Jep dit is de laatste.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
Wacht, volgens mij is dit de laatste.
Ik had nog wel een fikste straf voor Saskia verwacht, niet dit slappe gedoe. Ze is niet eens ontslagen.
Nee toch niet volgens dit.quote:
WOW dan zijn er nog vet veel afleveringenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee toch niet volgens dit.
Dit was aflevering 41.
Oh de rest is vrij nieuw en het loopt nog steeds.
Ik dacht dus ook steeds dat dit 3 was! Spangas begint 2 september weer, dus nog twee weken ditquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:31 schreef alors het volgende:
WOW dan zijn er nog vet veel afleveringen![]()
En duurt het wel totdat Spangas weer begint.
En dit is ook allemaal nog seizoen twee, ik dacht 3..Maar dat komt pas in het voorjaar van 2014 op tv geloof ik. Dat is pas net of wordt nu nog steeds uitgezonden in Australië.
Ja want die leader was anders en nieuwe personages... Maar dat was pas het begin van het tweede seizoen. Wat een meevaller, hihiquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dus ook steeds dat dit 3 was! Spangas begint 2 september weer, dus nog twee weken dit
Ja daarom dacht ik het ook, Kat in dat Moulin Rouge pakje en zo. Maar de seizoenen hebben gewoon heel veel afleveringen. Hopelijk zenden ze de rest ook uit, misschien wel voor of na Spangas (anders ga ik het downloadenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ja want die leader was anders en nieuwe personages... Maar dat was pas het begin van het tweede seizoen. Wat een meevaller, hihi![]()
En dan hebben we ook nog seizoen 3 tegoed
Ja idd, de eerste twee 26 en de laatste dus 13. En idd, ik ga het ook downloadenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daarom dacht ik het ook, Kat in dat Moulin Rouge pakje en zo. Maar de seizoenen hebben gewoon heel veel afleveringen. Hopelijk zenden ze de rest ook uit, misschien wel voor of na Spangas (anders ga ik het downloaden).
Kunnen we niet meer samen kijkenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, de eerste twee 26 en de laatste dus 13. En idd, ik ga het ook downloaden
Ik keek ook maar half vanwege de VBL baggerspreequote:
baggerspreequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik keek ook maar half vanwege de VBL baggerspreeIets met allemaal rode jurkjes, leek wel een beetje Baghwan of zo.
Ik vind hem juist wel tof reageren, dat relaxte is juist wat er bij Sammy aan ontbreekt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
Die neger is wel heel snel op zijn pikkie getrapt.
Mmm dat "I don't want to invade your personal space" was wel een beetje bitchy.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind hem juist wel tof reageren, dat relaxte is juist wat er bij Sammy aan ontbreekt.
Ja iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
Sammy uit de kast maar hij is niet gayZe willen zeker nog een verhaallijn openhouden voor een vriendinnetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |