Ja ik weet niet, het kan ook kerstvakantie zijn he...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:00 schreef Karina het volgende:
Bijna de laatste van het seizoen alweer? Omdat ze examens hebben.
Eerste van dit seizoen begon vrijdag dacht ik? Zullen sowieso niet heel veel afleveringen meer zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, het kan ook kerstvakantie zijn he...
Nee, maar nog wel een paar lijkt me, die prijs moet nog komen, Christian en Tara moet nog iets mee gebeuren, etc...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerste van dit seizoen begon vrijdag dacht ik? Zullen sowieso niet heel veel afleveringen meer zijn.
Ik denk dat Grace iets gaat flikken met die telefoons...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
Nou ik denk dat Tara en Christian nu weer bij elkaar komen, beetje dansen en zo.
Ik begreep dat net al niet helemaal. Dat met die foto sturen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat Grace iets gaat flikken met die telefoons...
Ja dat bleef vaag iddquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begreep dat net al niet helemaal. Dat met die foto sturen.
Ja en vaag, maar het seizoen heeft 13 afleveringen, vrijdag was de eerste? Dan komt er nog wel een week dus.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
Ja als ze nu zouden stoppen zou wel zuur zijn
Ja volgens mij was vrijdag de eerste, dus nog 1 week dan. dit is ook het laatste seizoen zie ik net.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en vaag, maar het seizoen heeft 13 afleveringen, vrijdag was de eerste? Dan komt er nog wel een week dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |