SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Felle kleuren is altijd +1. Ik vind ze vet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:48 schreef Guard het volgende:
ASICS Nimbus 15 Limited edition van Dam tot Dam loop
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik hetvind of juist heel
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb vanmorgen een belangrijke conclusie getrokken. Voor mij geen andere schoenen meer dan de Brooks Pure Flow. Snel op zoek naar nog een paartje!
F means you're fucked![]()
Ik zat er net naar te kijken! Ze zijn hier in de aanbieding. Kan ze eventueel wel voor je meenemen als je geïnteresseerd bent eind van de maand?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:54 schreef YUR het volgende:
Ik heb vanmorgen een belangrijke conclusie getrokken. Voor mij geen andere schoenen meer dan de Brooks Pure Flow. Snel op zoek naar nog een paartje!
Ja doei.![]()
Hoe duur zijn ze in de aanbieding bij jullie?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zat er net naar te kijken! Ze zijn hier in de aanbieding. Kan ze eventueel wel voor je meenemen als je geïnteresseerd bent eind van de maand?F means you're fucked![]()
Oh, dat scheelt wel ja. Ik kan ze niet goedkoper dan 106 euro vinden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.sweatshop.co.u(...)ning-shoes-ss13.html
70gbp![]()
80.26 euro
Ik ga even in overleg met de administratie
![]()
Ik zit ze zelf ook te overwegen. Zaterdag gaan we weer terug voor Wolve z'n cascadias, en hopelijk kan ik ze dan even proberen. Hopelijk zijn ze net als m'n andere twee Brooks geschikt voor brede pootjes
Ja doei.![]()
Ik heb redelijk brede voeten en zijn passen mij prima!quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zit ze zelf ook te overwegen. Zaterdag gaan we weer terug voor Wolve z'n cascadias, en hopelijk kan ik ze dan even proberen. Hopelijk zijn ze net als m'n andere twee Brooks geschikt voor brede pootjesF means you're fucked![]()
hmm sweatshop heh? Misschien in september ook maar even binnenwippen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Check. Dan kan ik iig even vragen of die (nog voor die prijs) te bestellen is. Op de site op dit moment hebben ze hem niet, maar dat zegt niet dat ze 'm in de winkel niet hebben.quote:
Moet zelf 9 hebbenja, ook nog 's voor mannen
Ja doei.![]()
Mijn SPIbelt is verstuurd. Eindelijk!![]()
Kan daar zondag lekker mijn telefoon in om natuurlijk van die kekke FB foto's mee te schieten tijdens de Color Run![]()
![]()
Topquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Check. Dan kan ik iig even vragen of die (nog voor die prijs) te bestellen is. Op de site op dit moment hebben ze hem niet, maar dat zegt niet dat ze 'm in de winkel niet hebben.
Moet zelf 9 hebbenja, ook nog 's voor mannen
Indien mogelijk, bestel ze dan meteen maar
Bigfoot
Dat is tenminste beetje training. In de OP ermee!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, nogal, Wolve heeft ook 'maar' 7.5quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:05 schreef YUR het volgende:
[..]
TopIndien mogelijk, bestel ze dan meteen maar
Bigfoot
Ja doei.![]()
Engels maat 7,5? kindervoetjes!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Kan toch ook alletwee? Een groter paar voor langere afstanden, omdat je voeten dan meer uitzetten, en een kleiner paar voor kortere afstanden?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:14 schreef YUR het volgende:
Al twijfel ik weleens of ik niet een half maatje groter zou moeten hebben...![]()
quote:van mn fysio dan hequote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
dat is lief van haarquote:
Ecosia
Evy les 9 gelopen
* baggerbaas geeft schouderklopje aan zichzelf
http://www.endomondo.com/workouts/223887033/4776103![]()
good busy!quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:43 schreef baggerbaas het volgende:
Evy les 9 gelopen
http://www.endomondo.com/workouts/223887033/4776103Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik vond al dat ik behoorlijk grote voeten had, maar als ik zie wat voor maten jullie hebben zijn die van mij wel heel groot. Heb voor m'n hardloopschoenen maat 45 en heb gisteren voetbalschoenen met m'n gebruikelijke maat 46 binnengekregen![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:43 schreef baggerbaas het volgende:
Evy les 9 gelopen
http://www.endomondo.com/workouts/223887033/4776103
Ja doei.![]()
Is voor een man niet zo heel bijzonder tochquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:45 schreef Piet90 het volgende:
Ik vond al dat ik behoorlijk grote voeten had, maar als ik zie wat voor maten jullie hebben zijn die van mij wel heel groot. Heb voor m'n hardloopschoenen maat 45 en heb gisteren voetbalschoenen met m'n gebruikelijke maat 46 binnengekregen![]()
Ik heb ook 45/46.![]()
42 heb ikJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
* Arquero klopt meequote:Op woensdag 31 juli 2013 15:43 schreef baggerbaas het volgende:
Evy les 9 gelopen
Het maakt niet uit hoe groot je voeten zijn. Het gaat er om wat je er mee doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:43 schreef baggerbaas het volgende:
Evy les 9 gelopen
![]()
Prima gebaggerd, baasquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:43 schreef baggerbaas het volgende:
Evy les 9 gelopen
http://www.endomondo.com/workouts/223887033/4776103
Hiero 46 voor gewone schoenen en volleybal, en voor lopen 1 (of soms 1,5) maatje erbij.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:46 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Is voor een man niet zo heel bijzonder toch![]()
Ik heb ook 45/46.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Sinds kort loop ik op deze pareltjes![]()
Nike Performance
AIR PEGASUS+ 29 TRAIL - Trail hardloopschoenenPSN: Reneon01990![]()
![]()
Nou heb ik weer naar mooie sloffen zitten kijken, en wil ik kopen kopen kopen...
Maar ja moet (of wil eigenlijk) ook nog andere spullen aanschaffen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die heb ik teruggebrachtquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:02 schreef Rijssi het volgende:
Nike Performance
AIR PEGASUS+ 29 TRAIL - Trail hardloopschoenen
Ja doei.![]()
Loop je ook veel onverhard?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:02 schreef Rijssi het volgende:
Nike Performance
AIR PEGASUS+ 29 TRAIL - Trail hardloopschoenenF means you're fucked![]()
Doen!quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:03 schreef Guard het volgende:
Nou heb ik weer naar mooie sloffen zitten kijken, en wil ik kopen kopen kopen...
Maar ja moet (of wil eigenlijk) ook nog andere spullen aanschaffen...
* MvGr Mark RutteJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Toch ingeschreven voor Start-To-Run, vorig jaar ook al gedaan, maar toen in Almelo. Ga nu in Wierden lopen. Hopelijk meer bos en minder atletiek baan.![]()
'T Lageveld?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:10 schreef BroesWillems het volgende:
Toch ingeschreven voor Start-To-Run, vorig jaar ook al gedaan, maar toen in Almelo. Ga nu in Wierden lopen. Hopelijk meer bos en minder atletiek baan.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dan loop je volgens mij daar veel rondjes. Dus dat is bos en zandpad.quote:
Sunnythesun kan je wel meer vertellen volgens mij. DIe deed dat ook.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bedankt voor uw bestelling blabla.
Roze Mirage's besteldGewoon maar bij de webshop van de lokale hardloopwinkel. Wilde ze de dag voor de Vooroeverloop in Hoorn halen, wat ik eigenlijk van plan was, is teveel gedoe
![]()
![]()
Nice!quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:43 schreef hatsaflats het volgende:
Roze Mirage's besteldGewoon maar bij de webshop van de lokale hardloopwinkel. Ze de dag voor de Vooroeverloop in Hoorn halen, wat ik eigenlijk van plan was, is teveel gedoe
Ja doei.![]()
Hoe weet je of ze goed zijn?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:43 schreef hatsaflats het volgende:
Roze Mirage's besteldGewoon maar bij de webshop van de lokale hardloopwinkel. Wilde ze de dag voor de Vooroeverloop in Hoorn halen, wat ik eigenlijk van plan was, is teveel gedoe
![]()
Of een schoen goed is of niet bepaal je uiteindelijk nog altijd zelf. Ik zie dat er hier veel gewezen wordt om je vooral door een speciaalzaak te laten adviseren, maar ben er zelf niet een voorstander van.
Onderstaand artikel ben ik het volledig eens:
http://strengthrunning.com/2011/11/how-to-choose-running-shoes/![]()
Vind dat wel een erg zwart-wit artikel. Alsof speciaalzaken je automatisch het duurste aansmeren én je vervolgens zelf geen eigen zeg meer hebt in wat je koopt. Ook is het zo dat een schoen die op het eerste oog heerlijk zit, 5km later problemen kan laten zien, zoals blaren etc.; niet alle voeten zijn zo makkelijk, helaas. Dat heb ik vorige maand ook maar weer mogen ervaren.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:24 schreef Ach3r0n het volgende:
Of een schoen goed is of niet bepaal je uiteindelijk nog altijd zelf. Ik zie dat er hier veel gewezen wordt om je vooral door een speciaalzaak te laten adviseren, maar ben er zelf niet een voorstander van.
http://strengthrunning.com/2011/11/how-to-choose-running-shoes/
Nee, speciaalzaken zijn niet alwetend, anders had ik ook niet terug hoeven gaan met m'n schoenen, maar als er problemen zijn dan kunnen ze samen met jou vaak wel tot de kern van het probleem komen en daar een oplossing voor zoeken. Dit topic zelf is nogal 'curious'; veel mensen zoeken zelf dingen uit, willen zaken tot op de bodem uitzoeken, maar dat geldt niet voor elke (beginnend én ervaren) renner, en dan is dat beetje expertise toch zeker wel gewenst; een goed paar schoenen vinden is niet zo makkelijk, en een paar kleine aanpassingen (zoals bijvoorbeeld inlegzolen zoals ik die nu heb) kan een boel problemen oplossen.
Daarbij geven veel speciaalzaken juist die garantie dat je terug mag komen als er iets niet klopt of werkt na de nodige km's en modder, dat heb je dan bij de Perry of de wiggle weer niet.Ja doei.![]()
Jij loopt minimalistisch toch? Veel speciaalzaken zijn daar idd nogal terughoudend in. Ook om wat ik zo even snel in dat artikel lees: goede techniek is belangrijker dan schoenen. Maar je kunt niet iedereen goede techniek opdringen, als dat een beetje te compenseren is met schoenen: prima.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:24 schreef Ach3r0n het volgende:
http://strengthrunning.com/2011/11/how-to-choose-running-shoes/
Ik had de vorige keer overigens niet naar de verkoper moeten luisteren, maar gewoon meteen een paar Mirage's moeten kopen. Had waarschijnlijk een hoop gezeik gescheeld.![]()
Onder het mom van "Ik heb altijd gelijk"?quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:34 schreef hatsaflats het volgende:
Ik had de vorige keer overigens niet naar de verkoper moeten luisteren, maar gewoon meteen een paar Mirage's moeten kopen. Had waarschijnlijk een hoop gezeik gescheeld.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
De afgelopen paar maanden heb ik ook last gekregen van blaren bij de grote teen van beide voeten. Gelukkig niet zo erg dat ik er voortdurend last van had tijdens het lopen, maar mijn voeten werden er niet mooier op. Vergelijkbaar met http://barefootrunningshoes.org/2009/10/24/vibram-five-fingers-injury-the-blistering-pain/quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vind dat wel een erg zwart-wit artikel. Alsof speciaalzaken je automatisch het duurste aansmeren én je vervolgens zelf geen eigen zeg meer hebt in wat je koopt. Ook is het zo dat een schoen die op het eerste oog heerlijk zit, 5km later problemen kan laten zien, zoals blaren etc.; niet alle voeten zijn zo makkelijk, helaas. Dat heb ik vorige maand ook maar weer mogen ervaren.
...
Wat bij mij speelt was dat een flinke eeltlaag was opgebouwd die in de weg zat. Inmiddels is het al redelijk hersteld en is de nieuwe huid een stuk soepeler geworden.
Geen moment heb ik gedacht dat deze blaren het gevolg waren van slecht schoeisel.![]()
Bit me right in the buttocksquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Onder het mom van "Ik heb altijd gelijk"?![]()
Wanneer is uiteindelijk? Als je immens zere poten hebt als je 2 of 3 x hebt gelopen? Die mensen weten er meer van dan menig (beginnend) hardloper dus dat heeft zeker wel zin.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:24 schreef Ach3r0n het volgende:
http://strengthrunning.com/2011/11/how-to-choose-running-shoes/Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bij mij was het probleem opgelost met een extra ondersteunende zool. Ik overproneer en er zijn weinig trailschoenen die genoeg support geven, aangezien dat bij het terrein helemaal niet handig zou zijn. Wel zakte ik daardoor te ver naar binnen tijdens het rennen, wat blaren op m'n arches en vervolgens ook op kleinste tenen tot gevolg had. Nu ik een kleine inlegzool heb die dat grotendeels compenseert heb ik er geen last meer van.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:49 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
De afgelopen paar maanden heb ik ook last gekregen van blaren bij de grote teen van beide voeten. Gelukkig niet zo erg dat ik er voortdurend last van had tijdens het lopen, maar mijn voeten werden er niet mooier op. Vergelijkbaar met http://barefootrunningshoes.org/2009/10/24/vibram-five-fingers-injury-the-blistering-pain/
Wat bij mij speelt was dat een flinke eeltlaag was opgebouwd die in de weg zat. Inmiddels is het al redelijk hersteld en is de nieuwe huid een stuk soepeler geworden.
Geen moment heb ik gedacht dat deze blaren het gevolg waren van slecht schoeisel.Ja doei.![]()
Don't mind if I do.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Pffff... Het was DRUK op het werkhet liefst zou ik met een kop thee op de bank kruipen, maar eigenlijk moet ik nog rennen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb het al eens gepost, maar ik loop ook met zooltjesquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bij mij was het probleem opgelost met een extra ondersteunende zool. Ik overproneer en er zijn weinig trailschoenen die genoeg support geven, aangezien dat bij het terrein helemaal niet handig zou zijn. Wel zakte ik daardoor te ver naar binnen tijdens het rennen, wat blaren op m'n arches en vervolgens ook op kleinste tenen tot gevolg had. Nu ik een kleine inlegzool heb die dat grotendeels compenseert heb ik er geen last meer van.![]()
http://www.healthycomebac(...)-10-seconds-p-1.html
Inmiddels geswitcht naar de low profile variant, maar afgezien dat ze dunner zijn is de werking hetzelfde als de normale versie.![]()
Gewoon chillen, zondag moet je vol aan de bakquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Pffff... Het was DRUK op het werkhet liefst zou ik met een kop thee op de bank kruipen, maar eigenlijk moet ik nog rennen
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die van mij zijn op maat gemaakt, vanwege de overpronatie heb ik liever iets dat bij mijn specifieke stalpoten past.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:11 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Ik heb het al eens gepost, maar ik loop ook met zooltjes![]()
http://www.healthycomebac(...)-10-seconds-p-1.html
Inmiddels geswitcht naar de low profile variant, maar afgezien dat ze dunner zijn is de werking hetzelfde als de normale versie.Ja doei.![]()
Me ingeschreven voor zo'n Good Form Running Clinic![]()
Ben toch wel nieuwsgierig geworden door de hele Nokia escalatie
Hats feli met je aankoop!![]()
Heuj, daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:14 schreef Quoi het volgende:
Hats feli met je aankoop!
Zag ook zoiets voorbij komen van hardloopwinkel in Rotterdam. Lijkt me wel leuk. Ff kijken of ik kanquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:14 schreef Quoi het volgende:
I have got an urge to go for a run!
Maar ik mag niet vandaag. Beter van niet want ondanks dat mijn kuiten zich een stuk beter voelen, voel ik ze nog. Nog een dag herstel minimaal nemen dan maar en het is ook wel goed om weer eens 2 dagen rust te nemen ipv 1.
Maar ja, dan wordt het morgen weer misschien to damn hot om een lekker loopje te kunnen doen dus zou ik beter vandaag.
*kras*Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:14 schreef Quoi het volgende:
Thanks voor de tip.
Rotterdam zal hem niet worden maar die van Den Bosch is dan wel weer interessant.
(alleen hij valt dan net een dag na een wedstrijdtwijfel twijfel)
![]()
Zo weer even een 43 km onder de bandjes wegeduwd vandaag, maar daar heb ik het nu wel weer even mee gezien met dat fietsen. Even weekend afwachten, maar zoals het vandaag gaat wil ik dan toch wel weer een voorzichtig loopje wagen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb vanaf de lagere school tot een paar jaar geleden ook altijd speciaal gemaakte steunzolen gehad. Op aanraden van mijn ouders en de podoloog ook altijd stevige schoenen gedragen en omdat ik weinig klachten had en het verder wel best vond ook om de 1-2 jaar braaf meegegaan met mijn ouders om de steunzolen na te laten kijken of te vervangen. Mijn vader en moeder dragen ook al jaren steunzolen en het was dan ook een vast familie-uitje.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die van mij zijn op maat gemaakt, vanwege de overpronatie heb ik liever iets dat bij mijn specifieke stalpoten past.
Echter merkte ik dat ik met schoenen en steunzolen best wel wat extra gewicht meezeulde en dat ik moeite had om stabiel te staan. Met het hardlopen had ik dit gevoel nog sterker. Lopen zonder steunzolen was het voor mij ook niet echt en op zoek naar een oplossing vond ik op internet deze zooltjes. De informatie over het onderzoek staat helaas niet meer op de officiële productsite, maar via ebay nog wel gedeeltelijk terug te vinden.
Inmiddels al een aantal jaar over op het lopen op de voorvoet en overgestapt op de Nike Frees. De Nike Free 3.0 heeft overigens ook nog een lichte ondersteuning. Ideaal als tussenstap naar echt minimalistisch schoeisel.![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:30 schreef hatsaflats het volgende:
Thanks Quoi.
Oja, ik heb me gisteren ingeschreven voor een VFF clinic in septemberNiet afgeschrikt door mijn lelijke schoenen?
![]()
Nee, ik vind ze supergrappig! Minder grappig vind ik alleen dat er zoveel gras tussen je tenen blijft zittenquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Niet afgeschrikt door mijn lelijke schoenen?
Of nouja, niet als het tussen jouw tenen zit natuurlijk
![]()
![]()
hahaha ik ben echt geen wielrenner hoor, ik heb geen strakke shirts en sponzenshorts aan, bij mij flappert mijn broek en shirt vrolijk in de wind. Ook doe ik niet aan helmen enzo.quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb vorig jaar een helm gekocht omdat ik 2x was gevallen door m'n klikpedaaltjes, maar ik heb daarna eigenlijk niet echt meer gefietstquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:03 schreef Guard het volgende:
[..]
hahaha ik ben echt geen wielrenner hoor, ik heb geen strakke shirts en sponzenshorts aan, bij mij flappert mijn broek en shirt vrolijk in de wind. Ook doe ik niet aan helmen enzo.En die helm ook nog nooit gebruikt
![]()
![]()
Wat ook niet grappig is, is DIE LUCHT! Die dingen gaan enorm zuur ruiken na verloop van tijdquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, ik vind ze supergrappig! Minder grappig vind ik alleen dat er zoveel gras tussen je tenen blijft zittenOf nouja, niet als het tussen jouw tenen zit natuurlijk
![]()
![]()
TeeheeBij het 24-uurs-event van afgelopen weekend was een team genaamd "Stephen hawkin is shite at twister"
Ja doei.![]()
ik ben 1 keer gevallen door mijn klikpedalen, maar dat gebeurt dus als je stilstaat en je vergeet dat je schoenen aan je pedalen vastzitten, dus val je niet hard. Niets aan de hand, buiten een beetje gebutst egoquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een helm gekocht omdat ik 2x was gevallen door m'n klikpedaaltjes, maar ik heb daarna eigenlijk niet echt meer gefietstEn die helm ook nog nooit gebruikt
Ik kan nog steeds niet normaal op m'n linker knie zitten na m'n ongelukje met klikpedalen in de zomer van 2011quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:08 schreef Guard het volgende:
[..]
ik ben 1 keer gevallen door mijn klikpedalen, maar dat gebeurt dus als je stilstaat en je vergeet dat je schoenen aan je pedalen vastzitten, dus val je niet hard. Niets aan de hand, buiten een beetje gebutst egoGeen klikpedalen voor mij
Ja doei.![]()
Dan ben je wel echt precies heel ongelukkig gevallen...quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet normaal op m'n linker knie zitten na m'n ongelukje met klikpedalen in de zomer van 2011Geen klikpedalen voor mij
Yupquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt precies heel ongelukkig gevallen...is nooit meer helemaal weggegaan, die zwelling of wat er ook verkeerd is gaan zitten...
![]()
Zo maar's omkleden om te gaan rennen.. in de zeikregen
Ben nog even aan het twijfelen of ik daarom een jasje aan zal doen...
Ja doei.![]()
Als je je post afsluit met *kras* heb ik onbewust de associatie met snijden in jezelfquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:35 schreef De_kluizenaar het volgende:
I have got an urge to go for a run!
Maar ik mag niet vandaag. Beter van niet want ondanks dat mijn kuiten zich een stuk beter voelen, voel ik ze nog. Nog een dag herstel minimaal nemen dan maar en het is ook wel goed om weer eens 2 dagen rust te nemen ipv 1.
Maar ja, dan wordt het morgen weer misschien to damn hot om een lekker loopje te kunnen doen dus zou ik beter vandaag.
*kras*![]()
![]()
1 keer was idd toen ik dacht dat ik die heuvel heus wel aan kon, bijna boven *plof*. En 1 keer had ik per ongeluk bij het kopen van een duinkaart (braaf als ik ben) m'n kilometerteller van m'n stuur af geschoven, waar ik iets later achter kwam. Vol op de rem en ondersteboven op het fietspadquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:08 schreef Guard het volgende:
[..]
ik ben 1 keer gevallen door mijn klikpedalen, maar dat gebeurt dus als je stilstaat en je vergeet dat je schoenen aan je pedalen vastzitten, dus val je niet hard. Niets aan de hand, buiten een beetje gebutst ego
Maar als ik met 35km/u over een niet al te goed onderhouden fietspad knal, voel ik me toch iets veiliger met een helmpje op, voor het geval dat. Met je voeten los kun je je nog een beetje met je been tegenhouden, als het niet lukt op tijd los te komen kun je volgens mij nog gekker vallen. Het is alletwee kut, maar ik houd graag voorlopig m'n hoofd even heel.![]()
Correct.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:12 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Als je je post afsluit met *kras* heb ik onbewust de associatie met snijden in jezelfJa doei.![]()
Ja, maar het kan ook zijn dat hij het in zijn agenda had geschreven en nu met een pen doorkrast...quote:![]()
Omdat ze niet fijn liepen. Te weinig gevoel met de grond, te warm, en ik kreeg ook nog 's blaren, maar dat zal uiteindelijk vooral aan de overpronatie gelegen hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:34 schreef Rijssi het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Loop vaak door de bossen op de veluweJa doei.![]()
Doe ik ook, uit frustratie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:12 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Als je je post afsluit met *kras* heb ik onbewust de associatie met snijden in jezelfIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja een helm is wel zo verstandig ja, maar wat dat betreft ben ik net mijn opa. Als je tegen hem zei dat hij zijn autogordel om moest doen zei ie steenvast: "als je het van die gordel moet hebben, kan je niet rijden"...quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:12 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar als ik met 35km/u over een niet al te goed onderhouden fietspad knal, voel ik me toch iets veiliger met een helmpje op, voor het geval dat. Met je voeten los kun je je nog een beetje met je been tegenhouden, als het niet lukt op tijd los te komen kun je volgens mij nog gekker vallen. Het is alletwee kut, maar ik houd graag voorlopig m'n hoofd even heel.
Dus ik zeg: als je een helm nodig hebt kan je niet fietsen tot ik een keer lekker hard stuiter en tot inkeer komMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
![]()
Ik dacht vanavond: laat ik training 6 maar vanavond doen, want morgen en vrijdag wordt het zo warm en benauwd. Dat was een stom idee. Viel ook wel te verwachten want rustdag en zo. Genadeloos afgestraft rond de 4 km (been wilde niet meer doen wat ik wilde dat het deed), en toen moest ik nog een eind naar huis strompelen. Dat was echt mijn slimste idee ooit. Ach, de training ging op zich prima, daarna ging het mis. Eigen schuld. Nu maar twee daagjes rust.
Geinig, laptimes: 6.33, 6.37, 6.34, 6.34 (en daarna tel ik even niet mee). En dat voor iemand die niet constant kan lopen. ;-) Door compleet willekeurige schaalverdeling in Endomondo ook maar lastig te zien trouwens.
http://www.endomondo.com/workouts/224038352/9947984
Oh, en hoe kom je in godsnaam van het vocht wat je vasthoudt af? Om de een of andere reden hebben mijn vingers besloten worstjes te worden. Pijnlijk.![]()
![]()
Thanks!quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:58 schreef Gogo83 het volgende:
Bleekselderij drijft vocht af. En veel drinken..![]()
Pizza in de koelkast ipv de oven: ingelaste spontane ad hoc heuveltraing! Eten is overrated en kan later ook nog wel.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2013 20:01:20 ]![]()
Had je mijn gezicht moeten zien na een schuiver met de fiets. En dat was nog wel gewoon met een stadsfietsquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja een helm is wel zo verstandig ja, maar wat dat betreft ben ik net mijn opa. Als je tegen hem zei dat hij zijn autogordel om moest doen zei ie steenvast: "als je het van die gordel moet hebben, kan je niet rijden"...
Dus ik zeg: als je een helm nodig hebt kan je niet fietsen tot ik een keer lekker hard stuiter en tot inkeer kommocht ik ooit gaan wielrennen, dan heb ik zeker een helm op
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wel zo slim, ja. Er was toch nog iemand in dit topic gevallen met behoorlijke verwondingen tot gevolg? Mascleta(?), of ik zit er helemaal naast, kan ook.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Had je mijn gezicht moeten zien na een schuiver met de fiets. En dat was nog wel gewoon met een stadsfietsmocht ik ooit gaan wielrennen, dan heb ik zeker een helm op
![]()
Of gewoon ff je handen met de vingers omhoog houden. Dat doe ik tenminste als ik er last van krijg. (soms bij ldl)quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ben trouwens wel gaan rennen. Gewoon, omdat t kon. En omdat het nu nog een beetje te doen was qua temperatuur. Ookal was ik heel moe. En het was eigenlijk best wel lekkerben blij dat ik gegaan ben
Ik ga zo ook. Nog steeds best spierpijn van het fitnessen van maandag maar ik ga toch. Geen ldl, ik ga en zie wel of het lukt en wat ik dan ga doen en hoe ver.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo, mijn lesje zit er weer op. Evy heeft me weer 30 minuutjes laten zweten. Was een relatief korte les, dus heb de snelheid er goed ingegooid. Paar seconden boven mijn PR gelopen, voor een training niet slecht dacht ik. Ging lekker ondanks het nog steeds plakkerige weer en de brandnetel waar ik in het begin al tegenaan liep.. dat was een kilometertje jeuk hebben, ging gelukkig wat weg daarna. Voel het nog lichtjes nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, ik vind ze supergrappig! Minder grappig vind ik alleen dat er zoveel gras tussen je tenen blijft zittenOf nouja, niet als het tussen jouw tenen zit natuurlijk
Echt heel leuk! Hoop dat het je bevalt. Ze kunnen wel iets gaan ruiken ja, zoals Tarahumara al zegt, maar daarentegen kunnen ze ook in de wasmachine, dus dat scheelt weer
. Kunnen we straks ook nog de VFF-boks doen!
![]()
Vanavond ook lekker even gerend, dit keer weer een keer op de kinvara's (*boks!). Geen idee waar ik zin in had, dus deed eerst maar eens een rondje proberen om mijn mond dicht te houden, letterlijk. Dus gewoon lekker lopen en de hele tijd door je neus ademen, moet je alleen niet verkouden zijn. Maar zo loop je wel weer automatisch lekker rustig. Na 4km had ik daar geen zin meer in en liep ik even terug naar het beginpunt vanwaar ik een rondje snel startte. Dit hield ik toch best lang vol op een lekker tempootje, maar na 3km vond ik dat ook wel weer genoeg
. Totaal dus 7km op de teller vanavond, lekker weer en ben tevreden!
Zelfs een bekertje!!!![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/224089698/2368823![]()
3:30 min/km... dat red ik nog niet in een sprintquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Echt heel leuk! Hoop dat het je bevalt. Ze kunnen wel iets gaan ruiken ja, zoals Tarahumara al zegt, maar daarentegen kunnen ze ook in de wasmachine, dus dat scheelt weer
![]()
Vanavond ook lekker even gerend, dit keer weer een keer op de kinvara's (*boks!). Geen idee waar ik zin in had, dus deed eerst maar eens een rondje proberen om mijn mond dicht te houden, letterlijk. Dus gewoon lekker lopen en de hele tijd door je neus ademen, moet je alleen niet verkouden zijn. Maar zo loop je wel weer automatisch lekker rustig. Na 4km had ik daar geen zin meer in en liep ik even terug naar het beginpunt vanwaar ik een rondje snel startte. Dit hield ik toch best lang vol op een lekker tempootje, maar na 3km vond ik dat ook wel weer genoeg
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/224089698/2368823![]()
![]()
Nee dat klopt inderdaad, die is goed hard onderuit gegaan. Maar ging gelukkig al weer een heel stuk beter. Vraag me af waar die is trouwens, ook al weer een tijdje niet gezien?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:46 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Wel zo slim, ja. Er was toch nog iemand in dit topic gevallen met behoorlijke verwondingen tot gevolg? Mascleta(?), of ik zit er helemaal naast, kan ook.Gewoon lekker door blijven trainen, komt de snelheid ook steeds hoger. Voor je het weet draai je je hand er niet meer voor om (op een 200mquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:24 schreef CRX_master het volgende:
3:30 min/km... dat red ik nog niet in een sprint).
![]()
Laf herstelrondje gelopen van 35 min http://www.endomondo.com/workouts/224101063/11291298
Daarmee eindigt de maand juli met 158 km, in 16 trainingen. Prima maandje, ondanks de warmte![]()
![]()
Lekker bezig! Die snelheid van je blijft me altijd verbazen hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Echt heel leuk! Hoop dat het je bevalt. Ze kunnen wel iets gaan ruiken ja, zoals Tarahumara al zegt, maar daarentegen kunnen ze ook in de wasmachine, dus dat scheelt weer
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/224089698/2368823
Ik ben benieuwd hoe die clinic gaat gaan! Ik wil ze dan eigenlijk wel vooral om door het bos te hobbelen, voor door de bewoonde wereld heb ik strakjes al 3 paar schoenenDoor deel te nemen aan die clinic krijg ik wel 25% korting als ik ze koop, dus dat scheelt best wel veel! En dan hoop ik dat de KMD Sport LS het beste zitten, want die vind ik qua kleurtjes het leukst:
![]()
![]()
Niet de Bikila's?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lekker bezig! Die snelheid van je blijft me altijd verbazen hoor.
Ik ben benieuwd hoe die clinic gaat gaan! Ik wil ze dan eigenlijk wel vooral om door het bos te hobbelen, voor door de bewoonde wereld heb ik strakjes al 3 paar schoenenDoor deel te nemen aan die clinic krijg ik wel 25% korting als ik ze koop, dus dat scheelt best wel veel! En dan hoop ik dat de KMD Sport LS het beste zitten, want die vind ik qua kleurtjes het leukst:
[ afbeelding ]Vind zelf die KMD's ook mooier trouwens, bijna zelfde zool als de bikila ook. En die veters werken wel goed.
![]()
![]()
![]()
lekker tempoquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:22 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/224089698/2368823Als ik mn marathon tot een goed einde heb gebracht, ga ik me ook eens op snelheid richten. Wellicht een paar keer de bosloopcompetitie meepakken in Harderwijk.
![]()
Gezellig clubrun![]()
alleen zat er iemand een groep te hoog waardoor we heel vaak stil stonden én de route was niet helemaal duidelijk voor de persoon die de route voorliep
Maar, het was wel gezellig, en HM-trainingsmatties gevonden voor long runsNu morgen eerst een 10EM doen
http://www.endomondo.com/workouts/224106231/881511
toch weer 8.2 op de teller erbij
Ja doei.![]()
Wat ik een beetje gelezen heb moet ik eigenlijk sowieso die met veters, omdat ik vrij hoge wreven heb en dat zou beter gaan met veters. De kleurtjes van de Bikila LS vind ik echt heel saaiquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:36 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Niet de Bikila's?Vind zelf die KMD's ook mooier trouwens, bijna zelfde zool als de bikila ook. En die veters werken wel goed.
![]()
Als die beter zitten worden het wel gewoon die, maar de KMD's vind ik wel gewoon echt heel leuk
![]()
![]()
Doe ik ook mee! Gaan we samen op de VFF!quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:37 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
lekker tempoAls ik mn marathon tot een goed einde heb gebracht, ga ik me ook eens op snelheid richten. Wellicht een paar keer de bosloopcompetitie meepakken in Harderwijk.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
Gezellig clubrun![]()
alleen zat er iemand een groep te hoog waardoor we heel vaak stil stonden én de route was niet helemaal duidelijk voor de persoon die de route voorliep
Maar, het was wel gezellig, en HM-trainingsmatties gevonden voor long runsNu morgen eerst een 10EM doen
http://www.endomondo.com/workouts/224106231/881511
toch weer 8.2 op de teller erbij![]()
Af en toe lekker rustig aan lopen is ook niet erg, kan je nog wat meer kletsen ja! Anders was het vast niet zo gezellig geworden. En toch lekker gelopen!
![]()
Jij ook lekker gelopen!quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:40 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Af en toe lekker rustig aan lopen is ook niet erg, kan je nog wat meer kletsen ja! Anders was het vast niet zo gezellig geworden. En toch lekker gelopen!
Ja doei.![]()
Ik was net trouwens koud een km op weg, en toen voelde ik iets knappen![]()
M'n haarelastiekje brak! En dat is, gezien de hoeveelheid haar die mee moet, tamelijk dramatischgelukkig kon ik het elastiekje al rennend weer een beetje aan elkaar knopen en daarmee de boel bij elkaar houden!
Ja ja, het is wat kinders![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik was vandaag maar weer gewoon met de langzame groep meegegaan. Achteraf had ik dus best met de rest mee kunnen komen.
Maar op zich was het niet zo erg rustig aan te doen na de krankzinnige bulten van maandag. Geen records gelopen dus. Maar toch ook weer 7,8km op de klok. (in 1:04)
Maar met de regen en zo'n lange (tijd) loop, lekker bloedende tepels. Omnomnom...![]()
http://www.endomondo.com/workouts/224105848/10882483NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Gooi je haar los!quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:50 schreef Guppyfriend het volgende:
M'n haarelastiekje brak! En dat is, gezien de hoeveelheid haar die mee moet, tamelijk dramatischgelukkig kon ik het elastiekje al rennend weer een beetje aan elkaar knopen en daarmee de boel bij elkaar houden!
Ja ja, het is wat kinders!![]()
![]()
Ik begreep dat er nog meer mensen naar die clinic GFR in R'dam op 8 sept gaan/willen? Zit er ook ernstig aan te denken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Net evy les6 gelopen. Klopt het dat er meerdere versies van zijn?
Had een mp3 met 1-2-3-3-3 met even zolang lopen, mag zag ergens een pdf met andere tijden.
Mn GPS deed het trouwens prut, kan dat komen doordat ik mn telefoon in mn hand hield ipv in een belt?![]()
Lijkt mij wel erg leuk. Moet alleen ff kijken of meiden dan bij mij zijn of niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:07 schreef E.T. het volgende:
Ik begreep dat er nog meer mensen naar die clinic GFR in R'dam op 8 sept gaan/willen? Zit er ook ernstig aan te denken![]()
Er zat weinig anders opquote:
Dat lijkt me echt hel!quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja ja, het is wat kinders!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Zijn er inderdaad 2. De versie uit 2006 en die uit 2011. Die jij hebt is uit 2006.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:20 schreef RunnerAdd het volgende:
Net evy les6 gelopen. Klopt het dat er meerdere versies van zijn?
Had een mp3 met 1-2-3-3-3 met even zolang lopen, mag zag ergens een pdf met andere tijden.
Mn GPS deed het trouwens prut, kan dat komen doordat ik mn telefoon in mn hand hield ipv in een belt?![]()
Gewoon een haarnetje vlechtje van wat takjes en gras of zo, beetje McGuyverenquote:
Yes ik ga ET! Leuk als je ook gaatEn sowieso als er meer gaan. Mijn vriend heeft zich ook gezellig opgegeven.
7,8km in 1:04, daar hoef je je toch niet voor te schamen, Wolve. En geen record? het is een training. Mijn endomondo records zijn stuk voor stuk dat soort tijden, maar dat zijn toch intensieve trainingen!
Rustig aan daar aan de andere kant van het waterDan breekt 't lijntje niet.
![]()
Morgen gaat hij ook alleen mij (en clubgenoten) aanmoedigen bij het vieren van Yorkshire Day met de 10EM clubrunen foto's maken
Ja doei.![]()
Het is al vaker gezegd maar de mail van de vooroeverloop is heel erg![]()
![]()
(Ik ben nummer 31, categorie Msen en sticker rood)
![]()
Rodestickerboksquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:28 schreef streamnl het volgende:
Het is al vaker gezegd maar de mail van de vooroeverloop is heel erg![]()
![]()
(Ik ben nummer 31, categorie Msen en sticker rood)
![]()
![]()
![]()
Op de organisatie van de Vooroeverloop is tot nu toe echt helemaal niets aan te merken! Daar kunnen een hoop kleine loopjes nog een hoop van leren![]()
Leuk Quoi! Ik heb net de mail verstuurd om me in te schrijven.. Ben wel eens benieuwd of het efficienter kan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ja, dat is wel waar. En een record hoefde ook niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:26 schreef Quoi het volgende:
Yes ik ga ET! Leuk als je ook gaatEn sowieso als er meer gaan. Mijn vriend heeft zich ook gezellig opgegeven.
7,8km in 1:04, daar hoef je je toch niet voor te schamen, Wolve. En geen record? het is een training. Mijn endomondo records zijn stuk voor stuk dat soort tijden, maar dat zijn toch intensieve trainingen!
Rustig aan daar aan de andere kant van het waterDan breekt 't lijntje niet.
Maar je hebt rustig aan en je hebt rustig aan.
Gelukkig zat er wel een stevige bult zo ongeveer op de helft, daar ging stiekem nog wel wat energie in zitten.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik vind het trouwens ook wel fijn dat ik eventueel nog wel iets van een jack ofzo mee op de boot kan nemen, die bij de start in kan leveren en bij de finish weer terugkrijg. De rest van m'n spullen was ik van plan om bij de terrashangers achter te laten (bij GotC bijvoorbeeld, vind je vast wel goed toch, voordat je uitgebreid gaat douchen/badderen?)
![]()
Ik zat al op Endo te kijken "wtf is 'ie aan het doen geweest?!?"quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:19 schreef YUR het volgende:
Dat was op zich nog best een geinig drieluik vanmorgen
Ik zou een kort loopje gaan doen. En op mezelf eens flink aan te sporen, koos ik voor een stadse fartlek. Eerst op normaal tempo goed opwarmen, vervolgens een paar honderd meter flink het tempo omhoog. Dan weer een stukje rustig, richting het letterlijke en figuurlijke hoogtepunt van de fartlek: De Savornin Lohmanbult. In totaal ben ik m 4 keer op gesprint en 4 keer in langzaam tempo weer naar beneden. 2 maal aan iedere zijde.
Daarna op de weg terug naar huis nog wat kleine variantjes gedaan: Bij lantaarnpaal 1 normaal tempo, vanaf paal 2 tempo licht omhoog, vanaf paal 3 tempo flink omhoog, vanaf paal 4 toptempo tot aan de volgende paal.
En steigerung tussen wat bomen. En een flink tempo richting een fietser (die zal zich wel doodgeschrokken zijn![]()
). En als afsluiter nog een iets langere tempoverhoging tot aan een bushalte.
En toen kwam ik thuis. Ik haal altijd de magneetsleutel (omde flat binnen te komen) en de voordeursleutel van mijn sleutelbos af om ze los mee te nemen tijdens mijn loopje. Kom ik bij de voordeur, heb ik ineens de sleutel van de kelderbox in mn handen.
GotC gebeld, en besloten om naar haar werk te gaan rennen om haar huissleutel op te halen.
En eigenlijk is dat dus best leuk. Loop je ineens door de minder bedeelde buurten van de stad (waar je dus blijkbaar stiekem de leukste commentaren krijgt). En het is ook leuk om de gezichten van shoppend Den Haag te zien als je met 12 p/u door de Grote Marktstraat heen banjert
GotC zat me op haar werk al op te wachten met water en sultana'sFf gezeten, gegeten en gedronken, en uiteindelijk weer de benen genomen. Lekker met wind tegen de terugweg gedaan.
En zo werd een korte stadse fartlek ineens een drieluik van ruim 18 kilometer![]()
quote:Rodestickerboksquote:Ik denk grote loopjes ook wel. Daar krijg je soms ook erg weinig en laat info.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:31 schreef E.T. het volgende:
Op de organisatie van de Vooroeverloop is tot nu toe echt helemaal niets aan te merken! Daar kunnen een hoop kleine loopjes nog een hoop van leren![]()
Leuk Quoi! Ik heb net de mail verstuurd om me in te schrijven.. Ben wel eens benieuwd of het efficienter kanMisschien kan ik er ook wat van leren en had ik haar ook wat meer info moeten geven...quote:Vertrekt de boot om 0800uur? En duurt de rit 1,5uur?? Dan moet ik bijna 4 uur wachten. Zijn er dan uberhaupt al terrasjes open? Hmmm dat wordt morgen een nieuwe boek kopen.![]()
![]()
Ik denk trouwens dat ik ook nog wel bij de start ben in Enkhuizen(boot is trouwens overdekt enzo.. niet koud dus
) De start is vlakbij m'n stiefmoeder en logeeradres (loopafstand)
Nou, ik denk niet dat ik deze maand nog veel kilometers zal maken. Maar, deze maand toch op 92,5km totaal uitgekomen. Dat had ik niet verwacht!![]()
Morgen de maand maar eens beginnen met een rustdag!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Overdekt is soms erger met absurde airco enzo. NS en GVB zijn daar heel erg goed in. Maar ik vind iets van een jack ofzo altijd wel fijnquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:39 schreef E.T. het volgende:
Ik denk trouwens dat ik ook nog wel bij de start ben in Enkhuizen(boot is trouwens overdekt enzo.. niet koud dus
) De start is vlakbij m'n stiefmoeder en logeeradres (loopafstand)
Ghehe. Geef 'r een nieuw boek cadeau!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:39 schreef streamnl het volgende:
Misschien kan ik er ook wat van leren en had ik haar ook wat meer info moeten geven...![]()
Ik wilde de shopping-tip geven, maar op zondagochtend zal dat niet gaanquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:39 schreef streamnl het volgende:
Misschien kan ik er ook wat van leren en had ik haar ook wat meer info moeten geven...
Dan maar sight-see'en .. Hartstikke leuk plaatsje, dat Medemblik!
Dat heb je in een uurtje ook wel gezien. Misschien vindt ze het leuk om met de auto naar Enkhuizen te rijden, ons uit te zwaaien, rondje lopen en dan weer terug naar Medemblik, daar een rondje lopen en op een terrasje ploffen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:45 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik wilde de shopping-tip geven, maar op zondagochtend zal dat niet gaan
Dan maar sight-see'en .. Hartstikke leuk plaatsje, dat Medemblik!![]()
Ik heb een nieuw loopje voor mijn wishlist: Sella Ronda Trail Running
Wel nog even oefenen, vooral bergje op. Misschien over een paar jaar
* Frsh droomt gewoon verderGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Komt wel goed hoor. Zij vermaakt zich wel.
Alleen zij herkent jullie (nog) niet wanneer jullie ergens gaan zitten.
Maar ik laat jullie weer alleen. Morgenvroeg naar de tandartsen daarna werken.
![]()
![]()
Zoiets is idd mijn plan..quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat heb je in een uurtje ook wel gezien. Misschien vindt ze het leuk om met de auto naar Enkhuizen te rijden, ons uit te zwaaien, rondje lopen en dan weer terug naar Medemblik, daar een rondje lopen en op een terrasje ploffen?![]()
Ik breng Swets naar Medemblik, rij terug naar Enkhuizen, de start bekijken, ff m'n slaapplek opruimen enzo en dan naar M'blik voor de finish.
Misschien komt stiefmams ook naar M'blik, haalt kinderen op zodat wij nog ff rustig kunnen ouwehoeren(ze komt die zondagochtend terug van een weekendje weg)
Kan ik niet een stukje stiekem met je meeliften tussen Enkhuizen en Medemblik? De eerste 10km ofzo. Dan sneak ik er daar weer bij, niemand die het merkt!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:51 schreef E.T. het volgende:
[..]
Zoiets is idd mijn plan..![]()
Ik breng Swets naar Medemblik, rij terug naar Enkhuizen, de start bekijken, ff m'n slaapplek opruimen enzo en dan naar M'blik voor de finish.
Misschien komt stiefmams ook naar M'blik, haalt kinderen op zodat wij nog ff rustig kunnen ouwehoeren(ze komt die zondagochtend terug van een weekendje weg)
![]()
Nee nee, niks daarvan. We houden je in de gatenquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Kan ik niet een stukje stiekem met je meeliften tussen Enkhuizen en Medemblik? De eerste 10km ofzo. Dan sneak ik er daar weer bij, niemand die het merkt!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
kan ik je beter in Andijk oppikken en in Wervershoof weer afdroppenquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Kan ik niet een stukje stiekem met je meeliften tussen Enkhuizen en Medemblik? De eerste 10km ofzo. Dan sneak ik er daar weer bij, niemand die het merkt!![]()
Tussen niets en nergens dus zo'n beetje.. geen toeschouwers, zal ook weinig organisatie staan
Sounds like a plan!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
kan ik je beter in Andijk oppikken en in Wervershoof weer afdroppen![]()
Tussen niets en nergens dus zo'n beetje.. geen toeschouwers, zal ook weinig organisatie staan![]()
Nie miepuh nie!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Kan ik niet een stukje stiekem met je meeliften tussen Enkhuizen en Medemblik? De eerste 10km ofzo. Dan sneak ik er daar weer bij, niemand die het merkt!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik miep lekker de komende 1,5e week dat ik niet wil en het eng vind en niet wil en boe en bah! Om 'm over 1,5 week "gewoon" uit te lopen, maar tot die tijd ben ik lekker en het miepuhquote:Ik deel graag mijn zelfmedelijden.
![]()
Ik kan alleen maar miepen dat ik niet kanquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:00 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik miep lekker de komende 1,5e week dat ik niet wil en het eng vind en niet wil en boe en bah! Om 'm over 1,5 week "gewoon" uit te lopen, maar tot die tijd ben ik lekker en het miepuhIk deel graag mijn zelfmedelijden.
![]()
Maar ik ga denk ik die zondag. uit solidariteit een hm in training lopen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Pas je wel een beetje op? Voor iemand die nog maar net loopt, loop je opeens wel heel heel heel heel heel heel heel erg veel. Het gaat dan misschien nog niet zo snel, maar voor je het weet heb je wel een vervelende blessure te pakken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:41 schreef Wolve000 het volgende:
Nou, ik denk niet dat ik deze maand nog veel kilometers zal maken. Maar, deze maand toch op 92,5km totaal uitgekomen. Dat had ik niet verwacht!![]()
Morgen de maand maar eens beginnen met een rustdag!![]()
Haha, idd, ik dacht hetzelfde.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zat al op Endo te kijken "wtf is 'ie aan het doen geweest?!?"![]()
Die maandtotalen van iedereen hier altijd.![]()
Kom ik weer aan met maandjes van net boven de 80 km of zo.Knap hoor, zeker omdat een hoop ook echt niet zo lang bezig zijn nog, maar de raad van hatsaflats is wel een wijze ja hierboven!
Jack does it in real time...![]()
fijn, kennelijk was er een plensbui over het bos gegaan vlak voordat ik er ging hardlopen...
Fuck wat was het benauwd!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
wachten,wachten,wachten........ eerste piepkleine stukje zit er op'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
ontsluiting?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
wachten,wachten,wachten........ eerste piepkleine stukje zit er opInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
nee,aansluiting
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
behouden vlucht rd!quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Thanks! Gaat lukken hoor!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wordt in de gaten gehouden!quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:07 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Pas je wel een beetje op? Voor iemand die nog maar net loopt, loop je opeens wel heel heel heel heel heel heel heel erg veel. Het gaat dan misschien nog niet zo snel, maar voor je het weet heb je wel een vervelende blessure te pakken.
Heb al wel eerder gelopen, dus het is niet nieuw-nieuw. Maar ik zit nu wel op een mooi plateau waar ik wel even kan blijven hangen. Ik hoef niet meteen nog langer of vaker. Hou 't gewoon lekker bij 3 keer in de week.
Vorige week een keer 2 dagen achter elkaar, maar dat hoeft verder niet zo nodig. Dus morgen bij een loop doe ik niet mee (ze hadden ook een kortere afstand), maar ga ik lekker foto's maken. En dan vrijdag een keer met collega's op pad. Eens zien hoe het is om weer op vlak terrein te lopen.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
In ander nieuws: Zombie Run te gewelddadigGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Mwah, je bent krap twee maanden bezig weer. Je zou de uitzondering kunnen zijn, maar dit is vragen om problemen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:57 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Wordt in de gaten gehouden!
Heb al wel eerder gelopen, dus het is niet nieuw-nieuw. Maar ik zit nu wel op een mooi plateau waar ik wel even kan blijven hangen. Ik hoef niet meteen nog langer of vaker. Hou 't gewoon lekker bij 3 keer in de week.
Vorige week een keer 2 dagen achter elkaar, maar dat hoeft verder niet zo nodig. Dus morgen bij een loop doe ik niet mee (ze hadden ook een kortere afstand), maar ga ik lekker foto's maken. En dan vrijdag een keer met collega's op pad. Eens zien hoe het is om weer op vlak terrein te lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Holy crap. Ben 80+km pm aan het lopen.
[ Bericht 2% gewijzigd door slacker_nl op 01-08-2013 07:41:00 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Weer eens een berichtje van mijn kant
Deze week valt het hardlopen niet echt mee, het is dan ook meer een soort snelwandelen ofzo... Deze week begon ik buikpijn te krijgen (yayy..), vandaag tijdens het lopen dan ook steeds buikkrampen. Ze gingen maar niet over en er schoten beelden door mijn hoofd van "de foto", dus toen maar gestopt.
Ik heb besloten om hier geen snelheidswerk meer te doen, want dat gaat echt helemaal niet goedNu, met een langzaam tempo, zie ik na 1km er al uit alsof ik net onder de douche vandaan kom. Zweet hier zo erg, niet normaal
Druppels lopen over mijn hele lichaam heen.
Volgende keer ga ik langer proberen te gaan, hopelijk doet mijn buik dan wel normaalDoe deze week wel een beetje rustiger met eten, dus hoop dat het gaat lukken. (Die ingewanden enzo waren mss een beetje too much?
Ook leuk dat ze achteraf vertellen dat je darmen enzo zit te eten... Haha mja
)
![]()
GotC gaat helemaal niets meeslepen, die heeft al ff genoeg aan zichzelfquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:36 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vind het trouwens ook wel fijn dat ik eventueel nog wel iets van een jack ofzo mee op de boot kan nemen, die bij de start in kan leveren en bij de finish weer terugkrijg. De rest van m'n spullen was ik van plan om bij de terrashangers achter te laten (bij GotC bijvoorbeeld, vind je vast wel goed toch, voordat je uitgebreid gaat douchen/badderen?)
En sowieso is de eerste keer dat we haar gaan zien pas na de finish. Die ligt nog lekker op bed als wij het hotel uit stappen smorgens
Gewoon ff bij de mensen van het hotel regelen dat je je spullen daar kunt laten.F means you're fucked![]()
Hatske, je kunt dit welquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:00 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik miep lekker de komende 1,5e week dat ik niet wil en het eng vind en niet wil en boe en bah! Om 'm over 1,5 week "gewoon" uit te lopen, maar tot die tijd ben ik lekker en het miepuhIk deel graag mijn zelfmedelijden.
als je laatst al 17km hebt gelopen, lukken die laatste 4 ook nog wel
Don't let it get into your head much.
En je gaat sowieso een PR lopen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Neem een wegwerpponcho mee. Dat werkt erg goed. Of een warmhoudfoliedeken. Dat gooi he weg en klaar.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ook goed. Al zou het niet echt slepen zijn geweest hoor, voor een nachtje slapen. Mag ik wel iig m'n portemonnee bij GotC achterlaten? Dat ik die de avond van tevoren al geef? Die laat ik namelijk liever niet achter bij de mensen in het hotel, of in de plastic zak die je bij de start krijgt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 06:01 schreef YUR het volgende:
[..]
GotC gaat helemaal niets meeslepen, die heeft al ff genoeg aan zichzelfEn sowieso is de eerste keer dat we haar gaan zien pas na de finish. Die ligt nog lekker op bed als wij het hotel uit stappen smorgens
Gewoon ff bij de mensen van het hotel regelen dat je je spullen daar kunt laten.![]()
Ik trek denk ik gewoon weer m'n gewone kleren over m'n hardloopkleding aan op de boot. Ik ga dus echt niet ruim 2 uur met een fucking wegwerpponcho lopen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:45 schreef slacker_nl het volgende:
Neem een wegwerpponcho mee. Dat werkt erg goed. Of een warmhoudfoliedeken. Dat gooi he weg en klaar.
Gup![]()
![]()
Het gaat er niet om dat het veel is, het gaat er om dat ze haar handen al vol heeft aan zichzelf. Ik zorg er zelf ook voor dat ze mijn spullen niet hoeft mee te nemen, zodat ze compleet vrij is in haar doen en laten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ook goed. Al zou het niet echt slepen zijn geweest hoor, voor een nachtje slapen. Mag ik wel iig m'n portemonnee bij GotC achterlaten? Dat ik die de avond van tevoren al geef? Die laat ik namelijk liever niet achter bij de mensen in het hotel, of in de plastic zak die je bij de start krijgt.
En in het hotel is voor mij al veilig genoeg
Wij slapen een half uur rijden verder op. Dus Yvonne is er ook in de ochtend ook bij. Misschien kan jullie haar lief aan kijken.![]()
Die zijn er in hele mooie kleurtjes. Veel.hipper dan een vuiliszak met uitgeknipte mouwen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik trek denk ik gewoon weer m'n gewone kleren over m'n hardloopkleding aan op de boot. Ik ga dus echt niet ruim 2 uur met een fucking wegwerpponcho lopen.
GupIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Edit:
De inschrijvingen voor: "het is voor niks" gaat vandaag open!
http://www.tisvoorniks.nl/inschrijven/![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:58 schreef streamnl het volgende:
Edit:
De inschrijvingen voor: "het is voor niks" gaat vandaag open!
http://www.tisvoorniks.nl/inschrijven/
Bij xenos hebben ze tres hippe, met mouwen, capuchon en drukknoopjesquote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Die zijn er in hele mooie kleurtjes. Veel.hipper dan een vuiliszak met uitgeknipte mouwen.
Het is niet dat ik het niet snap hoor, het is waarom ik het in eerste instantie vroeg: omdat het dus niet veel is. Anyway, m'n portemonnee laat ik gewoon liever niet achter bij volstrekt vreemden. Dat jij het in het hotel veilig genoeg vindt betekent niet dat dat ook voor mij geldt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het veel is, het gaat er om dat ze haar handen al vol heeft aan zichzelf. Ik zorg er zelf ook voor dat ze mijn spullen niet hoeft mee te nemen, zodat ze compleet vrij is in haar doen en laten.
En in het hotel is voor mij al veilig genoeg
E.T., kan ik m'n portemonnee anders bij jouw achterlaten? Ik hoef m pas weer terug op het terras.![]()
Ah, dat kan ook nog, en E.T. Zelf eerst even alleen aan GotC gedacht omdat die toevallig in het hotel slaapt, maar er zijn natuurlijk gewoon nog meer mensenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:56 schreef streamnl het volgende:
Wij slapen een half uur rijden verder op. Dus Yvonne is er ook in de ochtend ook bij. Misschien kan jullie haar lief aan kijken.![]()
![]()
Vaak hebben hotels ook kluisjes. En dan bedoel ik niet die in de kamer, maar achter de receptie bijvoorbeeld. Daar kun je dat soort dingen ook in bewaring geven
Mijn vader gaat ook mee, die kan ook nog wat dingen bewaren in de auto.
Dus moet vast wel ergens lukken
Vanavond weer lopen![]()
![]()
Ik neem trouwens nooit m'n portemonnee mee als ik ga rennen. En ik ga regelmatig alleen ergens naar een evenement. Dan is er niemand voor m'n spullen. Ik neem alleen m'n pinpas, ov en een briefje van 10 of zo mee. En dat gaat mee het parcours op[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Plus extra haarelastiekje?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik neem trouwens nooit m'n portemonnee mee als ik ga rennen. En ik ga regelmatig alleen ergens naar een evenement. Dan is er niemand voor m'n spullen. Ik neem alleen m'n pinpas, ov en een briefje van 10 of zo mee. En dat gaat mee het parcours op![]()
![]()
Oh ja, dat ookquote:maar die mag gewoon in de tas blijven
Ik ben ook nooit eerst bijna een hele dag in Medemblik voor ik ga rennenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik neem trouwens nooit m'n portemonnee mee als ik ga rennen. En ik ga regelmatig alleen ergens naar een evenement. Dan is er niemand voor m'n spullen. Ik neem alleen m'n pinpas, ov en een briefje van 10 of zo mee. En dat gaat mee het parcours opMet de CPC vond ik het ook naar om m'n portemonnee achter te moeten laten, al had ik dan wel de belangrijkste pasjes in m'n spibelt gedaan.
En ik ben gewoon aan het stressen (studiestress tunnelen naar de vooroeverloop)
![]()
Komt wel goed Hatsiequote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit eerst bijna een hele dag in Medemblik voor ik ga rennenMet de CPC vond ik het ook naar om m'n portemonnee achter te moeten laten, al had ik dan wel de belangrijkste pasjes in m'n spibelt gedaan.
let maar op. Het regelt zichzelf allemaal wel en jij hoeft alleen maar te rennen
Komt wel goed.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit eerst bijna een hele dag in Medemblik voor ik ga rennenMet de CPC vond ik het ook naar om m'n portemonnee achter te moeten laten, al had ik dan wel de belangrijkste pasjes in m'n spibelt gedaan.
Stressboks*
(Zit nu in de wachtkamer van de tandarts)
![]()
Zo is dat. Daarnaast heb je ook nog je persoonlijke haas, dus tis echt alleen maar rennen die dagquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Komt wel goed Hatsielet maar op. Het regelt zichzelf allemaal wel en jij hoeft alleen maar te rennen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:30 schreef streamnl het volgende:
[..]
Komt wel goed.
Stressboks*
(Zit nu in de wachtkamer van de tandarts)
Rustgevend plaatje voor je![]()
![]()
En genieten natuurlijk!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:31 schreef Arquero het volgende:
[..]
Zo is dat. Daarnaast heb je ook nog je persoonlijke haas, dus tis echt alleen maar rennen die dagIk ga zo Wally weer zoekenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:33 schreef Arquero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rustgevend plaatje voor je![]()
![]()
212 km in juliquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:15 schreef DeeBee het volgende:
Die maandtotalen van iedereen hier altijd.![]()
Kom ik weer aan met maandjes van net boven de 80 km of zo.Knap hoor, zeker omdat een hoop ook echt niet zo lang bezig zijn nog, maar de raad van hatsaflats is wel een wijze ja hierboven!
![]()
Daar zal ik in augustus wel niet aankomen want ik mag nog op vakantie. De schoenen gaan natuurlijk wel mee, maar toch... Ook weer even de nodige rust pakken![]()
![]()
Zo vakantie zat er op begin deze week. 2wkn niet gelopen, gisteravond weer aan de bak gegaan.
Onder genot van Dance.FM toch weer de kilometertjes in de benen gezet.
Rustig aan gedaan net geen 4km vond het mooi zo.= What else do you have to do on a saterdaynight =![]()
Watquote:Yorkshire Day? En ik zit hier gewoon op mijn werk?
Belachelijk natuurlijk, dat zou een verplichte vrije dag moeten zijn
oh en dan natuurlijk morgen ook nog vrij, blokdag. Want op een vrijdag werken na een vrije donderdag, dat kan natuurlijk nietMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ach, enige troost is dat het hier ook geen vrije dag isWel vieren met een 10miler en een pint vanavond
Ja doei.![]()
Doodziekal een dag of 4. Koorts, griep etc.
Al bijna een week niet gelopen.
Gezien de herstel periode erna is het niet de ideale planning voor mn marathon in oktober.
Dus vandaag weer vooral uitzieken.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Welkom terug!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:41 schreef RedScorpion het volgende:
Zo vakantie zat er op begin deze week. 2wkn niet gelopen, gisteravond weer aan de bak gegaan.
Onder genot van Dance.FM toch weer de kilometertjes in de benen gezet.
Rustig aan gedaan net geen 4km vond het mooi zo.
Ja doei.![]()
Oh, get!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:52 schreef _MvN_ het volgende:
Doodziekal een dag of 4. Koorts, griep etc.
Al bijna een week niet gelopen.
Gezien de herstel periode erna is het niet de ideale planning voor mn marathon in oktober.
Dus vandaag weer vooral uitzieken.![]()
Ja doei.![]()
2e dag spierpijn, net als vorige week. Ik móet wel zúlke gespierde bovenbenen krijgen![]()
Ik houd de 11e aug vrij zodat ik - als ik zin heb - lekker kom kijken naar de stresskippen en chillhazen![]()
![]()
E.T. is er ook hequote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ook goed. Al zou het niet echt slepen zijn geweest hoor, voor een nachtje slapen. Mag ik wel iig m'n portemonnee bij GotC achterlaten? Dat ik die de avond van tevoren al geef? Die laat ik namelijk liever niet achter bij de mensen in het hotel, of in de plastic zak die je bij de start krijgt.![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/224249637/11367364
Al weer een ochtendrondje gedaan om 8 uur.. maar had nog vroeger moeten gaan want het was nu alweer duizend warm!
Wel een beetje last van mijn linkerscheenbeen/aanhechting voet, voelt als spierpijn maar toch wel vervelend.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Er zijn toch net nieuwe?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Suunto meldt op facebook dat er een nieuwe Ambit variant aankomt.F means you're fucked![]()
Voor de liefhebbers, de inschrijving voor de halve van Egmond is vanaf vandaag geopend
Die is januari hè? Ah, 12e ja. Nee, ga dan niet alweer terug naar NLquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:31 schreef YUR het volgende:
Voor de liefhebbers, de inschrijving voor de halve van Egmond is vanaf vandaag geopend![]()
Wil ook kijken of ik (half) op kan bouwen naar de 20miler die ik hier onlangs gepost heb; niet van plan om de gehele 20 mijl te rennen (wat vast ook niet kan), maar half rennen, half hiken, dichtbij huis een kans om te kijken wat hopelijk de Causeway Coast Marathon een beetje gaat zijn. Maar dat bepaal ik wel na m'n eerste HM op 6 oktober, eerst eens zien hoe m'n lichaam dat vindt.
Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, ik begon iets later weer met nadenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik wacht de Vooroeverloop en misschien ook Amsterdam af om te kijken of ik voor de halve of de kwart ga. De kwart is mooi om te kijken wat ik in een jaar bereikt heb, maar ik wil misschien een maand later in Schoorl ook wel kijken of ik daar op de 10 een snelle tijd kan lopen. Als ik de HM nou gewoon geen leuke afstand blijk te vinden, is de keuze snel gemaakt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:31 schreef YUR het volgende:
Voor de liefhebbers, de inschrijving voor de halve van Egmond is vanaf vandaag geopend![]()
YUR, ik heb ff een vraagje aan jequote:![]()
Is het mogelijk om van een 10K in 1:00 uur, binnen 2 maanden een 16K te kunnen lopen binnen 1:40
Mee te nemen dat ik een halfjaar niet heb hardgelopen en die 10K zeg maar een basis is van de 1e keer dat ik het weer gedaan heb, maar ik ben wel helemaal kapot![]()
![]()
Oh, en Wolve en ik zijn op 't idee gekomen om zelf hier in de buurt een keer (volgend jaar ofzo) een loopje te organiseren, inschrijven en alles ook voor 't goede doel wat gekoppeld is aan mijn Causeway Coast Marathon, of anders het hospice in Barnsley wellicht.
Wolve heeft de naam al bedacht: It's a Cake Walken naast rennen wordt er dan ook cake gebakken, gekocht en gegeten voor het goede doel. Waarschijnlijk een 5K en/of een 10K Trail Run met als begin en eindpunt (als ze het goed vinden natuurlijk) de pub hier aan 't einde van de straat
Genoeg leuks te rennen hier
Ja doei.![]()
Volgens de theorie staat een 10k in 1 uur ongeveer gelijk aan een 10m in 1:40, dus het zou 'makkelijk' moeten kunnen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
YUR, ik heb ff een vraagje aan je![]()
Is het mogelijk om van een 10K in 1:00 uur, binnen 2 maanden een 16K te kunnen lopen binnen 1:40
Mee te nemen dat ik een halfjaar niet heb hardgelopen en die 10K zeg maar een basis is van de 1e keer dat ik het weer gedaan heb, maar ik ben wel helemaal kapot![]()
Alles is mogelijk, je moet je afstand vergroten en niet je snelheid en als je 10km/uur loopt loop je 16km in 1:36 (6min/km). En dan heb je nog 4 minuten speling.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mee te nemen dat ik een halfjaar niet heb hardgelopen en die 10K zeg maar een basis is van de 1e keer dat ik het weer gedaan heb, maar ik ben wel helemaal kapotIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Natuurlijk is dat mogelijk. Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mee te nemen dat ik een halfjaar niet heb hardgelopen en die 10K zeg maar een basis is van de 1e keer dat ik het weer gedaan heb, maar ik ben wel helemaal kapotF means you're fucked![]()
Dus met elke keer hardlopen een 0.5KM erbij o.i.d.?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Alles is mogelijk, je moet je afstand vergroten en niet je snelheid en als je 10km/uur loopt loop je 16km in 1:36 (6min/km). En dan heb je nog 4 minuten speling.
Of misschien nu een 10K op 11km/u proberen?![]()
Het ligt er ook maar net aan hoe makkelijk jij opbouwt en hoe snel jij progressie boekt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Soms kan een goeie griep wel even fijn zijn als je al een tijdje lang ettert met een 'net niet lekker' gevoel, maar een week lang echt ziek zijn is ook echt heel naarquote:Dat heb ik gelukkig maar eens in de 5 á 6 jaar ofzo
Dus ziek rustig uit! Heb je iemand om je te vertroetelen?
Ja doei.![]()
Dam tot Damloop, ik heb wat te bewijzen aan mensen en kom er nu achter dat het wel handig is om straks niet af te gaan voor al m'n sponsorsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat mogelijk. Waarom zou je dat willen?![]()
![]()
Naja ik had voorheen nog nooit 10K's gelopen, dit is de eerste die ik heb gelopen, ben normaal meer van de korte afstand en dan wat sneller, je merkt het nu wel wat meer in je benenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:47 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het ligt er ook maar net aan hoe makkelijk jij opbouwt en hoe snel jij progressie boekt.![]()
![]()
Waarom onderhoud je het niet gewoon in plaats van zo te hollen-stilstaan en je te laat bedenken dat je misschien wel iets wilt/moet doen? Dit is niet de eerste keer dat je je te laat realiseert dat je hard moet gaan werken om iets te bereiken op hardloopgebied als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dam tot Damloop, ik heb wat te bewijzen aan mensen en kom er nu achter dat het wel handig is om straks niet af te gaan voor al m'n sponsors
Pro-tip: ren voor jezelf, niet voor anderen.Ja doei.![]()
Je langste afstand elke week met een km opschroeven dunkt me. 2 maanden zijn 8 weken, na 6 weken zit je op de 16km. En dan moet je dus eenmaal pw een LDL doen van 10/11/12/13/14/15/16km en voor de rest het kortere werk, op een hoger tempo dan je LDL, en je LDL op een lager tempo dan je wedstrijdtempo. Dat idee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dus met elke keer hardlopen een 0.5KM erbij o.i.d.?
Of misschien nu een 10K op 11km/u proberen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Fout, had 3 maanden voor de keuring getrained. Heb 'm als 1 na snelst van 160 man gelopen, dus dat komt wel goed. Alleen die DamtotDam was meer impuls, kwam er pas laat achter dat die gehouden werd en wou hem sws lopen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waarom onderhoud je het niet gewoon in plaats van zo te hollen-stilstaan en je te laat bedenken dat je misschien wel iets wilt/moet doen? Dit is niet de eerste keer dat je je te laat realiseert dat je hard moet gaan werken om iets te bereiken op hardloopgebied als ik me niet vergis.
En ik loop hem ook voor mezelf, ik bedoel dat ik sponsors heb die geld ingelegd hebben. Niet dat ze het geld sws ontvangen dat goede doel, maar toch is het dan wel faal als je het niet haalt![]()
Ik ging out of the blue, zonder ooit een 15k te hebben gelopen, een 15k lopen terwijl ik 10k in een uur deed. Mijn tijd werd 1:40. Met een zuchtje moeite moet een 16k in 1:40 makkelijk te doen zijn dus. Maarja, da's ook weer afhankelijk van andere factoren.
Succes iig!![]()
![]()
LDL?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je langste afstand elke week met een km opschroeven dunkt me. 2 maanden zijn 8 weken, na 6 weken zit je op de 16km. En dan moet je dus eenmaal pw een LDL doen van 10/11/12/13/14/15/16km en voor de rest het kortere werk, op een hoger tempo dan je LDL, en je LDL op een lager tempo dan je wedstrijdtempo. Dat idee.![]()
![]()
Dat deed ik ook, op de 7HR, kon daarna 3 dagen niet lopenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:50 schreef Quoi het volgende:
Ik ging out of the blue, zonder ooit een 15k te hebben gelopen, een 15k lopen terwijl ik 10k in een uur deed. Mijn tijd werd 1:40. Met een zuchtje moeite moet een 16k in 1:40 makkelijk te doen zijn dus. Maarja, da's ook weer afhankelijk van andere factoren.
Succes iig!wel in 1.42, maar toen was ik nog een stuk onfitter.
Ja doei.![]()
Das helemaal waar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Soms kan een goeie griep wel even fijn zijn als je al een tijdje lang ettert met een 'net niet lekker' gevoel, maar een week lang echt ziek zijn is ook echt heel naarDat heb ik gelukkig maar eens in de 5 á 6 jaar ofzo
Dus ziek rustig uit! Heb je iemand om je te vertroetelen?
Mn vriendin is nu weer aan het werk, nadat ze ook ziek was![]()
Maar in de avond kom ik niets te kort nee
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Chicken Soup Galore!!!!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:53 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Das helemaal waar.
Mn vriendin is nu weer aan het werk, nadat ze ook ziek was![]()
Maar in de avond kom ik niets te kort nee![]()
Ja doei.![]()
ah dankjewel, dus laten we zeggen dat je 4x pw hardloopt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:52 schreef Saysem het volgende:
Lange/langzame duurloop. Die moet echt in de OP...
Eens met het idee van Slacker trouwens.
Dan 1x pw je max afstand met 1KM verhogen en die lopen op 10 km/u.
En dan 3x pw bijvoorbeeld een 11K in een wat snellere tijd?![]()
Trainingen zijn trainingen, daar hoef je niet voluit te gaan. Misschien een intervaltraining, maar het voluit bewaren voor je doel (race day) is de gangbare methode.Ja doei.![]()
Fok!meetquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en Wolve en ik zijn op 't idee gekomen om zelf hier in de buurt een keer (volgend jaar ofzo) een loopje te organiseren, inschrijven en alles ook voor 't goede doel wat gekoppeld is aan mijn Causeway Coast Marathon, of anders het hospice in Barnsley wellicht.
Wolve heeft de naam al bedacht: It's a Cake Walken naast rennen wordt er dan ook cake gebakken, gekocht en gegeten voor het goede doel. Waarschijnlijk een 5K en/of een 10K Trail Run met als begin en eindpunt (als ze het goed vinden natuurlijk) de pub hier aan 't einde van de straat
Dan sta je al flink wat weken ingeschreven en heb je al een maand of 2/3 (?) minstens de tijd gehad om te trainen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dam tot Damloop, ik heb wat te bewijzen aan mensen en kom er nu achter dat het wel handig is om straks niet af te gaan voor al m'n sponsors
Hardlopen is meer dan alleen voet voor voet zetten. Toewijding is een belangrijk aspect voor mooie resultaten"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
*noteert*quote:
Nou dan is 11 km in verhouding te veel voor je doordeweekse loopjes. Dat kun je misschien één keer doen en de andere twee ergens tussen de 5 en 8 of zo.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ah dankjewel, dus laten we zeggen dat je 4x pw hardloopt.
Dit. En dan een 5 met interval en wat heuvels als je die in de buurt hebt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:58 schreef Saysem het volgende:
[..]
Nou dan is 11 km in verhouding te veel voor je doordeweekse loopjes. Dat kun je misschien één keer doen en de andere twee ergens tussen de 5 en 8 of zo.Ja doei.![]()
Dat is een leuk idee! Misschien wordt het wel een jaarlijks evenement als het aanslaat! Wanneer had je dat ongeveer ingepland, hoeveel tijd heb je voor het organiseren?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Intervallen, fartlek, piramideloopjes en dat soort spul doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Geen idee nog, wrsch echt pas september 2014 ofzo, dat is ook vlak voor m'n marathon als het even meezit. Maar binnenkort gaan we naar een soortgelijk event van een clubgenoot, dus dan even die polsen hoe ze dat heeft aangepakt/opgezetquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is een leuk idee! Misschien wordt het wel een jaarlijks evenement als het aanslaat! Wanneer had je dat ongeveer ingepland, hoeveel tijd heb je voor het organiseren?
Ja doei.![]()
Nee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En dan 3x pw bijvoorbeeld een 11K in een wat snellere tijd?
1x pw interval, dat is echt max 5km, je intervallen hebben een tempo van hoger dan 6min/km (5:30 oid).
1x pw een kort tempo loopje op laten we zeggen 6:30min/km (5-7km)
1xpw een LDL op 7:00min/km (10-16km)
En je moet spelen met je tempo's op de intervallen en je kortere tempoloopjes. Je intervallen mogen soms ook wat langer zijn (maar de totale afstand gelijk houden), en dan meer op wedstrijdtempo lopen. En na 4 weken even een kleine rustweek inlassen, wel lopen, maar afstanden verlagen, dan weer opbouwen en tot climax komen op de DtD.
That is what I would do.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Er zijn andere methodes, maar dan loop je 1x per week op je max en de rest is echt laag tempo, korte afstanden hersteltraining. Dat doet een van die Italiaanse trainers met Kenianen. Die trainen op 80/90% en gaan daarna rusten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
Trainingen zijn trainingen, daar hoef je niet voluit te gaan. Misschien een intervaltraining, maar het voluit bewaren voor je doel (race day) is de gangbare methode.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik sta 5 dagen ingeschrevenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:56 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Dan sta je al flink wat weken ingeschreven en heb je al een maand of 2/3 (?) minstens de tijd gehad om te trainen.
Hardlopen is meer dan alleen voet voor voet zetten. Toewijding is een belangrijk aspect voor mooie resultaten![]()
daarom heb ik het over gangbaar, niet de enige methode.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Er zijn andere methodes, maar dan loop je 1x per week op je max en de rest is echt laag tempo, korte afstanden hersteltraining. Dat doet een van die Italiaanse trainers met Kenianen. Die trainen op 80/90% en gaan daarna rusten.Ja doei.![]()
Makes sense, dankjewelquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee.
1x pw interval, dat is echt max 5km, je intervallen hebben een tempo van hoger dan 6min/km (5:30 oid).
1x pw een kort tempo loopje op laten we zeggen 6:30min/km (5-7km)
1xpw een LDL op 7:00min/km (10-16km)
En je moet spelen met je tempo's op de intervallen en je kortere tempoloopjes. Je intervallen mogen soms ook wat langer zijn (maar de totale afstand gelijk houden), en dan meer op wedstrijdtempo lopen. En na 4 weken even een kleine rustweek inlassen, wel lopen, maar afstanden verlagen, dan weer opbouwen en tot climax komen op de DtD.
That is what I would do.![]()
![]()
Je doet het echt voor een goed doel? Minimaal 250 euro naar binnenhengelen, dat werk? Tof.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik sta 5 dagen ingeschrevenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jupquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je doet het echt voor een goed doel? Minimaal 250 euro naar binnenhengelen, dat werk? Tof.![]()
Nu we het toch helemaal aan het uitpluizen zijn: wat liep je nou in die keuring / hoe lang was het? Zegt wel iets over de potentie voor de langere afstanden...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Fout, had 3 maanden voor de keuring getrained. Heb 'm als 1 na snelst van 160 man gelopen, dus dat komt wel goed. Alleen die DamtotDam was meer impuls, kwam er pas laat achter dat die gehouden werd en wou hem sws lopen.
En ik loop hem ook voor mezelf, ik bedoel dat ik sponsors heb die geld ingelegd hebben. Niet dat ze het geld sws ontvangen dat goede doel, maar toch is het dan wel faal als je het niet haalt![]()
Waar zeg ik dat het de enige is?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daarom heb ik het over gangbaar, niet de enige methode.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat zeg ik ook niet, dat jij dat zegt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:08 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het de enige is?Ja doei.![]()
piepjestest op trap 12 en een coopertest op 3KM, daarna was het langste/snelste wat ik ooit had gelopen een 5KM op 21:47quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:08 schreef Saysem het volgende:
[..]
Nu we het toch helemaal aan het uitpluizen zijn: wat liep je nou in die keuring / hoe lang was het? Zegt wel iets over de potentie voor de langere afstanden...
Dus vrij nieuw m.b.t. lange afstanden![]()
Waar impliceer ik dat jij zei dat het de enige is dan? Misschien wilde ik je gewoon aanvullen.. just a thought.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, dat jij dat zegt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nou, is dat ook weer opgehelderd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Waar impliceer ik dat jij zei dat het de enige is dan? Misschien wilde ik je gewoon aanvullen.. just a thought.Ja doei.![]()
Auw, m'n ogen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:10 schreef Arquero het volgende:
Hats, mocht je je roze Mirage's zat worden, is dit misschien iets voor je;
de Adidas JS Poodle
[ afbeelding ]Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:10 schreef Arquero het volgende:
Hats, mocht je je roze Mirage's zat worden, is dit misschien iets voor je;
de Adidas JS Poodle
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Haha, nou ok de snelheid heb je wel. Je moet in potentie de 10 km een kwartier sneller kunnen lopen. Het enige dat je inderdaad moet doen is aan de afstand wennen. Intervaltraining ga je niet veel aan hebben op dit moment.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
piepjestest op trap 12 en een coopertest op 3KM, daarna was het langste/snelste wat ik ooit had gelopen een 5KM op 21:47
Dus vrij nieuw m.b.t. lange afstanden
Gewoon in een rustig tempo die kilometers maken en dan komt het vanzelf.![]()
Maar als je doel is die DtD uitlopen voor het goede doel, waarom moet daar dan meteen een tijd aan gekoppeld worden? Je doet 't immers om die 250 euro binnen te halen en niet om schouderklopjes op je tijd te krijgen, toch? Dus ga gewoon trainen en loop 'm uit. Dat moet prima lukken. Mooie tijd is dan mooi meegenomen. Als 't je écht om de tijd en het rennen zelf ging, had je je wel eerder ingeschreven me dunkt?Ja doei.![]()
grmbl, voor 8 uur in medemblik, das vroeg
Ecosia
En dan gaan als de medembliksem!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:17 schreef Jumparound het volgende:
grmbl, voor 8 uur in medemblik, das vroegJa doei.![]()
Vanmorgen maar een alternatief geprobeerd omdat het vanavond te warm is om te lopen. Om 9 uur was ik dus terug van 10 km. Zit nu op mijn werk, en ik zweet nog steeds. Ben er niet zeker van dat dit wel een succes is.
Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Lijkt me een uitstekend idee jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond maar een biertje proosten dan, in 't zonnetje!.
Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Ik doe het ook niet voor de tijd, alleen ik wil hem sowieso uitlopen en niet dat ik in tijdsnood kom ofzo. Mooie tijd is mooi meegenomen ja, maar het is geen wedstrijd/test dus daar loop ik hem ook niet voorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
Maar als je doel is die DtD uitlopen voor het goede doel, waarom moet daar dan meteen een tijd aan gekoppeld worden? Je doet 't immers om die 250 euro binnen te halen en niet om schouderklopjes op je tijd te krijgen, toch? Dus ga gewoon trainen en loop 'm uit. Dat moet prima lukken. Mooie tijd is dan mooi meegenomen. Als 't je écht om de tijd en het rennen zelf ging, had je je wel eerder ingeschreven me dunkt?![]()
![]()
Nou dan, maak je niet zo druk om die tijd, ga (effectief) trainen en op de dag gewoon lekker rennen. Je bent sowieso getrainder dan het deel van de mensen die zich inschrijven voor zo'n evenement en niet trainen omdat ze denken 'dat dat wel moet kunnen omdat ze ook naar het werk fietsen elke dag', en ook die mensen halen het 9 van de 10 keer nog binnen de tijd.Ja doei.![]()
Dat biertje vanavond klinkt als een prima plan.
Ik neem even twee rustdagen, en dan ga ik komend weekend weer hobbelen
Dat deed een collega van mij ook vorig jaar, en zij kon dus letterlijk niet meer traplopen de volgende dag. Moest op haar billen van de trap afquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
Nou dan, maak je niet zo druk om die tijd, ga (effectief) trainen en op de dag gewoon lekker rennen. Je bent sowieso getrainder dan het deel van de mensen die zich inschrijven voor zo'n evenement en niet trainen omdat ze denken 'dat dat wel moet kunnen omdat ze ook naar het werk fietsen elke dag', en ook die mensen halen het 9 van de 10 keer nog binnen de tijd."Daphne, ga jij koffie halen?"
Maar dus wel binnen de tijd binnen, dat wel.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Dit weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:43 schreef SEMTEX het volgende:
Dit weerOp Scheveningen zoeken ze nog een boei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Op Scheveningen zoeken ze nog een boei!Ik krijg zin in tomaten
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
mn startnummer ism n leeftijd trouwensop de bootquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dan gaan als de medembliksem!
Ecosia
Het is voor mij maar twee uur rijdenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:17 schreef Jumparound het volgende:
grmbl, voor 8 uur in medemblik, das vroeg![]()
![]()
Zo, dat was geen succes. Op het schema stond een tempoloop: 1,5 inlopen, 6,5 op 6.03min/km en 1,5 uitlopen. Ik dacht: kom, laat ik die ene route weer eens lopen. En vergat daar even bij dat daar ongeveer 0 schaduw in zat. En ik dacht: ach, een uur zonder water moet wel lukken. En toen ging ik lopen en voelde ik me niet zo fit.En de zon die brandde al! En er zat een oceaan aan vocht in de lucht. Benauwd!
Ik ging kapot. Toen ik uiteindelijk een viaduct op liet met mijn kop midden in de zon was het op. Klaar. Finito. Ben gaan wandelen, daarna nog wel een stukkie gedribbeld, maar ook zonder succes eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:00 schreef mosselmossel het volgende:
Zo, dat was geen succes. Op het schema stond een tempoloop: 1,5 inlopen, 6,5 op 6.03min/km en 1,5 uitlopen. Ik dacht: kom, laat ik die ene route weer eens lopen. En vergat daar even bij dat daar ongeveer 0 schaduw in zat. En ik dacht: ach, een uur zonder water moet wel lukken. En toen ging ik lopen en voelde ik me niet zo fit.En de zon die brandde al! En er zat een oceaan aan vocht in de lucht. Benauwd!
Ik ging kapot. Toen ik uiteindelijk een viaduct op liet met mijn kop midden in de zon was het op. Klaar. Finito. Ben gaan wandelen, daarna nog wel een stukkie gedribbeld, maar ook zonder succes eigenlijk.Onderweg nergens waar je even een groot glas water kon bietsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:00 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ging kapot. Toen ik uiteindelijk een viaduct op liet met mijn kop midden in de zon was het op. Klaar. Finito. Ben gaan wandelen, daarna nog wel een stukkie gedribbeld, maar ook zonder succes eigenlijk.Jammer, maar niet gek met die temperaturen nu. Moest effe over straat naar een afspraak en poef wat warm. Goed dat je bent geweest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voor mij 5 minuten lopen naar de startquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het is voor mij maar twee uur rijden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Yo, nog/al onderweg? Of ben je inmiddels al 'thuis'?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
voor mij 5 minuten lopen naar de startJa doei.![]()
Dat klinkt als anale sx met een kameelquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
halverwege, zit nu op Changi Airportquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yo, nog/al onderweg? Of ben je inmiddels al 'thuis'?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
13,maar nu nog 6 uur wachten dus zo eerst maar een biertje en iets etenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Poeh, nog een aardige vlucht te gaan dus, rond de 18 uur?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Geweldig vliegveld. Ik vloog toen naar Australie alleen en ben er gaan douchen mét massage. Ergens in de passengers-loungequote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
halverwege, zit nu op Changi Airport![]()
![]()
ja, ik ga ook zo even douchen, lekker schoon aan de tweede helft beginenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Geweldig vliegveld. Ik vloog toen naar Australie alleen en ben er gaan douchen mét massage. Ergens in de passengers-lounge'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Proost en smakelijk!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
13,maar nu nog 6 uur wachten dus zo eerst maar een biertje en iets eten
En safe travels!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, ik ga ook zo even douchen, lekker schoon aan de tweede helft beginenJe reis is tenslotte ook al vakantie.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: