziekje te luisteren en een boek te lezen. Thuis zou ik me toch maar vervelen...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Da fuck![]()
Ooit aan op kamers gaan gedacht?
ja nou dit doe ik niet meer hoor, zit je meer dan de helft van de dag in de trein voor krap 2en een half uur ijshokey en bierquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan ja, midweekje met de trein.
Er zijn wel meer dijken in Nederland ^^quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Over de dijk.....je woont in Volendam
Er staat overal 0% repaid?quote:
Van mij mogen ze. Het is toch niet spectaculair. Ik vind het gewoon een mooi initiatief en daarom hoop ik er meer mensen voor te interesseren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar kan dan iedereen hier zien hoeveel je uitleent?
Ja het is zeker mooi, ik ben nu de site van het Fok-team aan het lezen. Maar Paypal en creditcard... niet gewoon via mijn bankrekening?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze. Het is toch niet spectaculair. Ik vind het gewoon een mooi initiatief en daarom hoop ik er meer mensen voor te interesseren.
Ja, paypal is via je bankrekening.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja het is zeker mooi, ik ben nu de site van het Fok-team aan het lezen. Maar Paypal en creditcard... niet gewoon via mijn bankrekening?
Dus van je rekening naar Paypal, en van Paypal naar kiva. Of van mijn bank naar hun Paypal?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, paypal is via je bankrekening.
Paypal gebruikt bijna iedereen. Sommige via een giftcard van anderen. Welke ze dan telkens hergebruiken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja het is zeker mooi, ik ben nu de site van het Fok-team aan het lezen. Maar Paypal en creditcard... niet gewoon via mijn bankrekening?
Kan allebei.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus van je rekening naar Paypal, en van Paypal naar kiva. Of van mijn bank naar hun Paypal?
Het is niet zo moeilijk. Ik maak het tegenwoordig rechtstreeks over via ideal. Dan staat het er ook direct op je paypal account (in 1 minuut ofzo). Handig als ik via ebay ergens op wil bieden bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, ik heb wel Paypal, maar ik doe er nooit iets mee omdat ik zo'n klojo met transacties ben
Oké, zou ik toch moeten kunnenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk. Ik maak het tegenwoordig rechtstreeks over via ideal. Dan staat het er ook direct op je paypal account (in 1 minuut ofzo). Handig als ik via ebay ergens op wil bieden bijvoorbeeld.
Ik heb er net eentje opquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Eet nu ook perenijsjes. Heb die ziekte een beetje overgenomen.
Ja, jij kiest zelf uiteraard waar je aan uitleent.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, zou ik toch moeten kunnen
Ik zit bij het team te kijken, maar zie niet direct wie de doelen bepaalt. Ik bedoel, als ik lid van het team word, kan ik dan ook nog zelf iemand kiezen?
Voordeel van paypal (en ook meteen het nadeel) is dat je niets bij je hoeft te hebben, als je je inlog en wachtwoord weet kun je betalen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:31 schreef sp3c het volgende:
is een prepaid creditcard niet gemakkelijker dan paypal?
kun je overal mee betalen en je kunt het opwaarderen met Ideal
Dat nummer weet ik niet uit mijn hoofd. En volgens mij heb je daarmee tegenwoordig ook je ereader nodig dacht ik? In ieder geval je wachtwoord en die code op de achterkant.quote:
Is een typo, moest lachen om sp3c zijnquote:
Niet eens?quote:
nopequote:
had dat dan meteen gezegd ipv dat vermoeiende hard 2 get de hele tijdquote:
quote:
Ja, maar als Karina zegt 2 bier en je mag naar binnen bedoeld ze denk ik iets andersquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
had dat dan meteen gezegd ipv dat vermoeiende hard 2 get de hele tijd
2 bier heb ik nog wel
grote glazen hoor, niet van dat mietigequote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
had dat dan meteen gezegd ipv dat vermoeiende hard 2 get de hele tijd
2 bier heb ik nog wel
isnietergquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, maar als Karina zegt 2 bier en je mag naar binnen bedoeld ze denk ik iets anders
Twee blikjes bier meenemen en je mag binnenkomen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, maar als Karina zegt 2 bier en je mag naar binnen bedoeld ze denk ik iets anders
Ja, nee, maar waar mag ik naar binnen dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
grote glazen hoor, niet van dat mietige
* sp3c stapt op de treinquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Twee blikjes bier meenemen en je mag binnenkomen.
ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, nee, maar waar mag ik naar binnen dan?
mijn haremquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, nee, maar waar mag ik naar binnen dan?
Ik ben graag voorbereidquote:
Ohh, neuh dat is niet voor mij weggelegd.quote:
1 bier?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ohh, neuh dat is niet voor mij weggelegd.
quote:
quote:
je mag 1 bier pakken?quote:
Staat al klaarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
neem je helm dan maar mee voor de 19de?
Dat, wijvenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Lijkt me juist een nachtmerrie om een harem te hebben.
Hele tijd gezeik aan je kop.
En allemaal geroddel en achterklap onderling
Cheap assquote:
ja naja zo groot is het niet hoor er is pas 1 stoeltje bezet en die komt binnenkort vrijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Lijkt me juist een nachtmerrie om een harem te hebben.
Hele tijd gezeik aan je kop.
En allemaal geroddel en achterklap onderling
flexibel noem ik hetquote:
Wat, ruzie in de tentquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja naja zo groot is het niet hoor er is pas 1 stoeltje bezet en die komt binnenkort vrij
Dat zijn elastiekjes.quote:
seizoensarbeidsterquote:
ze is tijdelijk in NL daarna moet ze weg want regels zijn regelsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hier als in: huize sp3c?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze is tijdelijk in NL daarna moet ze weg want regels zijn regels
mweh is ook niet echt knallende verliefdheid ofzo, we houden van dezelfde dingen (ijshockey en bierquote:
Ik ken deze verhalen alleen maar van toen ik nog een tiener was. Maar ik weet nog wel hoe dat voelt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
mweh is ook niet echt knallende verliefdheid ofzo, we houden van dezelfde dingen (ijshockey en bier) en ze ziet er goed uit dus we hebben gezellige dagen maar verder
al begin ik inmiddels wel steeds meer op te zien tegen de einddatum
had een wat lastige relatie daarvoor dus ik vind het wel mooi zo for the time beingquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ken deze verhalen alleen maar van toen ik nog een tiener was. Maar ik weet nog wel hoe dat voelt.
Als je het maar leuk hebt nu toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
had een wat lastige relatie daarvoor dus ik vind het wel mooi zo for the time being
makkelijk
Ach troost je, een paar maanden is niksquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik zou ook wel een vakantieliefde kunnen gebruiken. Voor mij ook al een aantal maanden geleden sinds mijn laatste relatie. Maar dan is een boekenwinkel geen goede plaats om te werken ben ik bang.
Ben daar veruit de jongste en we hebben al zeker 5 jaar geen nieuw (tijdelijk) personeel gehad.
Pocket Donner.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:09 schreef sp3c het volgende:
een boekwinkel die donner verkoopt?
geniaal!
Nee, zelfstandige Boekhandel in Barendrecht.quote:
Nee wat er nu zit is echt een dramaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, zelfstandige Boekhandel in Barendrecht.
Donner bestaat trouwens niet meer
Collega's daten is sowieso een slecht idee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik zou ook wel een vakantieliefde kunnen gebruiken. Voor mij ook al een aantal maanden geleden sinds mijn laatste relatie. Maar dan is een boekenwinkel geen goede plaats om te werken ben ik bang.
Ben daar veruit de jongste en we hebben al zeker 5 jaar geen nieuw (tijdelijk) personeel gehad.
Droeg je ook een bril zonder glazen, en een wollen muts?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:15 schreef Tem het volgende:
Ik kwam er nog wel eens om na een paar boeken gekocht te hebben een bagel te eten en koffie te drinken.
Voorwoord heeft nu geen erectie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Droeg je ook een bril zonder glazen, en een wollen muts?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee wat er nu zit is echt een drama
Lol.quote:
Inwendige erectie.quote:
Als het seizoenskrachten zijn (en zeker geile Poolse oid zoals bij sp3c) dan heb ik daar geen enkele moeite mee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Collega's daten is sowieso een slecht idee.
Poolse seizoenskrachten in boekenwinkels?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als het seizoenskrachten zijn (en zeker geile Poolse oid zoals bij sp3c) dan heb ik daar geen enkele moeite mee.
Polaris ja, kon niet op de naam komen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Lol.
Ok, Donner was vroeger onderdeel van Selexyz. In elke stad heette die winkel anders.
Selexyz is dus failliet gegaan en in Rotterdam is daar samen met de Slegte een nieuwe winkel voor gekomen. Polaris heet die keten.
De meningen daarover verschillen in een topic dat ik in TTK geopend had.
Zoiets zei ik al. Weet ook niet waar sp3c werkt, maar hij heeft wel een geile seizoensarbeidster aan de haak geslagen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Poolse seizoenskrachten in boekenwinkels?
Ik denk dat je dan meer succes hebt als je de tuinbouw ingaat.
de winkel zit er nog. Weet alleen niet hoe die nu heet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:15 schreef Tem het volgende:
Ik kwam er nog wel eens om na een paar boeken gekocht te hebben een bagel te eten en koffie te drinken.
Maar het was eerst toch alleen Donnerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Lol.
Ok, Donner was vroeger onderdeel van Selexyz. In elke stad heette die winkel anders.
Selexyz is dus failliet gegaan en in Rotterdam is daar samen met de Slegte een nieuwe winkel voor gekomen. Polaris heet die keten.
De meningen daarover verschillen in een topic dat ik in TTK geopend had.
Gewoon Badoo installeren, ofzo.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zoiets zei ik al. Weet ook niet waar sp3c werkt, maar hij heeft wel een geile seizoensarbeidster aan de haak geslagen.
Bagel and Beans volgens mij. Die eigenaar heeft eens meegedaan met zo'n masterchef programma.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
de winkel zit er nog. Weet alleen niet hoe die nu heet.
Ah die zit ook in Enschede, zitten altijd van die hipsters.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Bagel and Beans volgens mij. Die eigenaar heeft eens meegedaan met zo'n masterchef programma.
Oh heet die ook in het nieuwe Polare concept gewoon nog Bagel and Beans intern bij hun?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Bagel and Beans volgens mij. Die eigenaar heeft eens meegedaan met zo'n masterchef programma.
Geen idee, ik ben het laatste jaar niet meer geweest want een kind enzo.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh heet die ook in het nieuwe Polare concept gewoon nog Bagel and Beans intern bij hun?
In Rotterdam heette die Donner inderdaad. Netzo als dat het in Amsterdam Scheltema heette. Of Broese in Utrecht.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar het was eerst toch alleen Donner
Daarna Donner + Selexyz
en nu dat Polaris. (daar ben ik nog niet geweest)
Nu ben je al snel een hipster in Tukkerland, natuurlijk. Wanneer je daar met mes en vork eet word je al voor hipster uitgemaakt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah die zit ook in Enschede, zitten altijd van die hipsters.
Gewoon meenemen, doet de rest ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben het laatste jaar niet meer geweest want een kind enzo.
Ik heb niet voor niets zo'n mooi 'wij/zij' denken ontwikkeld.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Nu ben je al snel een hipster in Tukkerland, natuurlijk. Wanneer je daar met mes en vork eet word je al voor hipster uitgemaakt.
Mijn nichtje eet idd nog uit een trog daar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Nu ben je al snel een hipster in Tukkerland, natuurlijk. Wanneer je daar met mes en vork eet word je al voor hipster uitgemaakt.
Ik kan zo snel niets bedenken, ik heb er geen beeld bij.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:33 schreef Tem het volgende:
SP mevrouw bij De slimste mens. Kom eens met iets gevats VS.
Ja, paar dagen geleden dat topic doorgelezen. Sommige comments waren zelfs nog grappig ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
Die woordgrappen in dit topic
NWS / Meisje verliest voet bij attractie Walibi Holland
Vanavond Lucille Werner bij K&vdB zal ook wel grappen en grollen worden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, paar dagen geleden dat topic doorgelezen. Sommige comments waren zelfs nog grappig ook.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanavond Lucille Werner bij K&vdB zal ook wel grappen en grollen worden.
Heel verstandig van haar. Anders zou iedereen grappen over haar gaan maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij zit al te piekeren over die grapjens zeker?quote:
In het topic hequote:Op
donderdag 1 augustus 2013 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heel verstandig van haar. Anders zou iedereen grappen over haar gaan maken.
Ik mag Lucille wel, heel het land kan om haar lachen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heel verstandig van haar. Anders zou iedereen grappen over haar gaan maken.
Beetje het Karina idee. Grappen over jezelf maken om tena lady grappen te voorkomen.
Absoluut, eens kijken of ik m'n beste beentje voor kan zetten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij zit al te piekeren over die grapjens zeker?
[..]
het gesprek zal niet snel uit de hand lopenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee precies, dergelijke grappen lopen vaak mank.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
het gesprek zal niet snel uit de hand lopen
Dat jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Beetje het Karina idee. Grappen over jezelf maken om tena lady grappen te voorkomen.
Precies, ben benieuwd of er iemand kwaad wegloopt van tafel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee precies, dergelijke grappen lopen vaak mank.
Het zal in ieder geval een struikelblok zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Precies, ben benieuwd of er iemand kwaad wegloopt van tafel.
ik ben flauw aldus sp3c en soms matig dus wat verwacht jequote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:59 schreef Uccie het volgende:
Ah het repertoire benengrappen is al op tafel
Zeker 3 goede grappenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben flauw aldus sp3c en soms matig dus wat verwacht je
dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.quote:
beetje maar.....hartslag van 43 on rust joh. Zonder hulp. Met hulp 75.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:11 schreef sp3c het volgende:
haha getit???
want zijn hart is stukhahaha!
aaww
een halfhartige kerel ben jequote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
beetje maar.....hartslag van 43 on rust joh. Zonder hulp. Met hulp 75.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
beetje maar.....hartslag van 43 on rust joh. Zonder hulp. Met hulp 75.
quote:
ik heb er geen meer, wacht ffquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hartstikke blond ook. Er moet mij een hartig woordje gesproken worden.
Iemand die grapjes kan maken over zijn eigen lichamelijke gesteldheidquote:
daten?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iemand die grapjes kan maken over zijn eigen lichamelijke gesteldheid
Zal ik over mijn hart strijkenquote:
waar? Ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
Ik zit net iets te kijken over mogelijk ooit een menselijk hart kweken.
Bbc2quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
waar? Ben wel benieuwd.
Dat van mij wordt steeds beetje beter.
vanavond me er even voor inspannen om de piratenbaai er voor te bevaren.quote:
Dara o briains's science clubquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
vanavond me er even voor inspannen om de piratenbaai er voor te bevaren.
ik heb geen idee, ik kijk ervan op!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:20 schreef Toekito het volgende:
Snap je nou waarom mijn ouders harthandig met me om gingen sp3c? Terwijl ik zo'n hartelijk persoon ben.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ik kijk ervan op!
hartvochtig vind ik het!
Vertel maar eens over je voorbindpiemel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
ik wil ook niks over plakzakken weten. Of plakpiemels.
Heej daar zou je je mond over houden he! Sjongejonge je kunt ook niks meer vertellen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vertel maar eens over je voorbindpiemel.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej daar zou je je mond over houden he! Sjongejonge je kunt ook niks meer vertellen.
Dat was ook leuk ja. Doe ik niet meer hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Songteksten uitknippen uit de Hitkrant?
Bestaat het nog wel dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was ook leuk ja. Doe ik niet meer hoor
Ik heb ook alleen posters van mezelf zoals ik er vroeger uitzag.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]maar dan wel zoals ze er vroeger uitzag.
daten?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Te warm om te happen denk ik. Mijn hersens zijn weer prut.
Ja ik ken dat. Nu wil niemand meer een poster van hoe ik eruit zie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen posters van mezelf zoals ik er vroeger uitzag.
Daar is het al helemaal te warm voor.quote:
Heel, heel vroeger leek ik op John McEnroe....inclusief opvliegend karakter.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ken dat. Nu wil niemand meer een poster van hoe ik eruit zie.
Dat laatste heb ik nuquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heel, heel vroeger leek ik op John McEnroe....inclusief opvliegend karakter.
hey dat is mijn brief.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:58 schreef Specularium het volgende:
Ik had een abonnement op de Hitkrant, vond die brieven altijd goed.
"Hallo ik ben een jongen van 12 en trek mij 73x per dag af. Is dat normaal?"
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:58 schreef Specularium het volgende:
Ik had een abonnement op de Hitkrant, vond die brieven altijd goed.
"Hallo ik ben een jongen van 12 en trek mij 73x per dag af. Is dat normaal?"
ow vandaarquote:
Oh wacht, dat kan ook de Break Out geweest zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
Die stonden er dacht ik vroeger niet in. Kan me in ieder geval niet herinneren.
Wel in de Bravo, maar dan in het Duits natuurlijk.
Dat denk ik eerder ja. De Break Out was zo een beetje de Nederlandse Bravo.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh wacht, dat kan ook de Break Out geweest zijn.
Kutjeugd ook van tegenwoordig.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
Het zullen nu wel mailtjes zijn denk ik he.
Die kunnen niet eens meer normaal schrijven (ik ook niet trouwens).quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kutjeugd ook van tegenwoordig.
Het was ook niet serieus bedoeltquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:14 schreef sp3c het volgende:
in de NWS SC is geen prikklok, voel je welkom
Mijn handschrift is best wel goed al zeg ik het zelf. Maar ik ken jongelui van mijn leeftijd waarbij het verschrikkelijk isquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kunnen niet eens meer normaal schrijven (ik ook niet trouwens).
Ja lekker met dingen naar de tv gooien.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:16 schreef timmmmm het volgende:
Het prgramma comedykids lijkt me wel wat voor mij
ik moest van de kerk met rechts leren schrijven omdat linkshandige mensen duivelskinderen zijn (letterlijke gezegd)!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was ook niet serieus bedoelt
[..]
Mijn handschrift is best wel goed al zeg ik het zelf. Maar ik ken jongelui van mijn leeftijd waarbij het verschrikkelijk is
Klopt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat linkshandige mensen duivelskinderen zijn
maar toch awesomequote:
Oja, het is al laat, ik bedoelde 'religiequote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:50 schreef sp3c het volgende:
geloof is op zich niets mis mee, shit gaat pas fout als je het gaat organiseren in religie
Daar geloof ik dus niets van.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:50 schreef sp3c het volgende:
geloof is op zich niets mis mee, shit gaat pas fout als je het gaat organiseren in religie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |