Maarja die pa woonde ook niet bepaald in de buurt en heeft hem al vaker in de steek gelaten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
De aanwezigheid van een vader past niet in het verhaal zeker. Kinderen in series hebben nooit ouders of in ieder geval zie je ze zelden.
Ja dat wel maar hij zou hem les gaan geven en dan zie je hem elke keer. Dan loopt hij 'in de weg'.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:23 schreef alors het volgende:
[..]
Maarja die pa woonde ook niet bepaald in de buurt en heeft hem al vaker in de steek gelaten.
Ja idd, Ollie is een lieverdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ollie heeft wel engelengeduld zeg... Sammy is net een wijf
Ik keek 24kitchenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
Wat een heerlijke ergernis bij het Jeugdjournaal. Kutkinderen met hippe iPads en coachesen een film over One Direction
Iddquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
Wat is Tara nou raar krampachtig bezig met een verliefdheid proberen op te wekken voor Ben.
Oh dat was ik alweer vergeten eigenlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Kon ze al, toen met Ethan achter de piano.
Nou ja ook dit is voorspelbaar toch? Of ze krijgen wat of Grace zegt dat ze wat hebben en er komt trammelant.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:22 schreef alors het volgende:
zozo, dat is wel heel close allemaal...
Ja ik zie Grace hem ook wel in de val lokken...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ook dit is voorspelbaar toch? Of ze krijgen wat of Grace zegt dat ze wat hebben en er komt trammelant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |