Misschien besluit ze helemaal te stoppen? Of je krijgt een 'drie maanden later'.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:58 schreef alors het volgende:
Maar ik vraag me echt af hoe ze dat nu gaan doen want nog 3 afleveringen en dan is het afgelopen, en ze mocht twee maanden niets doen. Volgens mij gaat ze gewoon doordansen met pijn, maarja hoe gaat het dan eindigen?
Ja en ze wordt uiteindelijk 'betrapt' ofzo? Haar vader zat erbij... dit is allemaal flashback dus.quote:
Ik denk het ja, ik was even in de war door die beelden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en ze wordt uiteindelijk 'betrapt' ofzo? Haar vader zat erbij... dit is allemaal flashback dus.
Ja idd, brrrquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
Lijkt me trouwens doodeng om te gaan dansen met een soort van gebroken rug. Straks raak je verlamd.
Als ze het vertelt mag ze meteen niet meer dansen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, brrrSnap ook niet waarom ze niet zegt dat Saskia het heeft gedaan, Ben was getuige dus hij kan haar verhaal wel bevestigen.
iddquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
Dat was wel heel gay met die roze broek en die gouden versieringen.
Ja die zag ik al aankomen toen ze zeiden dat dat kind leukemie had.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
Oh het 'er zijn mensen die het veel zwaarder hebben dan jij' verhaaltje.
Ja iddquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
Dat vind ik dan weer een beetje TE, dat Ben ook ziek is geweest.
Zou het? Ik hoop eigenlijk alleen maar dat die Saskia ontmaskerd wordt, en Grace...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
Oh Tara gaat gewoon weer dansen natuurlijk, het moet wel goed aflopen.
Aan de opmerking tegen Ben te horen denk ik het wel. En dat laatste inderdaad, vooral Saskia.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
Zou het? Ik hoop eigenlijk alleen maar dat die Saskia ontmaskerd wordt, en Grace...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |