Raar mens ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is Saskia een beetje jaloers op Tara...
Ja ik weet niet, het kan ook kerstvakantie zijn he...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:00 schreef Karina het volgende:
Bijna de laatste van het seizoen alweer? Omdat ze examens hebben.
Eerste van dit seizoen begon vrijdag dacht ik? Zullen sowieso niet heel veel afleveringen meer zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, het kan ook kerstvakantie zijn he...
Nee, maar nog wel een paar lijkt me, die prijs moet nog komen, Christian en Tara moet nog iets mee gebeuren, etc...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerste van dit seizoen begon vrijdag dacht ik? Zullen sowieso niet heel veel afleveringen meer zijn.
Ik denk dat Grace iets gaat flikken met die telefoons...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
Nou ik denk dat Tara en Christian nu weer bij elkaar komen, beetje dansen en zo.
Ik begreep dat net al niet helemaal. Dat met die foto sturen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat Grace iets gaat flikken met die telefoons...
Ja dat bleef vaag iddquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begreep dat net al niet helemaal. Dat met die foto sturen.
Ja en vaag, maar het seizoen heeft 13 afleveringen, vrijdag was de eerste? Dan komt er nog wel een week dus.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
Ja als ze nu zouden stoppen zou wel zuur zijn
Ja volgens mij was vrijdag de eerste, dus nog 1 week dan. dit is ook het laatste seizoen zie ik net.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en vaag, maar het seizoen heeft 13 afleveringen, vrijdag was de eerste? Dan komt er nog wel een week dus.
Maar Kat is 16/17 dus ik denk dat ze in het voorprogramma staat dan ofzo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
Volgens mij dansen ze ook in blote tetten in de Moulin Rouge.
Moeilijke thuissituatie excuus.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp trouwens niet waarom Grace zo doet: ze kan zelf goed dansen dus waarom al dat gestook.
Ja sowieso dat lachen toen haar oefening fout ging, ze spoort niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat nou de deal is met Saskia. Het is niet alleen die gewonde voet, er zit nog wat achter.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
Beetje beter wrijven Christian. Zo werkt het niet.
Misschien besluit ze helemaal te stoppen? Of je krijgt een 'drie maanden later'.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:58 schreef alors het volgende:
Maar ik vraag me echt af hoe ze dat nu gaan doen want nog 3 afleveringen en dan is het afgelopen, en ze mocht twee maanden niets doen. Volgens mij gaat ze gewoon doordansen met pijn, maarja hoe gaat het dan eindigen?
Ja en ze wordt uiteindelijk 'betrapt' ofzo? Haar vader zat erbij... dit is allemaal flashback dus.quote:
Ik denk het ja, ik was even in de war door die beelden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en ze wordt uiteindelijk 'betrapt' ofzo? Haar vader zat erbij... dit is allemaal flashback dus.
Ja idd, brrrquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
Lijkt me trouwens doodeng om te gaan dansen met een soort van gebroken rug. Straks raak je verlamd.
Als ze het vertelt mag ze meteen niet meer dansen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, brrrSnap ook niet waarom ze niet zegt dat Saskia het heeft gedaan, Ben was getuige dus hij kan haar verhaal wel bevestigen.
iddquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
Dat was wel heel gay met die roze broek en die gouden versieringen.
Ja die zag ik al aankomen toen ze zeiden dat dat kind leukemie had.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
Oh het 'er zijn mensen die het veel zwaarder hebben dan jij' verhaaltje.
Ja iddquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
Dat vind ik dan weer een beetje TE, dat Ben ook ziek is geweest.
Zou het? Ik hoop eigenlijk alleen maar dat die Saskia ontmaskerd wordt, en Grace...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
Oh Tara gaat gewoon weer dansen natuurlijk, het moet wel goed aflopen.
Aan de opmerking tegen Ben te horen denk ik het wel. En dat laatste inderdaad, vooral Saskia.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
Zou het? Ik hoop eigenlijk alleen maar dat die Saskia ontmaskerd wordt, en Grace...
Jep dit is de laatste.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
Wacht, volgens mij is dit de laatste.
Ik had nog wel een fikste straf voor Saskia verwacht, niet dit slappe gedoe. Ze is niet eens ontslagen.
Nee toch niet volgens dit.quote:
WOW dan zijn er nog vet veel afleveringenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee toch niet volgens dit.
Dit was aflevering 41.
Oh de rest is vrij nieuw en het loopt nog steeds.
Ik dacht dus ook steeds dat dit 3 was! Spangas begint 2 september weer, dus nog twee weken ditquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:31 schreef alors het volgende:
WOW dan zijn er nog vet veel afleveringen![]()
En duurt het wel totdat Spangas weer begint.
En dit is ook allemaal nog seizoen twee, ik dacht 3..Maar dat komt pas in het voorjaar van 2014 op tv geloof ik. Dat is pas net of wordt nu nog steeds uitgezonden in Australië.
Ja want die leader was anders en nieuwe personages... Maar dat was pas het begin van het tweede seizoen. Wat een meevaller, hihiquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dus ook steeds dat dit 3 was! Spangas begint 2 september weer, dus nog twee weken dit
Ja daarom dacht ik het ook, Kat in dat Moulin Rouge pakje en zo. Maar de seizoenen hebben gewoon heel veel afleveringen. Hopelijk zenden ze de rest ook uit, misschien wel voor of na Spangas (anders ga ik het downloadenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ja want die leader was anders en nieuwe personages... Maar dat was pas het begin van het tweede seizoen. Wat een meevaller, hihi![]()
En dan hebben we ook nog seizoen 3 tegoed
Ja idd, de eerste twee 26 en de laatste dus 13. En idd, ik ga het ook downloadenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daarom dacht ik het ook, Kat in dat Moulin Rouge pakje en zo. Maar de seizoenen hebben gewoon heel veel afleveringen. Hopelijk zenden ze de rest ook uit, misschien wel voor of na Spangas (anders ga ik het downloaden).
Kunnen we niet meer samen kijkenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, de eerste twee 26 en de laatste dus 13. En idd, ik ga het ook downloaden
Ik keek ook maar half vanwege de VBL baggerspreequote:
baggerspreequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik keek ook maar half vanwege de VBL baggerspreeIets met allemaal rode jurkjes, leek wel een beetje Baghwan of zo.
Ik vind hem juist wel tof reageren, dat relaxte is juist wat er bij Sammy aan ontbreekt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
Die neger is wel heel snel op zijn pikkie getrapt.
Mmm dat "I don't want to invade your personal space" was wel een beetje bitchy.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind hem juist wel tof reageren, dat relaxte is juist wat er bij Sammy aan ontbreekt.
Ja iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
Sammy uit de kast maar hij is niet gayZe willen zeker nog een verhaallijn openhouden voor een vriendinnetje.
Maarja die pa woonde ook niet bepaald in de buurt en heeft hem al vaker in de steek gelaten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
De aanwezigheid van een vader past niet in het verhaal zeker. Kinderen in series hebben nooit ouders of in ieder geval zie je ze zelden.
Ja dat wel maar hij zou hem les gaan geven en dan zie je hem elke keer. Dan loopt hij 'in de weg'.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:23 schreef alors het volgende:
[..]
Maarja die pa woonde ook niet bepaald in de buurt en heeft hem al vaker in de steek gelaten.
Ja idd, Ollie is een lieverdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ollie heeft wel engelengeduld zeg... Sammy is net een wijf
Ik keek 24kitchenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
Wat een heerlijke ergernis bij het Jeugdjournaal. Kutkinderen met hippe iPads en coachesen een film over One Direction
Iddquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
Wat is Tara nou raar krampachtig bezig met een verliefdheid proberen op te wekken voor Ben.
Oh dat was ik alweer vergeten eigenlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Kon ze al, toen met Ethan achter de piano.
Nou ja ook dit is voorspelbaar toch? Of ze krijgen wat of Grace zegt dat ze wat hebben en er komt trammelant.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:22 schreef alors het volgende:
zozo, dat is wel heel close allemaal...
Ja ik zie Grace hem ook wel in de val lokken...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ook dit is voorspelbaar toch? Of ze krijgen wat of Grace zegt dat ze wat hebben en er komt trammelant.
Grace natuurlijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
Was het Grace of Abi die de mail lekte, zal Grace wel gedaan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |